سایر مطالب

از کجا لپ تاپ استوک اقساطی بخریم؟

از کجا لپ تاپ بخریم؟

laptopعلاوه بر این لپتاپهای ایسر از عمر باتری خوبی دارند و عملکرد این محصولات با وجود قیمت مناسب قابل ستایش است. این برند به عنوان یکی از بزرگترین تولیدکنندگان لپ تاپ در جهان شناخته میشود و محصولات این برند بین کاربران اقتصادی محبوبیت بالایی به دست آوردهاند. کمتر کسی است که نام برند ایسوس را نشنیده باشد و شهرت بالایی دارد. لپتاپهای ایسوس بیشتر به دلیل مقرونبهصرفه بودن در مقایسه با سایر برندها شناخته میشوند. در گذشته ایسوس حتی در بین بهترین برند لپ تاپ قرار نمیگرفت، اما اکنون با مجموعه لپتاپهای جذاب و قدرتمند خود در لیست 10 برند برتر قرار گرفته است. حتی دستگاههای ارزانقیمت این برند نیز از عملکرد خوب، نمایشگر Full HD و بیش از 4 ساعت عمر باتری ارائه میدهند که ثابت میکند ایسوس برای تجربه کاربر اهمیت ویژهای قائل میشود. اکثر لپتاپهای دل مقرونبهصرفه هستند و به عنوان بهترین لپ تاپ ویندوزی شناخته lenovo yoga میشوند.

  • طراح و توسعه دهنده وب
  • امنیت (+) آموزش امنیت شبکههای کامپیوتری
  • Hamed 16 اسفند 1398
  • با وزن ۲.۰ کیلوگرم
  • امکان پیدا کردن وسیله مسروقه در کوتاه ترین زمان ممکن
  • اپل (APPLE)
  • لپتاپهای مهندسی

laptopبازی Hardspace: Shipbreaker جزو بازی خوب برای کامپیوتر در سال ۲۰۲۰ است که در ژانر شبیه سازی ساخته شده و کمپانی Blackbird Interactive وظیفه ساخت آن را برای پلتفرمهای PC، PS4 و Xbox One برعهده گرفته است. این بازی ویدیویی توسط موتور بازیسازی Unity ساخته شده است و در آن در قالب یک سفینه فضایی ترک شده به دنبال مواد و مصالح کاربردی خواهید گشت. اگر به عناوین شبیه سازی علاقه داشته باشید توصیه میکنیم این عنوان را که جزو بهترین بازی های PC 2020 است حتما امتحان کنید. در این صفحه میتوانید تریلر و گیم پلی بازی Hardspace: Shipbreaker را تماشا کنید. دومین عنوانی که در فهرست بهترین بازیهای کامپیوتر 2020 میخواهیم برای شما معرفی کنیم بازی Genshin Impact محسوب میشود. بازی Genshin Impact یک بازی ویدیویی اکشن نقش آفرینی (Action role-playing) است که توسط کمپانی miHoyo ساخته شده و منتشر شده است. این بازی ویدیویی هم برای پلتفرم PC و هم برای پلتفرم PS4، PS5 و Nintendo Switch منتشر شده است.

از دست ندهید
6 شگفت‌انگیز هک میوه خشک کن

کامپیوتر نظرات و نکات دریافت بیشتر شرکت|گام‌های آسان برای کامپیوتر از اهداف}

laptopتفاوت این دو فرم فکتور در چیست؟ بسیاری از پردازندههای گرافیکی بهکار رفته در کامپیوترهای همه کاره از نوع یکپارچه با پردازنده مرکزی هستند؛ اما اگر گیمر هستید پردازندههای گرافیکی مجزا از پردازنده مرکزی، قدرت بالاتری در اجرای بازیها ارائه میدهند. میزان رم و حافظه ذخیرهسازی مورد دیگری است که باید در انتخاب یک کامپیوتر All in One مورد توجه قرار گیرد. 8 گیگابایت رم DDR4 باید حداقل میزان حافظه موقتی باشد که سیستم از آن برخوردار است. اگرچه AIO ها با رم 4 گیگابایتی هم برای انجام کارهای ابتدایی مناسب هستند اما زمانی که از یک رم 8 گیگابایت یا بالاتر استفاده میکنید تفاوت را بهخوبی احساس خواهید کرد. رم 8 گیگابایت یا بالاتر امکان باز نگهداشتن چندین تب در مرورگر، سرعت بالاتر اجرای برنامهها و مخصوصا برنامهای مانند فتوشاپ را فراهم میکند. البته رم حداقل 16 گیگابایت برای افرادی که به دنبال کار جدیتر با AIO خود از جمله تولید محتوای تصویری هستند توصیه میشود.سیستمهای AIO با حافظه ذخیرهسازی هارد دیسک یا HDD سرعت کمتری در انتقال اطلاعات دارند.

laptopدر گذشته اپلیکیشن واتس اپ را به شما معرفی کردیم و نسخه اندروید آن را در صفحه دانلود واتساپ جدید اندروید قرار دادیم. همانطور که قبلا گفتیم واتس اپ یکی از محبوب ترین پیام رسان های اندرویدی می باشد که با دارای بودن امکانات فراوان در کنار سادگی توانسته مورد استفاده کاربران بسیاری قرار بگیرد. اپلیکیشن WhatsApp Messenger امکان گفتگوی آنلاین، تماس صوتی و تصویری را به صورت رایگان در اختیار اندرویدی ها قرار داده است. اگر مسافر هستید یا قصد دارید با شخصی در خارج از کشور مکالمه داشته باشید، تماس رایگان با خارج از کشور را از طریق واتساپ انجام دهید و در هزینه های تماس صرفه جویی کنید. هم اکنون ما نسخه واتساپ کامپیوتر یا واتساپ دسکتاپ را برای سیستم عامل های مختلف نظیر ویندوز، مک او اس آماده دانلود کرده ایم. در نسخه واتساپ دسکتاپ کافیست QRcode مربوطه را در نسخه واتساپ موبایل خود تایید کنید و از واتساپ رایانه استفاده کنید. در گذشته با نسخه غیر رسمی واتساپ جیبی، واتساپ بیزنس و… همراه شما بودیم چنانچه اقدام به نصب این نسخه ها در تلفن همراهتان کردید، جای نگرانی نیست چرا که نسخه دسکتاپ به راحتی با نسخه های غیر رسمی سینک میشود.

  1. ALi move1 25 دی 1401
  2. رتبه: بسیار مثبت (بررسی 125284 رای)
  3. امکان جابجایی راحتتر از کامپیوترهای رومیزی
  4. حجم: ۲۰۰ مگابایت
  5. ۱ ترابایت SSD
  6. قابلیتهای مودم و روتر:نشانگر LED
از دست ندهید
کسب و کار پر رونق می خواهید؟ از جارو شارژی اجتناب کنید!

laptop22.9 میلی متر با وزن 1.8 کیلوگرم عرضه شده است که به آن زیبایی خاصی افزوده است و وزن پایین باعث جا به جایی راحت آن شده است. 1920 می باشد که کیفیت خارق العاده ای دارد و حافظه آن یک ترابایت می باشد که مشکل کمبود حافظه را برطرف کرده است. در این مدل من ویژگی منفی ای ندیدم. این لپ تاپ بهترین گزینه برای افرادی است که از گزینه های زیر 10 میلیون تومان نا امید شدند و بودجه زیادی نیز ندارند. این لپ تاپ لنوو از سخت افزار بسیار خوبی بهرمند می باشد که در در رنج قیمت خود بسیار گزینه مناسب برای افرادی که بودجه کمی دارند می باشد. پردازنده مرکزی آن AMD Bristol ridge a6-9225 و رم آن 8 گیگابایت ddr4 و پردازنده گرافیکی آن AMD Radeon r4 graphics 512mb می باشد که همه اینها در کنار هم موجب سرعت متوسط و عملکرد خوب آن شده است.

به این برنامه نرم افزار گفته می شود.}

laptopفناوری هايي هستند که طي آن تجهيزات سخت افزاری يا نرم افزاري قادر به خواندن، دريافت، تشخيص يا نگهداري داده ها به طور خودکار هستند. برای دیدن فیلم علاوه بر تجهیزات سخت افزاری مانند صفحه نمایش و بلندگو، به برنامه ای نیاز است تا فیلم را پخش کند. به این برنامه نرم افزار گفته می شود. کاربر از طریق نرم افزار با رایانه ارتباط برقرار میکند. برای انجام هر کاری در رایانه، برنامه یا نرم افزار مخصوص به آن نیاز است. زمان پخش فیلم، کشیدن نقشه و یا رسم یک تصویر از نرم افزارهاي خاص استفاده می کنیم که برای انجام وظایف خاص، بر اساس نیاز کاربران، طراحی و تولید شده اند و به آنها نرم افزار کاربردی می گویند. کدهای QR راهی سریع برای دسترسی به محتوا از طریق گوشیهای هوشمند است؛ این برنامه ها به کاربر اجازه می دهد با پویش Scan کد مورد نظر و تبدیل آن به اطلاعات معنی دار، به تحلیل محتوای رمزنگاری شده بپردازد. برای نمونه می توانید کد زير را پویش کرده و به اطلاعات موجود در آن، که نشانی اینترنتی تارنمای دفتر چاپ است، دسترسی پیدا کنید.

از دست ندهید
نمای بی طرفانه آیا بیماری لوپوس خطرناک است؟

شما می وتانید از لینک زیر برای نصب بازی اقدام کنید.

laptopدر بازی Anno 1800 شما در نقش یک تصمیمگیرنده در ابتدای دوران انقلاب صنعتی هستید و تصمیمات شما تعیینکنندهی مسیر انقلاب صنعتی است. تصمیمات سیاسی، پیشرفت تکنولوژی، ماشین های بخار و تحولات اجتماعی همه در کنترل شما هستند و بر اساس استراتژی تعیینشده توسط شما ادامه پیدا میکنند. بازی Anno 1800 یکی از بازی های پر چالش سبک استراتژیک به حساب میآید و شما باید قادر باشید در طول بازی استراتژی خود را تغییر دهید. اگر شما هم جزو افرادی هستید که فکر میکنند هوش استراتژیک بالایی دارند، حتماً بازی استراتژیک آفلاین کامپیوتر Anno 1800 را نیز انجام دهید و خود به چالش بزرگی دعوت کنید. شما می وتانید از لینک زیر برای نصب بازی اقدام کنید. در این مطلب سعی کردیم تا بهترین بازی های استراتژیک آفلاین کامپیوتر را معرفی کنیم. بازی های معرفیشده از سبک های مختلفی هستند و شما به راحتی میتوانید به هر سبکی که علاقهمند هستید بازی استراتژیک در همان سبک، در لیست بالا مشاهده کنید. علیرغم این که بسیاری از افراد بازی های استراتژیک را خستهکننده و کسالت بار میدانند، اما این سبک همچنان یکی از سبک های پرطرفدار به شمار میآید. تعداد بازیهای استراتژیک آفلاین محبوب بسیار بیشتر از لیست ما است و امکان معرفی همهی آنها در یک مقاله میسر نیست.

در زبان انگلیسی «کامپیوتر» به ماشینی می گفتند که محاسبات ریاضی را ( بدون ابزارهای کمکی مکانیکی ) انجام می داد. در اوایل دهه ۵۰ میلادی هنوز اصطلاح ماشین حساب ( computing machines ) برای معرفی این ماشین ها به معایب لپ تاپ استوک کار می رفت. پس از آن عبارت کوتاه تر کامپیوتر ( computer ) به جای آن به کار گرفته شد. ورود این ماشین به ایران در اوائل دهه ۱۳۴۰ بود و در فارسی از آن زمان به آن «کامپیوتر» می گفتند. برابر این واژه در زبان های دیگر حتماً همان واژه لب تاب استوک زبان انگلیسی نیست. در زبان فرانسوی واژه “ordinateur”، که معادل «سازمان ده» یا «ماشین مرتب ساز» می باشد به کار می رود. در اسپانیایی “ordenador” با معنایی مشابه استفاده می شود، همچنین در دیگر کشورهای اسپانیایی زبان computadora بصورت انگلیسی مآبانه ای ادا می شود. در پرتغالی واژه computador به کار می رود که از واژه computar گرفته شده و به معنای «محاسبه کردن» می باشد. در ایتالیایی واژه “calcolatore” که معنای ماشین حساب بکار می رود که بیشتر روی ویژگی حسابگری منطقی آن تاکید دارد.

از دست ندهید
این میوه خشک کن Test and you may مبارزات خود را ببینید. به معنای واقعی

[ بازدید : 3 ]

دیدگاهتان را بنویسید

دکمه بازگشت به بالا