سایر مطالب

اسرار چای ساز برتر

سرویس قابلمه جاروبرقی های این برند دارای قدرت مکش بسیار بالا هستند. میوه خشک کن چرخشی دلمونتی مدل DL190 دارای 5 سبد می باشد که می توان به طور همزمان هر 5 طبقه را استفاده کرد و حجم زیادی از میوه و سبزی را در یک نوبت با آن خشک کرد. از جمله این وسایل می توان به ماشین های لباس شویی، ماشین های ظرف شویی، جاروبرقی، اتو بخار و غیره اشاره کرد. نکته ای که حتما باید در خرید بهترین چای ساز به یاد داشته باشید این است که چای ساز شما باید حتما فیلتر آب داخل کتری و فیلتر چای داشته باشد . نکته مهم دیگری که در هنگام خرید باید به آن دقت کنید توان مصرفی چای ساز است . نکته جالب اینه که چون میوه ها رو توی شربت زدیم و بعد خشکش کردیم، چیپس پرتقالش خوشمزه تر از چیپسهای آماده بازار میشه و پوستش دیگه تلخ نیست و میتونید کامل یه دفعه همه اش رو بچپونید توی دهنتون! از همه مهم تر اینکه توان کشش جارو برقی های بوش بسیار بالاست.

سرویس کارد و چنگال این طبقات پلاستیکی شفاف و تا حدودی متمایل به مات، به گونه ای طراحی شده اند که در برابر حرارت کدر نشده و شفایت خود را از دست نمی دهند و هنگام کار می توان فرایند خشک شدن میوه ها و سبزیجات را مشاهده کرد و از خشک شدن آنها مطمئن شد. اگر نیاز به سرعت بخشیدن به فرآیند خشک کردن دارید، افزایش حرارت دستگاه میوه خشک کن راه حل مناسبی نیست. دستگاه های میوه خشک کن آب میان بافتی میوه ها را بدون پختن گرفته و آن ها را خشک می کنند و برای این کار به المنت حرارتی و یک فن مجهز هستند که به وسیله المنت گرما تولید شده و به وسیله فن این گرما در کل طبقات میوه خشک کن پخش و پراکنده می شود و موجب خشک شدن یکنواخت میوه ها می شود. بعد از پرکردن کتری با دستمالی اطراف کتری و استند را خشک کنید تا آب به قطعات برقی دستگاه نفوذ نکند. با وجود پنج طبقه بزرگ، شما میتوانید باخیال آسوده حجم زیادی از انواع میوه را همزمان خشک کنید درحالیکه با قابلیت چرخش 360 درجه فرصت خشک شدن همه میوه را روی ظروف مشبک فراهم میکند. تقریبا میشه از هر میوه ای استفاده کرد و همه شون خوب جواب میدند.

از دست ندهید
ایده های تزئین دکوراسیون خانه با وسایل بسیار ساده و ارزان

سرویس قابلمه یکی از نقاط ضعف این قابلمه ها این است که نسبت به ضربه بسیار حساس هستند و با هر ضربه ای که به آنها وارد می شود سریع فرمشان تغییر می کند. این دستگاه با خشک کردن اقلام میوه ها امکان پذیرایی از مهمان ها را راحت تر می کند. مشاهده تمام تنظیمات مربوط به فرایند خشک کردن میوه ها و تنظیم حرارت و زمان هم از طریق صفحه نمایش دیجیتالی LCD که بر روی بدنه میوه خشک کن دلمونتی DL190 وجود دارد امکان پذیر است. بنابراین فقط کافی است تا با توجه به نوع مواد غذایی دمای مناسب برای حرارت دهی را تنظیم نمایید و زمان را از یک ساعت تا 48 ساعت تنظیم کنید. بنابراین ظروف استیل تاثیری روی طعم غذا نمی گذارند و غذا طعم طبیعی خود را حفظ می کند. میزان تولید آلودگیها و کثیفیها همچنین مصرف سوخت این مدل دستگاههای میوه خشککن خانگی نسبت به سایر مدلهای بنزینی آن بسیار کمتر است بنابراین دلیل مقرونبهصرفه بودن گاز آن نیز در مقایسه با سایر سوختها این دستگاه برای راهاندازی یک کارگاه میوه خشککنی بسیار مناسب و عالی است. یکی دیگر از دستگاههای صنعتی که از لحاظ فناوری به روز تر از سایر مدلهای کابینتی است و در کوتاهترین زمان ممکن میوهها را خشک میکند، دستگاه میوه خشککن تونلی نام دارد.

برخی از مدلهای دستگاه میوه خشککن دوگانهسوز هستند به این شکل که هم با برق و هم با گاز کار میکنند. این برند گواهی نامه های زیادی از جمله گواهی نامه بین المللی استاندارد جهت حفظ سلامت مصرف کننده و محیط زیست را از کشور آلمان کسب کرده و تمامی محصولات ناسا الکتریک از این استاندارد جهانی برخوردار هستند. علاوه بر مصارف خانگی از این دستگاه در کافی شاپ، رستوران ها و محیط های مختلف برای تولید تنقلات از میوه های خشک استفاده می شود. میوهها هنگام خشک شدن تمام آب و باکتریهای خود را از دست میدهند و شکل ظاهری آنها به کلی تغییر میکند. میوه خشک کن دیجیتالی دلمونتی مدل DL190 دارای سیستم خشک کن با جریان هوای همگرا است که جریان هوای داغ و یکنواخت کنترل شده را از میان صفحات شفاف و مشبک و لابه لای میوه ها گردش داده و به تمام نقاط آن می رسد. این دستگاه میوه خشک کن چرخشی دیجیتالی دارای یک تایمر 48 ساعته است که توسط پنل کنترلی که بر روی بدنه دستگاه قرار دارد تنظیم می شود.

از دست ندهید
با تمام شدن نوروز با پول‌های عیدی چکار کنیم؟

باید به شما بگوییم که در فرایند خشک کردن کیوی فیبر و ویتامین های این ماده غذایی بی نطیر از بین نمی روند و می توانید مانند گذشته از خواص این ماده مغذی و سرشار از ویتامینc بهره مند شوید. حین خشک شدن آب میان بافتی میوه ها گرفته شده اما قسمت اعظم ویتامین ها و آنزیم های آن حفظ می شود و مثل مواد کنسرو شده کارخانه ای دارای نمک و شکر زیاد و مواد نگه دارنده نیستند و بسیار سالم هستند. بدنه میوه خشک کن ناسا الکتریک مدل Ns-1160 از پلاستیک خوب و باکیفیت و با رنگ مشکی ساخته شده است که موجب افزایش ایمنی و استحکام دستگاه می گردد و دارای ۵ سینی بزرگ می باشد که می توانید بر حسب نیاز خود تعداد مختلفی از قفسه ها را با توجه به مقدار میوه در نظر گرفته شده مورد استفاده قرار دهید. هنگامی که شما به دستکاری قسمت های حساس جاروبرقی می پردازید ناخواسته باعث می شوید برای جاروبرقی شما مشکلات بزرگ تر و غیر قابل حل پیش بیاید و این مشکلات باعث می شود شما به جای پرداخت هزینه ی کم به متخصصان تعمیر جاروبرقی در تهران یا سایر نقاط هزینه های کلانی را بپردازید.

هنگام خرید این محصول به ضخامت قابلمه توجه کنید، هر چقدر جنس قابلمه ضخیم تر باشد، کیفیت بسیار بهتری خواهد داشت و غذا در آن نمی سوزد. انواع دیگر جنس چای سازها بهغیراز پلاستیکی شیشهای و فلزی (استیل ضدزنگ) هستند. این نوع چای سازها دارای یک صفحه بوده که کتری روی آن قرار می گیرد. بدنه این محصول از پلاستیکی مقاوم و با کیفیت ساخته شده است و دارای محفظه ای برای جمع آوری سیم برق متصل به آن س، علاوه بر آن قابلیت شست و شوی اقلام ان در ماشین ظرفشویی وجود دارد . در قسمت بالا 5 طبقه مجزا مستحکم و مقاوم بر روی همدیگر قرار گرفته که زیر آنها یک قسمت پلاستیکی محکم که موتور و اجزای آن را در خود جای داده است قرار گرفته است. سیستم گرم نگه دارنده، تنظیم کننده حرارت، تایمر و یا سیستم قطع کننده خودکار کار شما را راحت و ارزش دستگاه را بالا میبرند در نتیجه برای خرید بهترین چای ساز ملاک هستند.

از دست ندهید
هفت راه برای اختراع مجدد میوه خشک کن خود

این تایمر 48 ساعته قابلیت تنظیم زمان از 1 ساعت تا 48 ساعت را داشته به طوری که بعد از پایان زمان تنظیم شده، دستگاه خود به خود خاموش شده و میوه های داخل دستگاه با طعم و عطر واقعی قابل مصرف می باشند. شما میتوانید زمان خاموش شدن دستگاه را به کمک تایمر مشخص کنید تا در تایم معین دستگاه بهصورت اتوماتیک خاموش گردد. برخی از افراد برای تماس تلفنی و یا برای انجام کار های متفرقه وسط مرتب کاری جاروبرقی را روشن میگذارند و به کارهای دیگر می پردازند که اگر مدت زمان روشن ماندن جاروبرقی بیش از اندازه باشد باعث نیم سوز شدن موتور نیز می شود. متخصصان تعمیر جاروبرقی در محل گاهی نیز مشکل در فن جاروبرقی را نیز باعث داغ شدن جاروبرقی می دانند. میوه های تر معمولا دوام بسیار کمی دارند و بیشتر از چند روز نمی توانند در یخچال نگه داری شوند و سریع باید مصرف شوند و گرنه فاسد شده و باید آنها را دور ریخت فاسد شدن آن ها به خاطر آب میان بافتی آنهاست میوه ها هم در حدود 2 تا 96 در صد از آب تشکیل شده اند. خشک کن ها انواع بسیاری دارند ولی از نظر استفاده برای میوه خشک کنی ، دو نوعی تبخیری و تصعیدی که با مرسوم تر می باشند .

برای سیب، من سیبهای “گرنی اسمیث” رو پیشنهاد میکنم چون سفت تر و ترد تر و ترش مزه هستند و بهتر جواب میده. اگه نمیتونید درست اینکار رو انجام بدید، پیشنهاد میکنم از مندلین یا رنده چیپس زن استفاده کنید تا بعد بعضیهاشون که نازکترند نسوزند! آیا استفاده از میوهی خشک شده اهمیت و فایدهای هم دارد؟ کیوی از آن دسته میوه هایی است که طعم بسیار خوبی دارد از این رو بعضی افراد دوست دارند؛ این میوه را به روش های خشک شده مصرف کنند. دستگاه های خشک کن میوه و سبزی تولید شده در شرکت بزرگ تک صنعت کاملا کم مصرف هستندو با برق تک فاز کار میکند. میوه ها رو توی یک ظرف بزرگ بریزید و در شربت آغشته کنید. ظروف و لوازم آشپزخانه ظرفتو؛ به عنوان یکی از قدیمی ترین فروشگاه های ظروف آشپزخانه، لوازم خانه، جهیزیه ارزان، سرویس ها و ظروف چینی و بلور با بیش از یک دهه تجربه جزو بزرگترین فروشگاه های ظرف و ظروف آشپزخانه (کادویی و پذیرایی) با پایبندی به سه اصل کلیدی، کیفیت مطلوب، ضمانت بازگشت کالا در صورت عدم رضایت و تضمین اصل بودن محصولات موفق شده به بزرگترین فروشگاه تخصصی ظروف خانه و آشپزخانه در ایران تبدیل شود.

از دست ندهید
روش های صحیح چیدمان دکوراسیون خانه

هنگامی که متوجه شدید مشکل از کیسه نمی باشد برای بررسی پروانه و بلبرینگ شما به هیچ عنوان قسمت موتور را دستکاری نکنید. این میوه خشک کن با برند ناسا با قدرت موتور ۳۵۰ وات طراحی و ساخته شده است. با استفاده از این دستگاه، شما مي خواهيد مواد غذايي مختلفی را که نیاز به دمای مختلف دارند، خشک کنید. در یک نگاه کلی اولین تفاوتی که بین این دو دستگاه به چشم میخورد نوع انرژی مصرفی است، که تاثیرگذارترین تفاوت آنها هم به شمار میآید. در این مدت میتونید میوه ها تون رو چیپس کنید. از این دستگاهها برای خشک کردن انواع میوهها و سبزیها استفاده میشود که در داخل هر کدام از قفسهها قرار میگیرد. بعضی از انواع میوه هایی که می توان آنها را خشک کرد عبارتند از: کران بری، زردآلو، هلو،سیب،گوجه فرنگی،آناناس،گلابی،کیوی،توت فرنگی،موز،انبه،پرتقال،بلوبری،انگور و گیلاس. با مراجعه به سایت اینترنتی جاوید کالا نی توان برند های مختلف جارو برقی را مشاهده کرد و سفارش داد. یکی از پیشنهادات ما این است که همیشه برای خرید هر کالایی چه ظروف یا قابلمه و چه لوازم برقی حتما به فروشگاه ها و یا نمایندگی های معتبر فروش این کالاها مراجعه کنید.

اما با استفاده از خشک کن ها می توان آب میان بافتی این خوراکی ها را گرفت و ماندگاری آنها را تا ماه ها و ساله ها افزایش داد. طول سیم برق دستگاه Delmonti Fruit Dryer DL190 در حدود 80 سانتی متر بوده که از بلندی مطلوبی برخوردار است وبعد از اتمام کار می توان آن را راحت جمع کرده و در محل مشخص خود قرار داد. برای اینکه بدانید آیا این دستگاه ازنظر ارتفاعی و محل قرارگیری مناسب آشپزخانهی شماست لازم است ارتفاع آن را بدانید. این محصول کاربردی امکان خشک کردن تمامی میوه ها، سبزیجات و یا انواع لواشک را فراهم می سازد. مرتب چکش کنید و وقتی دیدید که روش کاملا خشک شده از فر بیرون آورده و چیپسها رو پشت و رو کنید و بذارید اون سمتش هم کاملا خشک بشه. در حالت کلی معمولاً جنس بدنهی تمام جاروهای شارژی از پلاستیک فشرده است که به همین دلیل هم وزن کمی دارند. ظروف داخلی میوه خشک کن DL190 دارای چرخش 360 درجه ای هستند که در طول فرایند خشک کردن چرخیده تا گرمای یکنواخت و یکسان به تمام قسمت های میوه رسیده و خشک شوند. این مدل از میوه خشک کن دارای نمایشگر ال ای دی می باشد.

از دست ندهید
۱۷ غذا که هرگز نباید در فریزر بگذارید

دیدگاهتان را بنویسید

دکمه بازگشت به بالا