سایر مطالب

ایده های تزئین دکوراسیون خانه با وسایل بسیار ساده و ارزان

ایده های تزئین دکوراسیون خانه با وسایل بسیار ساده و ارزان

kitchen decorationاگر در محیط خانه خود دیوارهایی یک رنگ و محیطی با تنوع رنگی پایین دکوراسیون کافی شاپ دارید. در این قسمت از مقاله ایده های تزئین دکوراسیون خانه قصد داریم به یکی دیگر از موثرترین ایده های دکوراسیون منزل اشاره کنیم. بهره مندی از قاب عکس یا آینه بزرگ می تواند شگفتی دیگر را در محیط خانه برای شما به ارمغان بیاورد. شاید این تصور وجود داشته باشد که دیوار برای نصب وسایلی مانند تابلو مناسب باشد. اما از دیگر ایده های تزئین دکوراسیون خانه می توانیم به استفاده مناسب از دیوار اشاره کنیم. شاید تصور آن برای شما سخت باشد اما دیوار نیز می تواند به عنوان نقطه کانونی منزل شما شناخته شود. دیوارهای ساده و یک دست سفید در واقع زمینه ای برای نصب کاغذ دیواری های زیبا و یا نقاشی شده است. در این زمینه می توانید نهایت ابتکار و خلاقیت خود را به خرج دهید تا محیط خانه برای شما و میهمانان بسیار زیبا و چشم نواز شود. همچنین استفاده از دیوار می تواند به بزرگی خانه منجر شود. دیوارهای سفید برای نصب تابلو یا آینه گزینه ای مناسب هستند و به زیبایی محیط کمک بسزایی می کنند. همان طور که در این مقاله اشاره شد ایده های تزئین دکوراسیون خانه بسیار زیاد است و با بهره مندی از وسایل موجود و حتی استفاده از دیوارهای منزلتان می توانید محیطی بسیار زیبا و مدرن را خلق کنید. از دیگر مواردی که می توانیم برای ایده های تزئین دکوراسیون خانه اشاره کنیم. استفاده از گل و گیاه در محیط منزلتان است. رسیدگی به گل و گیاه در محیط خانه علاوه بر زیبایی می تواند به شادابی و تاثیرات مثبتی در روحیه شما منجر شود. در نتیجه استفاده از گل مزایای بسیاری در محیط خانه و روحیه افراد به همراه دارد. امیدواریم از این مطلب نهایت استفاده را برده باشید.

  1. سبک کلاسیک
  2. صندلی تک زرد رنگ: ۱.۵ میلیون تومان
  3. فضا را با استفاده از بافت و انواع اکسسوری شلوغ نکنید
  4. مؤسسه طراحی داخلی بریتانیا
  5. برای پنجره آشپزخانه از نیمپردههای نازک استفاده کنید
  6. مبلمانی با ارتفاع کم
  7. سبک آرت دکو
از دست ندهید
چرا شما هرگز یک چای ساز را نمی بینید که واقعا کار می کند

kitchen decorationیکی از کارهایی که زوجهای جوان قبل از ازدواج انجام میدهند و وسواس زیادی برای انجام آن دارند، چیدمان و طراحی خانه عروس است. اما در کنار همه این جذابیتها ممکن است گاهی دچار شک و تردید شوند و در میان طرحها و رنگهای مختلف سردرگم بمانند. در این مطلب از اکسون دکور همراه ما باشید تا اصول مهم طراحی و چیدمان خانه عروس را با شما به اشتراک بگذاریم. به صورت کلی سبکهای دکوراسیون، متنوع و گوناگون هستند. آشنایی پیدا کردن با نوع سبک به شما کمک میکند تا مطابق با سلیقه خود، دکوراسیون خانه را انتخاب کنید. بهترین راه برای انتخاب سبک و استایل خانه عروس، در نظر گرفتن سلیقه عروس و داماد است. اگر خانهای خلوت و به دور از شلوغی را میپسندید، سبک مینیمال را انتخاب کنید. در سبکهای مینیمال رنگهای ملایم دیده میشود؛ همه جا خلوت است و تمام وسایل کاربردی و شلف کمدی ضروری هستند. در این سبک، وسایل دکوری اتاق طراحی سادهای دارند و معمولاً به رنگهای خنثی و ملایم یافت میشوند.

هریک از آنها دارای نکات و ویژگیهایی هستند که میتوانند در دکوراسیون خانهتان به شما کمک کنند. دکوراسیون این خانه در تهران کاملاً به سبک مدرن طراحی شده است. اگر با سبک مدرن آشنا باشید، میدانید که از ویژگیهای مهم آن استفاده از رنگهای روشن و خنثی است. در طراحی این دکوراسیون به این موضوع توجه دقیقی شده و با به کارگیری رنگهای خنثی سعی کردهاند فضاهای موجود را بزرگتر و دلبازتر نشان دهند. اتاق پذیرایی این خانه با مبلمان شیک و مدرن چیدمان شده است. رنگ تمامی المانها مبلمان با هم همخوانی داشته و به همین خاطر جذاب و یکدست به نظر میرسد. حتی میز تلویزیون و کنسول نیز با رنگ مبلها یکی بوده و رنگ چوبشان هم با کفپوش هماهنگ است. در وسط خانه یک فرش ایرانی هم به چشم میخورد که جزو المانهای کاربردی و ضروری در دکوراسیون ایرانی میباشد. پرده هم نشاندهنده اصالت یک خانه ایرانی است که ظریفترین طرح و مدل آن در این خانه استفاده شده است.

kitchen decorationحتی اگر کسی سبک سنتی ایرانی را برای چیدمان منزل خود انتخاب نکند بسیار بعید است علاقه ای به این چیدمان منزل ایرانی نداشته باشد. حتی اگر آن شخص نیز وارد خانه ای با طراحی داخلی ایرانی شود در نگاه اول حس مثبتی نسبت به آن منزل دارد و آن مکان احساسی بدی را به او منتقل نمیکند. شاید دلیل آن علاوه بر زیبایی و ترکیب رنگ ها متنوع و جذاب، نفوذ آن به عمق وجود ما ایرانی ها باشد. حتی اگر سبک سنتی را برای طراحی داخلی خانه خود ترجیح ندهید، احتمالاً باز هم در آن آرامش دارید. طراحی و دکوراسیون خانه های ایرانی از گذشته تمایل زیادی به سبک های کلاسیک و سنتی البته با استفاده از المان های مخصوص به داشته است. استفاده از فرش های بزرگ با نقش و نگار فراوان، ظروف میناکاری بزرگ و … نشان دهنده این موضوع است. شاید اینگونه عناصر چندان مناسب آپارتمان های کوچک امروزی نباشند. ولی اکنون طراحان داخلی با تلفیق برخی عناصر معماری ایرانی و سبک های مدرن یا مینیمال خانه های گرم، زیبا و دلنشین در آپارتمان های امروزی طراحی میکنند.

از دست ندهید
یکی از انوع این محصول، جارو شارژی عصایی است

kitchen decorationهمچنین تعداد افراد بیشتری میتوانند دور میز دایرهای بنشیند. اما اگر میزهای دایرهای را برای چیدمان مبلمان خانه نمیپسندید، میتوانید به گزینه میزهای مکعبی با قفسههای زیاد فکر کنید. حسن این قفسهها فضای زیادی است که برای قرار دادن وسایل ریز و درشت در اختیار شما قرار میدهند. میز های شیشهای و دایرهای بهترین پیشنهاد در چیدمان مبلمان خانه و آپارتمان کوچک است. و نکته آخر برای داشتن دکوراسیون خانه کوچکتان … لازم به توضیح نیست که فضاهای کوچک همیشه باید مرتب و به دور از شلوغی و به هم ریختگی باشند. بنابراین سعی کنید هر وسیله ای که به آن نیاز دارید را نگاه دارید و مابقی لوازم بلا استفاده را بی درنگ کنار بگذارید. این مسئله یکی از چالش برانگیزترین نکاتی است که در خانه های کوچک با اتاق های محدود با آن مواجه هستیم. به این ترتیب با وجود تمام سختی و دشواری دل کندن از برخی وسایل و اثاثیه، می توانید آنها را از فضای محدود خانه حذف کنید و چیدمان و نظم محیط زندگی خود را بهتر حفظ نمایید.

دکوراسیون خانه سمینار برای دلار

kitchen decorationدر هر دو صورت میتوانید با توجه به نیازتان فضای داخلی را دکور کنید (در ادامه در مورد دکوراسیون داخلی در خانههای نوساز و بازسازی شده به تفکیک صحبت میکنیم). نیاز سنجی: اینکه هر خانوادهای سبک زندگی مخصوص خود را دارند و باید با توجه به این سبک؛ خانه مناسبی داشته باشند تا در آن احساس راحتی کنند. مثلا اگر زیاد اهل مهمانی دادن و دورهمی هستید، داشتن یک فضای پذیرایی بزرگ و مبلمان کافی اهمیت زیادی دارد. اگر تفریح بچهها در اولویت است، داشتن فضا و ابزار مناسب بازی، نیاز شما محسوب میشود. پس در مرحله اول ببینید هر کدام از اعضای خانواده چه عادتها، نیازها و سلیقهای دارند. انتخاب سبک: برای داشتن یک فضای یکپارچه که تمامی ریز فضاها هماهنگی خوبی باهم داشته باشند، بهتر است که سبک مشخصی را برای دکوراسیون خانه انتخاب کنید که در ادامه به تفصیل درباره این قسمت صحبت میکنیم. فقط بهتر است سلیقه تمامی افراد خانواده را بدانید، سبکهای دکوراسیون داخلی را به خوبی بشناسید تا بتوانید تصمیم بگیرید که چه سبکی به سلیقه همه نزدیکتر است.

از دست ندهید
چای ساز دریافت خواهد شد طراحی مجدد

kitchen decorationدکوراسیون منزل جزئی از زندگی ماست که به هیچ عنوان نمیتوان آن را نادیده گرفت. ازطرفی در بسیاری از مواقع فقط از یک سری سبکهای مرسوم که از گذشته دیدهایم پیروی میکنیم. در صورتی که دکوراسیون داخلی منزل اصول خودش را دارد و باید با نکات طراحی آن به صورت حرفهای آشنا باشید. بسیاری از ما نه طراح داخلی هستیم و نه متخصص دکوراسیون؛ اما در طول زندگی خودمان و براساس تجربه، زندگی با خانواده یا مطالعه، نکاتی را درباره دکوراسیون منزل یاد گرفتهایم. گرچه به نظر میرسد مواردی که رعایت میکنیم تقریبا تکراری است و نکات خیلی زیادی وجود دارد که باید آنها را بدانیم. در این مطلب میخواهیم درباره همه نکات مهم پیرامون دکوراسیون منزل و نکات طراحی آن صحبت کنیم. نقطه کانونی در دکوراسیون چیست؟ همانطور که گفتیم هر کدام از ما در دکوراسیون خانههایمان تلاش میکنیم نکاتی را در نظر بگیریم؛ اما شاید خیلی با سبکهای مختلف دکوراسیون داخلی منزل و جزئیات مربوط به آنها آشنا نباشیم.

آنها پرسیدند صد کارشناس حدود دکوراسیون خانه. یک پاسخ برجسته بود

فضای داخلی به بیش از یک دلیل ایده خوبی است، می توانید ابتدا یک اتاقک اضافه کنید که همیشه یک امتیاز است. در ردیف دوم، می توانید یک منطقه تهویه مطبوع اضافه کنید که در آن افراد می توانند از گرما در تابستان و سرما در زمستان استراحت کنند. روف گاردن در شب کاملا تاریک است، اما شما همچنین می خواهید بتوانید ستاره ها و چراغ های خیابان را ببینید. انتخاب چند گزینه نورپردازی ملایم در اینجا کلید اصلی است، نورپردازی خلقی پراکنده که فضا را به فضایی زیبا و آرامش بخش در شب تبدیل می کند. آب و هوای شهر شما احتمالاً از فصلی به فصل دیگر نیاز به بهبود دارد، بنابراین دکوراسیون پشت بام خود را مطابق با آن برنامه ریزی کنید. اگر در زمستان خیلی سرد است، یک بخاری یا گودال آتش اضافه کنید، و اگر در تابستان خیلی گرم است، یک تهویه هوای بیرونی یا چند فن بخار بزرگ اضافه کنید. به این ترتیب می توانید از روف گاردن پشت بام خود در تمام طول سال یا حداقل بیشتر سال لذت ببرید. شما می توانید فضایی راحت و شیک ایجاد کنید، اما به آسمان، فضای باز و هوای تازه نیز اهمیت می دهید. اتاق زیر شیروانی جای مناسبی برای دکوراسیون بیش از حد و ترفندهای بی شمار نیست، باید مکانی شیک و مکانی ساده باشد که افراد بتوانند در آن استراحت کنند. تم رنگی را در دکوراسیون خانه خود خنثی نگه دارید. این به شما کمک می کند تم را حداقل نگه دارید و ظاهری ساده و تازه داشته باشید. میتوانید رنگها را به لوازم جانبی اضافه کنید، بنابراین میتوانید هر زمان که بخواهید آن رنگها را تغییر دهید. همچنین رنگ های خنثی کمتر تحت تاثیر شرایط آب و هوایی مانند قرار گرفتن در معرض نور خورشید قرار می گیرند.

از دست ندهید
سوالات برای/درباره کولر گازی

به مهارت های دکوراسیون خانه خود ایمان داشته باشید اما هرگز از پیشرفت دست نکشید

وقتی از دکوراسیون خانه صحبت میکنیم، اشاره ما به عناصری است که به منظور ایجاد جذابیتهای بصری مورد استفاده قرار گرفته اند. کفپوش، دیوارپوش، سقف، مبلمان، پرده ها، وسایل دکوراتیو همه و همه جزئی از دکوراسیون هستند و وقتی در کنار یکدیگر قرار میگیرند، زیبایی و جذابیت را به محیط خانه هدیه میدهند. همه ما ساعتهای طولانی در خانه حضور داریم و دکوراسیون فضایی است که در آن زندگی میکنیم. لذا طراحی یک دکوراسیون عالی، زیبا و آرامش بخش از اهمیت قابل توجهی برخوردار است. بسیاری از افراد فکر میکنند برای داشتن دکوراسیونی شکیل و چشم نواز حتماً باید به سراغ خرید وسایل گران قیمت و لوکس بروند. در حالی که گاه با سادهترین وسایل میتوان بهترین دکوراسیون را خلق کرد. کافیست همه چیز در جای مناسب خود قرار گیرد و با دیگر المانها هماهنگ شود. اکثر افراد علاقه دارند که خانه خود را به سبک مدرن و ساده طراحی کنند.

  • طراحی و تعویض سقف کاذب و کفپوش و …
  • از مبلمان منزل به گونهای دیگر استفاده مجدد کنید
  • مشاوره تخصصی رایگان
  • آشپزخانه به سبک پازل
  • انتخاب سبک مدنظر
  • خرید کاناپه تختخواب شو
  • طراحی مجدد اجزایی مثل کابینت و کمد و …
  • از وسایل بزرگ و تجملاتی پرهیز کنید

kitchen decorationامروزه با پیشرفت در زمینههای مختلف دکوراسیون داخلی تنها برای خانههای مسکونی مورد توجه نیست و برای زیباسازی و کاربردی شدن مغازهها، دفاتر کاری، کارخانهها، فروشگاهها، هتلها، بیمارستانها، ایستگاههای مترو، اتوبوس و… نیز به کار گرفته میشود. هماهنگ سازی اجزای داخلی منزل برای بهبود زیبایی و دلنشین شدن فضای خانه و همچنین بهینه سازی فضا به صورت هنرمندانه را طراحی دکوراسیون داخلی منزل میتوان تعریف کرد. البته در این فرایند، هماهنگی بین رنگ ها و اجزای داخلی و اثاثیه منزل، جلوهدهی این اجزا را شکیلتر و هماهنگتر به نمایش خواهد گذاشت. چرا باید دکوراسیون داخلی را طراحی کرد؟ دکوراسیون داخلی امروزه یک دانش محسوب میشود. استفاده از این دانش در هر مکانی متفاوت است و به منظور خاصی صورت میپذیرد. فرایند طراحی دکوراسیون منزل مانند هر فرایند هنری دیگر، دارای نکات و ریزه کاری های خاصی است که با رعایت اصول تزئین، می توان تغییراتی فوق العاده را به وسیله آن ایجاد نمود. جهت دریافت مشاوره رایگان و تخمین هزینه برای طراحی دکوراسیون خانه خود میتوانید از طریق صفحه “مشاوره رایگان” با ما در ارتباط باشید، همچنین برای دیدن نمونه کارهای گروه ما کلیک کنید.

از دست ندهید
کل مقدار شما می‌خواستید درباره بدانید کولر گازی و بودند ترسیدند بپرسند

4 دلیلی که چرا داشتن دکوراسیون خانه عالی کافی نیست

در اینجا بیشتر به بررسی وب سایت دکوراسیون آشپزخانه کوچک بدون اپن.

[ بازدید : 3 ]

دیدگاهتان را بنویسید

دکمه بازگشت به بالا