سایر مطالب

این است وجه بیش از حد چای ساز به ندرت دیده می‌شود، اما این است چرا لازم است

قهوه ساز از گذشته تا کنون چای جزو پرطرفدار ترین انواع نوشیدنی ها در بین ایرانیان بوده و هنوز هم هست . مهم ترین خصوصیات این دستگاه بی نظیر قرار گرفتن قفسه ها بر روی هم به منظور اشغال فضای کمتر و شفاف بودن جنس قفسه ها برای دیدن وضعیت خشک شدن میوه و سبزیجات بدون باز کردن درب دستگاه می باشد. بهترین دستگاه خشککن میوه بهوسیله حرارت، بهآرامی آبمیوه و سبزیها را بدون آنکه پخته یا سوخته شوند بخار میکند. بهتر است برای خرید دستگاه میوه خشک کن به سایت های معتبری هچون بکردانه مراجعه کنید تا بتوانید ضمانت پس از خرید دریافت کنید و اگر سوالی درباره چگونگی این دستگاه و کارکردش داشتید، به بهترین نحو از آن مطلع شوید. یکی از مواردی که هنگام خرید دستگاه خشک کن باید به آن توجه داشته باشیم، میزان مصرف برق دستگاه میوه خشک کن است. قبل از توليد ميوه خشک کن براي تهيه انواع ميوههاي خشک و آجیلها آن را در سيني مقابل نور آفتاب قرار ميدادند. برای این کار و تهیه خشکبار میوه چندین راه متفاوت وجود دارد که شما میتوانید بسته به زمان، هزینه و امکاناتی که در اختیار دارید، یکی از آن ها را انتخاب کنید.

جاروبرقی هنگام استفاده از دستگاه خشک کن برای تهیه میوههای خشک، سبزیجات یا سایر غذاها، میتوانید انتخاب کنید که کدام افزودنیها را در دستور العملهای خود قرار دهید. این برند آلمانی از سال 1995 درزمینهٔ تولید اتوهای بخار شروع به فعالیت کرد. یکی از محصولات این شرکت دستگاه خشک کن میوه و سبزی است که کیفیت بالای محصولات آلمانی را با خود به همراه دارد. این شرکت یکی دیگر از نامهای آلمانی لیست ما بوده که بیش از نیم قرن تجربه در زمینه تولیدات انواع ماشین آلات آشپزی را با خود به همراه دارد.gastroback تولید کننده طیف گسترده ای از ابزارالات آشپزی (قهوه جوش،اسپرسو ساز،مخلوط کن،چای ساز ،غذا ساز،…بوده و محصولات آن در چندین کشور اروپایی به فروش میرسد. در این مقاله مزایا و روشهای ساخت میوه خشکشده و 5 برند برتر تولید کننده بهترین دستگاه خشککن بازار را به شما معرفی خواهیم کرد. ظرفیت چای ساز: نکته دیگری که در مورد بهترین مارک چای ساز باید به آن توجه کنید ظرفیت آن است. هنگام استفاده از این ظروف به چند نکته توجه کنید: از تماس اشیاء نوک تیز مانند چاقو داخل ظروف خودداری کنید، از این ظروف گرانیتی جهت نگهداری مواد غذایی همچون چاشنی ها استفاده نکنید، برای شستشو از سیم ظرفشویی استفاده نکنید بهتر است به جای شستن با ماشین ظرفشویی از شست و شوی دستی استفاده کنید.

از دست ندهید
چه کسی دیگر می‌خواهد برای موفقیت با میوه خشک کن

به طور معمول اکثر میوه ها مانند مرکبات، سیب، موز، آلو، هلو، انجیر و غیره را میتوان با استفاده از مایکروفر خشک کرد و برای مدت طولانی مورد استفاده قرار داد. اکثر دستگاههای خانگی ۵ سینی دارند، اما دستگاههایی با تعداد سینی بیشتر هم در بازار موجود است. با اینکه اکثر مدلهای جدید میوهخشککن این قابلیت را دارند، خوب است هنگام خرید از این قابلیت مدل مورد نظرتان مطمئن شوید. اگر خیلی اهل خوردن میوهی خشک هستید و فضای کافی را برای قرار دادن آن دارید، پیشنهاد ما خرید دستگاهی با ظرفیت زیاد است، در غیر این صورت مدل های با ظرفیت کم هم، پاسخگوی نیاز شما خواهند بود. پنجره های شیشه ای موجود در اطراف به شما امکان می دهند تا بدون باز کردن درب دستگاه و هدر دادن حرارت، مراحل خشک شدن را چک کنید. درنتیجه امکان قرار دادن سینی میوه و سبزی در زمانهای مختلف از دست میرود. این نوع دستگاههای خشککن از انواع جریان عمودی گرانترند. این نوع از میوه خشک کن نسبتا حجیم است و ابعاد بزرگی دارد؛ حدودا 1 الی 2 لیتر گاز در هر ساعت مصرف میکند. دستگاه میوه خشک کن خانگی با حجم و ابعاد کوچکی که دارد، برای مصارف شخصی وراه اندازی کسب و کار بسیار مناسب میباشد.

ابعاد این دستگاه، ۳۳×۲۸×۲۸ سانتیمتر است و با وزن تنها دو کیلوگرم و توان مصرفی ۴۰۰ وات، یک دستگاه خانگی مناسب و ایدهآل است. قیمت میوه خشک کن های خانگی معمولا کمتر از نوع صنعتی است. برای خشک کردن میوه و سبزیجات از روشهای صنعتی و سنتی استفاده میکنیم در روش سنتی به طور معمول روش افتاب خشک -سایه خشک -خشک کردن میوه و سبزی در فر-خشک کردن میوه و سبزی رو شوفاژ و… زمانیکه میوهها بهطور کامل خشک شدند، بهتر است کمی آنها را در هوای آزاد بگذارید و بعد نوشجان کنید. قابلیت شستشو در ماشین ظرفشویی: سینیهای میوهخشککن، باید قابلیت این را داشته باشند که شما بتوانید آنها را در ماشین ظرفشویی هم بشورید. طول سیم: شاید بهنظر برسد این مورد اهمیت چندانی ندارد، اما یک سیم کوتاه شما را محدود میکند و باید حتما جایی کنار پریز برق برایش در نظر بگیرید. اما در همین مدت کوتاه تبدیل به یک برند جهانی شده است.

از دست ندهید
بررسی هیتر برقی مدل YQ105؛ قدرت مناسب در ابعاد کوچک

اگر میوه ای در یخچال زیاد دارید و بعید میدانید در کوتاه مدت آن را مصرف کنید، میتوانید میوههای اضافه را تا خراب نشدهاند خشک کنید. در مقاله ” بهترین جارو شارژی ” به معرفی راهنمای خرید و چند نمونه از آن پرداخته ایم. بهترین مارک چای ساز در ایران کدام است؟ چای موجود در این دستگاه ها حتی ممکن است طعم آن را به طعم پلاستیکی تغییر دهد. از ویژگیهای جذاب و مثبت این دستگاه میتوانیم به قابلیت آن برای تهیهی لواشک و عدم تغییر طعم میوهها اشاره کنیم. از دیگر ویژگیهای جذاب این میوهخشککن، میتوانیم به سروصدای بسیار کم، کارايی باکیفیت، و ظاهر مربعی و متفاوت آن نسبت به دیگر میوهخشککن ها که اکثرا گرد هستند، اشاره کنیم. طراحی مدلهاي جريان عمودي معمولا گرد بوده و منبع گرما در کف دستگاه قرار گرفته است. به عنوان مثال اگر برای تمیز کردن کف خانه یا شرکت به دنبال یک جارو سبک هستید، میتوانید مدل جارو شارژی عصایی و یا اگر جارو شارژی را برای تمیز کردن صندلیهای ماشین یا گوشههای اتاق میخواهید، باید مدل کوچکتر و دستی را انتخاب کنید.

پس اگر به دنبال تنقلات سالم برای جایگزین کردن تنقلات ناسالم بازاری هستید، با این دستگاه میتوانید میوههای خشک جذاب و لواشکهای لذیذ تولید کنید. برای اینکه اطلاعات بیشتری در مورد کارکرد دستگاه میوه خشک کن بدست بیاورید، پیشنهاد میکنیم ویدیوهای دستگاه میوه خشک کن را در آپارات بکردانه دنبال کنید. اگر در منطقهای هستید که قیمت برق مناسب است، ولی میخواهید از گاز هم استفاده کنید، میتوانید دستگاه خشک کن دوگانه سوز تهیه کنید. امیدواریم که با کمک این مقاله، یعنی راهنمای خرید میوه خشک کن و همینطور توضیحاتی که دربارهی میوه خشک داده شد، بتوانید دستگاه مورد نظر خود را تهیه و استفاده کنید. از آنجا که علاقه به میوههای خشکشده و تغذیه سالم روزبهروز بیشتر میشود، بد نیست که یک میوهخشککن خانگی با کارآیی بالا در خانه داشته باشید تا هر زمان که لازم شد، خودتان میوهی مورد نظرتان را خشک کنید. جهت راه اندازی تولیدی میوه خشک خانگی و یا صنعتی ابتدا باید تجهیزات مورد نیاز کارگاه تولیدی میوه خشک را انتخاب و تهیه نمود پس از تهیه دستگاه و تجهیزات میوه خشک کنی نوبت به تولید میوه خشک میرسد. لواشکی که بهداشتی، طبیعی و با طعم دلخواه توسط دستگاه GP-102 تهیه میشود، بسیار وسوسهانگیز خواهد بود.

از دست ندهید
Five تازه کار چای ساز اشتباهات شما ممکن است رفع در این زمان

چیپس میوه هم یکی از این مواد غذایی است که با دستگاه میوه خشککن خانگی بهراحتی تهیه میشود. دستگاه تکنو مدل TE-461 یک دستگاه خانگی مناسب با قابلیت تنظیم دما و زمان است که میتوانید هم سبزی و هم میوهها را در آن خشک کنید. قیمت خشک کنهای سایا ارازنتر از نمونه های خارجی آن است.اما از نظر کیفیت تفاوتی با رقبای خارجی خود ندارد.البته بعضی از قطعات این محصول ساخت کشور چین است.اما از نوع درجه یک آن .محصولات سایا ضمانت شرکت پارس خزر را به همراه دارند. البته برخی قطعات این برند از چین وارد میشود. همچنین المنت قدرتمند تعبیه شده روی دستگاه و یک عدد فن رطوبت گیر نیز تضمین می کنند که رطوبت میوه ها و سبزی ها به صورت کامل گرفته شود اما تازگی و تردی آنها از بین نرود. بدینصورت، از سالم بودن آنها نیز مطمئن خواهید بود. همانطور که گفتیم با خشک شدن میوهها ارزش غذایی بالای آنها حفظ شده و طعم بهتری نیز میگیرند. ناگفته نماند طبقات بهترین مارک میوه خشک کن طوری طراحی شده است تا حجم قابل توجهی از میوه را برای خشک کردن داخل آن بچینید.

در ادامه، قرار است تا با تعدادی از بهترین مدلهای میوهخشککن که در بازار ایران وجود دارند، آشنا شوید. اولین مدل دستگاهی که در راهنمای خرید میوه خشک کن بررسی میکنیم، سبزی و میوهخشککن ویداس مدل VIR-5121 است. خشککنهای ویداس بهترین قیمت را در بازار دارند. بهترین دستگاه خشککن کدام برند است؟ توان مصرفی: توان دستگاهها با هم متفاوت است. چایساز برقی را می توان در جنس ها و همینطور طراحی های مختلف خریداری کنید. 90 کارمند ، با بیش از 100 سال تجربه در ROMMELSBACHER ، تولید ، طراحی و تولید محصولات با کیفیت ساخته شده در آلمان ، درست به شعار ما با خوشحالی در آشپزی است. در گذشته برای درست کردن این نوشیدنی محبوب از کتریهای آهنی و مسی استفاده میشد. به طور کلی اجزای مشترک همه دستگاههای میوه خشک کن عبارتند از عنصر گرمایش، فن و خروجیهای تهویه. تنها چالش این فرایند توزیع یکنواخت گرما می باشد که باید گرما بهطور یکسان در همه نقاط دستگاه توزیع شود تا بتوان به نتیجه مطلوبی دست یافت.

از دست ندهید
چگونه در هشت قدم‌های ساده در مورد جارو شارژی دریابیم

دیدگاهتان را بنویسید

دکمه بازگشت به بالا