سایر مطالب

بررسی قهوه‌جوش برقی سوتای مدل ۶۰۰W؛‌ کیفیت نه چندان مناسب

در این سری از ویدیوهای تلنت قصد داریم یک مدل قهوه‌جوش برقی که مخصوص تهیه‌ی قهوه‌ی ترک است را به شما معرفی کنیم. این محصول قیمت پایینی دارد و به صورت برقی کار می‌کند، اما آیا واقعا کیفیت مناسب و ارزش خرید را دارد؟ در ادامه برای بررسی این محصول با ما همراه شوید.

قهوه جوش برقی سوتای مدل 600W

در بخش طراحی می‌توانیم بگوییم که طراحی مشابه با اکثر قهوه‌سازهای ترک دارد، اما دو نکته‌ی مهم در مورد ساخت این محصول باید بدانید؛ اول اینکه متریال به کار رفته در ساخت این قهوه‌جوش برقی کیفیت خوبی ندارد و نکته‌ی مهم دوم این است که این دستگاه فرآیند درست دم‌آوری قهوه را انجام نمی‌دهد و بنابراین نام قهوه‌ی ترک‌ساز اصلا مناسب آن نیست. شما اگر هر مایعی را داخل قهوه‌جوش سوتای بریزید در زمان کمی آن را به جوش می‌آورد و امکان دارد قهوه‌ی شما بسوزد و حتی سرریز شود.

اگر به دنبال خرید یک قهوه‌ی ترک‌ساز خوب هستید، بهتر است که یا بیشتر هزینه کنید و دستگاه‌های باکیفیت‌تری بخرید، یا اینکه به سراغ جذوه و روش‌های سنتی برای آماده کردن قهوه ترک بروید. به طور کلی قهوه‌جوش برقی سوتای مدل ۶۰۰W شبیه به قهوه‌ساز است و در واقع نوعی کتری برقی است که آب را در زمان کمی به جوش می‌آورد.

برای بررسی بهتر قهوه‌جوش برقی سوتای مدل ۶۰۰W و آشنایی بیشتر با نحوه‌ی کار آن، شما را به تماشای ویدیوی بالا دعوت می‌کنیم.

دیجی‌کالا مگ تَلِنت بستری برای کشف و پرورش، کسب درآمد و مشهور شدن استعدادهای تولید محتوای ویدیویی است. بستری برای افرادی که توانایی ساختن انواع ویدیو را برای دیجی‌کالا در «استاندارد حرفه‌ای محتوا و تصویر» دارند. افراد حاضر در پروژه‌ی تَلِنت، با ساختن ویدیو برای دیجی‌کالا، به طور مستقیم از دیجی‌کالا کسب درآمد می‌کنند.

از دست ندهید
شیائومی Mi TV 4S مدل 65 اینچ

دیجی‌کالا به سادگی امکان دسترسی به کالا را برای افرادی که توانایی ویدیوسازی حرفه‌ای دارند، فراهم می‌کند. اگر فکر می‌کنید استعداد، توانایی، امکانات، انگیزه و اشتیاق ویدیوسازی دارید، به دیجی‌کالا مگ تَلِنت بپیوندید.

برای کسب اطلاعات بیشتر روی دکمه‌ی زیر کلیک کنید.

درباره‌ی دیجی‌کالا مگ تَلِنت

دیدگاهتان را بنویسید

دکمه بازگشت به بالا