سایر مطالب

بررسی لباس کار مهندسی سبلان کد ۰۴؛ ضروری برای جلوگیری از ایجاد خطر

تهیه‌ی لباس کار مناسب، با در نظر گرفتن نوع کاری که انجام می‌دهید، اهمیت بسیار زیادی دارد. لباس‌های کار به نوعی لباس محافظ هم محسوب می‌شوند و از وقوع برخی خطرات احتمالی جلوگیری می‌کنند. در این ویدیو قصد داریم لباس کار مهندسی سبلان کد ۰۴ مدل سورمه‌ای نارنجی را به شما معرفی کنیم.

لباس کار مهندسی سبلان کد 04 مدل سرمه ای نارنجی

جنس این لباس کار از کتان بوده و روی آن زیپ و دکمه طراحی شده است. پیراهن یا کاپشن این لباس یقه دارد و ۴ عدد جیب روی آن دوخته شده است. جیب‌های روی لباس کاملا جادار و مناسب طراحی شده‌اند. روی آستین سمت چپ جای ۲ عدد خودکار وجود دارد. شلوار این لباس کار هم دو عدد جیب و یک جیب مهندسی هم روی پای راست دارد. کمر شلوار به صورت کش‌دار طراحی شده که البته جای کمربند هم دارد.

برای دکمه‌ی شلوار، جای دکمه تقریبا مشخص است،‌ اما برش خورده نشده و خودتان باید آن قسمت را باز کنید تا بتوانید دکمه را ببندید. نکته‌ی مهمی که باید در نظر بگیرید، این است که در هنگام سفارش حتما یک سایز بزرگ‌تر از سایز خودتان آن را تهیه کنید تا کاپشن کاملا اندازه‌تان شود.

برای بررسی بهتر و کامل‌تر لباس کار مهندسی سبلان کد ۰۴، شما را به تماشای ویدیوی بالا دعوت می‌کنیم.

دیجی‌کالا مگ تَلِنت بستری برای کشف و پرورش، کسب درآمد و مشهور شدن استعدادهای تولید محتوای ویدیویی است. بستری برای افرادی که توانایی ساختن انواع ویدیو را برای دیجی‌کالا در «استاندارد حرفه‌ای محتوا و تصویر» دارند. افراد حاضر در پروژه‌ی تَلِنت، با ساختن ویدیو برای دیجی‌کالا، به طور مستقیم از دیجی‌کالا کسب درآمد می‌کنند.

از دست ندهید
نحوه انتخاب زنان با چای ساز

دیجی‌کالا به سادگی امکان دسترسی به کالا را برای افرادی که توانایی ویدیوسازی حرفه‌ای دارند، فراهم می‌کند. اگر فکر می‌کنید استعداد، توانایی، امکانات، انگیزه و اشتیاق ویدیوسازی دارید، به دیجی‌کالا مگ تَلِنت بپیوندید.

برای کسب اطلاعات بیشتر روی دکمه‌ی زیر کلیک کنید.

درباره‌ی دیجی‌کالا مگ تَلِنت

دیدگاهتان را بنویسید

دکمه بازگشت به بالا