سایر مطالب

بررسی هیتر برقی مدل YQ105؛ قدرت مناسب در ابعاد کوچک

هیترهای برقی یکی از لوازم کاربردی هستند که در کمپینگ و طبیعت‌گردی کاربرد خیلی زیادی دارند. در این ویدیو قصد داریم هیتر برقی مدل YQ105 را به شما معرفی کنیم که ابعاد کوچک و وزن سبکی دارد، بنابراین به راحتی می‌توانید آن را حمل کنید و برای گرم کردن غذا یا دم کردن چای و قهوه از آن استفاده کنید.

هیتر برقی مدل YQ105

با این هیتر برقی هم می‌توانید غذا گرم کنید، هم چای و قهوه دم کنید و حتی در مکان‌هایی که به گاز دسترسی ندارید یا فضای شما خیلی کوچک است، از آن استفاده کنید. حداکثر توان این هیتر ۵۰۰ وات است و وزن خیلی بالایی هم ندارد. قطر صفحه‌ی این هیتر ۹ سانتی‌متر است، سریع داغ می‌شود و قدرت خیلی خوبی هم دارد. از آن‌جایی که این هیتر ابعاد کوچکی دارد، برای بردن به مسافرت فضای زیادی را در چمدان شما اشغال نخواهد کرد.

در ۱۰ دقیقه‌ی اول دستگاه خیلی گرم می‌شود و بعد از آن ترموستات شروع به کار کردن می‌کند که خاموش و روشن می‌شود و بعد از ۲-۳ دقیقه دوباره شروع به کار می‌کند. برای دم کردن چای و دمنوش این قابلیت بسیار عالی است. این هیتر ابعاد کوچکی دارد، بنابراین انتظار پختن غذا را از آن نداشته باشید.

برای بررسی بهتر هیتر برقی مدل YQ105 و آشنایی بیشتر با آن، شما را به تماشای ویدیوی بالا دعوت می‌کنیم.

دیجی‌کالا مگ تَلِنت بستری برای کشف و پرورش، کسب درآمد و مشهور شدن استعدادهای تولید محتوای ویدیویی است. بستری برای افرادی که توانایی ساختن انواع ویدیو را برای دیجی‌کالا در «استاندارد حرفه‌ای محتوا و تصویر» دارند. افراد حاضر در پروژه‌ی تَلِنت، با ساختن ویدیو برای دیجی‌کالا، به طور مستقیم از دیجی‌کالا کسب درآمد می‌کنند.

از دست ندهید
آیا من عجیب After i Say That قهوه ساز Is Lifeless است؟

دیجی‌کالا به سادگی امکان دسترسی به کالا را برای افرادی که توانایی ویدیوسازی حرفه‌ای دارند، فراهم می‌کند. اگر فکر می‌کنید استعداد، توانایی، امکانات، انگیزه و اشتیاق ویدیوسازی دارید، به دیجی‌کالا مگ تَلِنت بپیوندید.

برای کسب اطلاعات بیشتر روی دکمه‌ی زیر کلیک کنید.

درباره‌ی دیجی‌کالا مگ تَلِنت

دیدگاهتان را بنویسید

دکمه بازگشت به بالا