سایر مطالب

بهترین استراتژی برای کولر گازی آشکار شد

کمپرسور اسپلیت 9000 از نوع روتاری ویژه مناطق معتدل تهیه شده، و درمناطقی با آب و هوای معتدل و مرطوب کاربرد موثری دارند، و به خوبی می توانند هوا را به دمای دلخواه کاربر برسانند. جهت اطمینان از کیفیت هوای فشرده، به ویژه در صنایع حساسی که وجود روغن در آن یک امر بسیار تأثیرگذار میباشد، فیلترهای جذبی Activated Carbon یک راه حل بسیار ویژه و کاملاً اقتصادی را پیشنهاد میدهد. در این مقاله قصد داریم تا به عنوان اولین بخش از آموزش مار با ریموت کنترل کولرهای گازی، به آموزش کار با ریموت کنترل کولر گازی جنرال بپردازیم. به طور کلی ریموت کنترل کولرهای گازی، به عنوان وسیلهای مفید برای راحتی استفاده کنندگان از این دست کولرها طراحی و ساخته شده است. از طرف دیگر با توجه به شدت جریان برق مصرفی (آمپر) در هنگام راهاندازی کولرهای گازی اسپلیت 24000 (15 آمپر) به بالا و شوک الکتریکی حاصل از هر بار استارت موتور، توصیه میشود برای ظرفیتهای بالاتر کولر، اسپلیت و حتی داکت اسپلیت حتماً از انواع کولرهای گازی اسپلیت اینورتر دار استفاده نمایید.

کولر گازی هنگام تعویض آن ها از دو عدد باطری سالم استفاده کنید و از باطری های نو و کهنه هم زمان استفاده نکنید. نکته ای که در هنگام انتخاب و خرید کولرهای گازی باید مورد توجه قرار گیرد، ظرفیت آنها است که بر حسب BTU عنوان میشود، مثلاً اسپلیت 18000، دارای ظرفیت 18000 BTU است. در کنار ویژگیها و نکات مطرح شده در این مقالهی کامل، لازم است تا به قابلیتهای دیگری همچون بادگردان چندجهته هم توجه کنید؛ درواقع برخی از کولرها تنها میتوانند باد را به بالا و پایین هدایت کنند در حالی که برخی دیگر از مدلها، قابلیت پرتاب باد به چپ و راست هم دارند. درواقع کولر گازی ایران رادیاتور مدل ICA-09CH-A، دارای سه حالت توربو، کم مصرف و قابل تنظیم است که تا ۸ متر قابلیت پرتاب باد دارد. همانطور که میدانید به دلیل عملکرد کمپرسور کولر گازی، این تجهیز مصرف برق قابل توجهی دارد. عمدتاً این عملکرد قبل و بعد از حالت خنک کردن و رطوبتگیری قابل استفاده است.

از دست ندهید
کلینیک دندانپزشکی شبانه روزی زاگرس

مهمترین نکته این است که بیشتر کولرهای اسپلیت بدون گارانتی، فاقد لولههای مسی هستند و برای نصب کولر علاوه بر دستمزد نصاب، باید هزینهی این لولهها را هم پرداخت کنید. علاوه بر اینTu bo حالتی است که در آن اغلب مدل ها، با بیشترین قدرت خودکولر گازی کار می کند. نسبت توان خروجی به توان ورودی هر دستگاه برقی، بازده انرژی گفته میشود و در کولر گازی این رقم از حاصل تقسیم ظرفیت سرمایشی کل به توان ورودی موثر، بدست میآید و به E.E.r موسوم است. دمندهها معمولاً به عنوان پمپهای خلاء و عوامل نیوماتیکی به کار گرفته میشوند. این صفحهٔ ابهامزدایی مقالههای مرتبط با عنوان همین صفحه، کولر را فهرست میکند. همانطور که از اسمش پیداست تایمر یا زمان سنج، زمان روشن و خاموش شدن دستگاه را می توان با این دکمه تنظیم نمود. نکته ای که در این مسئله وجود دارد این است که برای تنظیمات و نحوه کار با کنترل کولر گازی هردفعه که دکمه را فشار می دهیم نشانه و یا تصویری مربوط به آن حالت با توجه به مدل کولر و یا ریموت و یا صفحه نمایش پنل داخلی ظاهر می شود. دکمه Swi g می تواند جهت روشن و تفوت دارد به صورتی که در برخی از کولرها دمپرها تنها قابلیت یک نوع حرکت دارند و موارد دیگر به صورت دستی انجام می شود.

زمانی که این دکمه را فشار می دهید شرایطی را ایجاد می کنید که وزش هوا به صورت افقی انجام شود. اول این که اگر در نزدیکی شما رادیو وجود دارد، اگر کنترل را کنار رادیو برده و دکمه های آن را فشار دهید، باید رادیو دچار پارازیت شود که در این حالت کنترل سالم است و در صورتی که اتفاقی نیفتاد باید به سلامتی آن شک کرد. پیش از این که ساعت ریموت را تنظیم نمایید و یا بعد از اینکه باطری آن را تعویض کردید حتما باید این دکمه را فشار دهید. در حالت کلی، کولر گازی سامسونگ مدل AR10MSSDWK/HC محصولی با مصرف کم انرژی اما بازدهی بسیار بالا است که سالیان سال میتواند در کنار شما باشد. در کمپرسور این نوع از تجهیزات از گاز مبرد R22 و R410 استفاده شده است. همانطور که در تصویر ریموت کنترل کولر گازی جنرال مشاهده میکنید، ما تمامی قسمتهای کاربری ریموت کنترل کولر گازی جنرال را شمارهگذاری کردهایم تا شما توضیحات ما را در خصوص هر یک از این بخشها به خوبی متوجه شوید. رایجترین انواع آببندهای چهارگانه شامل آببندهای لابیرینتی، آببندهای حلقوی (معمولاً آببندهای گرافیتی که خشک کار میکنند، اما آببندهای مایع نیز به کار گرفته میشود)، آببندهای مکانیکی (Mechanical Seal) و آببندهای هیدرواستاتیکی میباشد.

از دست ندهید
ایده ها، فرمول ها و میانبرها برای جارو شارژی

برخلاف کمپرسورهای جابجایی مثبت که با جریان ثابت کار میکنند، کمپرسورهای دینامیک با فشار ثابتی کار میکنند. باید توجه داشت، در شرایطی که دستگاه باید پیوسته با حداکثر ظرفیت کار کند، و تعداد دفعات خاموش و روشن شدن کمپرسور چندان زیاد نیست، هر دو سیستم قدیمی و اینورتور با دور حداکثر کار میکنند و در عمل تفاوتی در میزان مصرف انرژی آنگونه که شرکتهای سازنده ادعا میکنند، ندارند. این سیستم در کوتاه ترین زمان این عمل را انجام خواهد داد و همچنین فضا را به صورت یکنواختی خنک خواهد کرد. چرخ پره، مایع را به اطراف محفظه کمپرسور منتقل نموده و به واسطه نیروی گریز از مرکز حلقهای از مایع در اطراف محفظه کمپرسور تشکیل میشود. کمپرسورهای بزرگتر دارای یک یاتاقان متحرک و واشرهای درزگیری هستند که بر روی پینهای انگشتی پیستون قرار دارند و دارای قطعه میانی تهویهکنندهای است که از انتقال روغن از محفظه کارتل روغن به محفظه تراکم ممانعت میکند. در یخچالهای اولیه از گاز آمونیاک (NH3) به عنوان گاز مبرد استفاده میشد، اما به علت عوارض ناگوار آن در برخورد با بدن انسان، ترکیب شدن حالت مرطوب آن با مس و آلمینیوم، و نیز خاصیت انفجاریاش، و خطر خفگی ان برای انسان، رفتهرفته از گاز فریون به جای آن استفاده گشت.

بنابراین با توجه به مشخصههای مطرح شده برای این کالا میتوان از کولر گازی GWS-H24P1T1A به عنوان کارایی بهصرفه و بسیار باکیفیت نام برد که رضایت شما از خرید را به همراه خواهد داشت. گاهی اوقات هم کولرهای بدون گارانتی در حالتی به دست شما میرسند که گاز خنککنندهشان تخلیه شده است و برای پرکردن گاز مخزن هم باید دست به جیب شوید. زمانی که بر روی این دکمه فشار می دهید جریان هوا، بدون اینکه سرد و گرم بودن محیط را برهم بزند هوایی تازه را به محیط خانه منقل می کند. پس اگر از سالم بودن کنترل اطمینان دارید برد دستگاه گیرنده شما مشکل داشته و حتماً باید یک تعمیرکار آن را بررسی کند. تفاوت اصلی کولر گازی و آبی علاوه بر ساختار و نوع ساخت و نحوه کار انها، ترموستات در سیستم کنترلی کولر آبی است که بتواند زمان روشن بودن کولر را با توجه به دمای محیط مدیریت کند که این خود نقض بزرگی به حساب می اید.

از دست ندهید
نه مسائل توییتر آرزوها شما را فراموش می‌کند |غفلت|بی توجهی} درباره سرویس قابلمه

آیا به خدمات خاصی در این خصوص نیاز دارید؟ همچنین لازم به ذکر است که ظرفیت سرمایشی این کولر گازی ایستاده بالای ۳۰ هزار BTU در ساعت است و قابلیت تصفیه هوا هم دارد. در حال حاضر با پیشرفت تکنولوژی بسیاری از افراد تمایل به خریدن تجهیزاتی مدرن و در عین حال کارآمد دارند، به همین جهت سازنده های مطرح اسپلیت 9000 نهایت خلاقیت را به کار گرفته و محصولاتی با رعایت استاندارد طبق جدیدترین تکنولوژی های روز دنیا تولید و ارائه می نمایند. سپس از سال ۱۳۴۳ با تولید اجاق گاز رومیزی، اجاق گاز فر دار، انواع بخاریهای گازسوز و نفت سوز و آبگرمکن گازی به جرگه تولیدکنندگان لوازم خانگی پیوست. کولر گازی پاکشوما مدل MPR 12C T3، یک دستگاه کامل با گارانتی ۶۰ ماههی پاکسرویس است که با ردهی مصرف انرژی A و کمپرسور قدرتمند روتاری از نوع T3-GMCC به بازار عرضه شده است. این محصول ۱۸ ماه گارانتی دارد و همراه با مشخصههایی از جمله موتور روتاری با ظرفیت ۳۶ هزار، فیلتر ۴in1، گاز مبرد R410، دمپر برقی برای تنظیم اتوماتیک پرتاب باد عمودی، تنظیم دستی برای پرتاب باد افقی، سه دور فن به همراه حالت اتوماتیک، ریموت هوشمند و قابلیت شستوشوی فیلترهای پنل به بازار عرضه شده است.

  • قیمت کمتر در مقایسه با اسپلیت
  • قدرت خنککنندگی بالا و قابلیت قرار گیری آسان در پنجره
  • کولر گازی گری مدل I’save-P09H1
  • برچسب تقلبی کولر گازی و اسپلیت
  • عدم نیاز به نصب بر روی دیوار

لازم به ذکر است که حتماً قبل از تماس با تعمیرکار دقت کنید که چیزی چشمی دستگاه گیرنده شما را نپوشانده باشد که مانع رسید امواج مادونقرمز (i f a ed sig al)به آن شود. لازم به ذکر است که برای خرید هر مدل با ظرفیت مناسب نیازتان، می توانید به صفحات محصولات در این وبسایت مراجعه نمایید و کالای مورد نظر را بهمراه گارانتی اصلی و در کمترین زمان دریافت نمایید. در کنار آشنایی با انواع مختلفی از کولرهای گازی و فاکتورهای مهم در انتخاب آنها، بهتر است نگاهی به پرفروشترین کولر گازیهای بازار ایران هم بیاندازید تا خرید شما در نهایت رضایت پیش رود. این کولر گازی دارای سیستم Powerful Cooling جهت تسریع در خنک شدن محیط و پرتاب باد تا ۱۲ متر است و همراه با این ویژگیهام مجهز به حالت Follow Me هم هست. گستردگی پرتاب باد با وجود فن بزرگی در درون آن قرار دارد، بسیار بالاست و این توانایی را دارد که از حالت قدرتمند Fast Cool به صورت خودکار به حالت Comfort Cool تغییر کند تا درجهی حرارت مناسب برای خانه ایجاد شود. لازم به تاکید است که خیالتان از بابت موتور این کولر گازی کاملا راحت باشد چراکه بسیار پر قدرت است و میتواند باد را در چهار جهت پرتاب کند.

از دست ندهید
مواد و تجهیزات دندانپزشکی و معرفی انواع تجهیزات رادیولوژی دندانپزشکی

میزان پرتاب باد در این محصول تا ۱۰ متر است و میزان صدای بخش خارجی آن به ۶۰ دسیبل هم میرسد که چندان پایین نیست! کولر گازی سامسونگ مدل AR10MSSDWK/HC، محصولی همراه با فناوری اینورتر است که با توجه به برندی که از آن پشتیبانی میکند میتوانید از خرید خود کاملا مطمئن باشید؛ چراکه کیفیت محصولات سامسونگ زبانزد است! چرخه انتقال گرما در برخی کولرهای گازی میتواند معکوس شود و از آن میتوان به عنوان بخاری نیز استفاده کرد؛ ولی در کولر آبی این امکان وجود ندارد. که از آن با عنوان دکمه تنظیم درجه حرارت اتاق نیز یاد می شود برای کاستن و یا بالا بردن دمای اتاق مورد استفاده قرار می گیرد. این دکمه بر روی ریموت کنترل با شکل دکمه نمایش داده می شود و به شما می گوید که کولر را بر روی حالت گرما قرارز می دهد و برای فصل زمستان می توان از آن استفاده کرد. اگر به دنبال کالایی با سطح صدای بسیار پایین و توزیع یکنواخت جریان هوا هستید، مطمئنا کولرگازی گرین مدل GWS-H24P1T1/R1، میتواند برای خرید مناسب باشد. کولر گازی گرین مدل GFS-H48P3T3/R1، محصولی از نوع ایستاده، سازگار با آبوهوای شرجی و صنعتی است که مجهز به ریموت کنترل هم هست.

دیدگاهتان را بنویسید

دکمه بازگشت به بالا