سایر مطالب

به من 10 دقیقه فرصت دهید، من حقیقت میوه خشک کن را به شما خواهم گفت

جارو شارژی وجود آب در میان بافت میوه های تازه باعث می شود باکتری ها و قارچ ها در آن به سرعت رشد کنند و به زودی خراب شوند و کپک بزنند. وقتی مادهای مانند کلم پیچ که مملو از ویتامین C محلول در آب و حساس به حرارت است، جوشانده میشود، مقداری از قدرت تقویت سیستم ایمنی خود را از دست میدهد. در صورتی که چای ساز شما روشن نشد و یا صدمه دید و در صورت صدمه دیدن سیم یا دوشاخه برق آن به تنهایی برای تعمیر اقدام نکنید و برای تعمیر آن حتما با نمایندگیهای مجاز تماس بگیرید. کارکرد دستگاههای خشککن در تمام مدلها تقریباً به یکشکل است. این نوع چای ساز یکی از پرطرفدارترین مدلها است که از کتری، قوری و استند زیر آنها تشکیل شده است. درنتیجه در کل سال به هر نوع میوه تابستانی یا زمستانی که دلتان بخواهد بهراحتی دسترسی خواهید داشت. در هر ماده ی خوراکی بین 2 تا 96 درصد آب وجود دارد.

سرویس قابلمه بهتر است دما بین 40 تا 60 درجه سانتی گراد باشد و بسته به نوع میوه، با صبر و حوصله و سرعت کمی خشک شود. در دستگاه خشککن خانگی مواد غذایی در فضای کاملاً بسته و بهداشتی قرار دارند و به دلیل وجود دمای بالا در فضای خشککن، امکان وجود میکروب و قارچ از بین میرود. به این معنا که این سیستم باعث میشود، تا هوا به قسمتهای مختلف میوههای در حال خشک شدن، نفوذ پیدا کند و به طور کامل رطوبت آن را از بین ببرد. در ایران، در این چند سال اخیر کاربران اینترنتی به این کسب و کارها توجه جدی پیدا کرده اند. در این صورت می توانند این میوه ها را بدون این که غیرقابل مصرف یا کپک زده باشند، تمام ایام سال و هر زمان که میخواستند مصرف کنند. درب برخی از کتریهای برقی از موادی ساخته شدهاند که داغ نمیشوند و میتوانید بدون آسیبرساندن به خود، درب کتری را لمس کنید. به گزارش ایسنا به نقل از آراد ماشین، کیفیت میوه خشک تولید شده بطوری که رنگ و طعم آن حفظ شود و همچنین زمان خشک شدن آن از چالشهایی است که سازندگان دستگاه خشککن و تولیدکنندگان میوهخشک با آن روبرو هستند.

از دست ندهید
پنج دستورالعمل مضحک درباره جارو شارژی

همچنین اینکه گرمای ایجاد شده در فر به طور یکنواخت بر روی سطح میوه قرار نمی گیرد و نتیجه ی کار مطلوب نخواهد بود. جهت تصمیم گیری بهتر می توانید شرایط خود را با کارشناسان گروه صنعتی زاگرس ماشین سپاهان در میان بگذارید و از خدمات مشاوره رایگان کارشناسان این واحد صنعتی، بهره لازم را ببرید. متراژ و ویژگیهای کارگاه چیپس میوه صنعتی باید با ظرفیت تولید و تعداد ماشین آلات تناسب داشته باشد. دوجداره و عایق بودن بدنه ی دستگاه خشک کن میوه، از خروج حرارت از ماشین به بیرون جلوگیری می کند. پس از انتخاب میوه های مناسب آن ها را به دقت شسته و خشک کنید سپس میوه ها را به لایه هایی به ضخامت 3 تا 6 میلیمتر برش بزنید. میوه خشک کن های تایمر دار بهتر از میوه خشک کن های بدون تایمر هستند چرا که دستگاه های بدون تایمر فقط کلید روشن خاموش دارند و هنگام کار با آن شما باید حواستان به ساعت باشد تا سر ساعت مشخص دستگاه را خاموش کرده البته از آنجایی که خشک شدن میوه ها زمان زیادی طول می کشد بعید نیست که یادتان برود و دستگاه را خاموش کنید پس بهتر است مدل هایی را تهیه کنید که تایمر داشته باشند.

دستگاه خشککن بدون ترموستات با یک بخاریبرقی ساده تفاوت چندانی ندارد. اين کار وقت زیادی میگرفت و با وزش یک باد کوچک، خاک زیادی روی میوهها مینشست و نتیجهی کار را خراب میکرد. در گذشته رایجترین روش برای خشک کردن مواد غذایی و میوهها استفاده از نور آفتاب بود؛ اما این روش معایب بسیاری همچون زمانبر بودن، آلوده شدن و عدم کنترل بر میزان خشک شدن مواد غذایی را داشت. در واقع این به استفاده شما بر می گردد ولی به طور کلی چای سازهای روهمی از محبوبیت بیشتری برخوردار بوده و طعم چای بهتری را به شما می دهد. به این صورت رطوبت از میوه خارج شده و ویتامین های موجود در میوه ها حفظ می شود و تغییر رنگ نمی دهد. میتوان گفت مهمترین قابلیت یک دستگاه خشککن مدرن در کنترل دمای داخل خشککن است. در مگینال پیرامون اسباب و لوازم خانگی خواهیم گفت و به بررسی و مقایسه آخرین محصولات در این حوزه می پردازیم. به دلیل اینکه خشک کردن میوه به روش سنتی و در برابر نور خورشید، امکان وجود آلودگی های محیطی و گرد و خاک را در میوه افزایش می دهد، افراد به سمت میوه هایی که به روش های صنعتی خشک می شوند، روی آورده اند.

از دست ندهید
بررسی دماسنج مایعات مدل TP-300؛ دیجیتالی و کاربری ساده

درست است که دمای پایین عمر مواد غذایی را افزایش میدهد. به گونه ای که عرضه جارو برقی ممکن است به صورت حضوری و از طریق مراکز مختلفی که در سراسر کشور وجود دارد انجام بشود. خصوصا اگر فرزند کوچک در خانه دارید، استفاده شما از میوههای متنوع باید چند برابر شود؛ چون کودکان نسبت به بزرگسالان برای رشد قد، وزن، هوش و… با گذشت زمان، موارد خاصی می توانند به دور رول پیچیده شوند که می تواند مانع از چرخش شود. تفاوت این دستگاه با نمونه قبلی در نوع آن است که در ادامه به بررسی دقیقتر آن میپردازیم. تفاوت قیمت در مدلهای مختلف بیشتر به امکانات جانبی دستگاه بستگی دارد. البته جالب است بدانید که این محصول با طراحی استوانهای و قالب پلاستیکی ارائه شده است و به همین دلیل هم ظاهر این کالا بیشتر شبیه به قمقمه است تا جارو شارژی! دلیل دیگر این که دمای فر بسیار بالا است و باعث می شود میوه ها پخته شوند و هم طعم آنها دچار تغییر شوند هم مواد مغذی داخلشان از بین بروند. دستگاه های میوه خشک کن آب داخل میوه و مواد خوراکی را بدون هیچ فرآیند پختی از بین می برد. بهترین دستگاه خشککن میوه بهوسیله حرارت، بهآرامی آبمیوه و سبزیها را بدون آنکه پخته یا سوخته شوند بخار میکند.

پیشتر هم اشاره کردیم که کار با دستگاههای میوه خشک کن مواد غذایی کار پیچیدهای نیست. شاید برای شما سوال پیش بیاید که آیا نمی توان از فر به عنوان میوه خشک کن استفاده کرد؟ اگر شما به دنبال این هستید که چای سازتان طول عمر بالایی داشته باشد، به شما توصیه می کنیم به هیچ عنوان سیم برق دستگاه را مستقیم به پریز وصل نکنید و حتما از یک محافظ برق بهره ببرید. در غير اين صورت، مي توانيد درخواست کنيد که يکي از متخصصان ما براي رفع مشکل در منزل يا محل مورد نظر شما حضور يابند. تکههای میوه و سبزیها در فضا و دمای کنترلشده قرار دارند. میوه خشک کن در مدلهای خانگی ظرفیت مختلفی دارد که بین 4 تا 7 سینی متغیر است. این توان مصرفی مربوط به کارکرد المنت حرارتی و موتور فن است و هرچه توزیع یکسانتری بین المنت و فن داشته باشد، دستگاه کارکرد بهتری خواهد داشت. در داخل دستگاه های میوه خشک کن یک المنت حرارتی و یک فن قرار دارد. المنت حرارتی باعث گرم شدن محیط داخل دستگاه می شود و فن این گرمای تولید شده را در دستگاه به گردش در می آورد. اما همه ما میدانیم که میوهجاتی که در سردخانهها نگهداری میشوند، در زمان توزیع کیفیت میوه تازه را ندارند.

از دست ندهید
نادیده گرفته ترین راه حل برای سرویس قابلمه

1) سایز دستگاه : معمولا مدل های افقی دستگاه خشک کن میوه خانگی از گنجایش بیشتری برخودار است و قیمت دستگاه میوه خشک کن خانگی افقی نیز بیشتر است مدل های دیگر می باشد اما نکته ی قابل توجه این است که کاربرد شما از این دستگاه چقدر است ؟ اما درروش خشککردن دیگر نیازی به فریزر و صرف هزینه برق وجود ندارد. اما درروش مدرن این معایب از بین میرود. با کمک این دستگاه میتوانید ماهیانه بین 5-15 میلیون کسب درامد کنید. کتری برقی و چای ساز برقی هر دو از وسایل ضرروی آشپزخانه هستند و در مواقع لزوم به کمک شما میآیند. نکته بسیار مهم درباره ظرفیت دستگاه میوه خشک کن این است که این مقدار به میزان محصول ورودی، تعداد سینی و طبقات و زمان خشک شدن محصولات بستگی دارد ولی در کل وقتی میگوییم میوه خشک کن 40 کیلویی، یعنی این دستگاه خشک کن میوه در هر بار استفاده میتواند 40 کیلوگرم میوه را خشک کند.

سرویس قابلمه سرويس با داشتن چندين نمايندگی در شمال تهران ، شرق تهران ، جنوب تهران ، غرب تهران اين شرايط را به وجود آورده که تعميرات و سرويس لوازم خانگي شما به سرعت انجام شود. در خشککن افقی درب دستگاه همانند یخچالهای خانگی از پهلو بازشده و امکان جابهجایی و خارج کردن یک سینی مشخص را به ما میدهد. استفاده از دستگاههای میوه خشککن کابینتی بهترین مدل برای کارگاه میوه خشککن و یا کسبوکارهای کوچک و خانگی است. ولی این جارو برقی ها فیلتر دارند که همانطور که گفته شد در صورت استفاده زیاد باید زود به زود عوض شوند که خودش مستلزم هزینه است. بعضی وقت ها شده که میوه های زیادی در یخچال ما تلمبار شده و در مدت کوتاهی نمی توانیم آنها را مصرف کرده و ممکن است فاسد شده و اسراف شوند. از طرفی المنتهای این مدل در پشت سینیها قرار دارد که باعث یکنواختی بیشتر در پخش حرارت میشود.

از دست ندهید
راهنمای خرید قهوه ساز و معرفی 13 مدل پرفروش و محبوب بازار همراه قیمت

دیدگاهتان را بنویسید

دکمه بازگشت به بالا