تلویزیونسایر مطالب

تلویزیون سامسونگ 65BU8500

تلویزیون سامسونگ 65BU8500

قیمت تلویزیون سامسونگ 55 اینچ 4k تختتکنولوژی 4K Upscaling تلویزیون سامسونگ نویز تصاویر را کاهش میدهد و تمام محتواها را در حد کیفیت 4K نمایش میدهد. تلویزیون سامسونگ 65BU8500 یکی از بهترین انتخاب ها برای تماشای تلویزیون است چرا که امکاناتی برای بهبود کیفیت شبکههای تلویزیونی هم دارد. Analog Clean View تکنولوژی است که کیفیت بهتری از تصاویر در اختیار شما میگذارد به این صورت که نویز تصاویر را در سیگنالهای ورودی آنالوگ از بین میبرد. تلویزیون سامسونگ BU8500 سایز 65 اینچ برای نمایش تصاویر واقعی تر از تکنولوژی Contrast Enhancer و Mega Contrast استفاده میکند. سنسور نوری هم در این مدل وجود دارد که نور محیط را تشخیص داده و با توجه به آن نور صفحه نمایش را تنظیم میکند. در سری سال 2022 سامسونگ از سیستم عامل تایزن 6.5 که آخرین نسخه آن است استفاده شده و امکانات هوشمند خوبی را در اختیار کاربران میگذارد. تلویزیون سامسونگ 65BU8500 با این سیستم عامل منتشر شد که اتفاقا برنامهها و امکانات متنوع تری در فروشگاه محتوا و برنامههای سامسونگ نسبت به مدلهای سال قبلش دارد.

  • قابلیت نصب روی دیوار
  • فناوری Quantum Dot
  • پشتیبانی از AirPlay 2 شرکت اپل
  • Afraland – 1 سال پیش
  • دارای قابلیت Tap View

samsung tvسامسونگ فانوس راه و مسیر شما بوده تا با روشنایی در این راه قدم بگذارید و راهنمای شما باشد. این کمپانی منحصر به فرد با تولید تلویزیون های بی مثالش همانند یک بیشه نور از میان تاریکی سرباز زده و با ارائه دادن قابلیت ها و ویژگی های چشمگیری روشنایی را در دل بیننده ایجاد کرده است. سامسونگ جزء سه برند معروف و نامدار جهان شناخته شده است. این کمپانی شکوهمند در حال رقابت با کمپانی های سونی و ال سامسونگ تلویزیون قیمت جی می باشد. تلفیق صدا و تصویری اغواکننده در تلویزیون های سامسونگ هربیننده ای را به هیجان خواهد آورد. تعبیه چنین تلویزیون هایی در خانه و کاشانه شما حتی در جذابیت محیط هم تاثیرگذار بوده است. صحنه هایی که آب از لب و لوچه بیننده سرازیر می کند را با تلویزیون سامسونگ نظاره گر باشید. با دیدن صحنه های پر شور و هیاهوی کیولد و نئوکیولد که زبان زد عام و خاص بوده اند در دنیایی از واقعیت و صباحت فرو خواهید رفت.

تلویزیون سامسونگ ال سی دی ۳۲ اینچ

تلویزیون سامسونگ 55TU8300 با صفحه منحنی دارای صفحه از نوع Crystal Display است. طراحی پایه ها در دو طرف تلویزیون بوده که تعادل تلویزیون را به خوبی حفظ خواهند کرد. وزن این مدل با پایه 18.1 کیلوگرم اعلام شده و ابعادی برابر با عرض 1236 میلی متر و ارتفاع 791.1 میلی متر دارد. در پشت تلویزیون و قسمت پایه آن شاهد بخشی برای مدیریت و ساماندهی کابل های متصل به این محصول هستیم. اگر تصمیم دارید TU8300 را بر روی دیوار نصب کنید این امکان فراهم شده تنها باید اقدام به خرید براکت یا پایه دیواری بسته به سایز تلویزیون خود نمایید. طراحی باریک تلویزیون منحنی سامسونگ TU8300 محصول 2020 باعث شده تا شاهد زیبایی خاصی در آن باشیم. این مدل با طراحی متقارن در جلو، به چشم کاربران بسیار شیک به نظر خواهد آمد. محصول واقعی ممکن است با کالای نشان داده شده متفاوت باشد. برای مشاهده عکس های واقعی محصول به گالری تصویر محصول در بالای صفحه مراجعه کنید.

از دست ندهید
ده دلیل عالی بودن آبراهام لینکلن در سرویس قابلمه

این ویژگی از فناوری NFC استفاده می کند و تنها با تماس کوچک تلفن همراه هوشمند با تلویزیون سامسونگ TU8300 می توانید عکس یا فیلم مورد نظر خود را از موبایل بر روی تلویزیون نشان دهید. تماشای محتوای مورد نظر در صفحه 55 اینچ کریستال این تلویزیون شما را به وجد خواهد آورد. فراموش نکنید که برای استفاده از این ویژگی تلفن همراه شما باید از NFC پشتیبانی کند. قابلیت Tap View تنها در موبایل های سازگار با آن کار می کند. این قابلیت تنها زمانی که موبایل و تلویزیون شما روشن است کار می کند. این قابلیت ممکن است در زمان عرضه تلویزیون در دسترس نباید و در آینده توسط یک آپدیت به تلویزیون اضافه شود. دستیارهای صوتی امروزه کار با دستگاه های هوشمند را راحت تر کرده اند. دیگر لازم نیست برخی امور را خودتان انجام دهید و به جای آن می توانید از فرمان صوتی استفاده کنید.

برخی ویژگی ها و عملیات هایی که توسط دستگاه های متصل به تلویزیون ارائه می شوند، ممکن است پشتیبانی نشوند یا به صورت محدود پشتیبانی شوند. تلویزیون سامسونگ 65TU8000 از برنامه SmartThings و اینترنت اشیاء پشتیبانی می کند. شما می توانید از طریق این برنامه لوازم خانگی، دستگاه ها و سنسورهایی که از اینترنت اشیاء (Internet of Things) پشتیبانی می کنند را به صورت مستقیم از تلویزیون کنترل نمایید. به این ترتیب کنترل کاملی روی لوازم خانگی خود خواهید داشت. برنامه SmartThings برای گوشی های اندرویدی و iOS نیز توسعه داده شده است و شما می توانید از طریق آنها نیز لوازم خانگی خود را کنترل نمایید. این برنامه در موبایل های سامسونگ نیز به صورت یکپارچه تعبیه شده است. شما حتی می توانید از طریق دستور صوتی و Bixby اینکار را انجام دهید. با استفاده از این ویژگی شما می توانید چراغ های خانه را کنترل کنید، یخچال فریزر خانه خود را چک کنید و حتی می توانید جارو برقی روباتیک خود را کنترل نمایید.

از دست ندهید
راهنمای خرید یک آبمیوه گیری خوب و معرفی سه برند محبوب بازار

در تلویزیون کیفیت تصویر خیلی مهم است .تلویزیون های الجی جنس پنلشون IPS هست و تلویزیونی های سامسونگ جنس پنلشون VA هست. موضوع دیگری که میخواهیم بررسی کنیم بحث کیفیت صداست. موضوع دیگهای که خیلی مهم است و میخواهیم بررسی بکنیم بحث اسمارت یا قابلیتهای هوشمند مربوط به این دوتا تلویزیون هست. تلویزیون های ال جی سیستم عاملشون webOS و سیستم عامل تلویزیون سامسونگ تایزن نام دارد . موضوع دیگهای که هست بحث کنترل جادویی مربوط به این دو تا تلوزیون است. مورد دیگه که بعضی از افراد براشون مهم است بحث زبان مربوط به تلویزیون هاست. تلویزیونهای ال جی اصلی که الان توی بازار و وارداتی هستند هیچ کدومشون زبان فارسی ندارند و اگر تلویزیون الجی را به شما نشان دادند که فارسی هست مطمئن باشید یا تقلبی است یا مدلهای مونتاژ ایران. چون هیچ کدام از مدلهای اصلی منو فارسی ندارند و منو آنها انگلیسی یا عربی و زبانهای دیگه هست که میتوانید انتخاب کنید. توی تلویزیونهای سامسونگ مدلهایی که مونتاژ مصر هستند بیشترشون فارسی هستند ولی مدلهایی که مونتاژ مجارستان ،اسلواکی و اروپا هستند منوشان انگلیسی هست. موضوعی که توی تلویزیون خیلی مهمه سرعت رفرش مربوط به تلویزیون یا سرعت هرتز تلویزیون است. این پست بنظرم خیلی مهم بود و حتما اگر قصد خرید تلویزیون الجی و سامسونگ را دارید این پست را با دقت دنبال کنید. اگر دوستانی هم داره که قصد خرید تلویزیون دارند حتما این پست را براشون بفرستید تا با دید بازتری انتخاب بکنند که کدام برند برای آنها مناسب است.خیلی ممنون که تا آخر پست با ما همراه بودید و اگر نظری ، انتقادی و پیشنهادی دارید پایین همین پست برای ما کامنت بگذارید خیلی خوشحال میشوم که نظر شما را درمورد “تلویزیون الجی بخریم یا سامسونگ؟

  1. پشتیبانی از HID داخلی
  2. درباره ما
  3. دارای حالت تصویر فیلم یا Film Mode مناسب برای تماشای فیلم
  4. پشتیبانی از بلندگوهای هوشمند
  5. Bluetooth Audio
از دست ندهید
چیزی که شما نکردید توجه کنید در مورد کولر گازی قدرتمند است - با این حال بسیار ساده

پشت این پایه ها محلی برای مخفی کردن و نگهداری کابل های متصل به تلویزیون وجود دارد. به این ترتیب شما می توانید تمام کابل های متصل به تلویزیون را کاملا مرتب و منظم، پشت پایه مخفی کنید. طراحی این تلویزیون کاملا مینیمال، براق و شیک است و به راحتی با محیط خانه شما هماهنگ می شود. تلویزیون سامسونگ 55TU8000 از نوع تلویزیون صفحه تخت است و برای نصب روی دیوار نیز مناسب می باشد. شما می توانید با تهیه یک پایه دیواری تلویزیون به راحتی این تلویزیون را روی دیوار نصب کنید. همانطور که پیش تر اشاره کردیم این تلویزیون دارای حالت Ambient و Gallery است، بنابراین به شما پیشنهاد می کنیم که آن را روی دیوار نصب کنید. محصول اصلی ممکن است با تصویر نمایش داده شده تفاوت هایی داشته باشد. برای مشاهده تصاویر واقعی محصول به گالری تصاویر بالای صفحه مراجعه کنید. پایه های تلویزیون جدید سامسونگ 55TU8000 در دو طرف تلویزیون قرار دارند.

[ بازدید : 3 ]

دیدگاهتان را بنویسید

دکمه بازگشت به بالا