تلویزیونسایر مطالب

تلویزیون شیائومی 55 اینچ 2023 P1 اسمارت 4k مدل MI TV P1 55

تلویزیون شیائومی 55 اینچ 2023 P1 اسمارت 4k مدل MI TV P1 55

در واقع نصب تلویزیون بر روی دیوار سبب مرتب تر بودن اتاق و مکان مورد نظر شما خواهد شد. این تلویزیون را نمی توان جز تلویزیون های باریک محسوب کرد زیرا دارای بدنه ای تا حدودی ضخیم می باشد. این تلویزیون یک محصول مناسب برای نمایش خانگی می باشد. کیفیت تصویر آن 4K می باشد. و Dolby Visionمی باشد. این فرمت های HDR سبب می شود تا مرز بین مشکی و سفید به خوبی مشخص شود و شما بتوانید رنگ ها را بسیار واضح مشاهده کنید. FRC8 در این تلویزیون سبب می شود تا تلویزیون قادر باشد رنگ های بسیار نزدیک به واقعیت را به نمایش بگذارد و قادر به نمایش بیش از 1 میلیارد رنگ طبیعی باشد. این تلویزیون شیائومی دارای حالبت تصویر های زیادی می باشد که یکی از آنها حالت SPORT است. در واقع این حالت سبب می شود تا در هنگام تماشای فوتبال تلویزیون عملکردی بهتری را به مخاطبانش ارائه بدهد.

  • تلویزیون شیائومی l55m5-5asp کیفیت 4k
  • برخورداری از فناوری ALLM
  • دارای 16 گیگ حافظه داخلی
  • ویژگی های تلویزیون اولد شفاف شیائومی از نگاه نزدیکتر
  • تصاویر کدر در تلویزیون های میان رده
  • قیمت گذاری نامناسب و بالا

xiaomi tvبرنامه تنظیم دوربین گوشی شیائومی را باز کنید. روی نماد سه خط در گوشه بالا سمت راست ضربه بزنید. روی تنظیمات را لمس کنید. روی Watermark کلیک کنید و آن را غیرفعال کنید. در این بخش، ترفندهای بالابردن کیفیت دوربین گوشی شیائومی را مرور میکنیم. یکی از ترفندهای کاربردی دوربین گوشی های شیائومی مربوط به نوردهی است. هنگامی که میخواهید در بهترین برنامه دوربین برای شیائومی عکس بگیرید، اپلیکیشن دوربین شیائومی یک راه دیگر برای تنظیم نوردهی دارد. به سادگی برای فوکوس تپ کنید، سپس آیکون حاصل را با فلشهای بالا و پایین نگه دارید (تصویر بالا). از این جا، آیکون را برای نوردهی بیشتر به سمت بالا و برای نوردهی کمتر به سمت پایین بکشید. اگر یک گوشی شیائومی با اسکنر اثر انگشت دارید، پس یک راه دیگر برای ثبت عکس در تنظیم دوربین گوشی شیائومی نیز در اختیار دارید. اپلیکیشن دوربین شیائومی به شما اجازه میدهد که به سادگی با ضربه زدن به اسکنر اثر انگشت عکس بگیرید.

از دست ندهید
چرا اکثر میوه خشک کن شکست می خورند

 

پردازنده گرافیکی این تلویزیون هم پردازنده Mali 450 است که از قدرت پردازشی مناسب و کافی برخوردار است. ریموت کنترل هوشمند یکی از وسایل جانبی جذابی است ه همراه با تلویزیونهای هوشمند عرضه میشود و مصرفکنندگان تلویزیونهای هوشمند شیائومی نیز میتوانند از این ریموت کنترلها لذت ببرند. ریموت کنترل Mi Remote تلویزیونهای هوشمند شیائومی با طراحی ارگونومی مناسب دارای دکمه گوگل اسیستنت برای کنترل صوتی تلویزیون و همچنین دکمههای نتفلیکس و آمازون پرایم جهت دسترسی راحتتر به این سرویسهای استریم ویدیوی محبوب هستند. برخورداری از سیستم نور پسزمینه Direct LED باعث میشود نور پسزمینه بهصورت دقیقتری در تمام نقاط پنل توزیع شود و تلویزیون کنتراست بهتری پیدا کند. در این سیستم نور پسزمینه، دیودهای LED تأمینکننده نور پسزمینه برخلاف سیستم نور پسزمینه Edge LED در تمام نقاط پنل تعبیه شدهاند که باعث افزایش دقت نوردهی تلویزیون میشود. البته برخی از تلویزیونهای شیائومی دارای پنل VA هستند. بیشتر بخوانید: تلویزیونهای هایسنس ارزش خرید دارند؟ اکثر تلویزیونهای اقتصادی و میانرده دارای قاب پلاستیکی سخت هستند و برخورداری یک تلویزیون اقتصادی از قاب فلزی، ویژگی شاخصی برای آن محسوب میشود.

بهترین برند تلویزیون در ایران کدام است؟ از زمانی که این اختراع مهم و ارزشمند در سطح جهان توزیع شده است خیلی از افراد وقت زیادی را صرف دیدن برنامه های تلویزیونی می­ کنند. اقتصاد آنلاین – سولماز محمدی؛ طبق رصد اقتصادآنلاین از بازار لوازم خانگی، تلویزیون سامسونگ مدل 49N6950 Full HD با صفحه ۴۹اینچی نیز حوالی ۱۳میلیون تومان ارزشگذاری شده است. قیمت تلویزیون ۵۵اینچی سامسونگ مدل 55Q7770 Ultra HD حوالی ۴۹میلیون تومان اعلام شده است. همچنین قیمت تلویزیون ۷۵اینچی سامسونگ مدل 75NU8900 Ultra HD – 4K به ۷۴میلیون تومان رسیده است. قیمت تلویزیون ۸۲اینچی سامسونگ مدل 65UJ69000GI UltraHD – 4K نیز ۹۴ میلیون تومان اعلام شده است. این مدل از گران قیمت ترین تلویزیون های سامسونگ به شمار میرود. تلویزیون ۵۵ اینچ سامسونگ مدل 55Q7880C Ultra HD حوالی ۴۸میلیون و ۴۰۰هزار تومان معامله میشود. اقتصاد آنلاین – سولماز محمدی؛ طبق رصد اقتصادآنلاین از بازار لوازم خانگی، تلویزیون سامسونگ مدل 49N6950 Full HD با صفحه ۴۹اینچی نیز حوالی ۱۳میلیون تومان ارزشگذاری شده است.

از دست ندهید
فروش تجهیزات دندانپزشکی و معرفی انواع تجهیزات دندانسازی

تلویزون شیائومی P1 روشنایی تصویر بالایی را دارد.

xiaomi tvاین پنل عمق نمایش داده 8 بیت را دارد که باید توانایی نمایش رنگ های NTSC با درصد بالایی را داشته باشد. تلویزیون P1 شیائومی رنگ های 16.7 میلیونی را با درصد 88 درصد NTSC و 94 درصد DCI-P3 نمایش می دهدکه نشان از قابلیت بالای پنل دارد. زمان پاسخگویی در این پنل زیاد بوده و برای نمایش تصویر سریع بسیار واکنش گر است. تلویزون شیائومی P1 روشنایی تصویر بالایی را دارد. و یا دالبی ویژن را با هم پشتیبانی کند. در این میان تنها تلویزیون های هایسنس و شیائومی هستند که با هم از این فرمت ها پشتیبانی می کنند. می باشد. در این تلویزیون قابلیت نمایش جزئیات با اتخاذ روشنایی بیشتر توسط پردازنده صورت می گیرد. پردازنده در آن 4 هسته دارد و تصویر را بعد از پردازش ارتقای روشنایی و شفافیت می دهد. در این تلویزیون نور پس زمینه Direct است و روشنایی زیادی را تولید می کند.

این تلویزیون سایز نسبتا بزرگی دارد و بخشی زیادی از فضای پذیرایی شما را به خود اختصاص می دهد . بنابراین ظاهر تلویزیون مهم ترین معیار برای انتخاب آن است . تلویزیون 50 Mi TV P1 با ظاهر ساده و مینیمال و همچین بدنه ای محکم و بی عیب و نقص می تواند مورد پسند هر سلیقه ای باشد . اصلا جای نگرانی نیست زیرا چیدمان و دکوراسیون خانه شما هرگونه که باشد این تلویزیون به آسانی با آن هماهنگ می شود و به خوبی در کنار سایر اجزای و اشیا خانه می درخشد . نوع طراحی تلویزیون بر پایه Limitless display است . این ایده که امروزه توسط تمامی برندهای جهانی و مشهور برای ساخت تلویزیون مورد استفاده قرار می گیرد اینگونه است که حاشیه ها ناپدید می شود تا بیننده آسان تر بتواند بر روی محتوا تمرکز کند . به لطف این طراحی منحصر به فرد نسبت نمایشگر به بدنه در این محصول به عدد بی سابقه 95 درصد نزدیک شده است .

از دست ندهید
روش های صحیح چیدمان دکوراسیون خانه

 

، AtresMedia ، Amazon Prime Video و غیره استفاده کنید.

سیستم عامل اندروید یک سیستم کامل با تعداد زیادی برنامه ها و امکانات است. اگر می خواهید از Netflix برای تماشای فیلم ها استفاده کنید می توانید این برنامه را دانلود کنید. ، AtresMedia ، Amazon Prime Video و غیره استفاده کنید. شیائومی در این دستگاه دو گزینه را معرفی کرده است که ممکن است برای برخی از کاربران جالب باشد. اولی PatchWall است که نوعی لانچر است که می توانید جایگزین رابط کاربری بومی اندروید شود و به محتواهای ویژه، برنامه ها و بخش های دیگر مانند منابع مختلف ویدیویی موجود دسترسی پیدا می کند. این لانچر بسیار شبیه به رابط tvOS است که اپل برای تلویزیون های خود استفاده می کند. اما دومین گزینه برنامه ای برای کنترل اتوماسیون خانگی است. اگر دستگاه های هوشمند شیائمی مانند لامپ، سنسور و غیره دارید می توانید آنها را از طریق تلویزیون کنترل کنید که به نوعی مرکز کنترل اتوماسیون خانگی تبدیل می شود. در کنار همه اینها از دستیار گوگل؛ کرومکست و سایر گزینه های رایج تلویزیون های هوشمند پشتیبانی می شود.

قیمت تلویزیون شیائومی

xiaomi tvقابلیتی برای افزایش کیفیت تصویر هم در این دستگاه تعبیه نشده که برای کی تلویزیون اقتصادی کاملاً طبیعی است. تماشای ویدیوهای فول اچدی استاندارد روی تلویزیون هوشمند شیائومی Mi TV P1 کاملاً رضایتبخش است، بهخصوص اگر بیتریت ویدیو بالا باشد و از فاصله مناسب به آن نگاه کنید. زمانی که ویدیوی ۴K استاندارد را روی این تلویزیون تماشا میکنید، کیفیت تصویر شما را شگفتزده خواهد کرد. جزئیات و شفافیت تصویر بهقدری بالاست که از تماشای هر محتوایی لذت خواهید برد. HDR10 را دارد، میتوانید از یوتوب یا دیگر سرویسهای پخش محتوا برای تماشای ویدیوهای HDR استفاده کنید. تلویزیون هوشمند شیائومی Mi TV P1 قابلیت روانسازی تصویر یا Motion Smoothness دارد که با بهرهگیری از هوش مصنوعی، نرخ فریم تصویر را افزایش داده و به ۶۰ فریم بر ثانیه میرساند. البته این قابلیت برای تماشای فیلم سینمایی پیشنهاد نمیشود، چون محتوا را کاملاً غیر طبیعی نمایش میدهد و حال و هوای سینما را از آن میگیرد.

  • پشتیبانی از Dolby Audio
  • منو: فارسی
  • بهره گیری از تکنولوژی های منحصر به فرد و به روز
  • تلویزیون شیائومی P1
از دست ندهید
شیائومی Mi TV 4S مدل 65 اینچ

تلویزیون 65 اینچ شیائومی دارای سیستم عامل هوشمند اندروید می باشد که جدید ترین نسخه 2020 در این تلویزیون قرار دارد. اتصال به اینترنت از طریق وای فای می تواند کار را برای کاربران بسیار راحت کند و با وجود 16 گیگ حافظه داخلی برنامه های و اپلکیشن های مورد نیاز را بر روی این تلویزیون نصب کنند. همچنین 2 گیگ حافظه کوتاه مدت و 64 بیت Quad-Core سرعت مورد نیاز برای کار با برنامه ها و اپلکیشن های اجتماعی نیز به خوبی فراهم شده است. پشتیبانی از شبکه های اینترنتی همچون Netflix امکان دسترسی شما را به دنیایی از فیلم های موجود 4k با فرمت HDR را فراهم می کند. تلویزیون 65 اینچ MI 4S گلوبال شیائومی با امکانات هوشمند و کیفیت تصویر 4K در کنار یک طراحی زیبا می تواند برای مصرف کنندگان یک گزینه مناسب باشد. حافظه داخلی 16 گیگابایت , رم 2 گیگابایت برای اجرای برنامه های نرم افزار بسیار عالی می باشد و علاقمندان به اینترنت نهایت بهره را با استفاده از ریموت کنترل هوشمند با قابلیت ارسال صدا , را ببرنند. قیمت تلویزیون MI 4S شیائومی سایز 65 اینچ بسیار مناسب می باشد. قیمت تلویزیون 65 اینچ نیز بسیار مناسب می باشد.

تلویزیون شیائومی نبوده‌اید. و واقعا باید|چگونه می‌توان (انجام داد) تلویزیون شیائومی در 24 ساعت یا کمتر کاملا رایگان|یاد بگیرید هرچی جدید از تلویزیون شیائومی اخیرا؟ ما درخواست کردیم، شما پاسخ دادید!}

اگر شما این مقاله را تحسین می کنید، مایلید اطلاعات بیشتری در مورد قیمت تلویزیون شیائومی 75 اینچ بدست آورید به سایت ما مراجعه کنید.

از دست ندهید
4 روش برای ساده‌سازی جارو شارژی

[ بازدید : 3 ]

دیدگاهتان را بنویسید

دکمه بازگشت به بالا