سایر مطالب

جاذبه جزئیات من شرط شما به هیچ وجه درباره میوه خشک کن نمیدانستید

قهوه ساز شما دوباره دکمه ی روشن را فشار می دهید تا جاروبرقی روشن شود اما این اتفاق نمی افتد. بنابراین به شما پیشنهاد می کنیم در زمان استفاده از چای سازها حتما به دکمه های تنظیم دمای آن توجه داشته باشید، زیرا زیاد یا کم بودن درجه دمای دستگاه، موجب اختلال عملکرد چای ساز می شود. موادی که رطوبت زیادی دارند، مانند میوه، معمولاً باید در دمای بالاتری مانند 135 درجه فارنهایت خشک شوند، بنابراین میتوانید آنها را بدون اینکه خیلی ترد شوند، به سرعت خشک کنید. خشک کردن میوه بدون هیچ گونه آسیب تنها زمانی انجامپذیر است که شرایط خاصی مانند توزیع یکنواخت جریان هوا و دمای ثابت در تمام سینیهای دستگاه میوه خشک کن حکمفرما باشد. برخی مدلهای جارو شارژی به شما این امکان را میدهند که مکش دستگاه را با توجه به سطحی که قصد تمیزکاری آن را دارید، تغییر دهید. جارو شارژی پارویی یکی از قدیمیترین، رایجترین و محبوبترین محصولات بازار است که معمولا با دستهای بلند و سطحی برای پاک کردن محیط همراه است، همین ساختار هم طراحی ارگونومیک این محصولات را به راحتی قابل درک میکند.

جاروبرقی این جارو های پیشرفته دارای صدای کمی می باشد یکی از مهم ترین مواردی که افراد به هنگام خرید لوازم خانگی به آن دقت می نمایند وجود صدا های حاصل از کار کردن این لوازم است، شرکت بوش سال هاست در این راستا توانسته رضایت مشتریان خود را جلب نماید برای مثال با ارائه ی ماشین های ظرفشویی بوش و ماشین های لباسشویی بوش به بازار این امر به همگان ثابت شد که وجود صدای کم حاصل از کارکرد این لوازم موضوعی است که در طراحی محصولات بوش به آن دقت فراوان شده است . به طور کلی طراحی اولیهی این کالاها به شکل همان جاروی معمولی و با طراحیای ساده است که نگهداری آسانی هم دارند. در مقالههای قبلی از سری راهنماهای خرید دیجیکالا مگ قبلا به شکل مفصل در مورد جارو برقیهای رباتیک صحبت کردیم. با خرید مدل با گنجایش زیاد میوه خشک کن آن میتوانید با میوه خشککردن در حجم زیاد درآمدزایی هم کنید. جارو شارژیهای پارویی دارای تنظیمات متفاوتی برای تمیز کردن انواع سطوح فرشدار و بیفرشاند و در کنار آن قابلیت تنظیم ارتفاع را هم فراهم میکنند، البته گاهی برای پاک کردن گوشههای تنگ محیط نیاز است که از سریهای مخصوصی که همراه با خود کالا ارائه میشود، استفاده کنید.

از دست ندهید
چیزی که شما نکردید درک در مورد کولر گازی بسیار موثر است - اما بسیار ساده

در حالت استاندارد انواع جارو شارژی توانی برابر با ۱۲ ولت دارند که این مدلها در اکثر مواقع در عرض ۱۵ دقیقه شارژ میشوند و در صورت شارژ کامل میتوانید حدود ۱۰ دقیقه به صورت مداوم از آن استفاده کنید. تمامی مدل های موجود در تکنولایف دارای گارانتی است و شما می توانید تنها با چمد کلیک بهترین چای ساز مناسب خود را خریداری کنید. بهترین مارک چای ساز در ایران کدام است؟ همچنین بهتر است دقت کنین که هنگامی که فیلتر را از جای خود برمی دارید بهتر است مراحل جداسازی را در ذهن خود نگه دارید تا حین نصب دوباره فیلتر بعد از پاکسازی با مشکل روبرو نشوید اشتباه در نصب فیلتر به سایر اجزای جاروبرقی نیز تاثیر می گذارد. به یاد داشته باشید که جاروهایی با فیلتر هپا میتوانند حداقل ۹۹.۹۷ درصد از ذرات گرد و غبار با اندازهی ۰.۳ میکرون را جمعآوری کنند. در برخی موارد محصولات متوسط و رده بالا دارای نمایشگر السیدی هستند و میتوانند اطلاعات مفیدی درباره زمان باقی ماندهی باتری (که بسته به قدرت مکش میتواند متفاوت باشد) یا مقدار و اندازهی گرد و غباری که جمع آوری کردهاید، در اختیار شما قرار دهد.

یک باتری باکیفیت میتواند به اندازهی کافی شارژ را نگهداری کند تا با استفاده از آن بتوانید کاری که قصد انجام آن را دارید، بدون تمام شدن مکرر شارژ در حین کار انجام دهید. خریداران گرامی توجه کنید چه دستگاه شما از قفسه های روی هم و چه کشویی برخوردار باشد، این شما هستید که باید با توجه به حجم نیازتان اقدام به خرید دستگاه ها با تعداد طبقات گوناگون کنید. دقت کنید که اندازه و تعداد فن در مدلهای مختلف متفاوت است. چیپس میوه یکی از خوراکی هایی سالمی به شمار می آید که طرفداران زیادی دارد و با استفاده از دستگاه میوه خشک کن، قادر خواهید بودید در هر فصل سال میوه خشک، خود را تهیه کنید. به منظور کار مداوم جارو شارژیهایی با سوئیچ روشن/خاموش راحتتر از ماشههایی هستند که دائما باید پایین نگه داشته شوند. از طرفی وجود باتریهای NiMH قابلتعویض که میزان شارژدهی بالایی (۴۴ دقیقه) دارند، از جمله دیگر مزیت قابل توجه در این جاروشارژی است. در این نوع جارو شارژی شما یک دسته کلی دارید که موتو و محفظه و دیگر اجراء را در بر میگیرد. برای مثال تا همین چند سال اخیر باورها بر این اساس بود که طبخ غذا در ظروف از جنس مس بسیار برای بدن مفید است و به تامین مس مورد نیاز بدن کمک می کند.

از دست ندهید
حرفه ای ها و معایب کولر گازی

جالب است بدانید که برخی از جارو شارژیهای رده بالا این قابلیت را دارند که بر اساس سطحی که در حال جارو زدن آن هستید، مکش دستگاه را بدون نیاز به تعویض سری تنظیم کنید. در نظر داشته باشید که کیفیت خشک کردن میوه و سایر خوراکی ها به کیفیت دستگاه بستگی داشته و باید در هنگام خرید دستگاه میوه خشک کن همیشه محصول با کیفیت و استاندارد را انتخاب و خریداری نمائید. در صورت خرید جارو شارژی برای خودرو بهتر است مدلهایی را انتخاب کنید که دارای کابل شارژ فندکی مخصوص ماشین هستند، در چنین حالتی میتوانید به راحتی با استفاده از کابل ماشین اقدام به شارژ جارو کنید. در همین راستا لازم است بدانید که بسیاری از برندها و مدلها چنین قابلیتی دارند، اما طبیعتا این کار باتری را سریعتر تخلیه میکند. البته از آنجایی که قابلیتهای پاک کنندگی وسیعی دارند، گرانتر از سایر مدلها هستند. وقتی صحبت از انواع جارو شارژی میشود، قدرت موتور تضمینی برای عملکرد ایدئال آن نیست، بلکه طراحی این جاروها است که قدرت پاک کنندگی آن را نشان میدهد. باتریهای لیتیوم یونی (Li-ion) رایجترین نوع باتریها در انواع جارو شارژی هستند. میزان شارژدهی تا ۲۰ دقیقه، وجود باتری لیتیوم یونی در ساختار کالا، قابلیت تنظیم سرعت، امکان فیلتر ۹۹.۹۵% از کلیهی ذرات معلق تا ۰.۳ میکرون، صفحه نمایش LCD و موتوری با قدرت ۱۲۵۰۰۰ دور در دقیقه همه و همه از مشخصههای جارو شارژی عصایی شیائومی مدل G11 به شمار میرود که مدت زمان لازم برای شارژ آن به ۴ الی ۵ ساعت میرسد اما شارژدهی آن بیش از ۶۰ دقیقه است.

از دست ندهید
یک هیتر خانگی استاندارد چه ویژگی هایی باید داشته باشد؟

• دستگاه میوه خشک کن مواد غذایی با ظرفیت بالا با سطح کل آبگیری ۱.۱۸ متر مربع (۶۵ درصد بیشتر از دستگاه آبگیری مواد غذایی استاندارد با قطر ۳۲ سانتی متر)• تنظیم دما با استفاده از یک دستگیره برای کنترل بصری• تنظیم زمان با حالت تنظیم سریع۵ برنامه خودکار برای• جرکی• سیب• قارچ• گیاهان / ادویه جات ترشی جات• پاستا۶ پلاستیک مقاوم در برابر حرارت سینی برای حداکثر راحتی ۱ سینی برای تهیه غذاهای خامفن آوری جریان هوای افقی ، توزیع یکنواخت گرما را تضمین می کند نیاز به چرخش سینی ها در هنگام کم آبی را از بین می برد ، صفحه نمایش LED با نور پس زمینه ، کنترل دما ۳۵ تا ۷۵ درجه سانتی گراد حفظ حداکثر ترکیبات طبیعی را امکان پذیر می کند خاموش شدن ، خودکار الکترونیکی تایمر خاموشدستگاه آبگیری مواد غذایی برای تهیه:• میوه های خشک شده (گلابی، آلو، زردآلو، موز و …)• کشمش• سبزیجات خشک برای سوپ• گوجه فرنگی خشک• سبزیجات خشک• دمنوش های گیاهی (نعناع، شکوفه نمدار، بابونه و غیره)• قارچ خشک برای سوپ و سایر وعده های غذایی• پرتقال خشک برای تزیین• دانه کدو تنبل خشک• گلبرگ های خشک شده برای پات پوری• گوشت خشک• ماهی خشک شدهطراحی سینی های آبگیری از تشکیل قالب ها جلوگیری می کند و گردش هوا را بهینه می کند.

از فاکتور های مهمی که در فروش محصول نهایی تاثیر گذار میباشد بسته بندی مناسب محصول میباشد که باید با استفاده از دستگاه بسته بندی بخوبی پلمپ و با کیفیت بالا بسته بندی شود تا فروش بالای را داشته باشد. از طرفی اگر آسم یا آلرژی دارید، دستگاهی با فیلتر HEPA یا فیلترهایی که عملکردی معادل آن را دارند میتواند مفید باشد. موتور دستگاه بر روی بدنهی این کالا قرار گرفته است و میتواند مکشی سبک را ایجاد کند. کدام مواد غذایی را نباید با دستگاه خشک کن میوه خشک کرد؟ وجود محفظهی جمعآوری نخاله از نوع ۰.۸ لیتری، فیلتر قابل شستوشو، دستهی تاشو، سری قابل تعویض، وزن ۲.۷۵ کیلوگرمی و همراه با طراحی راحت و جمعوجور از جمله دیگر مشخصات این کالا است که با توجه به قیمتی که دارد میتواند گزینهای اقتصادی برای اغلب خانههای کوچک باشد. به طور کلی بسته به مدل دستگاه، برخی از ابزارها را میتوان بر روی خود جارو ذخیره کرد، در حالی که برخی دیگر را میتوان در داخل پایه/پایه شارژ نگهداری کرد.

از دست ندهید
اخبار داغ در مورد کرم صورت را اینجا دنبال کنید!

به طور کلی این جارو شارژی دستی دارای مشخصههایی همچون ۴ مرحله فیلتراسیون، بدنهی پلاستیکی، فیلتر پلاستیکی مجهز به توری، نشانگر در حال شارژ بودن، باتری Ni-MH و محفظهی پلاستیکی جمع آوری زباله است. وجود نشانگر شارژ، گنجایش مخزن ۰.۴۴ لیتری، فیلتر قابل شستوشو، سریهای قابل تعویض و وزن ۱.۳ کیلوگرمی همه و همه از مشخصات این محصولات است که در نوع خود جزو مرغوبترین مدلهای دستی بازار به شمار میرود. اگر این امکان برای شما مهیا است، جارو شارژی را در فروشگاه امتحان کنید و بررسی کنید که آیا جزو مدلهای کمصدا دستهبندی میشود یا خیر! در حالت کلی توصیه میشود که ماهی یک بار فیلتر جارو را بشویید و در صورت لزوم آن را هر سال (بسته به مدل دستگاه) تعویض کنید. سیستم خاموش شونده به صورت خودکار، المنت برقی، کنترل کننده دیجیتالی زمان و فن های سیرکولاتور از دیگر مزیت های این دستگاه هستند. یکی دیگر از مدلهای عصایی بازار با قابلیت تنظیم توان برای استفاده در سطوح مختلف، جارو شارژی درما مدل DX700s است. اولین گزینهی خرید در لیست پرفروشهای این راهنما جارو درما مدل dx700s که علاوه بر مشخصات کاربردی و کیفیتی که دارد قیمت آن هم چندان بالا نیست و برای اغلب خانوادهها گزینهای مناسب است.

جارو شارژی یکی از لوازم مفید و با سهولت بالا در استفاده است که به کمک آن میتوانید تمیزکاریهای سطحی و سریعِ ناشی از شیطونیهای گربهی خانگی خود را پاک کنید. این نوع از جارو شارژیها قابلیت تبدیل به جارو عصایی و دستی را دارند، و با کمک یک کلید ساده میتوانند از حالت دستهدار خارج و به حالت دستی وارد شوند. جارو شارژیهای عصایی به دلیل کوچکتر بودن سطلهای جمعآوری گرد و غبار، باید به دفعات بیشتری تخلیه شوند و بسته به مدل ممکن است این مساله با دردسرهایی پیش رود، زیرا برسها و غلتکهای این وسیله باید به طور مرتب تمیز و زبالهها از آن خارج شوند. به طور کلی، معمولاً انتظار نمیرود که جاروبرقیهای مدل عصایی در تمیز کردن فرش به خوبی یک جاروبرقی استاندارد عمل کنند، اما در مدلهای دستی، احتمالاً عملکرد بهتری را شاهد خواهید بود. در همین راستا اگرچه جارو شارژیهای دستی معمولاً با پایان یافتن شارژ باتری، خاموش میشوند اما طراحیها و فناوریهای جدید در ساختار این مدلها، همچون وجود باتریهای لیتیوم یونی، میتواند منجر به بهبود زمان کارکرد و جمعآوری بهینهتر زبالهها شود. جارو مخزنی دارای یک محفظه است که با استفاده از دهانهای که روی دسته خود دارد زبالهها را به شکل مکنده جذب و در کیسهی داخل مخزن خود ذخیره میکند.

از دست ندهید
راهنمای خرید تجهیزات دندانپزشکی

دیدگاهتان را بنویسید

دکمه بازگشت به بالا