سایر مطالب

خرید بهترین نوع لپ تاپ دانشجویی 💻 با قیمت مناسب و کیفیت عالی

کاربرد کامپیوتر ارائه دهنده انواع نرم افزارهای مالی،حسابداری،بازرگانی و مدیریتی

laptopبرندهای مختلفی در سراسر جهان در تولید انواع لپتاپ باکیفیت باهم لپتاپ استوک لپ تاپ لنوو یوگا رقابت دارند. از مهمترین این برندها اپل، ایسوس، لنوو، اچ پی، ایسر، ریزر، گیگابایت و ام اس آی هستند. ایسوس یک شرکت تایوانیست که توسط چهار مهندس کامپیوتر تاسیس شد. این شرکت با لپتاپهای با کیفیت و جذاب سهم بزرگی از بازارهای جهانی را به خود اختصاص داده است. مهمترین سریهای لپ تاپ ایسوس شامل Vivobook، ROG، TUF و Zenbook میباشد. اگر به دنبال خرید بهترین لپ تاپ بازار هستید با وجود تنوع محصولات ایسوس میتوانید لپتاپ مورد نیاز خود را بیابید. ایسوس در بازههای قیمتی مختلف از نوت بوک های ارزان قیمت تا لپتاپهای بالارده گیمینگ را به بازار عرضه کرده است. شرکت ایسوس در تمام این سالها تلاش کرده تا کیفیت دستگاههای خود را در سطحی بالا حفظ کند. همچنین با به کار بردن استانداردهای به روز در تلاش است خرید ارزشمندتری را برای کاربران به ارمغان آورد.

  • حافظهٔ نهان(cache)
  • قدرت صدا
  • ۸ گیگا بایت رم با سرعت ۲۴۰۰
  • درآمد خالص سالانه: 522 میلیون دلار
  • مشخصات فنی: 7 از 10

laptopیعنی مطمئنا برای همهمان کاملا مهم خواهد بود بدانیم باتری لپتاپ ایسوسی که قرار است خریداری کنیم، دقیقا چند سال دوام خواهد آورد؟ به طور کلی طی مطالعاتی که روی عمر باتری لپتاپهای ایسوس انجام شده است، میتوانیم یک بازه زمانی 3 تا 5 ساله را برای آن در نظر بگیریم. بدون شک نوع استفاده شما از لپتاپتان، روی این موضوع تاثیر بسیار زیادی خواهد داشت. یعنی اگر میخواهید بدانید که لپ تاپ ایسوس چقدر شارژ نگه میدارد، باید ابتدا از خودتان این سوال را بپرسید که از لپتاپتان چگونه استفاده میکنید. بدون شک، اگر از لپتاپتان به خوبی استفاده کنید، عمر باتریتان هم بیشتر شده و حتی میتوانید این مدت زمان را افزایش دهید. یعنی حتی 6 سال یا بیشتر از آن استفاده کنید. اما به طور کلی هر چقدر هم که بخواهید از لپتاپتان خوب استفاده کنید، عمر باتری آن به پایان خواهد رسید. همانطور که در بالا توضیح دادیم هر باتری برای خودش یک عمری دارد که پس از پایان رسیدن آن، باید تعویض گردد.

از دست ندهید
هفت راه برای اختراع مجدد چای ساز خود

laptop“خرید لپ تاپ گیمینگ ارزان قیمت کارت گرافیکی بالا، مشخصات فنی و امکان مقایسه بین مدل ها و معتبرترین برندها، بهترین لپ تاپ گیمینگ ایسوس. بیشک امروزه لپ تاپ های گیمینگ (Gaming Laptop) جای بسیار مهمی را در بین کاربران دارد و با توسعه یافتن نرمافزارهای سنگین و همچنین پیدایش ورزشهای الکترونیکی (eSports) اهمیت این دسته از محصولات افزایش بسیار زیادی داشته است. لپ تاپ گیمینگ همواره انتخاب اول گیمرها و همچنین افرادی که به قدرت پردازشی بالا برای انجام امور خود نیاز دارند، بوده و همهروزه به تعداد این کاربران افزوده میشود. دلیل نیاز به خرید لپ تاپ های گیمینگ چیست؟ بدون شک بسیاری از کاربران از داشتن یک لپ تاپ گیمینگ لذت خواهند برد. از دلایل آن می توان به قدرت پردازش بسیار بالا، طراحی خاص و متنوع و پشتیبانی از آخرین سخت افزارهای موجود در بازار اشاره کرد. در سال های اخیر، خرید لپ تاپ گیمینگ افزایش چشمگیری داشته است.

طراحی تنها مزیت این لپ تاپ به حساب نمی آید.

laptopاین لپ تاپ بر خلاف قیمت پایینش در این بازه قیمتی از مشخصات خوبی برخودار است و از لحاظ توان پردازشی و قدرت جز برترین ها می باشد. این لپ تاپ را می توان یکی از بهترین ساخته های شرکت لنوو در این بازه قیمتی دانست. 378 و وزن آن 2.2 کیلوگرم می باشد که این دو عامل باهم موجب راحتی در حمل لپ تاپ و طراحی ظریف آن شدند. شما می توانید خیلی راحت آن را با خود به هر جایی ببرید بدون اینکه خسته شوید. طراحی تنها مزیت این لپ تاپ به حساب نمی آید. سیستم و قطعات تشکیل دهنده دقیقا جایی است که می توان گفت: شرکت لنوو برتری خود را نشان داده است. پردازنده intel Celeron N4000 2.0GHz باعث شده تا شما هنگام کار کردن با این لپ تاپ احساس روانی داشته باشید و با لگ و هنگ بسیار پایینی رو به رو باشید. حافظه ram 8 گیگابایت دقیقا بزرگ ترین تفاوت این لپ تاپ با لپ تاپ های هم قیمت خود می باشد.

از دست ندهید
ده دلیل عالی بودن آبراهام لینکلن در سرویس قابلمه

laptopطی چند سال گذشته، دل یکی از پرفروشترین مارکهای لپتاپ در جهان بوده است که دلیل آن محصولات با کیفیت بالا و بهترین خدمات آن بوده است. بنابراین نیازی به معرفی این مارک لپ تاپ نیست به این دلیل که دل محبوب ترین مارک لپ تاپ در جهان است. به همین دلیل این برند در فهرست بهترین مارک لپ تاپ جایگاه سوم را دارد. این مارک لپ تاپ کارایی بالایی برای کاربرانش دارد. مارک دل در همه جای دنیا تحسین شده. لپ تاپ این مارک با ظاهری فوق العاده و ویژگی های فوق العاده ای از یک صفحه کلید راحت گرفته تا تاچ پد مناسب و همچنین عمر شگفت انگیز باتری، فوق العاده است. جدیدترین مدلهای Dell دارای صفحه نمایش 4k هستند که بسیار شگفتانگیز است. یکی دیگر از پرفروشترین لپتاپها، ایسوس است. این نام تجاری به خاطر قطعات با کیفیت بالا، شناخته شده است. بهترین چیز در مورد این برند این است که این مارک برای همه بسیار مناسب است.

laptopیکی از معدود مدلهای لپتاپ Core i5 با 6 گیگابایت ویرم همین مدل است. البته نسل قبلی این لپتاپ چرا که نسل یازده آن که در حال حاضر در بازار موجود است با گرافیک RTX 3050 و 4 گیگابایت ویرم عرضه شده است. با این وجود این مدل از یک پردازنده جدیدتر بهره میبرد و گرافیک RTX 3050 نیز با اختلاف، بهترین گرافیک اقتصادی است که میتوانید داشته باشید. با این گرافیک و پردازنده کارآمد، تقریبا تمام نیازهای معمولی و نیمهسنگین خود را بهراحتی با این لپتاپ میتوانید تامین کنید و نگرانی از این بابت نداشته باشید. قیمت لپ تاپ کورای ۵ ایسوس F15 حدود 30 میلیون تومان است. این لپتاپ با پردازنده نسل 11 خود و همچنین 16 گیگابایت رم و گرافیک قدرتمند RTX 3050 Ti با 1 ترابایت حافظه داخلی عرضه میشود و یکی از کاملترین لپتاپهایی است که میتوانید خریداری کنید. اگر بدنبال لپ تاپ ایسوس core i5 نسل 10 هستید باید بدانید که این مورد گزینه خوب و قدرتمندی بوده است که توانسته نام خود را در این زمینه به اثبات رساند.

از دست ندهید
بررسی لباس کار مهندسی سبلان کد ۰۴؛ ضروری برای جلوگیری از ایجاد خطر

نیز می­توان از لپ تاپ­ها استفاده نمود و با کمک آن، روند انجام کار را بهبود بخشید. همچنین اگر کمی جستجو کنید، لپتاپ­های دست دوم تعمیر شده یا استوکی را با قیمت­های بسیار پایین­تر از نوع آکبند آن یافت می­کنید. به غیر از مدل­هایی که دارای تخفیف ویژه هستند، احتمالاً در محدوده قیمتی مناسب یک Chromebook یا یک دستگاه ویندوزی تعمیر شده را نیز می­توانید به راحتی پیدا کنید. اما اگر بخواهید برای خرید لپ تاپ بیش از 25 میلیون تومان هزینه کنید، احتمالا ویژگی­های بیشتری را همراه با لپ تاپ به خود هدیه خواهید داد. CPU: سی پی یو یا همان پردازنده مرکزی را مغز رایانه می­دانند که وظیفه آن پردازش اطلاعات است. از بهترین و قوی­ترین سی پی یوها برای لپ تاپ­ها، اینتل core i7 و core i5 می­باشد. RAM: رم همان حافظه داخلی دستگاه است که امروزه شما به حداقل 8 گیگ رم برای لپ تاپ خود نیاز دارید.

laptopنکته 1: با هدف بهبود ارائه مشاوره هنگام خرید لپ تاپ، تصمیم به دستهبندی آنها بر اساس عملکرد و کاربرد گرفتهایم. از این پس بهترین لپتاپهای موجود در بازار بر اساس کاربرد و قیمت دستهبندی میشوند. همچنین در بخش نظرات، میتوانید به صورت رایگان از مشاوره متخصصان وبسایت شهر سخت افزار بهرهمند شوید. با توجه به رده لپ تاپ، رقبای همرده و قیمت آن صورت میگیرد. نکته 3: قیمتهای درج شده بر اساس زمان نگارش مطلب بوده و با توجه به تغییرات بازار، قبل از انتخاب و هنگام خرید کالا، از قیمت بروز لپ تاپ مطلع شوید. در این بخش قیمت بهترین لپ تاپ در ایران منتشر شده است. لنوو با ساخت سری ایدیاپد گروهی از لپ تاپ های برتر دنیا در سری ارزان قیمت را تولید کرده که میتوانند انتخابی مناسب برای امور اداری و دفتری باشند. سری لپ تاپهای لنوو آیدیاپد 3 از ارزانقیمتترین و کارآمدترین محصولات بازار ایران هستند که کاربران میتوانند با کمترین هزینهی ممکن به آنها دست یابند.

  • پردازنده Ryzen 7 3700U
  • تعداد فروشگاه خرده فروشی: 519 (2022)
  • رم: ۸ یا ۱۶ گیگابایت
  • استفاده از لپ تاپ در آموزش و سلامت
  • شبه سازی کامپیوتری
  • آموزش تصویری غیر فعال سازی آپدیت خودکار در ویندوز 10
از دست ندهید
10 چیز میخواهم درباره کولر گازی می دانستم

laptopاگر در طول روز چند بار استفاده میکنید، آن را در حالت Sleep قرار دهید. در هنگام کار با لپتاپ عادت به خوردن چایی دارید؟ لپ تاپ ها و مایعات با هم رابطه خوبی ندارند. یک نوشیدنی گرم، حتی اگر قطره از آن ریخته نشود، میتواند به لپ تاپ آسیب بزند. اگر در لپ تاپ بسته است بر روی آن لیوان گرم نگذارید، این باعث آسیب به صفحه نمایش می شود. با وجود اینکه لپ تاپ های ابزارهای بسیار قابل کنترلی می باشند، نباید سعی کنیم که مشکلات جدی را خودمان حل کنیم. از خرید USBهایی با تبلیغ حل مشکلات سخت افزاری و نرم افزاری لپ تاپ ها در بازار عرضه شده اند، خودداری کنید. زیرا درون این USBها خازن هایی وجود دارد که به محض اتصال به لپ تاپ شارژ شده و در یک لحظه تمام نیرو را به هارد درایو وارد کرده و باعث آسیب جدی می شود.

برای کسانی که هر گونه نگرانی در مورد دقیقا کجا و همچنین راهنمایی در مورد چگونگی استفاده از لپ تاپ lenovo thinkpad ، شما احتمالا می توانید با ما در صفحه وب تماس بگیرید.

[ بازدید : 4 ]

دیدگاهتان را بنویسید

دکمه بازگشت به بالا