سایر مطالب

دکوراسیون خانه کوچک

دکوراسیون خانه کوچک

  • از مبلمان کوچک و کم جا استفاده کنید
  • وسایل غیرضروری را حذف کنید
  • دمنوش ویژه آنفولانزا
  • تختخواب تاشو داشته باشید
  • سفید _سبز
  • از وسایل بزرگ و تجملاتی پرهیز کنید

kitchen decorationبا گسترش شهرنشنی و افزایش جمعیت در شهرها، زندگی آپارتمان نشینی رونق بیشتری یافته است و اغلب مردم ناگزیر به زندگی در خانه تم کافی شاپ های کوچک هستند. وقتی متراژ خانه ی شما کم است قطعا برخی از بخش های خانه در ابعادی نا متعارف تر تعریف می شوند. به طور مثال ورودی یک خانه ی ۵۰ متری با ورودی یک خانه ۸۰ متری کاملا متفاوت است و به طور حتم طراح بخش اصلی متراژ فضا در چنین خانه ای به فضاهای مهم تر مثل نشیمن اختصاص داده است. به همین منظور در این فضا باید از قرار دادن لوازم و وسایل بزرگ مثل جاکفشی و یا جالباشی های بزرگ خودداری کنید و به جای آن ها از گزینه های توکار و فضاهای عمودی استفاده کنید. یک آشپزخانه ی کوچک و نامرتب می تواند هر خانم خانه داری را کلافه کند، اما کمی نظم و یک طراحی مناسب می تواند آن را تبدیل به قلب تپنده ی دکوراسیون منزل شما کند. معمولا طراحان خانه های کوچک بخش اعظمی از متراژ فضای داخلی را به فضاهایی همچون نشیمن و یا آشپزخانه اختصاص می دهند و فضاهای خصوصی تر مثل حمام و سرویس بهداشتی در این زمینه مهجور می مانند. توجه داشته باشید که در چنین فضاهایی علاوه بر استفاده از لوازم و وسایل مناسب و یا استفاده از فضاهای عمودی، نظم حرف اول را می زند. برای دکوراسیون منزل کوچک به زیبایی همه ی بخش های دکوراسیون منزل تان توجه داشته باشید. فضاهایی الحاقی مانند بالکن یا پاسیوهای کوچک هم می توانند به خوبی طراحی شوند و هویت فضای داخلی شما را دگرگون کنند. کافی است کمی خلاقیت داشته باشید و ایده های متناسب با فضای خود را در دکوراسیون بالکن و یا پاسو خود ایجاد کنید.

  1. سبک کلاسیک
  2. سبک روستیک
  3. سبک مینیمال
  4. انتخاب مبلمان
  5. دفتر کار خانگی داشتن
  6. قرارگیری شاخه های نوری
  7. به تاریخ رنگ سفید برای دیوار توجه کنید
  8. جدا کردن فضای ورودی از پذیرایی
از دست ندهید
راهنمای کامل و جامع خرید سرویس قابلمه

kitchen decorationمنزل دوبلکس از دو بخش مجزا تشکیل شده است. قسمت حال و پذیرایی و آشپزخانه و قسمت اتاق خوابها. در خانههای دوبلکس بیشتر تمرکز روی وسایل تزئینی و تابلوهای نقاشی است. نحوه چیدمان درون این خانهها بستگی به بودجه و سلیقه شما دارد. خیلی از افراد ترجیح میدهند دكوراسيون منزل دوبلكس از مبلمان کلاسیک و طرحهای سنتی استفاده کنند. از طرف دیگر طراحی مدرن و به قول امروزیها شیک نیز طرفداران بیشمار خود را دارند. دکوراسیون منزل اسپرت نیز همانند شیک به طراحی مدرن دلالت میکند. با اینکه در طراحی روز دنیا کلمهای به نام طراحی اسپرت وجود ندارد ولی در ایران از این کلمه بسیار استفاده میشود. شاید اگر بخواهیم تعریف دیگری از دکوراسیون منزل اسپرت داشته باشیم آن را باید سبک جوان پسندانه بدانیم. مثل لباس پوشیدن اسپرت که طرفداران آن بیشتر جوانان هستند. پس در نتیجه به معماری مدرن جوان پسندانه دکوراسیون منزل اسپورت میگویند. دكوراسيون منزل با وسايل ارزان در اول شاید نشدنی و سخت به نظر بیاید ولی با رعایت بعضی نکات و تکنیکها و وسایل میتوانید آن را عملیاتی کنید.

اگر آرام هستید، خاکستری یا آبی.

kitchen decorationیک خانه جدید مثل یک بوم خالی ست. شما میتوانید هر اتاق را با یک شخصیت جداگانه بسازید. اگر از طراحی قدیمی خسته شده اید و یا به خانه ای جدید نقل مکان کرده اید، با تغییر دکوراسیون میتوانید جذابیت زیادی به آن بیافزایید. سعی کنید خانه خود را با جزئیات کوچک تغییر دهید. در ادامه به نکات مهم درباره دکوراسیون داخلی خانه می پردازیم، با ما همراه باشید. 1.دیوارها را رنگ کنید. اگر در خانه ای اجاره ای هستید، شاید نتوانید ولی در صورت اختیار رنگ کردن دیوارها میتواند سریع ترین راه برای بخشیدن نوری تازه به اتاق ها باشد. رنگی را انتخاب کنید که به شخصیت شما بخورد و فضا را بازتر کند. اگر ادم پر انرژی هستید، یک زرد طلایی یا سبز روشن انتخاب کنید. اگر آرام هستید، خاکستری یا آبی. این رنگ ها قابل تغییر هستند پس هر رنگی که دوست دارید را امتحان کنید. • از انتخاب رنگ های مختلف نترسید. میتوانید هر یک از اتاق ها را یک رنگ بزنید.

از دست ندهید
اسرار خودی برای کولر گازی آشکار شد

محل سکونت ما باید خوشامدگو باشد.

kitchen decorationدر مورد دکوراسیون سرویس بـهداشتیهای کوچک شما بـه راحتی میتوانید از دوشهای کابینتی در سرویس حمام خود بـهره ببرید. این دوشها علاوه بر اینکه فضای زیادی نمیگیرند، هزینه زیادی نیز برایتان نخواهند داشت. اسـتفاده از باکسهای طبقاتی در نوع چیدمان سرویس بـهداشتی بـه شما در جهت نظم بخشیدن بـه فضا بسیار کمک میکند. برای دکوراسیون سرویس بـهداشتی کوچک، پیشنهاد میکنیم از ترفندهای بزرگتر نشان دادن حمام و سرویس بـهداشتی نیز اسـتفاده کنید. محل سکونت ما باید خوشامدگو باشد. اگر آن را با عشق و علاقه چیدمان کنیم بدون شک این حس خوب به مهمانان هم منتقل می شود. ظاهر ورودی آپارتمان در همان بدو ورود نشان دهنده روحیه و سلیقه صاحبخانه است، پس به اندازه دیگر نقاط خانه و حتی بیشتر اهمیت دارد. نکته: مهمترین عاملی که آپارتمان ۵۰ متری شما را زیباتر نشان می دهد ساده و خلوت نگه داشتن آن است. استفاده از آیینه: هیچ چیزی مانند یک آیینه مناسب نمی تواند ورودی منزلتان را روشن و بزرگ نشان دهد.

دکوراسیون خانه

kitchen decorationمرز بین کف و دیوار و دیوار و سقف را با رنگ، مصالح یا گچبری متمایز کنید تا معماری داخلی خانه خود را به سطحی بالاتر ارتقا دهید. برای نورپردازی فقط به لوستر وسط سقف بسنده نکنید؛ دیوارکوبها، نورپردازیهای نقطهای و آباژورها را نیز دخیل کنید. فضای دیدن تلویزیون را از فضای گفتوگو جدا کنید؛ حتی اگر این فضای گفتوگو با 2 صندلی تک میتواند شکل گیرد. گلهای مصنوعی را فراموش کنید و گلدان روی میز جلومبلی را هفتهای یکبار با بگونیاهای خوشبو تازه کنید. دیوار پشت تختخواب را با مصالح، رنگ یا کاغذدیواری متفاوت، شاخص کنید. پرده اتاق خواب را تا جای ممکن ساده، نازک و سبک انتخاب کنید تا حس آرامش را به شما القا کند. تصویر محبوبتان را قاب کنید و در راستای دیدتان نسبت به تختخواب قرار دهید تا هنگام خوابیدن و بیدار شدن انرژی مثبت دریافت کنید. فرش اتاق خوابتان را طوری قرار دهید که هنگام پایین آمدن از تخت، پاهایتان روی آن قرار گیرد. حضور یک مبل تک در اتاق خواب میتواند فضای دنجی برای مطالعه یا گفتوگو با یکی از اعضای خانه یا یک دوست محسوب شود.

از دست ندهید
تخت خواب یک نفره

چه کسی دیگری می خواهد درباره دکوراسیون خانه بیاموزد؟

kitchen decorationمسلما نباید بههمریختهگی بهوجود بیاید. اگرچه دیوارهای پر از عکس و دیگر چیزهای تماشایی همچنان پرطرفدار هستند، اما مُد فعلی بیشتر بهسوی نمایش تعداد کمتر کارهای هنری، و تمرکز بیشتر روی خودِ آن هنر تمایل دارد. معمولا عکسهای ساده و بدون قاب روی دیوار آویزان میشوند، و زیباییِ سادگی را بهنمایش گذاشته و در قلمروی بصری، به محتوا بیش از پسزمینه بها میدهند. خیلی از خانههای مدرن، از مجاورت مطبوع متضادها بهره میبرند. ترکیب عنصرهای خام، مثل چوب سنبادهنخورده در قالب لوسترهای سقفی و قاب عکسها و آثار هنری قدیمی، با عنصرهای بزرگتری، همچون پیشخوانهای مرمرین و کابینتهای برنجی، جو بسیار خاصی ایجاد میکند. سبک زندگی ما مدام تغییر میکند و خانههایمان و وسایل آنها هم در همین راستا دچار تغییر میشوند، ازجمله مبلمان. مبلمان انعطافپذیر هم از نظر شکل و هم کارکرد، در فضای معاصر از اهمیت فراوانی برخوردار است. میتوانیم تختخواب بسیار بزرگی را روی کف اپوکسی محکم و زیبای اتاق قرار دهیم، یا قطعات آن را بهصورت مجزا در فضایی بزرگ بگذاریم تا نیازهای نشیمن ما را هم تأمین کند.

kitchen decorationاستفاده رنگهای متنوع و شاد در این سبک کاملا مشهود است. دکوراتیوهای چوبی به سبک هندی به همراه رنگهای متنوع مانند قفسه های چوبی ، کمد های چوبی می تواند نشاط و شادابی را در این سبک زنده می طراحی راهرو ورودی آپارتمان کند. این نوع سبک طراحی ریشه در فرهنگ مردم آسیایی شرقی دارد و یکی از برترین سبک ها در طراحی داخلی خانه است. لازم به ذکر است که این سبک تاکید بسیاری زیادی بر ارتباط با طبیعت داشته و بر پایه ایجاد هارمونی و تعادل با طبیعت می باشد. در این نوع سبک طراحی به نور توجه بسیار زیادی شده و یک خانه با این سبک باید پر از نور باشد. یکی از ویژگی های این سبک انتخاب گیاهان گلدار، ساده و سبز همراه با رنگ های ملیح است. سبک رترو در واقع سبکی تلفیقی از چند سبک است و محدود به منطقه و زمان خاصی نیست. در واقع در سبک رترو دکوراسیون مدرن با استفاده از لوازم قدیمی است. در این سبک تنوعی از رنگ را مشاهده می کنید . اکسسوری ها نیز متوع و با رنگ های شاد انتخاب می شوند. طراحی داخلی به سبک رترو فضایی شاد و پر انرژي را خلق می کند.

از دست ندهید
دندانپزشک کیست ؟ پاسخ در مجله هروی دنتال

حال اگر بخواهید بدانید که راهکار چیست؟

kitchen decorationشما اصلاً برای چیدمان فضایی که حدوداً ۴ در ۸ متر است، اجازه ندارید دو فضای بزرگ نشیمن و پذیرایی را با هم ترکیب کنید. زیرا خود قسمت پذیرایی منزل، فضای بزرگی را میطلبد و اولین ایراد این است که ما در اینجا پذیرایی را به سمت اتاق خواب ها بردهایم و اصلاً فضا گنجایش دو بخش به این شکل را ندارد. پس اولین اشکال این است که بیش از حد مجاز در فضا، لوازم چیدمان شده است. اشکال دیگری که در تصویر دیگری از خانه مشاهده میکنید، این است که قسمتی از آشپزخانه، کاملاً با سبک مدرن، دیزاین شده است. همچنین مبلمانی در مقابل آشپزخانه وجود دارد که آن هم با سبک مدرن دیزاین شده است. از این مسئله که بگذریم، اگر اصلاً حالتی را در نظر بگیریم که قدمت مبلمانمان هم با هم هماهنگی داشته باشد، باز هم گنجایش فضای ما به حد کافی نیست. حال اگر بخواهید بدانید که راهکار چیست؟ به تصویر بالا دقت کنید. سه لیوان را مشاهده میکنید.

اگر از نوشتن این مطلب لذت بردید و مطمئنا می توانید اطلاعات بیشتری در مورد تم کافی شاپ لطفا از صفحه ما بخواهید.

[ بازدید : 4 ]

دیدگاهتان را بنویسید

دکمه بازگشت به بالا