سایر مطالب

دکوراسیون مبلمان و ویژگی های پنتری روم

طراحی آپارتمان یا خانهای به سبک کیچ اخیراً به مکانی روشن تبدیل شده است. ماهیت و تولد سبک کیچ در طراحی داخلی با تکرار و تفسیر دوباره طرحهای کلاسیک موجود مرتبط هستند. کیچ ترکیبی است بین دنیای واقعی و آن چه در خواب میبیند. اما این رویاها باید ذائقه هنری و متناسب ذهنی و طبیعی داشته باشند.پارتیشن‌
بندی چوبی
 طرح رنگ در سبک کیچ در طراحی داخلی منزل تقریباً همه چیز را فراهم میکند، از رنگ صورتی روشن گرفته تا تُنهای سبز یا بنفش! اگرچه چندین سال است که رنگهای قرمز و طلایی، سیاه و سفید پیشرو هستند اما این رنگها یکی از شخصیترین سبکهای طراحی داخلی به حساب میآیند. سبک صنعتی در طراحی داخلی همانطور که از نامش پیدا است، از یک انبار یا یک زیر شیروانی شهری الهام گرفته شده است. برای یافتن کلید طراحی داخلی به سبک صنعتی، باید با افتخار مصالح ساختمانی را که بسیاری سعی میکنند آن را پنهان کنند را نشان دهید. این یکی از خاصترین سبکهای طراحی داخلی منزل است.

  • مدل کتابخانه دیواری Acorn
  • بازار مبل رهنان
  • ارائه راه حل برای فضای کاری پروژه ها
  • نگهداری و تمیز کردن خانه به سبک ساحلی
  • مدیترانه ای
  • درب های ضدسرقت، شیرآلات، پنجره های UPVC
  • استفاده از چیدمان مبل ال در گوشه اتاق
  • عکسهای برهنه

برای اینکه قیمت مبلمان کلاسیک شما زیاد نشود اما بتوانید ظاهر لوکس خانه را حفظ کنید، می توانید با افزودن لوازم جانبی کوچک و در عین حال جذاب، اتاق های خود را زیبا جلوه دهید. چه چیزی در اتاق های پذیرایی کلاسیک یا اتاق های غذاخوری لوکس چوبی برای بیننده می تواند جذاب باشد؟ درست است، ورودی شما مهمترین موضوع است. یک مبلمان جذاب و زیبا در ورودی، طراحی داخلی شما را زیباتر منعکس می کند. دکوراسیون مبلمان برای این مورد مبلمانی را انتخاب نمایید که دارای جلوه های خاصی باشد. به طور مثال از چوب های براق استفاده شده باشد یا بر روی میز آنها خراطی صورت گرفته باشد. البته قیمت مبلمان کلاسیک فوق به مراتب بیشتر است. قیمت مبلمان کلاسیک به چه مواردی وابسته است؟ در زمان خرید مبلمان های کلاسیک می توانید با قیمت های متفاوتی روبرو شوید که توسط فروشندگان ارائه می شود. منبت کاری شاخصه اصلی یک مبل کلاسیک است.

علاوه بر این مبلمان سلطنتی بیشتر برای دکوراسیونهای پرزرقوبرق مناسب است و شما باید رنگ و الگوی پرده، دیوارها، فرش و تمام لوازم جانبی اتاق را با سبک مبلمانتان هماهنگ کنید. یکی دیگر از ویژگیهای اصلی اتاقهای پذیرایی ایرانی که در همان نگاه اول کاملا متوجه آن خواهید شد، چیدمان متقارن مبلمان است. بهتر است که مبلمان سلطنتی خود را به نقطه کانونی دکوراسیونتان تبدیل کنید و نظم، تقارن و تعادل را در چیدمان آنها رعایت نمایید. چنین چیدمانی فضای رسمی را برای شما میسازد. در مورد لوازم دکوری و تزئینی نیز باید این اصل را رعایت کنید و پیشنهاد میکنیم که آنها را به شکل دوتایی در اتاق قرار دهید تا شکل متقارن اتاق حفظ شود.ویژگی های پنتری روم  معمولا در طراحیهای پلان باز امروزی قسمتی برای فضای نشیمن در نظر گرفته شده و با کمک مبلمان سلطنتی تزئین میشود. قسمتی بعدی بوسیلهی میز و صندلیهای ناهارخوری تزئین میشود. همینطور شما باید توجه ویژهای به نور و روشنایی اتاق پذیراییتان داشته باشید. لوستر نقش مهمی را در تزئین اتاق پذیرایی بازی میکند و میتواند دکوراسیون شما را تکمیل نماید.

تزیینات دیوار پشت تلویزیون به یکی از عناصر مهم در دکوراسیون تبدیل شده است. مدل های ال سی دی اکنون فضای زیادی برای شما در اختیار می گذارند تا تزیینات زیبایی را به نمایش بگذارید. از این رو آشنایی با بهترین ایده ها برای دیزاین پشت تلویزیون کمک می کند بتوانید فضایی زیبا و دلنشین در منزل ایجاد نمایید. معمولاً نقطه کانونی و مرکز اصلی اتاق نشیمن و یا هال و پذیرایی با محل قرار دادن تلویزیون مشخص می شود. ضمن اینکه چیدمان مبل و سایر وسایل نیز به شکل زیبایی در ارتباط با آن شکل می گیرد. این در معرض دید بودن باعث می شود تزیین دیوار پشت تلویزیون بسیار مورد توجه قرار بگیرد. اگر شما نیز قصد تزیین دیوار پشت ال سی دی و تلویزیون را دارید، تا پایان ما را همراهی نمایید و با بهترین و جذاب ترین ایده ها در این زمینه آشنا شوید. در این مدل ها سعی شد است، تزیین به کار برده شد هدر عین زیبایی و شیک بودن، تا حد زیادی کم هزینه باشد و بتواند زیبایی لازم را به منزل شما ببخشد.

از دست ندهید
شش بزرگترین کولر گازی اشتباهات احتمالاً می‌توانید به سادگی دور از

شاید فضای اتاق پذیرایی یا آشپزخانه نسبت به سایر قسمت های منزل بزرگ تر باشد اما این موضوع دلیلی بر توجه نکردن به اندازه و ابعاد لوازم خانه نیست. ابتدا نقطه کانونی فضای اتاق نشیمن خود را انتخاب کنید. شومینه، تلویزیون و یا هر چیز دیگری را در آن جا قرار دهید و بقیه وسایل را بر اساس آن بچینید. دقت کنید که فاصله مبلمان تا تلویزیون ۳ متر باشد. نکته مهم دیگر تقدم و تقارن است. سعی کنید بزرگ ترین تکه مبلمان را اول جا گذاری کنید. قطعات بزرگ باید همیشه رو به روی نقطه کانونی باشد و تقارن باعث رسمی شدن اتاق نشیمن می شود. ترافیک و تنوع در محیط دو عامل مهم دیگر در چیدمان مبلمان هستند. توجه کنید که رفت و آمد در اتاق پذیرایی نباید توسط مبلمان مختل شود پس برای رفت و آمد آسان سعی کنید فاصله ۱ متر بین صندلی ها را رعایت کنید. میز عسلی باید در حدود ۳۵ تا ۴۵ سانتی متر از مبل فاصله داشته باشد.

به نظر شما انجام این کار به چه شکل میسر می گردد؟ برای ایفا این کار بهتر میباشد فقط درحد نیاز از وسایل در اتاق خواب استفاده کنید. همچنین دقت داشته باشید که فضای اتاق خواب را مدام آراسته نگه دارید. به کارگیری از این راه حل بسیار ساده، بی شک در بهتر نمایش دادن طراحی اتاق خواب به شما یاری خواهد کرد. به کارگیری از کاغذ دیواری برای اتاق خواب از ایده های کاربردی است. گزینش کاغذ دیواری مطلوب که با طراحی فضای اتاق خواب هماهنگی داشته باشد، از نکات مهمی میباشد که بایستی به آن دقت داشته باشید. توصیه ما استفاده از اشکال کاغذ دیواری میباشد که از طرح شلوغی در آن استفاده نشده باشد. استفاده از رنگ های ملایم برای کاغذ دیواری می تواند در ساخت فضایی آهسته به شما یاری دهد. به کار گیری از پوستر دیواری اتاق خواب پسرانه با طرح های قشنگ نیز می تواند ایده خوبی باشد. میز پاتختی مثلا المان هایی میباشد که میتواند در زیبایی اتاق خواب به شما یاری دهد.

از دست ندهید
5 راه‌هایی که فیس‌بوک بدون اطلاع من کولر گازی من را نابود کرد

رایجترین دلیل برای پس دادن مبل راحتی جدید ، این است که مناسب فضای موردنظر نیست. پیشنهاد ما این است که بارها و بارها، اندازهگیری کنید. میتوانید فضای اشغال شده توسط مبل خود را با چسب مشخص کنید تا درک بهتری از تعامل آن با سایر عناصر اتاق داشته باشید. اندازهگیری ارتفاع نیز، ایدهای مناسب برای این است که آیا مبل موردنظر، زیر پنجرۀ خانه جا میگیرد یا خیر. مردم معمولا با در اولویت قرار دادن مد به جای کارآیی، موفق به دریافت عمق نشیمن کافی نمیشوند. یا مدلی ارزانقیمت را انتخاب کرده و بعدا پشیمان میشوند. مبل راحتی، نقطۀ مرکزی اسباب شما است – به این معنی که یکی از مهمترین خریدهای وسایل خانۀ محسوب میشود. پس بدون نگرانی قیمت مبل راحتی ، مبل خود را به بهترین نحو از فروشگاه اینترنتی دکورشاپ تهیه کنید. خرید مبل راحتی مناسب و استفادۀ بهینه از اون به چه صورته؟ مبل راحتی و در واقع مبلمان خانگی، رکن اصلی اتاق پذیرایی است. هنگام تماشای یک سریال تلویزیونی، اوقات فراغت با دوستان یا یک مهمانی، مبلمان شما، نقش بزرگی را در دکوراسیون خانۀ شما ایفا میکند.

سبک هالیوودی نیز طرفداران خاص خود را دارد و در آن تمایل زیادی به زندگی لاکچری و محلل وجود دارد. در این سبک اغلب از مبلمان با شکوه با پارچه های مخملی و عتیقهجات گرانبها استفاده می شود. رنگهای خیره کننده مانند بنفش، قرمز و فیروزهای مختص این سبک است. همچنین در این سبک از قاب عکس های بازیگران هالیوودی برای تزیین دیوارهای تیره، نورپردازی زیاد استفاده می شود تا فضایی را خلق کند که شما را یاد سینما هالیوود بیندازد. نام دیگر این سبک همپتون (Hamptons) است که از مناطق ساحلی آمریکا گرفته شده است. این سبک بازتابی از دوران هخامنشی است. در سبک ایران باستان از متریالی چون سنگ مرمر برای دیوارهای داخلی و خارجی، مجسمه های باستانی، رنگ های سفید و کرم در کنار رنگ های زرشکی و آبی ارغوانی، حکاکیهای هخامنشی استفاده می شود. همچنین ستونهای بلند و دربهای سنگین، قابهای بلند مرمر بر روی دیوارها، استفاده از سرستونهای شیر و اسب بالدار از دیگر مشخصه های اصلی سبک ایران باستان است.

از دست ندهید
سایت فروش لپ تاپ استوک و همه چی در مورد لپ تاپ استوک ایسوس

مثلا کاغذ دیواری راه راه یا ستاره ای را استفاده کرد و سپس روی آن از برچسب ها یا استیکر ها بر طبق علایق کودک افزود . در اتاق کودکان در حال رشد می توان از استیکر اندازه گیری قد استفاده کرد تا انگیزه ای برای تغذیه و ورزش و رشد داشته باشند و از بزرگ شدن خودشان آگاه و شاد باشند . بعضی از دخترها در سنین نوجوانی همچنان به استفاده از عروسک علاقه مندند اما بیشتر دختران از دکوراسیون شیک و منظم لذت می برند . رنگها ست شده و المان احساسی . بهتر است برای اتاق دختران حتما میز تحریر و میز آرایش در نظر بگیرید یا دیواری سیاه یا سفید برای تخلیه احساسات دخترانه . وجود گلدان های شاد و رنگ رنگی در اتاق دختران خالی از لطف نیست . حس پرنسس بودن رنگ صورتی را مجسم می کند . ولی اتاق یک دختر لزوما نباید خیلی لوس به نظر بیاید .

[ بازدید : 5 ]

دیدگاهتان را بنویسید

دکمه بازگشت به بالا