سایر مطالب

سایت فروش لپ تاپ استوک و راهنمای خرید و تست لپ تاپ استوک

سیم کارت براحتی خواهید توانست سیم کارت را در شیار آن قرار دهید.مکالمه تلفنی و استقاده از اینترنت پر سرعت از ویژگی های جذاب آن است. کیبورد از جنس پلاستیک بوده که رنگ مشکی آن با جنس بدنه لپ تاپ هماهنگ است.محل قرار گیری آن درون لپ تاپ استادانه طراحی شده و کارکردن. با آن بسیار لذت بخش بوده و هیچ گونه سفتی در کلیدهای آن حس نمیشود. HP در طراحی منحصربه فرد،نور پس زمینه کیبورد را در قسمت بالای صفحه نمایش قرار داده. که با فشردن آن در هنگام شب، سایت فروش لپ تاپ استوک سطح کیبورد را روشن میکند.تاچ پد مشکی رنگ لپ تاپ از جنس پلاستیک مخصوصی است که حرکت انگشت بر روی آن روان است. کلیدهای چپ وراست در پایین آن قراردارند که عکس العمل سریع و روانی دارند.ترک پوینت یا همان جوی استیک در مرکز کیبورد بین حروف G،H و B قرار گرفته اند. که بعد از مدت کوتاهی به کار کردن با آن عادت میکنید. لپ تاپ HP EliteBook 8440p یک جفت کلید چپ وراست نیز در پایین کیبورد برای آن تعبیه کرده است.

  • پردازنده شش هستهای
  • وب کم ضعیف
  • طراحی خیره کننده
  • پردازنده مرکزی: 9th Gen Intel Core i7, i9, and Xeon chipsets
  • اندازه کوچک (بین ١٠ تا ١٣ اینچ)
  • شماتیک کامپیوتر
  • گرافیک: INTEL HD 4400 Upto 2GB

کاربران گیمینگ که نیاز به ظرفیت حافظه بیشتری دارند میتوانند با اختصاص دادن بودجه بیشتری به سراغ رمهای ۱۶ و ۳۲ گیگابایتی بروند. عملکرد درایو ذخیرهسازی از اهمیت بیشتری در مقایسه با سرعت پردازنده برخوردار است. اغلب لپ تاپ ها دارای هارددیسک هستند و در برخی از آنها حافظه SSD به کار گرفته میشود. حافظه SSD به طور کلی سرعت عملکرد نوتبوک را افزایش میدهد اما گرانتر است و خرید این مدل لپ تاپ ها به کاربرانی پیشنهاد میشود که نیاز به حجم زیادی ندارند و بودجهی کافی هم در دست دارند. یکی دیگر از معیارهای یک لپ تاپ خوب، پردازنده گرافیکی است. تراشه گرافیکی یکپارچه که در لپ تاپها دیده میشود، برای کاربرانی که قصد انجام طراحی اشیای سه بعدی و بازیهای کامپیوتری را ندارند، مناسب است. اگر شما از کاربران گیمینگ هستید و قصد انجام کارهای گفته شده را دارید، میبایست به سراغ سیستمی بروید که از پردازنده گرافیکی مجزا برخوردار باشد.

از دست ندهید
آیا من عجیب After i Say That میوه خشک کن Is Dead است؟

ممکن است شما نیز مانند هرکسی هنگام خرید لپ تاپ ایسوس به خاطر تعداد مدل های زیاد کمی سردرگم شوید یا از قیمت لپ تاپ ایسوس اطلاع نداشته باشید. اما نگران نباشید خواندن این متن به شما کمک می کند تا بهترین انتخاب را متناسب با نیاز خود داشته باشید. درصورتی که باز هم سوالاتی در مورد انتخاب و خرید لپ تاپ داشتید می توانید با کارشناسان ما با شماره 45639-021 داخلی 709 در ارتباط باشید. چرا خرید لپ تاپ ایسوس؟ خرید لپ تاپ ایسوس ; برند تایوانی ایسوس که در دنیا یک برند مطرح و پرطرفدار، شناخته شده که لپ تاپ های خود را در سری های VivoBook, ZenBook, ProArt, TUF Gaming, ROG Strix در سرتاسر دنیا در مدل ها و مشخصات متفاوت عرضه می کند که این تنوع بالا باعث می شود هرکسی با هرنیاز و توانی بتواند از لپ تاپ های این شرکت استفاده کند. هرکدام از سری لپ تاپ های ایسوس یک سری نقاط قوت دارد که می تواند برای هرشخصی با نیاز موردنظر آن بسیاز جذاب و خوب باشد.

دومین انتخاب در این بخش لپ تاپ شرکت ریزر می باشد. که لپ تاپی با گرافیک RTX 2070 MAX-Q و 16 گیگابایت رم می باشد. این لپ تاپ یک صفحه نمایش عالی برای بازی دارد. که با آن نرخ بروزرسانی 144 هرتز را تجربه خواهید کرد. نور پردازی RGB اطراف دستگاه از دیگر آپشن های محبوب این پرچمدار گیمینگ ریزر محسوب می شود. در کنار تمام این مزیت ها، وجود یک باتری 65 وات ساعتی نیز باعث گردیده تا در انجام امور روزمره نیاز نباشد شارژر دستگاه را به آن وصل کنید. در این بازه قیمتی دو انتخاب وجود دارند که با اختلاف سایر رقبای خود را شکست می دهند. قیمت لپ تاپ دست دوم لپ تاپ حرفه ای لنوو از گرافیک پرقدرت RTX3070 بهره می برد. پردازنده Ryzen 7 5800H اینتل که از 16مگابایت حافظه کش برخوردار است. 32 گیگابایت رم DDR4 و صفحه نمایش 165 هرتزی این لپتاپ در کنار یک سیستم خنک کننده حرفه ای، باعث گردیده تا گیمرهای حرفه در سطح جهانی، این محصول را به عنوان لپ تاپ گیمینگ خود برمی گزینند.

  • قابلیت حمل پایین
  • نرم افزار های مهندسی
  • شبکه بی سیم Wi-Fi
  • سالم بودن کارت گرافیک
  • سری محبوب Legion برای گیمینگ
  • NVIDIA Quadro FX 2800M graphics with 1GB dedicated GDDR3 video memory (256 Bit @ 1000 MHz)
  • Acer Nitro 5 (Ryzen 5)
  • پردازنده: Intel Core i5-8300H
از دست ندهید
دکوراسیون خانه: نخواهد بود همانگونه که شما فرض می‌کنید است

لپ تاپ واقعی یک grid 1101 بود که توسط موگارید در1979-1980 عرضه شد. این سیستم طرح کنترلی دارد و صفحه نمایش مسطح آن میتواند به صورت خمیده درآید. 320 پیکسل مجهز هستند. این شرکت از دولپ تاپ دیگر نیز استفاده کردهاست؛ کهsharppc 500 و gavilan sc نام دارند. آنها در سال 1983و 1984فروخته شدند. این سیستم به نامlaptop معروف است. آنها قادر به اجرای هر نرمافزاری هستند. این سیستم معروف که لپ تاپ تام دارد به تدریج پیشرفت های زیادی کرده است. امروزه لپ تاپ­های بسیار هوشمند و قدرتمند با برند­های مختلف در بازار عرضه می­شوند. هنگام خرید لپ تاپ ایسر توجه کنید که قیمت آن با توجه به ویژگیهای سختافزاری و مدل آن متفاوت است. برند ایسر یکی از تولید کنندگان مشهور لپ تاپ در جهان است. این برند معروف لپ تاپ های خود را در دسته بندی های مختلف برای کارهای گوناگون و هدف های متنوعی در بازار عرضه می­کند. اگر شما برند ایسر را برای خرید لپ تاپ انتخاب کرده اید باید بدانید که هنگام خرید با گزینه های متعددی مواجه می­شوید.

یکی دیگر از برندهای موفق برند ایسوس است. یکی از آخرین مدل های لپ تاپ گیمینگ که توسط این شرکت به تولید رسیده مدل ROG Zephryus GX501 است. این لپ تاپ جالب و قدرتمند دارای پردازنده Core iv، گرافیک ۸ گیگابایتی، رم ۱۶ گیگابایتی و همچنین حافظه ۵۱۲ گیگابایتی است. این لپ تاپ دارای صفحه نمایشی به اندازه ۱۵.۶ اینچ می باشد. این لپ تاپ بسیار ظریف، به شدت باریک اما بسیار قدرتمند است. ولی متاسفانه باتری آن طول عمر خوبی ندارد همین امر باعث شده عده زیادی از باتری ضعیف آن ناراضی باشد. همچنین این لپ تاپ دارای صفحه کلیدی است که به لحاظ ارگونومی چندان مطلوب نیست. یکی دیگر از بهترین مدل های لپ تاپ گیمینگ در بازار مدلRazer Blade است. این لپ تاپ دارای پردازنده Core iv، گرافیک ۶ گیگابایتی، ۱۶ گیگابایت RAM، حافظه ۲۵۶ گیگابایتی الی ۱ ترابایتی می باشد. همچنین این لپ تاپ صفحه نمایشی به اندازه ۱۴ اینچ دارد.

  • برای فعالیت های سبک خانگی
  • حافظه داخلی کم
  • وب کم نه چندان خوب
  • دو پورت USB نسل سوم
  • پردازنده مرکزی (CPU): Intel از نوع Core i7 با مدل 8565U
  • وزن : 2.2 کیلوگرم
  • سیستم عامل :ویندوز 10 پرو
از دست ندهید
نه روش برای اینکه چای ساز خود را آسان‌تر

هر فروشنده سخت افزار، نوعی ضمانت برای محصولات خود ارائه می دهد، اما این قواعد گارانتی مشترک و یکسان نیستند، به همین دلیل هنگام خرید یک محصول، باید بدانید: “ضمانت شما شامل چه مواردی می شود؟ برای روشن کردن دوربین داخلی ( وبکم ) در ویندوز 10 ، کافیست “camera” را در نوار جستجوی Windows بنویسید و “Settings” را پیدا کنید. و “Camera” را در نوار کناری سمت چپ پیدا کنید. یا اگر می خواهید آن را خاموش نگه دارید ، فقط بگویید نه! برای زیاد کردن نور صفحه لپ تاپ اچ پی ، باید از کلیدهای F2 و F3 استفاده کنید. BACKSPACE نیز امکان کم و زیاد کردن نور در برخی از مدل ها را به شما می دهند. F12 برای تنظیم نور استفاده می کنند. خرید لپ تاپ ایسوس استوک فروش لپ تاپ های لنوو در فروشگاه آرکا نود. 1- وارد بخش کنترل پنل (control panel) شوید. برای این کار میتوان مستقیما آن را در My camputer پیدا کنید و یا در نوار جستجو عبارت control panel را جستجو کنید.

اما گاهی ممکن است پس از زدن کلید بوت یا دکمه پاور لپتاپ hp، دستگاه راه اندازی نشود. در این حالت باید علت بالا نیامدن ویندوز در لپ تاپ hp را بیابید تا بتوانید این مشکل را برطرف کنید. بوت نشدن لپتاپ hp میتواند دلایل مختلفی داشته باشد که از جمله آنها میتوان به خرابی دکمه power، قطع شدن کابلها، مشکلات مادربرد و خرابی دستگاههای جانبی مثل موس، اسپیکر و … همچنین گاهی اوقات علت بوت نشدن سیستم لپتاپ hp نرم افزاری است. این ایراد را میتوانید در نرم افزارهای معیوب نصب شده یا درست نصب نشدن درایوهای لپتاپ پیدا کرد. در صورتی که ایراد نرم افزاری باشد، میتوانید خودتان آن را برطرف کنید ولی چنانچه ایراد سخت افزاری باشد باید تعمیر لپ تاپ را به فرد با تجربه بسپارید. گاهی پس از آپدیت ویندوز ۱۰، با مشکل بوت نشدن لپتاپ مواجه میشوید.  در این حالت ویندوز جدید با وسایل جانبی قبلی سازگاری ندارد؛ برای رفع مشکل باید لپ تاپ اچ پی را خاموش کرده و وسایل جانبی متصل به آن را جدا کنید.سپس سیستم را راه اندازی کنید.

از دست ندهید
۷ مرحله‌ی تعویض گلدان برای مراقبت بهاری از گیاهان آپارتمانی

این پردازنده با داشتن 8 رشته و 16 نخ میتواند برنامههای چند وظیفهای را پشتیبانی کند و این موضوع برای بسیاری از افراد ایده آل است. توان مصرفی 165 وات با مادربردهای X299 سازگاری دارد و از PCIe 4.4 پشتیبانی میکند و این امکان را به شما میدهد تا کارتهای ویدیویی و سایر اجزا را با سرعت بالاتری وصل کنید. پردازنده Core i7-9800X جهت انجام بازی دارای سرعت پایه 3.8 گیگاهرتز و در حالت توربو 4.4 گیگاهرتز است که نسبت به سری قبل افزایش یافته است. همچنین میتوانید با استفاده از STIM به جای خمیر حرارتی در تراشههای قبلی به خنکتر شدن سی پی یو کمک کنید و فرصتهای بیشتری را برای اورکلارک ارائه دهید. پردازنده Core i7-7820X را به عنوان بهترین پردازنده برای سازندگان محتوا نام بردهاند. این پردازنده جهت سهولت در استفاده برای عکاسان، ویرایشگران ویدیو و سایر سازندگان محتوا ساخته شده است. میتوان گفت پردازنده اینتل i7-7820X بهترین پردازنده از نظر سازندگان محتوا، عکاسان و ویرایشگران ویدیو است.

  • پورت USB 2.0
  • برند: اچ پی
  • پردازنده: 8th Gen Intel Core i7-8750H
  • یک پورت Display
  • ابزار ایمنی و مراقبتی
  • تنوع پورت عالی
  • بدنه یکپارچه آلومینیومی
  • درایور نوری: ندارد

با وجود این صفحه نمایش میتوانید بازیهای مختلف را بهراحتی با فریم ریت بالای 60 مشاهده کنید و تجربهی گیمینگ بسیار جذابی داشته باشید. البته باید سیستم پردازشی این لپ تاپ را هم درنظر گرفت. شرکت تولید کننده لپ تاپ دل (Dell) محصولات متنوعی در بین لپ تاپهای گیمینگ دارد. یکی از ارزانترین لپ تاپهای مخصوص بازی که میتوانید در بازار تهیه کنید یکی از لپ تاپهای خانوادهی Dell Gaming 3 است. قیمت لپ تاپ استوک lenovo thinkpad x1 carbon قیمت لپ تاپ Dell Gaming 3 3500-B باعث شده ارزش خرید این لپ تاپ بسیار بالا باشد. در این لپ تاپ هم مشابه سایر لپ تاپهای معرفی شده شاهد کارت گرافیک GTX 1650 شرکت NVIDIA با 4 گیگابایت حافظهی اختصاصی هستیم. اما دل از 16 گیگابایت حافظهی رم در این کانفیگ بهجای 8 گیگابایت استفاده کرده است. همچنین از پردازندهی Intel Core i5 نسل دهم برای پردازش اطلاعات استفاده شده است. شاید قدرت این پردازنده بهخوبی مدل بالاتر یعنی Intel Core i7 نباشد، اما برای اجرای بازی در کیفیت Full HD در کنار کارت گرافیک GTX 1650، همین پردازنده هم کفایت میکند.

از دست ندهید
قیمت تلویزیون سامسونگ مدل TU8000 در بانه

[ بازدید : 4 ]

دیدگاهتان را بنویسید

دکمه بازگشت به بالا