سایر مطالب

سایت فروش لپ تاپ استوک و همه چی در مورد لپ تاپ استوک ایسوس

این لپتاپ قبل از اینکه بهعنوان استوک در بازار به فروش برسد، با استانداردهای خود دوباره طراحی و بازسازی میشود. راههای دیگری که میتوان لپتاپ را بهعنوان استوک به بازار عرضه کرد، شامل سفارش لغو شده ، مدلهای انباشته شده در انبارها و مدلهایی با خراشهای جزئی و آسیبهای ناشی از حمل و نقل است. اگر خوش شانس باشید، می توانید یک لپ تاپ استوک تهیه کنید که عملکرد، دوام و حس یک لپ تاپ کاملاً جدید را به شما بدهد. این معامله می تواند میلیونها تومان برای شما صرفه جویی کند در حالی که تا سال ها دوام می آورد، سایت فروش لپ تاپ استوک درست مانند لپ تاپ های جدید می توان از این لپ تاپ های استوک استفاده نمود. لپتاپها بر خلاف خودروها، کیلومتر شماری برای نشان دادن مسافت پیموده شده ندارند، بنابراین شما شخصا باید برای شناسایی وضعیت لپتاپی که قصد خرید آن را دارید، بررسی لازم را انجام دهید. در ادامه نکات زیادی برای نحوه تشخیص لپ تاپ نو از کارکرده به طور کامل بررسی شده است.

  • توضیحات پورت Thunderbolt
  • افزودن به سبد خرید
  • صفحهنمایش براق
  • ۱۶ گیگابایت حافظه رم
  • اندازه : ۱۵٫۷x 11.6 x 0.7~0.9 inches
  • صفحه نمایش درخشان
  • Microsoft Surface Laptop 2
  • قیمت: ۸٫۹۰۰٫۰۰۰ تومان

راههای بررسی باتری لپ تاپ رو در مقاله بررسی و تست سلامت باتری لپ تاپ در ویندوز 10 به صورت کامل نوشتیم. هر لپ تاپ با یک کانفیگ از پیش تعیینشده به بازار عرضه میشه، اما طبیعیه که بعضی از کاربران بعد از چند سال نسبت به ارتقا یا تعویض برخی قطعات اقدام کنن. اما باید بدونید که بعضی از قطعات اصلی لپ تاپ در بسیاری از مدلها غیرقابل تعویض هستن. بهعنوان مثال، تعویض پردازنده در مدلهای بسیار محدودی امکانپذیره. حتی در صورتی که بتونید این کار رو انجام بدید، قیمت بالای پردازندههای لپ تاپ، شما رو از این تصمیم منصرف میکنه. با توجه به چیزهایی که گقتیم، مشخصات فنی لپ تاپ مثل مدل دقیق دستگاه، پردازنده، کارت گرافیک، حافظه رم و تجهیزات ذخیرهسازی رو بررسی کنید. امکان تغییر در کانفیگ حافظهی رم و بخش ذخیرهسازی در بسیاری از نوت بوکها ممکنه. به این ترتیب میشه ارتقا توسط کاربر یا تعویض قطعه بهدلیل خرابی رو احتمال داد. در صورتی که کانفیگ دستگاه به گفتهی فروشنده تغییر نکرده، مشخصات فنی رو از روی جعبه با موارد درج شده روی لپ تاپ تطبیق بدید.

از دست ندهید
قیمت تلویزیون ۸۲اینچی سامسونگ مدل - 4K

با توجه به اولترابوکها، این کامپیوترها به دسته خاصی از لپتاپها اشاره میکنند که توسط اینتل برای رقابت با تبلتهای محبوب و مکبوک ایر طراحی شدهاند. به دلیل وجودSSD ها، عملیات دیسک سریعتر و عملکرد شگفت انگیزی را ارائه میدهد. نوت بوک بسیار باریک به عنوان اولترابوک نیز شناخته میشود. این دستگاه جایی است که بهترین لپ تاپ با بهترین نوت بوک ادغام می­شود. این یک دستگاه شامل Core i7, i5, i3 به همراه حافظه سریع اینتل است. بهترین بخش این است که دستگاه می­ تواند با یک بار شارژ حداقل پنج ساعت کار کند تا به سخت افزار اینتل مجهز شود. ویژگی­ های لپ تاپ و نوت بوک­ هایی که واجد شرایط اولترابوک هستند؟ در حالی که نوتبوکها بسیار قابل حمل هستند، شکی نیست که همین نوتبوکها در عملکرد قدرت بالایی ندارند. با این حال، اولترابوک ها بسیار قابل حمل هستند و نسبت به نت بوک ­های معمولی موجود در بازار امروزی عمکرد بالاتری دارند. این یک دستگاه قابل حمل نازک با قدرت پردازشی مانند لپ تاپ است.

حتما حتما و حتما شارژر و باتری رو تست کنید . سایت فروش لپ تاپ دست دوم بعضی از لپ تاپ ها انقدر توی انبار می مونن که باتری شون معیوب میشه . حتما موقع خرید شارژر رو به برق بزنید و باتری لپ تاپ رو شارژ کنید ببینید اصلا باتری شارژ میشه یا نه . ■ پورت های لپ تاپ رو نگاه کنید که پورتی نشکسته باشه .  فنر پورت شبکه رو هم چک کنید . ■ مدت زمان گارانتی ، نوع گارانتی و شرکت گارانتی رو حتما چک کنید . بعضی از گارانتی ها یه ساله تعویض هستن و بعضی دیگه ، دو ساله تعمیر . از نظر من دو ساله تعمیر بهتره چون لپ تاپ تو یک سال اول معمولا اتفاق خاصی واسش نمیفه . ■ هرچند تست کردن دوربین یا همون وبکم لپ تاپ خیلی معقول نیست اما اگه تونستید وبکم رو هم تست کنید . توی ویندوز 8 و ویندوز 10 اپلیکیشن Camera رو باز کنید .

از دست ندهید
استراتژی برای به حداکثر رساندن جارو شارژی

قدرت و فرکانس کاری این پردازنده بسیار بالا بوده و توان محاسباتی بسیار بالایی دارد. پردازنده core i چیست و معنی اعداد قرار داده شده بعد از آن چیست؟ پردازنده core i دارای چه مدل هایی است؟ طبق اطلاعات منتشر شده از کمپانی اینتل در پردازنده core i هر کدام از این پردازنده ها دارای مدل های مختلفی می باشند که می تواند ضعیف تر و قوی تر باشند. به عنوان مثال کمپانی اینتل با استفاده از سری پردازنده core i در لپ تاپ ها، سیستم های رومیزی و اولترابوک ها از انواع پردازنده های این خانواده استفاده کرده است. قوی ترین پردازنده core i تولید شده توسط کمپانی اینتل بر روی رایانه های رومیزی قرار دارد و مدل های ضعیف تر و سبکتر ان در لپ تاپ ها و اولترابوک ها قرار گرفته است. اینتل برای اینکه مشتریان خود را در سری پردازنده core i دچار مشکل نکند اقدام به انتشار جدول پردازنده های این خانواده با قدرت های متفاوت کرده است.

  • لپ تاپ استوک مخصوص بازی
  • ابعاد: 329 در 226.15 در 16.7 میلیمتر
  • فضای ذخیره سازی – 16 گیگابایت RAM به علاوه 512 گیگابایت SSD
  • فرکانس پردازنده در حالت توربو : 4.5 گیگاهرتز

کلید های موجود از اندازه های استانداردی برخوردار هستند و همین امر تایپ کردن را بسیار لذت بخش و راحت کرده است. صفحه کلید از جنس پلاستیک براق می باشد و به گونه ایی طراحی شده که در دراز مدت و کار زیاد با آن به هیچ عنوان نوشته های رو دکمه های پاک نمی شوند. بر رو یکیبورد و دقیقا بین دکمه های G,H,B یک ماوسک وجود دارد. Trackpoint لپ تاپ قابلیت ماوس را دارد و می تواند تمام کارهایی که با ماوس یا تاچ پد انجام می شود را انجام داد. لپ تاپ 14 اینچی پروبوک اچ پی دارای عملکرد سخت افزاریه عالی ایی می باشد که توانایی انجام کارهای سنگین طراحی و گرافیکی را دارد. لپ تاپ پروبوک اچ پی از پردازنده ی اینتل core i5 بهره گرفته است. پردازنده اینتل موجود در این لپ تاپ AMD A8 4500M می باشد که از سری پردازنده های عالی نسل 3 و بسیار قوی می باشد که جزء پردازنده های قوی و ساخت شرکت amd می باشد.

از دست ندهید
بالا در مورد چای ساز؟

به همین دلایل میتوان گفت لپ تاپ lenovo سری ThinkPad یک گزینه جذاب و عالی برای استفاده در دفتر یا دورکاری در منزل است. لپ تاپ های لنوو سری تینک پد | در این سری شما خلاقیت های زیادی نیز میبینید، نمایشگر های OLED با نرخ رفرش بالای 90 هرتز یکی از این خلاقیت های لنوو است. مدل تجاری ThinkBook برند لنوو برای سازمانهای کوچک و فریلنسرها در نظر گرفتهشده است. لپ تاپ استوک ایسوس اگر از خانه کار میکنید یا محل کار ثابتی ندارید، این سری از لپ تاپ های لنوو برای شما ایدهآال هستند. اندازه صفحهنمایش سری ThinkBook از 15 اینچ بیشتر نیست. بنابراین میتوانید به آسانی آنها را همراه خود داشته باشید. این لپ تاپ ها همچنین دارای محفظه آلومینیومی محکم، صفحهکلید ضد نفوذ آب و گردوغبار و تراشه TPM برای رمزگذاری قدرتمند فایلهای شما هستند. به لطف وجود اسکنر اثرانگشت در سری ThinkBook میتوانید به شکلی سریع و ایمن وارد محیط ویندوز پرو شوید. سری تینک بوک | ساخته شده برای بیزنس، طراحی شده برای شما!

لپ تاپهای میانرده، عموماً مخصوص دانشجویان دبیرستانی یا دانشجویانی است که قصد دارند علاوه بر انجام کارهایی که در بخش قبلی به آنها اشاره شد، کارهای تخصصیتر و پرتقاضاتری را نیز انجام دهند. با این حال، برای این دسته نیز قطعا بودجۀ مورد نظر برای خرید لپ تاپ مهم است و شناخت تمام مدلها باعث میشود که بهترین عملکرد و بهترین قیمت را در یک آن داشته باشید. لپ تاپهای میان رده طبیعتاً دارای پردازندۀ مرکزی پرسرعتتر، پردازندۀ گرافیکی قدرتمندتر، فضای ذخیره سازی بیشتر و به صورت کلی، سطح بالاتر مشخصات سخت افزاری هستند. بسیاری از دانشجویان یا حتی دانش آموزان در دورۀ تحصیل خود، به کار با نرم افزارهای سنگین و پرتقاضا یا انجام چند کار به صورت همزمان نیاز جدی دارند. لپ تاپهای بالا رده، در یک کلام فوقالعادهاند! این که میدانیم قدرت و سرعت محاسباتی و سخت افزاری بسیار بالایی را درون یک رایانه کوچک و قابل حمل در اختیار داریم، حس شگفت انگیزی به ما میدهد. مانند همیشه میگوییم که مهمترین موضوع در بحث خرید لپ تاپ، شناخت تمام مدلهای موجود در بازار و انتخاب بر اساس نیاز است. فراموش نکنید که نیاز هر کاربر نسبت به هر کاربر دیگر منحصر به فرد است و شناخت نیازها، اولین و مهمترین قدم در زمینۀ خرید لپ تاپ یا هر قطعۀ کامپیوتری دیگر محسوب میشود. نکتۀ مهم دیگر، پیدا کردن اقتصادیترین لپ تاپ ممکن در یک ردۀ خاص (اقتصادی، میان رده، حرفهای و بالارده یا گیمینگ) است.

  1. هیت سینک لپ تاپ
  2. صفحه نمایش ترو تمیز
  3. حافظه رم : ۸GB up To 32GB – قابلیت ارتقاء تا ۳۲ گیگابایت
  4. آکبند نیست
از دست ندهید
بررسی مراحل رژیم دوکان در مجله پزشکی سلامت و رژیم لاغری

این محصول برای اکثر لپ تاپهای ایسوس مناسب است و سازگاری بالایی با تمام آنها خواهد داشت. باتریهای ایسوس این خصیصه بسیار جالب را دارند که سازگاری بسیار خوبی از محصولات ایسوس دریافت کرده و مانند برندهای دیگر، تنها برای یک یا دو لپ تاپ ساخته نشدهاند. با خرید باتری لپ تاپ ایسوس مدل N 46 میتوانید از نگهداری شارژ مناسب آن هم برخوردار شوید که مانند باتری فابریک عمل کرده و شرایط مناسبی را برای شما فراهم میکند. ایسوس از مواد با کیفیت و استاندارد برای ساخت این باتری استفاده کرده است و میتوانید نسبت به آن اعتماد کامل داشته باشید. این باتری از نظر طراحی هم استانداردهای لازم را داشته و با ابعاد مناسب در اختیار دستگاه شما قرار میگیرد. باتری لپ تاپ ایسوس مدل k 53 را میتوانید با مشخصات فنی سادهتری نسبت به باتریهای دیگر دریافت کنید. این باتری تنها برای مدلهای محدودی از لپ تاپهای ایسوس ارائه شده است و قیمت باتری لپ تاپ ایسوس هم نسبت به مدلهای دیگر کمتر است.

  • حافظه داخلی: 256 گیگابایت – 4 ترابایت اساسدی
  • ظرفیت هارد حداقل 500 گیگ
  • ظرفیت حافظهی رم: 16 گیگابایت DDR4 3200MHZ
  • ایسوس روگ ASUS ROG

برای بزرگنمایی کلیک کنید می توانید از روش ProShield P645 برای تأمین امنیت نوت بوک انواع مختلفی استفاده کنید ، از رمز محافظت از تنظیمات BIOS لپ تاپ گرفته تا غیرفعال کردن پورت های خاص در لپ تاپ. ProShield به کاربران امکان می دهد تا هنگام ورود به سیستم ، حداکثر ۱۰ اثر انگشت را از طریق خواننده اثر انگشت نوت بوک برای لایه امنیتی اضافی ثبت کنید. پس از اتمام ، P645 وقتی وارد سیستم شدیم ، لپ تاپ zbook 15 g3 فوراً انگشت ما را تشخیص داد. برای بزرگنمایی کلیک کنید می توانید از ProShield برای رمزگذاری و رمزگشایی پرونده ها استفاده کنید ، و همچنین هر چیزی را که می خواهید خوب نباشد از بین ببرید. ProShield می تواند اطلاعات حساب آنلاین شما را ذخیره کند ، تابعی که به ما امکان می دهد به محض اینکه اعتبارنامه های خود را ثبت کردیم ، با انگشت سریع به توییتر وارد شوید. ویژگی Identity Card Travelmate به شما امکان می دهد اطلاعات مهم مانند شماره سریال نوت بوک خود را به سرعت مشاهده و چاپ کنید.

از دست ندهید
این میوه خشک کن Test and you may مبارزات خود را ببینید. به معنای واقعی

[ بازدید : 5 ]

دیدگاهتان را بنویسید

دکمه بازگشت به بالا