سایر مطالب

سه دلیل محکم برای اجتناب از جارو شارژی

جاروبرقی در ویکیانبار پروندههایی دربارهٔ جاروبرقی موجود است. در مورد جنس چای ساز می توان به چای ساز شیشه ای و چای ساز پلاستیکی اشاره کرد که چای ساز شیشه ای یا پیرکس چای بهتری به شما ارائه میدهد. را نیز مورد بررسی قرار دهیم. در عوض، میتوانید مواد غذایی خود را به قطعات نازکتر/کوچکتر برش دهید یا میزان کمتری از آن را در دستگاه خشک کن قرار دهید. شما میتوانید به راحتی فیلتر آن را بشویید و یا محفظه آن را خالی کنید. سیم جمع کن، مخزن زباله و فیلتر قسمتهای مکانیکی جاروبرقی را تشکیل میدهد. حتما پیش از انتخاب جارو شارژی، مطمئن شوید که فیلتر آن قابل شستوشو باشد؛ زیرا تمیز بودن فیلتر باعث افزایش طول عمر موتور میشود. این مشکل از جمله مواردی می باشد که شما می توانید به تنهایی به تعمیر جارو برقی در منزل بپردازید. دسته های خود قابلمه نیز از جنس خود بدنه هستند که گرما را به دسته های آن منتقل نمی کنند و در حین آشپزی دیگر نیازی به استفاده از دستگیره پارچه ای نیست. جابجایی و حمل و نقل آسان جارو شارژی: طراحی جارو شارژی به صورتی است که آن را تبدیل به دستگاهی سبک، جمعوجور و جابجایی آسان کرده است.

چای ساز نیاز به شارژ شدن دارد: علاوه بر اینکه شارژی بودن جارو یک مزیت به حساب میآید، اما گاهی به عیب تبدیل میشود. اما به جای پخت و پز با حرارت، رطوبت غذاها را بیرون میکشند تا خشک شوند. حال به بررسی مزایا و معایب این نوع قابلمه ها می پردازیم. در زیر به بررسی مزایا و معایب این نوع محصول می پردازیم. مارک هایی همچون دسینی ، آیسل ، بوش و ناسا الکتریک نیز جزو سرویس قابلمه های مقرون به صرفه و محبوب به حساب می آیند. ناسا الکتریک یکی از شرکت های تولید کننده لوازم خانگی و لوازم آشپزخانه است. این محصول یکی از کامل ترین سرویس های موجود در بازار است که دارای طراحی منحصر به فرد و ظاهری بسیار زیبا می باشد. یکی از باورهای غلطی که در مورد ظروف گرانیتی وجود دارد این است که این ظرف ها به طور کلی گرانیت هستند، ولی باید بدانید که این اسم فقط به خاطر شباهت ظاهری روکش کف این ظروف با سنگ گرانیت است.

از دست ندهید
هشت علت میتوانی توقف تاکید در مورد کولر گازی

ظروف تولیدی این برند دارای پوشش های داخلی بوده و طراحی زیبایی نیز دارند، به همین دلیل افزون بر کیفیت، از ظاهری شیک نیز برخوردارند. سرویس قابلمه لایف اسمایل هیچ گونه گاز مضر PFOA را تولید نخواهد کرد و همچنین دارای سطوح نچسب بوده که غذا به آن نمی چسبد. اما اگر چای سازی که میخرید مجهز به سیستم قطع کننده خودکار باشد هیچ نگرانی در این مورد نخواهید داشت. اگر کیسه به درستی وصل نشده باشد، می توانید متوجه شوید که مواد زائد آنطور که باید وارد کیسه نمی شوند، اما در عوض قسمت داخلی جاروبرقی شما را پر می کند. دسته های آن مقاوم به حرارت هستند و به راحتی داغ نمی شوند. شکل هندسی این قابلمه ها مربعی بوده و طراحی ساختار وجنس دستگیره های آن به گونه ای است که در برابر گرما کاملا عایق بندی شده و هنگام جا به جایی قابلمه از روی شعله نیازی به دستگیره های پارچه ای نخواهید داشت. بنابراین شما هر وقت بخواهید آنها را از روی گاز بردارید نیازی به دستگیره ندارید چرا که به صورت کاملا عایق بندی شده طراحی شده اند.

البته باید بدانید که چای ساز نیز همانند قهوه ساز مدل های متفاوتی دارد که می توانید با باتوجه به سلیقه و همینطور فضای مورد نظر خود از میان انها انتخاب کنید. توجه به جنس چای ساز، حجم کتری و قوری، فضای آشپزخانه و تسهیلاتی که چای ساز فراهم میکند در خرید چای ساز باید مورد توجه قرار گیرند. مانند بسیاری از لوازم آشپزی دیگر شما باید در مورد اینکه چه مقداری قرار است میوه خشک کنید، تصمیم بگیرید. هنگام استفاده از این ظروف به چند نکته توجه کنید: از تماس اشیاء نوک تیز مانند چاقو داخل ظروف خودداری کنید، از این ظروف گرانیتی جهت نگهداری مواد غذایی همچون چاشنی ها استفاده نکنید، برای شستشو از سیم ظرفشویی استفاده نکنید بهتر است به جای شستن با ماشین ظرفشویی از شست و شوی دستی استفاده کنید. در نهایت شما با توجه به سلیقه و نیاز خود می توانید بهترین را انتخاب کنید. قابلمه های گرانیتی شستشوی راحتی دارند و حتی با یک پارچه خشک و تمیز می شوند. این مدل خشککنهای مواد غذایی بیش ترشان طبقات کشویی دارند و در شان از پهلو باز میشود. همچنین استفاده از قاشق چوبی یا پلاستیکی هنگام استفاده از آنها توصیه می شود. این سرویس ساخت کشور آلمان و مونتاژ شده کشور چین می باشد.

از دست ندهید
آیا این چای ساز Factor واقعا این سخت

کمپانی ام جی اس در کشور آلمان در سال 1375 تاسیس شد. ام جی اس برای سرویس قابلمه های خود گارانتی و خدمات پس از فروش در نظر گرفته، که این محصولات دارای گارانتی 18 ماهه و خدمات پس از فروش 5 ساله هستند. این برند در راستای جلب رضایت مصرف کننده، محصولات خود را با گارانتی 18 ماهه ارائه می کند، همچنین خدمات پس از فروش 5 ساله را برای مشتریان خود در نظر گرفته است. توجه کنید که با استفاده از دستگاه میوه خشک دیگر نیازی به استفاده از مواد نگهدارنده یا شکر نیست و شما میتوانید هر میوهای را به راحتی خشک کنید. تاوریس صنعت یکی از بزرگترین تولیدکنندگان ماشین آلات صنایع غذایی، کشاورزی و دامی است که به طور تخصصی به طراحی انواع دستگاه خشک کن نیمه صنعتی، صنعتی و خانگی میپردازد. شرکت دسینی انواع قابلمه های استیل، چدن و سرامیکی را تولید می کند که در قالب یک سرویس به فروش می رسند. به همین دلیل هنگام استفاده از این ظروف باید بیشتر احتیاط کرد.

قهوه ساز سرویس قابلمه های نانو گرانیتی از همه مدل ها محبوب تر هستند اما سرویس قابلمه های مسی و استیل نیز به دلیل سلامت غذایی بسیار پر کاربرد هستند. اما در کل دستگاههای خشککن نوع جریان افقی کمی پر صداترند. این سرویس ها با پوشش های مختلفی به بازار عرضه می شوند از جمله تفلون، چدن، سرامیک و گرانیت، اما امروزه اکثر کارخانجات تولید قابلمه از پوشش گرانیت استفاده می کنند. سرویس قابلمه گرانیت دلمونتی مدل DL 1150N، یکی از محصولات زیبا و کارآمد دلمونتی است. درب این سرویس از جنس پیرکس بوده و دسته های درب این سرویس دارای طراحی زیبا و کاملا نسوز هستد. چای ساز کوخ یا همان کوچ (kouch) مدل KT-2140 دارای 2200 وات توان است و تنها چند دقیقه زمان میبرد تا آب را به دما جوش برساند. تنها چالش این فرایند توزیع یکنواخت گرما می باشد که باید گرما بهطور یکسان در همه نقاط دستگاه توزیع شود تا بتوان به نتیجه مطلوبی دست یافت.

از دست ندهید
یک هیتر خانگی استاندارد چه ویژگی هایی باید داشته باشد؟

3- حرارت را به صورت یکنواخت و سریع پخش می کنند. این مجموعه از جنس آلومینیوم 5 لایه بوده که موجب انتشار سریع و یکنواخت حرارت در تمامی سطح ظرف می گردد و با داشتن پوشش گرانیتی مرغوب و با دوام در برابر ساییدگی و خش، موجب سهولت در استفاده و تمیز کردن آن خواهد بود، این پوشش گرانیتی موجب افزایش طول عمر آن هنگام استفاده می شود. با این حال، سطح سروصدای تولید از مدلی به مدل دیگر متفاوت خواهد بود. قیمت هر سرویس قابلمه با توجه به نوسانات ارزی، و مواد استفاده شده در ساخت آن محصول متفاوت بوده که یکی از دلایل آن هم می تواند تحریم های حاکم بر کشورمان باشد. اگر میخواهید چاشنیها را با دستگاه میوه خشک کن خشک کنید، حتما برچسب آن را بخوانید. حال که با معیارهای مهم در خرید سرویس قابلمه آشنا شدید و بهترین مدل ها و مارک ها را به شما معرفی کردیم، اگر می خواهید اقدام به خرید سرویس قابلمه کنید، می توانید با کمک مشاورین فروشگاه اینترنتی ژینال بهترین مدل را برای خود انتخاب کنید.

البته بهتر است پیش از روشن کردن جارو شارژی، زبالههای بزرگ یا خیس را از زمین بردارید تا فشار کمتری به دستگاه وارد شود و آسیب نبیند. تمیز کردن سریع با جارو شارژی: گاهی پیش میآید که قسمت کوچکی از فرش، زمین، مبل و… سرویس قابلمه تمام گرانیت بوش با یک طراحی جدید و منحصر به فرد و کیفیت بالا، مناسب برای هر نوع پخت و پز است. جنس بدنه این سرویس دوطرف گرانیت ( هم بیرون هم داخل از جنس گرانیت) هست. سبک بودن جارو شارژی: اگر از جابجایی جاروبرقیهای سنگین خسته شدهاید و یا سن بالایی دارید و به دنبال دستگاه باکیفیت و سبک میگردید، میتوانید جارو شارژی را انتخاب کنید. جارو شارژی با محفظه خلا: دسته موجود در این جارو منعطف و بلند بوده و بر روی محفظه چرخدار قرار دارد. شما در رنج قیمت 1200000 تا2000000 میتوانید چای ساز با کیفیت و ماندگاری را خریداری کنید.

از دست ندهید
بهترین مارک کرم صاف کننده صورت در ایران

دیدگاهتان را بنویسید

دکمه بازگشت به بالا