سایر مطالب

مبلمان در دکوراسیون داخلی و بررسی رنگ کمد دیواری

آیا تا به حال به دکوراسیون منزلتان بدون مبلمان فکر کرده اید؟ به نظرتان دکوراسیون منزل بدون مبل طرحی مدرن و جدید است؟ منزلتان جای کافی برای چیدمان مبل وجود ندارد؟ امکان خرید مبلمان در این شرایط اقتصادی برایتان مقدور نیست؟ در ادامه با تکنیک ها و روش هایی آشنا می شوید که می توانید دکور منزلتان را بدون مبلمان طراحی کنید. یکی دیگر از طرحهای دکوراسیون منزل بدون مبل استفاده از کوسن ها در قالب های کوچک و بزرگ با طرح ها و مدلهای فانتزی است که میتواند جلوه زیبای به منزل شما ببخشد. تشک های تاشو یکی دیگر از ایدهها و طرحهای موجود استفاده از تشک های تاشو میباشد.رنگ کمد دیواری  استفاده از مبلمان این نگرانی را در ذهن والدین ایجاد می کند که ممکن است فرزندانشان حین بازی یا پایین آمدن از روی مبل به زمین بخورند. استفاده از این گونه تشک ها خانه ای امن برای فرزندان فراهم کرده و دیگر جای نگرانی نیست. برای طراحی دکوراسیون منزل بدون مبلمان میتوانیم ازسبک های خارجی نیز کمک بگیریم. مراکشیها برخلاف ایرانیان از مبلمان کمتر و در عوض بیشتر از تشک و کوسن در طرح های متفاوت، سایزهای متنوع و رنگ های ملایم و آرام استفاده میکنند. نوعی سبکی هندی است که از کوسن ها و بالش های رنگی استفاده میشود. در این سبک به جای استفاده از تشک میتوان از فوتون های رنگی استفاده کرد. اگر میخواهید فضای منزلتان را به سبک های هندی نزدیک تر کنید میتوانید از یک یا چند کوسن با ابعاد بزرگ استفاده کنید که نشستن روی آنها بسیارراحت است و جلوه زیبایی بهوجود میآورد. طراحی منزل بدون مبلمان با نوع فرش نیز معنی میگیرد. زمانی که از هیچگونه مبلی برای چیدمان منزل استفاده نمیکنیم برای جلوه بیشتر منزل میتوانیم از موکت یا فرش های مناسب و متنوع استفاده کنیم.

  1. مشاوره و ارائه بهترين متدهاي روز دنيا
  2. مبل L تخت شو مدل LdP25 مبل آرا
  3. ویترین مراکز تجاری
  4. سبک سنتی ایرانی
از دست ندهید
هشت میوه خشک کن نمونه‌های باورنکردنی

ابتدا اجازه دهید معماری و طراحی دیوارها و کف بالکن به اتمام برسد. سپس براساس مساحت داخلی تراس، خرید مبلمان را انجام دهید. البته به شما پیشنهاد میکنیم تا جایی که امکان دارد از سبک مبلمان ال استفاده کنید تا تمامی گوشههای پر شده و فضای آزاد بیشتری را در اختیار داشته باشید. در انتخاب گیاه نیز باید به شرایط اقلیمی منطقه توجه داشته باشید. حتی نوع گلدانها را براساس شرایط محیطی انتخاب کنید تا دچار رنگپریدگی یا پوسیدگی نشود. فراموش نکنید گیاهان باید در قسمتی از بالکن قرار گیرند که براساس نیاز خود به نور، دچار مشکل و محدودیت نشوند. یکی از مهمترین نکات طراحی دکوراسیون بالکن ویلا، بخش نورپردازی آن است. عمده افراد تمایل دارند که شب در داخل بالکن به شبنشینی پرداخته و حتی غذای خود را در محیط بالکن سرور نمایند چرا که در این صورت از زیبایی محیط شمال و سرسبزی آن نیز لذت خواهند برد. برای نورپردازی حتماً باید از یک متخصص طراحی دکوراسیون کمک بگیرید تا نه تنها بالکن روشنایی کافی داشته باشد بلکه رنگ نورهای انتخاب شده و همچنین نقشه طراحی لامپها بسیار زیبا باشد.

یکی از ساده ترین راه ها برای اینکه یک اتاق نشیمن کوچک را بزرگتر جلوه دهید استفاده از سایه ها در طراحی دکوراسیون اتاق پذیرایی و نشیمن می باشد. سایه های مختلف می توانند یک اثر تقویت کننده یا آرام بخش بر دکوراسیون شما داشته باشند و انتخاب رنگ مناسب برای مبلمان شما می تواند بازتاب شخصیت شما باشد. یکی دیگر از رنگ های پیشنهادی ما به شما رنگ خاکستری و طوسی می باشد که برای دیوارها بسیار مناسب بوده و دکوراسیون خانه را مدرن می کند. اگر دیوارها را خاکستری رنگ می کنید، می توانید پرده ها و لوازم جانبی را به رنگ های روشن انتخاب کنید تا فضا را از یکنواختی درآورد. یکی دیگر از ایده های دکوراسیونی برای اتاق نشیمن کوچک استفاده از صندلی های کم جا به جای مبلمان جاگیر می باشد. شما می توانید یک مبل راحتی را با چند صندلی رنگی در کنار هم قرار دهید تا دکوراسیون مدرن خانه شما را زیباتر کند. میز قهوه و میز های عسلی را طوری انتخاب کنید که اگر به آن ها احتیاج ندارید بتوانید آن ها را جمع کنید و برای اهداف دیگر مورد استفاده قرار دهید. اتاق های نشیمن کوچک باید با فضای ذخیره سازی مناسب داشته باشند تا همیشه مرتب بوده و وسایل سر جای خودشان قرار گیرند، شما می توانید از قفسه های دیواری برای قرار دادن وسایل در آن استفاده کنید. اگر در اتاق راه پله دارید می توانید از فضای زیر راه پله به عنوان فضای ذخیره سازی برای قرار دادن وسایل اضافی استفاده کنید.

از دست ندهید
استراتژی برای به حداکثر رساندن جارو شارژی

اگر شما هم جزء آن دسته افرادی هستید که به دکوراسیون منزل خود اهمیت میدهید، قطعاً تا الان به این موضوع پی بردهاید که مبلمان تا چه حد میتواند روی شیک به نظر رسیدن خانه مؤثر باشد. افرادی که به دکوراسیون امروزی و مدرن علاقهمند هستند معمولاً از مبل راحتی برای جلوه دادن به منازل خود استفاده میکنند. در این مطلب از نانو چوب قصد داریم شما را با تمامی ابعاد یک مبل راحتی خوب آشنا کنیم تا بتوانید با بودجهای که در دست دارید بهترین خرید ممکن را انجام دهید. مبلمان راحتی از اجزای مختلفی مانند بدنه، نشیمن، پارچه و… تشکیل شده است. هر کدام از این اجزا انواع مختلف و کیفیتهای متفاوتی دارند. در خرید مبل راحتی علاوه بر کیفیت متریال تشکیل دهنده، باید به مواردی همچون قیمت، اندازه و… نیز توجه ویژهای داشته باشید. با ما همراه باشید تا تمامی این موارد را به طور مفصل با هم بررسی کنیم.

در صورتی که از گذشته پشتیهای سنتی ایرانی دارید، میتوانید روی آن را تمیز کنید و به عنوان نشیمن و پشتی از آن بهرهمند شوید و محیط بالکن را سنتی و ایرانی کنید. اگر میخواهید دکوراسیون بالکن را تجربه کنید، زیبایی کف بالکن را فراموش نکنید. شما میتوانید برای کف بالکن قالیچه، گلیم یا چمن مصنوعی تهیه کنید که هر سه مورد بالکن شما را جذاب میکنند. با این حال در صورتی که میخواهید از وسایل قدیمی برای تزئین تراس استفاده کنید، موکت یا فرشهای قدیمی نیز انتخاب خوبی هستند. با این حال توصیه میکنیم پیش از استفاده از موکت یا قالیهای قدیمی برای بالکن، حتماً آنها را بشویید و تمیز کنید. چرا که تمیزی و نظافت محیطی که در آن قرار میگیرید، همچون تمیزی داخل خانه اهمیت دارد و در روحیه و آرامش شما نیز تأثیر مستقیم میگذارد. شاید برایتان عجیب به نظر برسد، اما در معماری مدرن، دیوار بالکن و حتی دیوار دستشویی و حمام را با قاب عکس تزئین میکنند!

از دست ندهید
این میوه خشک کن Test and you may مبارزات خود را ببینید. به معنای واقعی

جزیره هم شکل جالبی دارد و صفحهی روی آن مدل آبشاری کار شده است (چون صفحهی رو از کنارهها پایین آمده است به آن مدل آبشاری میگویند). همهی اینها بهاضافهی صندلیهای پیشخوانِ مدل خطی جلوهی ساده و دلپسندی در فضا ایجاد کردهاند. قهوهای پررنگ کابینتها نیز تضاد چشمنوازی با سفیدی پیرامون دارد. برای طراحی دکوراسیون آشپزخانه مدرن فوق از روکابینتیهای سنگی استفاده شده است. مبلمان در دکوراسیون داخلی فضای تکرنگ این آشپزخانه مدرن و جادار بهلطف ترکیب خنثی سنگ و کاشی، تنوع و بافت زیبایی دارد. آشپزخانه و پذیرایی مدرن و مینیمال فوق سرتاسر سفید طراحی شدهاند و بههمینخاطر حس عجیب بیوزنی را القا میکنند. پایههای کابینتها و مبلمان حالت تورفته دارند و باعث شدهاند که دیوارها و وسایل شناور بهنظر برسند. پنجرهی بالای دیوار آشپزخانه هم انتخاب بهجایی برای استفاده از نور طبیعی بوده است. جزیرهی آشپزخانهی فوق کمی از اندازهی معمول بزرگتر درنظر گرفته شده است تا فضایی مجزا برای غذاخوری و نشیمن داشته باشد.

مراجعه کنندگان به اتاق مدیریت بر اساس نحوه چیدمان و نوع وسایل به کار رفته در آن فضا می توانند به کسب و کار شما اعتماد کنند. چون در یک کسب و کار حرفه ای، وسایل نامناسب و کهنه برای اتاق مهم ترین مقام آن استفاده نمیشود. محیطی که در آن زندگی می کنید و به کار مشغول هستید، به مرور بر شخصیت شما تاثیر می گذارد. قرار گرفتن در محیطی لوکس و شیک و منظم باعث میشود بر روحیات مدیر نیز تاثیرات چشم گیری ایجاد شود. حرفه ای بودن دکوراسیون اداری اتاق مدیریت در کارکنان نیز تاثیر مستقیم ایجاد می کند. در واقع اتاق مرتب و منظم مدیریت باعث میشود کارکنان نیز انگیزه و انرژی بیشتری بدست آورند. چیدمان و دکوراسیون داخلی یک علم و تخصص می باشد که با هنر تلفیق شده است. چون باید اصول روانشناسی، اروگونومیک و سلامتی، ایمنی و زیبایی همه با هم به کار روند تا بتوان نتیجه مطلوبی دریافت کرد.

از دست ندهید
حقیقت پنهان در جارو شارژی Exposured

هنگام تزئین تراس های داخلی و خارجی، حتماً باید کف را در نظر بگیرید. از پوشش های کف استفاده می شود تا بالکن ها و تراس ها بسیار زیباتر و دلپذیرتر به نظر برسند. اگرچه امروزه در این مناطق به طور مکرر از سرامیک استفاده می شود، اما می توان از مواد مختلفی برای به تصویر کشیدن سبک های مختلف استفاده کرد. این متریال ها که جزو ایده های دکوراسیون بالکن نیز می باشند عبارتند از بتن، چوب، کاشی، پارکت، چمن مصنوعی و سرامیک با ظاهر چوبی. یکی از پرکاربردترین مصالح در بین مدل های سقف تراس، چوب است. کسانی که می خواهند محیطی طبیعی و گرم ایجاد کنند اغلب چوب را ترجیح می دهند. هنگام تهیه دکور تراس و بالکن، توجه به عایق بندی در حین استفاده از موادی مانند سرامیک، مرمر یا بتن ضروری است. تجمع و نشت آب در این مناطق که عایق بندی اشتباهی دارند یا اصلاً عایق نیستند، می تواند برای ساکنان طبقه پایین مشکل ایجاد کند.

چون اگر ارتفاع سقف کم باشد، کل مبلمان اتاق بدمنظر و دست و پا گیر به نظر می رسد و گچکاری ها، ستون ها، پرده و تزیینات آن فضایی ناهنجار ایجاد می کند. اما با این حال اگر ابعاد آپارتمان شما با استانداردهای سبک کلاسیک مطابقت ندارد باز هم نا امید نشوید. باید گفت زندگی به سبک کلاسیک نمی تواند بدون شومینه باشد. شومینه اوج تجمل و ظرافت و زیبایی در این سبک است. بهترین گزینه یک شومینه واقعی است که از سنگ و آجر یا مرمر سفید ساخته شده باشد. اما اگر این امکان وجود ندارد، حتما باید یک شومینه مصنوعی یا یکی از انواع مدرن آن را در دکوراسیون اتاق خود داشته باشید. پالت رنگی در این سبک اغلب ملایم است و رنگ ها نباید درخشان و پر زرق و برق باشند. معمولا سایه هایی از رنگ بژ یا کِرم یا دیگر رنگ های خنثی و گرم مثل سایه های ملایم قهوه ای، زیتونی، رنگ های شنی و تمام طیف های رنگ چوب استفاده می شود. اتاق
خواب مستر چیست
؟ رنگ سفید هم مناسب است اما این رنگ نوری ملایم و پراکنده ایجاد می کند. اگر می خواهید رنگ های شادتری مثل قرمز، آبی یا سبز هم داشته باشید باید از سایه های ملایم و کمرنگ آنها استفاده کنید. نورپردازی اتاق پذیرایی باید در چند لایه باشد. در مرکز اتاق همیشه لوسترهای مجلل قرار دارد و در دیگر قسمت های اتاق از لامپ های کف، چراغ های دیواری و رومیزی استفاده می شود. می توان برای زیبایی بیشتر از روشنایی های موضعی روی تابلوهای نقاشی هم استفاده کرد.

[ بازدید : 11 ]

از دست ندهید
استراتژی کولر گازی عاقلانه

دیدگاهتان را بنویسید

دکمه بازگشت به بالا