سایر مطالب

مشخصات لپ تاپ لنوو ideapad 330

تعمیرات کامپیوتر و لپ تاپ خودتون رو به دیجی بان بسپارید- دیجی بان

laptopبرندهای مختلفی امروزه در زمینه تولید و فروش لپ تاپ، خدمات خود را ارائه میدهند. در عین حال ایسوس، لنوو، hd و ایسر به عنوان محبوب ترین برندها مد نظر قرار گرفته اند. علاوه بر این، مایکروسافت و اپل نیز توانسته اند پیشرفت چشمگیری در زمینه تولید لپ تاپ داشته باشند. مقایسه لپ تاپ و کامپیوتر برای کاربران همواره جذابیت خاصی داشته است. همانگونه که مشاهده کردید، بررسی قابلیت ها و ویژگی های موجود در سیستم رومیزی و لپ تاپ ها نشان می دهد هر کدام از آنها مزایا و معایب مخصوص به خود را خرید لپ تاپ استوک دارند. بنابراین به طور قطع نمی توان بیان کرد که سیستم کامپیوتری برای شما بهتر است یا لپ تاپ. برای یک انتخاب درست سعی کنید ابتدا نیاز خود را بررسی کرده و با شناسایی محصولات موجود در بازار، روی به خرید سیستم بیاورید. اگر یک گیمر هستید یا برای انجام کارهای گرافیکی سنگین قصد خرید یک سیستم مناسب را دارید، توصیه ما به شما خرید کامپیوتر رومیزی است. در طرف مقابل برای کارهای روزمره و معمولی ترجیح می دهیم که خرید لپ تاپ را به شما توصیه کنیم.

  • فلش ماوس را به گوشه سمت راست بالای صفحه ببرید
  • پردازنده گرافیکی در لپ تاپ
  • حافظه داخلی
  • طراحی: 8.2 از 10
  • عدم ارائه سایر لوازم جانبی همراه با لپ تاپ
  • هارد کامپیوتر را بیشتر بشناسیم
  • دردسرهای اسمبل کردن سیستمهای PC را ندارند

در مورد سیستمهای لپتاپ، قضیه کاملا فرق دارد. به خاطر این که داخل هر لپتاپی یک یا 2 فن مجزا برای خنک کردن آن وجود دارد. در نتیجه، اگر شما کار کاملا عادی با لپتاپتان انجام دهید و سیستمتان در حال شارژ باشد، هیچ مشکلی به وجود نخواهد آمد. پیشنهاد میکنیم اگر قصد دارید لپتاپتان را شارژ کنید و همزمان با آن کار کنید، از انجام دادن کارهای پردازشی سنگین جلوگیری کنید. البته این موضوع هم کاملا بستگی به نوع پردازشگر و مدل لپتاپتان خواهد بود. برای مثال، ممکن است با داشتن یک لپتاپ ایسوس کاملا مدل بالا یا گیمینگ، هیچ مشکلی برای سیستمتان پیش نیاید. اما اگر لپتاپ ایسوستان میان رده یا از نوع کامالا عادی است، سعی کنید موردی که در بالا توضیح دادیم را حتما رعایت کنید. آیا لپتاپ ایسوس باید دائما در برق (شارژ) باشد؟ طبق گفته شرکت ایسوس، اصولیترین کار، تخلیه کردن باتری لپ تاپ تا 50 درصد، هر دو هفته یک بار است.

از دست ندهید
راهنمای خرید سرویس قابلمه و معرفی بیست مدل پرفروش سرویس قابلمه

در مرحله بعد، باید مشخصات فنی لپ تاپ را بررسی کنید.

laptopلپ تاپها با توجه به تنوع و گستردگی قیمتی که دارند، خریداران خود را با مشکل مواجه کردهاند. هر لب تاب، مشخصات نرم افزاری و سخت افزاری خاص خودش را دارد و بررسی و تفکیک هر کدام از آنها و مقایسه شان با یکدیگر، کار طاقت فرسا، زمان بر و سختی است. لپ تاپ خوب، لپ تاپی است در عین ارزان بودن، بتواند تمام یا بخش بزرگی از نیازهای شما را برطرف کند. در نتیجه، شما باید همان ابتدا مشخص کنید که از لپ تاپ خود چه انتظاراتی دارید. طراحی و زیبایی لپ تاپ، اولین چیزی است که کاربران قبل از بررسی قیمت، به آن توجه میکنند. به عبارتی دیگر، شکل و شمایل لپ تاپ باید به دل خریدار بنشیند. در مرحله بعد، باید مشخصات فنی لپ تاپ را بررسی کنید. لپ تاپها از نظر سخت افزاری تنوع گستردهای دارند و میتوانید آنها را در طیف وسیعی از قیمتها جستجو کنید. یک لپ تاپ با مشخصات فنی ثابت را در نظر بگیرید.

laptopلپتاپ به رایانههای شخصی کوچک، سبک و قابلحمل گفته میشود که در مقابل رایانههای رومیزی قرارگرفته است. وزن لپتاپها معمولاً بین 1 تا 7 کیلو میباشد و قادر خواهد بود بهوسیله یک باتری به کار خود ادامه دهد. لپتاپها بهطورکلی دارای همان اجزایی هستند که در یک رایانه رومیزی استفادهشده، با این تفاوت که تا جای ممکن از وزن و اندازه آن کاسته شده است. اولین تاریخچه لپتاپها یا کامپیوترهای قابلحمل به اسم داینابوک بود که در سال ۱۹۷۰ توسط شخصی به نام آلن کای مطرح و پیادهسازی گردید. داینابوک اندازهای کوچکی بهاندازهٔ دفترچه یادداشت داشت که اطلاعات فردی را در آن ذخیره میکرد. بیشتر لپتاپها در این دستهبندی جای میگیرند و به نام نوتبوک نیز شناخته میشوند. اغلب کاربردهای عمومی و حرفهای را میتوان در محصولات این گروه یافت و به همین دلیل بیشترین استقبال را دارد. صفحهنمایش ۱۱ تا ۱۷ اینچ که در این میان ۱۴.۱ و ۱۵.۶ اینچیها متداولتر هستند.

از دست ندهید
راهنمای کامل و جامع خرید سرویس قابلمه

laptopشرکت چینی آمریکایی لنوو یکی از بزرگترین شرکتهای تولید و عرضه لپتاپ در دنیا در سال 1984 تاسیس شد. عملکرد عالی و قوی این لپتاپها و تنوع بالای آنها طیف وسیعی از مصرفکنندگان را راضی نگه میدارد. این برند برای همه اقشار و کاربریها یک لپ تاپ لنوو مناسب را ارائه میدهد. برای مثال اگر لپ تاپ ارزان ولی با کیفیت میخواهید قطعا در بین لپتاپ های لنوو میتوانید آن را بیابید. لپ تاپهای برند لنوو علاوه بر کانفیگ جذاب، طراحی زیبا و شیکی نیز دارند. یکی از شرکتهای چند ملیتی که در آمریکا قرار دارد شرکت hp میباشد. این شرکت به عنوان یکی از بزرگترین شرکتهای تولیدکننده لپتاپ در دنیا شناخته میشود. میباشد. دانستن قیمت لپ تاپ اچ پی با توجه به متنوع بودن محصولات و طیف قیمتی متفاوت میباشد. برای تهیه بهترین لپ تاپ HP باید با توجه به نیازهای خود در بین مدلهای این برند در جستجو باشید.

فرض کنید چیست؟|توجه-گرفتن روش‌ها به لپ تاپ}

laptopظرافت در طراحی و وزن پایین توجه بسیاری از خریداران را به خود جلب قیمت لب تاب دل کرده است. از زمان تولید لپ تاپ hp zbook تا به حال، شرکت اچ پی تغییرات زیادی را در طراحی و امکانات داخلی لپ تاپ ایجاد کرده است. از جمله قویترین و جذابترین لپ تاپهای بازار میتوان به لپ تاپ hp omen اشاره کرد. داشتن رم ۳۲ گیگ، حافظه داخلی ۲ ترابایت و صفحه نمایش عریض ۱۵ اینچی این لپتاپ را مناسب کاربری عمومی، مالتی مدیا و بازی کرده است. لپ تاپ hp pavilion gaming 15-ec1073dx نیز برای بازی طراحی شده است. لپ تاپ hp pavilion به علاقه مندان به بازیهای کامپیوتری کمک میکند تا در فضای جذاب انواع بازیهای آفلاین و آنلاین را انجام دهند. داشتن صفحه کلید بزرگ با نور پس زمینه قوی، پردازنده گرافیکی 4 گیگ و رم 8 گیگ به شما کمک میکند تا در اجرای بازیهای مختلف مشکلی نداشته باشید. لپ تاپ لنوو چند سالیست که جای خود را در بین خریداران ایرانی پیدا کرده است.

  • دارای خنک کننده قدرتمند
  • اپل (APPLE)
  • دفاتر مرکزی: پکن، چین و موریزویل، کارولینای شمالی
  • Cpu با کشش پایین
  • معماری پیشرفته کامپیوتر
  • تعمیرات تلویزیون پروجکشن
  • قابلیتهای مودم و روتر:نشانگر LED
  • بدنه قوی
از دست ندهید
معرفی علل ابتلا به انسداد روده در مجله پزشکی سلامت و بهداشت عمومی

laptopپس هنگامی که حرف از لپ تاپ استوک به میان میآید، ذهن شما نباید به سمت لپتاپهای دست دوم و معیوب برود. تنها معنایی که برای کار لپ تاپهای دست دوم وجود دارد، کالاهای ذخیره شده در انبار است. آیا خرید لپ تاپ استوک توصیه می شود؟ آیا خرید لپ تاپ استوک در ایران پیشنهاد می شود؟ قیمت و کیفیت فوقالعاده برای هر فردی وسوسهکننده است. اما همیشه در ایران کالاهای کار کرده یا استوک انتخاب مناسبی به نظر نمیرسد. مخصوصا این روزها که افراد سودجو در بازار بسیار هستند. از طرفی پیدا کردن یک فروشگاه معتبر میتواند تمام دلهره و نگرانیهای خرید لپ تاپ استوک را از بین ببرد. بنابراین با انتخاب صحیح نه تنها از خرید پشیمان نمیشوید، بلکه از کیفیت و قیمت مناسب نهایت لذت را میبرید. به بیان دیگر، با پیدا کردن یک گزینه ایدهآل برای خرید لب تاب، تنها یک سوم قیمت اصلی آن نسبت به مدل نو و آکبند پرداخت میکنید. در حالی که فقط ممکن است لپ تاپی که به عنوان لپ تاپ دست دوم می خرید یا به عنوان لپ تاپ استوک نهایت 30 روز استفاده شده باشد.

laptopبه طور مثال در کار های مانند تدوین عکس و فیلم کاملا این نیاز حس می شود. همه ی لپ تاپ های ایسوس دارای کارت گرافیک آنبرد و در بیشتر لپ تاپ ها، کارت گرافیک مجزا و به آخرین تکنولوژی های روز دنیا مجهز هستند. طراحی در این لپ تاپ های گیمینگ ایسوس واقعا خیره کننده و در عین حال زیبا است. اندازه 15 اینچی تا 17 اینچ این نمایشگر ها واقعا فوق العاده است که حتی در برخی از مدل ها شاهد نمایشگرهای 4K تا نرخ بروزرسانی 300 هرتزی نیز هستیم. مشخصات سخت افزاری و طول عمر باتری این لپ تاپ ها می تواند از پس هرکاری بر میاد. لپ تاپ ایسوس ; همان طور که پیش تر گفتیم شما برای هر تخصص و نیازی می توانید یکی از لپ تاپ های ایسوس را انتخاب کنید. حتی اگر شما یک طراح یا ادیتور حرفه ای هستید می توانید از سری لپ تاپ های پرو آرت ProArt ایسوس که دقیقا مخصوص طراحان حرفه ای است، استفاده کنید. اگر قصد شما قصد دارید یکی از سری لپ تاپ های ایسوس را تهیه کنید و گارانتی برای شما بسیار اهمیت دارد می توانید از ایسوس ایران نمایندگی رسمی ایسوس سفارش خود را ثبت کنید. برای مشاوره رایگان هم می توانید با کارشناسان ما در ارتباط باشید. تمامی محصولات داخل سایت ما گارانتی اصلی هستند و هیچ گونه نگرانی از این بابت نخواهید داشت. پس با خیالی راحت لپ تاپ مورد نظر خود را انتخاب کنید.

از دست ندهید
استراتژی برای به حداکثر رساندن جارو شارژی

laptopاین موضوع مخصوصاً در بازارهایی همانند بازار ایران، یک مزیت رقابتی بسیار عالی محسوب میشود. ازاینرو شاهد فروش بسیار عالی برند لنوو در بازار ایران هستیم. البته باید در نظر داشته باشید که کیفیت و دوام محصولات لنوو بینظیر است و میتوان آن را با بهترین و گرانترین برندهای روز دنیا مقایسه کرد. لنوو تنوع بسیار زیادی دارد. به همین خاطر در این بخش قصد داریم تا چند مدل از معروفترین لپ تاپ های لنوو را به شما معرفی کنیم. به این ترتیب میتوانید تصمیمگیری بهتری داشته باشید. اگر قصد خرید لپ تاپ لنوو یوگا را دارید، بهتر است اول مدل لپ تاپ لنوو ideapad 330 را کمی بررسی کنید. قیمت لپ تاپ لنوو ideapad 330 بسیار مناسب است. این لپ تاپ از جمله لپ تاپهای اقتصادی لنوو به حساب میآید. در این لپ تاپ از پردازنده سلرون و گرافیک اینتل در کنار رم 8 گیگابایتی استفاده شده است. لپ تاپ لنوو ideapad 330 یک لپ تاپ ایدئال برای کاربری معمولی و دانشجویی به حساب میآید.

[ بازدید : 10 ]

دیدگاهتان را بنویسید

دکمه بازگشت به بالا