سایر مطالب

معرفی سه برند محبوب قهوه ساز در بازار

 

طعم و عطر دلنشین قهوه زمانی به جان شما می‌چسبد که توانسته باشید در کوتاه‌ترین زمان و آسان‌ترین راه یک فنجان قهوه خوب و باکیفیت را تهیه و نوش جان کنید. قهوه ‌ساز، همان وسیله‌ای است که نیاز دارید تا در زمانی کوتاه و با مکانیزمی آسان، مانند حرفه‌ای‌ها قهوه درست کنید. برای خرید قهوه ساز و اسپرسو ساز قبل هر چیزی باید با بهترین برندهای بازار آشنایی داشته باشید، در ادامه با خانگی لند همراه باشید تا شما رو با 3 برند مشهور و محبوب بازار  آشنا کنیم.

تاریخچه پروفی کوک

نام تجاری ProfiCook برای اولین بار در IFA 2011 در برلین ارائه شد.

از آن زمان ، وسایل آشپزخانه با کیفیت بالا برای آشپز سرگرمی جاه طلب ، شناخت و تأیید بالایی را دریافت کرده اند.

محصولات ProfiCook ما با موفقیت توسط بسیاری از شرکای مشهور فروش ، فروشندگان متخصص برق و بازارهای تخصصی در آلمان و خارج از کشور به فروش می رسد.

ProfiCook نام تجاری Clatronic International GmbH است و بیش از 100 مقاله مختلف ، محصولات گسترده و خلاقانه ای را ارائه می دهد.

از مرکز لجستیک ما با بیش از 100000 متر مربع فضای ذخیره سازی ، این گروه کلیه فرم های فروش ملی و بین المللی پیشرو و شرکای تجاری خود را تهیه می کند.برای خرید قهوه ساز پروفی کوک میتوانید به وبسایت خانگی لند مراجعه فرمایید.

شرکت پروفی کوک ProfiCOOK یکی از شرکتهای آلمانی است که جزو گروه صنعتی آلمانی متشکل از سه شرکت به نامهای CLATRONIC – PROFI COOK – BOMANN است و محصولات این گروه صنعتی تماما در کشور آلمان طراحی شده و محصولات آنها در سراسر اروپا و آسیا به فروش می رسد. محصولات گروه صنعتی پروفی کوک – بومان و کلاترونیک آلمان دارای استانداردهای روز دنیا بوده و همواره با فن آوریها و تکنولوژیهای پیشرفته طراحی و ساخته می شوند. 

از دست ندهید
9 عادات بسیار کارآمد میوه خشک کن

‏‏این شرکت آلمانی مجموعهای از تزئینات خانه , لوازم پذیرایی , لوازم پخت و پز و ابزار متنوع که راحتی را در کنار سلامت برای شما به ارمغان آورده است . این شرکت یک توزیع کننده موفق از محصولات مصرفی الکترونیکی و همچنین لوازم کوچک و بزرگ برقی در آلمان و خارج از کشور است.

معرفی برند گوسنیک

لوازم‌خانگی با مارک گوسونیک (Gosonic) یکی از محصولات زیبا و کارآمد موجود در بازار ایران و دیگر کشورهاست. بسیاری از خریداران و مشتریان نمی‌دانند که لوازم‌خانگی با مارک گوسونیک ساخت کدام کشور است و اطلاعاتی درباره این برند ندارند. ما در این بخش به توضیح مختصری از برند گوسونیک خواهیم پرداخت.

شرکت گوسونیک و یا گوسونیک در سال 1979 فعالیت خود را در زمینه تولید انواع لوازم‌خانگی و سیستم‌های تهویه مطبوع در کشور ترکیه آغاز کرد. این شرکت در عرصه تولیدات و صادرات محصولاتش به‌سرعت رشد کرد و توانست بازار خاورمیانه را در دست بگیرد. امروزه لوازم‌خانگی با مارک گوسونیک به بسیاری از کشورها از جمله ایران عرضه می‌شود و به فروش می‌رسد و محبوبیت زیادی نیز دارد.

گوسونیک عقیده دارد که ” خود محصول بهترین تبلیغات است ” ازاین‌رو محصولاتی با کیفیت و قیمت مناسب را طراحی و تولید می‌کند. بسیاری از افراد برند گوسونیک را یک برند چینی می‌دانند اما باید گفت که گوسونیک اصالتاً برندی ترکیه‌ای است اما لوازم‌خانگی با مارک گوسونیک در کشور چین و با تکنولوژی ترکیه تولید می‌شوند.

گوسونیک در ترکیه متولد شد و مانند دیگر برندها محصولات خود را در چین به تولید می‌رساند و این امر باعث شده است تا لوازم‌خانگی با مارک گوسونیک به‌عنوان یک برند چینی شناخته شود. ریشه اصلی آن در سال 1979 به کشور ترکیه بازمی‌گردد و با گذشت زمان در توسعه فعالیت‌ها و صنعت تولید و عرضه محصولات به نام گوسونیک یا گوسونیک تغییر پیدا کرد و برجسته‌ترین برند خاورمیانه شد.

از دست ندهید
راهنمای خرید سرویس قابلمه و معرفی بیست مدل پرفروش سرویس قابلمه

لوازم‌خانگی و قهوه ساز گوسونیک  کشور ترکیه در کشور چین با گارانتی 15 ماهه به تولید می‌رسند. این کمپانی تصمیم گرفته است که در خارج از کشور ترکیه نیز فعالیت داشته باشد و تجارت خارجی را در همان سال آغاز نمود. نام تجاری گوسونیک را به‌عنوان ستاره درخشان بازار خاورمیانه می‌شناسند. پس‌ازاینکه بحران اقتصادی در سال 2001 در ترکیه تاثیرگذار بود دیگر در بازار داخلی فعالیتی نکرد و به‌طور کامل در خارج از کشور کار خود را توسعه داد.

وقتی مارک خوش‌نام گوسونیک وارد بازار شد، با آگاهی از این‌که هر کالایی تبلیغ‌کننده طبیعی آن‌هاست و شعار این‌که مشتریان خود را بازرسان خود می‌دانیم که بر ما حسابرسی می‌کنند و با تولید بهترین‌ها راه‌حل‌های سریع و دائمی برای مصرف‌کنندگان که حتی هیچ جایی برای کوچک‌ترین شکایات آن‌ها باقی نگذاشت. با افزایش مداوم سهم بازار خود با اصل کیفیت و خدمات پایدار به مارک قابل‌اعتمادی تبدیل شد.

هرگز نگاه آماتور خود را در راه حرفه‌ای تغییر نداد و امروزه گوسونیک به یکی از معتبرترین مارک‌های بازار خاورمیانه تبدیل‌شده است که با دامنه محصول خود که به‌طور مداوم درحال‌توسعه و نوسازی است در اوج جای خود را می‌گیرد. با اعتماد ما به نام تجاری خود، عشق به مشتریان و احترام به آن‌ها به وظیفه خود روزبه‌روز رهبری خود را در منطقه تقویت می‌کند. گوسونیک تا به امروز با تولید محصولاتی از قبیل جاروبرقی، مخلوط‌کن، غذاساز، پلوپز، آسیاب، آبمیوه گیری، سرخ‌کن، همزن و جارو شارژی خود را با روزمره مردم تطبیق داده است و با پرسنل تحصیل‌کرده و متخصص و منطقه تحت پوشش دائمی خود روزبه‌روز ادعای مارک جهانی بودن نزدیک می‌شود.

از دست ندهید
آیا می‌توانید جارو شارژی (در شبکه) Find؟

 

معرفی برند دلونگی

اگر به قصد خرید اسپرسو ساز مخصوصا انواع قهوه ساز ها در بازار جست و جو کرده باشید، حتما به برند دلونگی برخوردید. آن هم نه یکبار بلکه چندین بار.

چرا قهوه ساز و اسپرسو ساز دلونگی ؟ چون برند دلونگی هم قهوه ساز های بسیار متنوعی دارد، و هم از محبوب ترین و قابل اعتماد ترین برند ها در دنیای قهوه است. اما اگر برایتان این سوال پیش آمده است که چرا قهوه ساز های برند دلونگی در مقایسه با سایر برندها فروش بیشتری دارند، به مطالعه ادامه دهید.

متولد شدن برند و قهوه ساز دلونگی

برند دلونگی در سال ۱۹۰۲میلادی در شهر ترویزو ایتالیا و توسط فردی به نام جوزپه دلونگی شروع به فعالیت کرد. اما این تاریخ زمان شروع به کار برند دلونگی نبود. در حقیقت جوزپه دلونگی در ابتدای مشغول به ساخت قطعات صنعتی در کارگاه خود بود. یعنی محصولات گرم کننده و یا هواساز های قابل حمل را تولید می کرد.

اما با گذشت زمان، پیشرفت تکنولوژی و علاقه به این کار، خانواده دلونگی تصمیم گرفتند به صنعت لوازم خانگی وارد شوند. به همین دلیل دلونگی به طور رسمی در سال ۱۹۵۰میلادی به ثبت رسید. و در سال ۱۹۹۰ میلادی اولین قهوه ساز خود را به بازار عرضه کرد. که در همین سال هم خرید قهوه ساز های این شرکت سرعت بسیار زیادی بدست آورد.

ادغام برند دلونگی و کنوود

پس از گسترش و رونق فروش محصولات دلونگی، این برند تصمیم گرفت برند کنوود (KENWOOD) انگلستان را به مالکیت خود درآورد. به همین دلیل دلونگی در سال ۲۰۰۱ با خرید برند کنوود، آن را به زیر مجموعه های خود درآورد. و با این کار توانست به بازار پرسود شرق آسیا دست پیدا کند.

از دست ندهید
زیباترین دکوراسیون منزل

دلونگی چه محصولاتی تولید میکند؟

همانطور که در بالا بیان کردیم، در ابتدا دلونگی لوازم خانگی تولید می کرد. یعنی وسایل حرارتی و برودتی، لوازم آشپزخانه مانند ماکروویو، تُستر، انواع کَتل (کتری مخصوص دم کردن قهوه، دستگاه های گریل، سرخ کن، اتو بخار، … .

اما مهمترین محصولات این برند، انواع قهوه ساز ها و اسپرسوساز های دلونگی هستند. به حدی که این دسته از محصولات دلونگی فروش بسیار قابل توجهی در مقابل سایر محصولات دارند. مانند اسپرسو ساز ۶۸۵، قهوه ساز ۴۳۱، اسپرسو ساز ۸۲۰، اسپرسو ساز ۳۵۱، … .

در حال حاضر شرکت دلونگی بیش از ۷۵۰۰ کارمند،۱۳ بخش تولیدی، ۳۰ شرکت توزیع کننده بین‌المللی دارد که در ۷۵ کشور دارای نمایندگی می باشد.

منبع:

https://khanegiland.com/

 

[ بازدید : 21 ]

دیدگاهتان را بنویسید

دکمه بازگشت به بالا