سایر مطالب

معنی دکوراسیون خانه

معنی دکوراسیون خانه

kitchen decorationاستفاده رنگهای متنوع و شاد در این سبک کاملا مشهود است. دکوراتیوهای چوبی به سبک هندی به همراه رنگهای متنوع مانند قفسه های چوبی ، کمد های چوبی می تواند نشاط و شادابی را در این سبک زنده می کند. این نوع سبک طراحی ریشه در فرهنگ مردم آسیایی شرقی دارد و یکی از برترین سبک ها در طراحی داخلی خانه است. لازم به ذکر است که این سبک تاکید بسیاری زیادی بر ارتباط با طبیعت داشته و بر پایه ایجاد هارمونی و تعادل با طبیعت می باشد. در این نوع سبک طراحی به نور توجه بسیار زیادی شده و یک خانه با این سبک باید پر از نور باشد. یکی از ویژگی های این سبک انتخاب گیاهان گلدار، ساده و سبز همراه با رنگ های ملیح است. سبک رترو در واقع سبکی تلفیقی از چند سبک است و محدود به منطقه و زمان خاصی نیست. در واقع در سبک رترو دکوراسیون مدرن با استفاده از لوازم قدیمی است. در این سبک تنوعی از رنگ را مشاهده می کنید . اکسسوری ها نیز متوع و با رنگ های شاد انتخاب می شوند. طراحی داخلی به سبک رترو فضایی شاد و پر انرژي را خلق می کند.

  • اتاق نشیمن و پذیرایی
  • خرید وسایل برحسب نیاز و گنجایش فضا و سبک انتخابی
  • یک نور مخفی خفیف برای شبها در نظر بگیرید
  • وسایل قدیمی: ۳.۳ میلیون تومان خرید از مکانهای مختلف
  • طبقه دوم
  • سفید گچی
  • به تاریخ رنگ سفید برای دیوار توجه کنید

kitchen decorationطراحی مدرن یک سبک شیک است که سادگی را برجسته می کند. دکوراتورها از رنگ های سفید، خاکستری و سیاه به عنوان طرح های اصلی رنگ استفاده می کنند. طرح ها تمیز و بدون درهم ریختگی هستند. خطوط مستقیم و پررنگ ترجیح داده می شوند. از عناصر و مواد جانبی طبیعی مانند قاب های چوبی، دکور فلزی و مبلمان استفاده می شود. تنوع نرم تری از طراحی مدرن است. اغلب با مدرن اشتباه گرفته می شود زیرا ظاهری با خطوط مستقیم دارد. رنگ های تند، ملایم و خنثی را امکان پذیر می کند. مدرن با طراحی مدرن متفاوت است زیرا سبک آن همیشه در حال تغییر است. این بر طرح ها و روندهای حال تمرکز دارد. آنچه امروز طراحی معاصر را تعریف می کند ممکن است در آینده آن را تعریف نکند. به زیبایی طراحی کلاسیک و مدرن را ادغام می کند. صندلیهای روکش دار و روکشهای اسلامی این فضاها را با پارچههای لوکس مانند مخمل تزئین میکنند.

از دست ندهید
زندگی مخفی سرویس قابلمه

اکثر مردم سطح محدوده آسایش عمومی را می پسندند.

kitchen decorationبگذارید عکس هایی که جمع آوری کرده اید شما را راهنمایی کنند که چه سبکی برای شما مناسب است. اجازه دهید ویژگیهایی از قبیل سبک و مدل مبلمان و پالت رنگ و الگوها و طرح ها و متریال ها ، پرده ها ، پارکت ها و تعداد مبلمان برای هر اتاق شما را راهنمایی کند. اکثر مردم سطح محدوده آسایش عمومی را می پسندند. به این ترتیب میدانند که چه اتاقی را دوست دارند در آن باشند و چه اتاق هایی را دوست ندارند. اگرچه ریسک خارج شدن از محدوده آسایش خود گاهی خوب است ولی به هرحال بعید است که شما زندگی در یک فضای معاصر مینیمالیستی لذت ببرید اگر تمایل طبیعی شما به سبک فرانسوی است. بنابراین به غرایز خود اعتماد کنید. در نظر داشته باشید که اگر شما به یک مبل علاقه دارید اما از پارچه آن بدتان می آید، می توانید فقط پارچه اش را عوض کنید. لوازم چوبی را می توان رنگ آمیزی یا نقاشی کرد و وسایل را می توان تغییر کاربری داد.

دکوراسیون خانه

kitchen decorationاغلب مکان های تجاری و مسکونی پس از مدتی دچار فرسودگی هایی می شوند که باید خیلی زود به آن ها رسیدگی شود تا از خسارات بیشتر جلوگیری شود. به همین دلیل بیشتر آن ها پس از مدتی، با توجه با کیفیت مصالح به کار رفته، نیاز به بازسازی و تعمیر پیدا می کنند . 1- برای چیدمان دکوراسیون داخلی منزل باید از چه روشی استفاده کرد؟ بهتر است از قبل تمام وسایل را با توجه به ابعاد و سبک خانه خریدری نمایید و با ذهنیت قبلی از جایگاه تقریبی آن ها، وسایل را انتخاب کنید. برای چیدمان ابتدا از وسایل اصلی با ابعاد بزرگتر شروع کنید و بقیه وسایل را مطابق با آن بچینید. 2- چگونه میتوان تشخیص داد که کدام سبک دکوراسیون داخلی برای خانه طراحی راهرو ورودی آپارتمان مناسب تر است؟ قانون خاصی در انتخاب سبک دکوراسیون وجود ندارد و سلیقه شخصی افراد تعیین کننده است. اما در نظر داشته باشید تناسب فاکتور بسیار مهمی است و بهتر است سبک انتخابی با متراژ منزل و ابعاد فضا و سایر مشخصات در تناسب باشد.

از دست ندهید
فروشگاه خوب برای خرید محصولات شیائومی کجاست+معرفی بخاری هوشمند شیائومی

اگر به پنجره دسترسی ندارید میتوانید مبل را نزدیک به شومینه، یا درب منزل بگذارید. زمانی که جای مبلمان و لوازم دکوری خانه عوض شود، جلوه خانه شما به طور کلی تغییر میکند. یک روش جذاب دیگر برای تغییر دکوراسیون کم هزینه این است که روی دیوار منزلتان یک آینه نصب کنید. میتوانید این آینه را در نقطه کانونی منزل، پذیرایی، راهرو و یا هر جایی که حس میکنید، مناسبتر است نصب کنید. شک نکنید که این کار تأثیر زیادی بر زیباتر به نظر رسیدن خانه شما دکور کافی شاپ تاریک دارد. با توجه به اینکه این روزها قیمت گلدان سر به فلک کشیده است بهترین کار این است که از شسشه ها و بطری های اضافه و غیرقابل استفاده گدان بسازید. شما بهراحتی میتوانید در این بطری ها، گلهای رنگارنگ بکارید و بطری را به سادگی و با کمترین هزینه با نوارچسب یا ربانهای رنگی تزئین کنید و آن را از سادگی دربیاورید. یا می توانید از رنگ ها یاکلیلی استفاده کنید و تمام بطری را رنگ بزنید.

kitchen decorationخطوط افقی باعث عریض تر به نظر رسیدن فضا می شوند و فضا را اندکی رو به پایین و شیب دار نشان می دهند. این خطوط فضا را دنج و صمیمی می کنند. خطوط عمودی کمک می کنند تا فضا با ارتفاع بیشتری دیده شود و باعث می شوند فضا سنتی تر و رسمی تر دیده شود. خطوط مورب، این خطوط انرژی فضا را بیشتر می کنند. منحنی ها جذابیت بصری فضا را افزایش می دهند. نیازی نیست انتخاب رنگ از میان رنگ های مرسوم و به روز باشد، می توانید هر رنگی را که الهام بخش شما در طراحی است و همچنین هماهنگ با عناصر به کار رفته در دکوراسیون فضا باشد انتخاب کنید. وقتی که عملکرد فضای داخلی خود را مشخص کردید ( اتاق خواب، نشیمن، آشپزخانه و ..) انتخاب مبلمان متناسب با عملکرد فضا آسان ترمی شود. عملکرد هر وسیله ای که قصد خرید آن را می کنید تجسم کنید، این کار باعث می شود علاوه بر زیبایی مبلمان به عملکرد متناسب با فضای خاص هر وسیله توجه کنید.

از دست ندهید
چهار افسانه درباره میوه خشک کن

برای جذابیت بیشتر دکوراسیون داخلی منزل نیز می توان از ترکیب بافت های خشن و نرم استفاده کرد . یک طراح داخلی باید همواره سعی داشته باشد در حین زیبایی و عملکردی بودن فضا مانع از به وجود آمدن فضای منفی شود و حتی از این فضاها باید به نحو احسنت استفاده کند . اقلیم گرم و خشک( مناطق کویری ایران) : این اقلیم دارای شب های سرد و روزهای گرم می باشد. بارندگی کمتر و میزان تبخیر آب زیاد است . اقلیم سرد و کوهستانی: این اقلیم بیشتر در مناطق نواحی زاگرس و نواحی مرکزی ایران است با سرمای شدید زمستان و هوای معتدل تابستان می باشد. میزان بارندگی زیاد و اختلاف شب و روز هم بسیار زیاد است معماری در نوع اقلیم خانه ها همگی چسبیده به هم و بیشتر از متریال سنگ یا چوب با کرسی چینی سنگی می باشد . برای طراحی داخلی یا طراحی ویلا در این نوع مناطق بهتر است از متریال هایی که مقاومت حرارتی مصالح را زیاد کند و عایق حرارتی باشد استفاده شود و بیشتر از رنگ های تیره در طراحی داخلی منزل اجرا شود. اقلیم گرم و مرطوب: این اقلیم بیشتر در امتداد دریای خزر و دریای عمان با گرما و رطوبت زیاد و میزان بارندگی بسیار پایین همراه است که در زمستان هوای معتدلی دارد . در این نوع اقلیم استفاده از مصالح با ظرفیت حرارتی کم ، خانه ها دارای سایبان و ایوان های بلند و پنجره های زیاد ساخته میشود . برای طراحی داخلی این نوع مناطق بهتر است از رنگ های روشن و پرده های نازک در پنجره ها استفاده شود .

از دست ندهید
نمای بی طرفانه آیا بیماری لوپوس خطرناک است؟

kitchen decorationرنگهای نقرهای، سفید و خاکستری به همراه رنگهای مکمل تند نظیر سبز، آبی، نارنجی و قهوهای، متداولترین رنگها برای مبلمان سالن نشیمن هستند. از طرف دیگر میتوانید این رنگها را با مدلهای مختلف پارچه هماهنگ کنید. انواع پارچههای مبلی که به صورت راه راه یا شطرنجی هستند یا طرحهایی از گلها و گیاهان را نمایش میدهند برای این کار توصیه شده است. سوال دوم: کدام مدل کاغذ دیواری برای منزل ما بهتر است؟ یکی دیگر از سوالهای مهم در جلسه مشاوره دکوراسیون منزل، راهنمایی در مورد خرید کاغذ دیواری برای قسمتهای مختلف خانه میباشد. انتخاب خرید کاغذ دیواری تا حد زیادی به سلیقه افراد بستگی دارد. برای فضاهای محدود، رنگهای روشنتر مناسب است. فوت و فنهای انتخاب و خرید کاغذ دیواری به شما آموزش میدهد که چگونه برای سالن پذیرایی، اتاق خواب، اتاق کودک و حتی برای اتاق مطالعه برنامهریزی کنید. برای سالن اصلی آپارتمان معمولاً کاغذ دیواری طرحدار و مدلدار برای بزرگترین دیوار این مکان نصب میشود.

  • استفاده از کمدهای همه کاره
  • ملک شخصی
  • انواع قفسهها
  • فضای خواب
  • ظروف و قابلمه: ۵ میلیون تومان، خرید از مکانهای مختلف

4- ارتفاع سقف را در نظر بگیرید. اگر ارتفاع سقف منزل شما کم باشد، نمی توانید از سقف کاذب استفاده کنید. در این حالت بهتر است از رنگ های روشن یا حتی رنگ های براق برای سقف استفاده کنید. استفاده از آینه یا آینه تراش خورده (آینه های دکوراتیو که در ابعاد و طرح های مختلف برش داده می شوند) در طراحی سقف، یکی دیگر از راه هایی است که کمک می کند ارتفاع اتاق بلندتر به نظر بیاید. علاوه بر این می توانید با استفاده از مصالح مختلف بافت ایجاد کنید، اما بهتر است بافت مورد نظر بیش از حد شلوغ و پرنقش نباشد. برای سقف هایی که ارتفاع بیشتری دارند، می توانید راهکارها و ایده های متنوع تری را به کار بگیرید. رنگ سقف بر روی حس و حال کل فضای داخلی تاثیر می گذارد و باید با دکوراسیون فضا هماهنگ باشد. رنگ های تیره تر برای ایجاد حس راحتی در اتاق های بزرگ مناسب هستند. در مقابل رنگ های روشن باعث می شوند اتاق های کوچک، دلبازتر به نظر برسند.

از دست ندهید
The New Angle on چای ساز تازه منتشر شد

از دکوراسیون خانه استفاده کنید – این نکات را بخوانید 7

اگر دوست دارید این نوشتار را داشته باشید و مایل به دریافت اطلاعات بسیار بیشتر در مورد شلف دکوری پذیرایی لطفا به بازدید از وب سایت ما.

[ بازدید : 11 ]

دیدگاهتان را بنویسید

دکمه بازگشت به بالا