سایر مطالب

هشت ساده راه‌ها به چای ساز بدون حتی مشتاق

میوه خشک کن متخصصان تعمیرات جاروبرقی در تهران جهت تعمیرات جاروبرقی در منزل به محل مورد نظر مراجعه کرده و تا جایی که بتوانند به تعمیر جاروبرقی در محل می پردازند و در صورتی که مشکل جدی باشد آن را مراکز تعمیراتی ارجاع می دهند و ظرف 1 روز جاروبرقی را به منزل باز می گردانند. نحوه کارکرد این دستگاه بسیار آرام و بدون صدا است و آزاری برای دیگران ایجاد نمی کند و به همین دلیل برای استفاده در منزل نیز مناسب است.دستگاه میوه خشک کن کنترل کننده دمای دیجیتال خودکار دارد و همچنین مجهز به فن خنک کننده نیز است. این محصول مجهز به صفحه گرم نگهدارنده است تا بتواند برای ساعات طولانی گرمای نوشیدنی شما را حفظ کند جنس بدنهی این کتری استیل ضد زنگ و جنس قوری آن چینی است. به طور کلی این جارو شارژی دستی دارای مشخصههایی همچون ۴ مرحله فیلتراسیون، بدنهی پلاستیکی، فیلتر پلاستیکی مجهز به توری، نشانگر در حال شارژ بودن، باتری Ni-MH و محفظهی پلاستیکی جمع آوری زباله است.

جاروبرقی برای اینکه بتوانید این میوه را خشک کنید ابتدا کیوی تازه و سفت تهیه کنید؛ سپس آن ها به طور تمیز شست و شو دهید. برای شروع کار باید نارنگی را تمیز شست و شو دهید، سپس آن ها را با یک چاقوی تیز خیلی نازک برش دهید. برای این کار باید میوه های دلخواه خود را بسیار تمیز بشویید و سپس آن ها را به کمک یک چاقوی تیز به صورت خیلی نازک و یکدست برش دهید؛ البته با توجه به پیشرفت تکنولوژی میتوانید از دستگاه های مخصوص برش میوه یا دستگاه غذاساز نیز استفاده کنید. پس از آن به مدت ۳ الی ۴ روز میوه ها را در ظروف پلاستیکی یا شیشهای با درب باز قرار دهید تا مقداری هوا بخورد و بعد میتوانید آن ها را به مدت ده ماه نگهداری کنید. میوه طبیعی و تازه بهترین شکل تامین نیازهای بدن است، بعد از آن میوههای خشک شده نیز اهمیت فراوانی دارند که میتوانند جایگزین میوهی تازه گردند. خشککنهای فاقد تایمر فقط کلید روشن/خاموش دارند و بنابراین حتما باید حواستان به ساعت باشد.

توجه داشته باشید که فرایند خشک کردن میوه در محیط آزاد ممکن است چند روز طول بکشد؛ بنابراین لازم است که هوا برای چند روز متوالی صاف و گرم باشد. باید به نکات مهمی توجه کنید به عنوان مثال شعله بخاری نباید خیلی زیاد باشد همچنین باید به موز ها توجه لازم را داشته باشید؛ زمان حدودی خشک شدن موز ها بر روی بخاری حدود ۶ الی ۷ ساعت است. بعد از گذشت زمان لازم میوهها را از پارچه جدا کرده و داخل ظرف دربسته بریزید. مکانیزم کاراریی دستگاه خشک کن میوه به صورتی میباشد که حرارت خشک کن میوه باعث خارج شدن آب و رطوبت میوه میشود و این رطوبت توسط هواکش داخل دستگاه به سمت تهویه منتقل شده و در نهایت از دستگاه خارج میشود. این دستگاه خشک کن نیز مناسب برای کسب درامد در منزل میباشد . برای حل این مشکلات اگر مشکل از برق منزل نبود بهتر است با متخصصان تعمیرات جاروبرقی تماس بگیرید. در لیست زیر انواع میوه خشک کن حرفه ای و خانگی از برندهای ایرانی و خارجی با کیفیت مناسب عالی و قیمت ارزان را برای شما گردآوری کرده ایم. بعد از اتمام فرایند خشک کردن نارنگی ها بر روی بخاری به مرحله نگهداری و مصرف این میوه های خوشمزه می رسیم؛ شما می توانید نارنگی های خشک شده را درون یخچال نگهداری کنید.

از دست ندهید
زیباترین دکوراسیون منزل

یکی از مشخصات خوب چای ساز بوش سیستم جمع آوری سیم برق است که از وقوع حادثه جلوگیری میکند. شما میتوانید آخر شب میوه ها را روی بخاری یا شوفاژ بچینید و ظهر روز بعد آن ها را جمع کنید؛ مدت زمانی حدود ۱۰ تا ۱۲ ساعت. با وجود ترموستات شما میتوانید برای میوههایی که آب بیشتر دارند، دمای بالاتری در نظر بگیرید و بعدا آن را کاهش دهید. با وجود برندهای مختلف، انتخاب و خرید وسایل برقی آشپزخانه کمی مشکل است. در بیشتر موارد خشک کردن میوهها پروسهی سادهای دارد و مدلهای مختلف تفاوت زیادی در این باره با هم ندارند. چای ساز مارک بوش در رده بهترین مارک چای ساز است و مشتریان زیادی در ایران دارد. یکی از وسایلی که در اکثر خانه ها موجود بوده و از آن برای کاربردهای مختلفی مثل خشک کردن گُل و میوه استفاده میشود مایکروفر است. بهتر است برای خشک کردن میوه از سینی های توری فر یا سینی های توری پلاستیکی دستگاه میوه خشک کن استفاده کنیم؛ چرا که این توری ها جریان هوا را در زیر میوه ها برقرار میکنند و باعث بهتر خشک شدن میوه ها می شوند. ظرفیت کتری و قوری: اگر شما زیاد چای مینوشید یا تعداد اعضای خانواده شما زیاد است، بهتر است ظرفیت چای ساز شما زیاد باشد.

اگر فقط به یک کتری برای به جوشآوردن آب نیاز دارید و بودجهٔ زیادی ندارید، انواع کتریهای برقی مناسبترین گزینه هستند. به دنبال جارو شارژیای باشید که برای مدت زمان مفیدی کار کند و شارژ کردن آن زمان زیادی طول نکشد، چرا که در بین گزینههای خرید ممکن است مدلهایی باشند که نیاز به یک شبانهروز شارژ یا حتی بیشتر داشته باشند. میوه خشک کن ۵۰۰ وات فلر مدل FD500 مزایای زیادی دارد. اگر در همین حولوحوش قیمتی توان خرید دارید، میوه خشک کن ۲۵۰ وات دِلمونتی مدل dl-190 را هم میتوانید مدنظر داشته باشید. زمانی که احساس کردید میوه ها به مقدار کافی آب از دست داده و مانند چرم شدهاند، میتوانید آن ها را از فر بیرون بیاورید. میوه ها نیز از جمله همین مواد خوراکی هستند که خشک کردن، یکی از روش هایی است که برای حفظ آن ها استفاده میشود. یکی از نکاتی که باید در این روش به آن توجه کنید این است که میوه ها تا زمانی که روی بخاری هستند کمی نمدار به نظر میرسند؛ اما کمی پس از جع کردن سفت میشوند و آماده مصرف هستند.

از دست ندهید
شامپو مناسب برای هر نوع مو

یکی از برندهایی که در جستوجوهایتان احتمالا به آن برخورد خواهید کرد، برند نامآشنای فِلِر (Feller) است. از آنجایی که تمام میوهها را نمیتوان در تمام فصول سال مصرف کرد، به کمک میوه خشک کن میتوانید میوههای دلخواه خود را خشک کنید و بدون آنکه آسیبی به آنها برسد یا خراب شوند هر زمان که خواستید آنها را میل کنید. برای اطمینان میتوانید آن ها را نصف کنید تا متوجه شوید که هیچ رطوبتی ندارند. پس از آن میتوانید چاشنی یا هر ادویه خاصی که مدنظر دارید به میوه اضافه کنید؛ برای مثال میتوانید برخی از میوه ها را در داخل شهد یا شربت غلیظ بخوابانید یا به آن ها نمک و فلفل یا هر ادویه دیگری اضافه کنید. این قبیل خشککنها وسط سینیهایشان لوله باریکی برای تقویت گردش گرما دارند و میتوانید تعداد طبقاتشان را برحسب نیازتان بچینید. میوه خشک کن های دارای طبقات کشویی معمولا سینیهای چهارگوش دارند که اتفاقا برای خشککردن خوراکیهای نواری مثل لواشک خیلی مناسباند. برای مصارف خانگی همین مدلهای پلاستیکی که قیمت ارزانتری هم دارند کفایت میکنند. میوه خشک کن ۲۵۰ وات سایا مدل GP103 با ۵ طبقه رویهم برای بسیاری از مصارف خانگی کفایت میکند. در ادامه با ما همراه باشید تا به معرفی نکات مهم در استفاده از چای سازها بپردازیم.

برای این کار ابتدا باید روی بخاری و شوفاژ را با یک فویل آلومینیومی بپوشانید. سپس سینی فر را با یک کاغذ مومی بپوشانید و تکه های میوه را با حفظ فاصله از یکدیگر بچینید. کیوی از آن دسته میوه هایی است که طعم بسیار خوبی دارد از این رو بعضی افراد دوست دارند؛ این میوه را به روش های خشک شده مصرف کنند. با استفاده از پارچه، دیگر نیازی به زیر و رو کردن میوه ها نیست و با گذشت زمان، میوه ها به خوبی و یکدست خشک خواهند شد. شما می توانید نارنگی ها را درون مایکروویو هم خشک کنید، برای اینکار ابتدا نارنگی ها را روی بشقاب بچینید و دمای مایکروویو رو ۵۰ درصد بزارید. بعد از انجام تمامی مراحلی که برای شما بیان کردیم اگر می خواهید موزها را روی بخاری خشک کنید بهتر است، موز ها را داخل یک سینی استیل قرار دهید. در این روش برای جلوگیری از رشد باکتری ها میوه ها را در دمای پایین گرم میکنند تا آب آن ها به قدر کافی تبخیر شود؛ بدین صورت که باید فر را از قبل با دمای ۵۴ تا ۷۱ درجه سانتیگراد گرم کنید.

از دست ندهید
خرید، قیمت و فروش انواع مینی کامپیوتر

بعد از انجام مراحل باید کیوی ها را داخل سینی بگذارید بعد از اینکار با توجه به میل خودتان می توانید مقداری نمک بر روی آن ها بپاشید. باید به ضخامت موز ها توجه کنید؛ شما می توانید برای اینکه موز ها از هوا دچار تغییر نشوند آب بعضی از مرکبات را موز ها اضافه کنید. اضافه کردن آب سایر مرکبات به میوه های چیپس شده از سیاه شدن آن ها در مجاورت هوا جلوگیری میکند. برای این کار و تهیه خشکبار میوه چندین راه متفاوت وجود دارد که شما میتوانید بسته به زمان، هزینه و امکاناتی که در اختیار دارید، یکی از آن ها را انتخاب کنید. خشک کردن با فر یکی از بهترین روش هایی است که میتوانید از آن استفاده کنید؛ زیرا در این روش به میوه ها شکر یا ماده شیرین کننده دیگری اضافه میکنیم و تنها چند ساعت زمان میبرد تا میوه های خشک شده آماده شوند و از خواص میوه خشک بهره مند گردید. میوه هایی را که از قبل برش داده و طعمدار کردهاید روی پارچه بچینید و به آن ها زمان بدهید تا کاملا خشک شوند. مدت زمان خشک کردن میوه ها بر اساس نوع برش و اندازه آن متفاوت است؛ اما در این روش معمولاً بین ۵ تا ۱۲ ساعت متغیر است.

این نوع خشککنها در اندازههای متنوعی از اندازههای کوچک رومیزی گرفته تا اندازه بزرگتر صنعتی طراحی و تولید شده اند. اما کاریش نمیشه کرد و همه میدونیم که توی این کشور پس گرفتن وجود نداره و گارانتی هم فایده نداره چون اگه اون تولید کننده میتونست وسیله با کیفیتی تولید بکنه همون اولش تولید میکرد. در سال ۱۸۶۰ یک جاروبرقی دستی توسط دنیل هس از وست یونیون، آیووا اختراع شد؛ که به آن «جارو نپتون» میگویند، با یک برس چرخان گرد و غبار را جمع میکند و برای تولید مکش دارای یک دمنده است. این کار سبب نگهداری طولانی مدت این محصول عالی می شود و شما می توانید از خواص و مزیت ها و همچنین طعم بی نظیر کیوی ها نهایت استفاده را ببرید. در واقع شما باید در آن مخزن آب را به جوش بیاورید و در همان مخزن چای را دم کنید. در باسلام 2882 تا چای ساز و قهوه ساز مثل اسپرسو ساز بوش، اسپرسو ساز خانگی، اسپرسو ساز دلمونتی، اسپرسو ساز دلونگی، اسپرسو ساز زیگما، اسپرسو ساز صنعتی، اسپرسو ساز نوا، اسپرسو ساز نیمه صنعتی، اسپرسوساز مسافرتی، چای ساز تفال، چای ساز دسینی، چای ساز دلمونتی، چای ساز روهمی، چای ساز سماوری، چای ساز شیشه ای، چای ساز فوما، چای ساز کرکماز، چای ساز مایر، چای ساز میگل، چای ساز یونیک، قهوه ساز بارنی، قهوه ساز خانگی، قهوه ساز دلمونتی، قهوه ساز دلونگی، قهوه ساز زیگما، قهوه ساز ساچی، قهوه ساز سایفون، قهوه ساز صنعتی، قهوه ساز کاراجا، قهوه ساز مباشی، قهوه ساز نوا، قوری چای ساز، کتری برقی، کتری برقی تفال، کتری برقی تیفال، کتری برقی دسینی، کتری برقی فیلیپس، کتری برقی مسافرتی، کتری برقی میگل، کتری برقی وگاتی، کتری و قوری برقی، کف ساز قهوه، نسپرسو، مینی پرسو، چای ساز بوش، اسپرسو ساز دستی، قهوه ترک ساز، قهوه جوش برقی، قهوه جوش دستی، قهوه جوش فلاویا، قهوه ساز دستی، قهوه ساز مسافرتی، کمکس، موکاپات وجود داره.

از دست ندهید
با تمام شدن نوروز با پول‌های عیدی چکار کنیم؟

تنظیم کننده درجه حرارت به ما کمک میکند زمان به جوش آمدن آب را طولانی تر کنیم یا برعکس. شاید برای شما این سوال پیش بیاید که با خشک کردن کیوی خواص آن تغییر می کند یا خیر. این ماده غذایی عالی را شما می توانید بر روی بخاری به راحتی خشک کنید تا چیپس موز داشته باشید چرا که طعم آن بسیار خوشمزه است. اگر برای تهیه چیپس میوه از میوه هایی نظیر سیب استفاده میکنید بهتر است به آن ها کمی آب لیمو اضافه کنید. که ممکن است فرایند خشک کردن میوه ها از یک تا سه روز طول بکشد، همچنین باید به این نکته توجه کنید که چندین میوه را نباید باهم خشک کرد چرا که طعم آن ها بر روی هم تاثیر می گذارند. در حالتی که شما بتوانید کیوی ها را به طور کامل خشک کنید می توانید آن ها را داخل ظرفی درون کمد نگهداری کنید؛ ولی به این نکته توجه کنید که اگر کیوی ها مقداری رطوبت داشته باشند حتما باید داخل یخچال گذاشته شوند.

دیدگاهتان را بنویسید

دکمه بازگشت به بالا