سایر مطالب

چرا شما هرگز یک چای ساز را نمی بینید که واقعا کار می کند

قهوه ساز یکی از سریعترین و آسان ترین کارهایی که می توانید برای جاروبرقی خود انجام دهید این است که بطور منظم کیسه را تعویض کنید. در هر قفسه می توان میوه یا سبزیجات را به طور منظم قرار داد و بعد از بسته شدن دستگاه، میزان حرارت را تنظیم نموده تا عمل خشک شدن آن ها شروع شود. اولین اقدام این است که باید نکاتی را مدنظر قرار دهید از جمله بودجه، فضای کار و میزان تولید همچنین دستگاه میوه خشککن خانگی مناسب بعد از فراهم کردن این موارد میتوانید شروع به کار کنید. امادر کل بیشتر فرها بازهی گرمای مناسب برای خشک کردن مواد غذایی را نداشته و در نتیجه بیشتر آنها دمای بالاتری برای خشک کردن میوه تولید میکنند. همچنین نباید از قابلیت خشک کردن سبزی در این دستگاه غافل شد. در نتیجه می توان گفت که از کیفیت بالا تری برخوردار هستند. همچنین چای تولید شده با این دستگاه گرمای زیادی ندارد و می توان گفت دمای ملایمی دارد. ابعاد و بزرگی دستگاه نیز 75 در 52 در 52 سانتی متر است و برای جابه جایی راحت تر مجهز به چرخ است و نظافت و شستشوی بسیار آسانی هم دارد. نحوه کار با میوه خشک کن های صنعتی کمی متفاوت تر از نمونه های عادی است.

البته راه های دیگری نظیر روش های سنتی یا سرخ کردن نیز وجود دارند که کمی زمان بر هستند. امروزه با پیشرفت تکنولوژی و با به روی کار آمدن دستگاه خشک کن ، روش تولید میوه خشک بسیار پیشرفته تر و راحت تر از گذشته شده است. درضمن محفظه خشک کن با یک عایق حرارتی نسوز از جنس پشم شیشه با دانسیته بالا پوشانده شده و سنسور و رطوبت سنج و ترموستات هم دارد تا میزان مصرف انرژی دستگاه برای خشک کردن میوه ها و سبزیجات، را در پایین تر حد ممکن نگه داشته شود. این دستگاه قابلیت سوئیچ کردن به انرژی مورد نظر و قابلیت استفاده همزمان از دو انرژی را دارد؛ این ویژگی باعث میشود که کاربر بتواند جهت جلوگیری از بالا رفتن هزینه برق یا گاز خود، از هر دو انرژی استفاده کند تا قبضهایش با مبلغ کمتری بیاید. دومین قسمت مربوط به سینی های خشک کن می باشد. در بین پوشش های نچسب، گرانیت از همه با دوام تر و سخت تر است. حالا سوالی که به ذهنمان میرسد این است گه اگر بخواهیم میوه و سبزیجات را در مدت زمان طولانی تری نگه داری کنیم چه روشی پسندیده تر و عاقلانه تر است ؟

از دست ندهید
یک درس گران با این حال مفید در جارو شارژی

تعیین قیمت میوهخشک کن به فاکتورهای متعددی بستگی دارد که در این مقاله به آن خواهیم پرداخت. از بهترین مارک های چای ساز نوعروس برای شما می تواند برندهای خارجی نظیر بوش و فیلیپس باشد و اگر هم به دنبال قیمت کمتری می گردید برندهای داخلی مانند پارس خزر می تواند برایتان مفید باشد. اگر بخواهیم وارد حیطه قیمت میوه خشک کن صنعتی بشویم، اوضاع کمی متفاوت است و قیمت ها جهش شدیدتری خواهند داشت؛ البته اگر به دنبال جنس با کیفیت و اصل باشید! ابزار مورد نیازش تنها کمی حوصله و یک دستگاه میوه خشک کن است. فروشگاه آنلاین خرید کن بهترین محصولات دیجی کالا را در زمینه های کالای دیجیتال ، لوازم خودرو ، ابزار اداری ، لوازم آشپزخانه ، پوشاک و مد ، تجهیزات ورزش و سفر و مواد خوراکی را جهت خریدی مطمئن معرفی می کند. فوما نام یک برند ژاپنی است ، این برند در زمینه تولید محصولات لوازم خانگی متنوع فعالیت می کند و یکی از برترین برند های جهان شناخته می شود .

تمامی سینی های دستگاه نیز از جنس پلی اتیلن مرغوب هستند و توری های پلاستیکی روی آنها قرار گرفته تا سهولت در گردش هوا در اطراف سینی ها و حرارت دهی به صورت یکنواخت و خشک کنندگی بهتر دستگاه تضمین شود. جاروبرقی های این برند ژاپنی به شدت کم صدا هستند. میوه خشک کن های کابینتی از لحاظ ظاهری همچون کمدی بزرگ طراحی شده اند که در داخل آن، قفسه های مختلفی وجود دارند. در اين مرحله در صورتي که مشکل جزئي اي وجود داشته باشد شما قادر خواهيد بود خود، آن را برطرف نماييد. حال که با معیارهای مهم در خرید سرویس قابلمه آشنا شدید و بهترین مدل ها و مارک ها را به شما معرفی کردیم، اگر می خواهید اقدام به خرید سرویس قابلمه کنید، می توانید با کمک مشاورین فروشگاه اینترنتی ژینال بهترین مدل را برای خود انتخاب کنید. کسانی که به دنبال بهترین مارک چای ساز هستند، می دانند که چای سازها به 2 دسته مهم تقسیم بندی می شوند. مهم ترین و حساس ترین قسمت دستگاه های خشک کن برقی را قسمت درپوش به خود اختصاص داده است. این چای ساز یک چای ساز تمام استیل است ، همچنین سازندگان این محصول به منظور گرم نگه داشتن نوشیدنی، برای ساعات طولانی یک صفحه گرم نگهدارنده را طرحی کردهاند، که قوری به منظور حفظ گرمای نوشیدنی روی این صفحه قرار میگیرد، دستههای قوری این چایی ساز عایق است، یعنی اگر ساعتها قوری روی صفحه گرم نگهدارنده باشد دستههای آن به هیچ وجه داغ نمیشود.

از دست ندهید
جاذبه حقایق من شرط شما به هیچ وجه درباره چای ساز نمیدانستید

چرا که این دستگاه برای خشک کردن میوه در سطح انبوه طراحی شده است و طبیعی است که از ساختاری نیمه اتوماتیک یا تمام خودکار حمایت کند. می توانید بعد از قاچ کردن میوه آن ها را در محلول آب نمک بخوابانید. بعد خود دستگاه تمامی مراحل را انجام می دهد و نیازی به دخالت دست برای جابجایی و زیر و رو کردن میوه ها نیست. فرایند خشک کردن میوه ها نیز کار چندان سختی نبوده و خودتان می توانید در منزل آن را انجام دهید. وجود سیستم دقیق سیرکوله هوای گرم، سیستم دقیق تنظیم دما و رطوبت و سیستم گرادیان حرارتی روی دستگاه نیز توزیع حرارت در کل محفظه خشک کن را به صورت کاملا یکنواخت انجام می دهند. پس از انجام مراحل بالا، میوه ها را باید به مدت 24 الی 48 ساعت روی پارچه های نخی قرار دهید تا خشک شوند. برای تولید انواع میوهها در ظرفیتهای صنعتی، بهترین گزینه دستگاه خشک کن میوه صنعتی است که در ظرفیتهای مختلف و تناژهای بالا، محصولات مختلف را خشک و تولید میکند. در صورتی که بودجه چندانی برای خرید دستگاه میوه خشککنی در اختیار ندارید بهترین گزینه انتخاب دستگاه میوه خشککن خانگی ۱۵ سینی است. شرکت دلمونتی میوه خشک کن 250 وات دلمونتی را با دو رنگ سفید و مشکی روانه بازار کرده که هر کدام از جذابیت و زیبایی منحصر به فردی برخوردار هستند که بسته به سلیقه خود می توانید هر کدام را که بخواهید انتخاب کنید.

از آن جا که میوه ها در مجاورت هوا بلافاصله تغییر رنگ داده و سیاه می شوند، در نتیجه برای جلوگیری از اکسید شدن آن ها، می توانید بسته به نوع میوه و به دلخواه از یکی از روش های تعریف شده استفاده کنید. بسته به نوع میوه و نوع دستگاه میوه خشک کن، وقت لازم است تا میوهها به صورت کامل خشک شوند. علاوه بر دستگاه خشک کن، در یک واحد تولیدی چیپس میوه با هر حجم کاری ای، به اسلایسر دستی میوه نیز احتیاج است. چرا که در غیر این صورت، میوه ها بسیار سفت و شکننده شده و دیگر چندان نرم و لذیذ به حساب نمی آیند. این دستگاه دارای 10 عدد سینی با پوشش پلیمری سینی مقاوم در زنگ زدگی ودمای بالا در ابعاد 32 در 48 سانتی متر است که اجازه تولید میوه و سبزی خشک در حجم 25 تا 30 کیلوگرم در هر پارت را به شما می دهد. در غیر این صورت حرارت را روی 57 درجه سانتی گراد تنظیم کنید.

از دست ندهید
به من 10 دقیقه فرصت دهید، من حقیقت میوه خشک کن را به شما خواهم گفت

قهوه ساز ابعاد و بزرگی دستگاه نیز 75 در 52 در 52 سانتی متر است و برای جابه جایی راحت تر مجهز به چرخ است. همیشه این نکته را در نظر داشته باشید که میوه خشک کن هایی که دارای گنجایش بالایی هستند از ابعاد و وزن به مراتب بیشتری در مقایسه با دستگاه های کم گنجایش تر برخوردار هستند. دستگاه میوه خشک کن های تونلی عملکرد سریع تر و موتور قدرتمند تری در مقایسه با مدل های کابینتی دارند. در داخل محفظه، چندین موتور حرارتی و فن ها انتقال هوا برای توزیع یکنواخت حرارت تعبیه شده اند تا رطوبت میوه و سبزیجات را در کوتاه ترین زمان ممکن بگیرند و عمل خشک کردن آن ها صورت بگیرد. موتور میوه خشک کن مذکور توانی معادل750 وات دارد که کاملا برای مصارف کارگاهی و نیمه صنعتی مناسب است. کاربرد دستگاه خشک کن هوشمند صنعتی مناسب کارگاه میوه خشک است. عملکرد این دستگاه به این صورت است که پس از قرارگیری محصول برش خورده درون محفظه مخصوص، حرارت مناسب و دلخواه کاربرد اعمال میشود و میوهها پس از خشکشدن از دستگاه خارج میشوند و برای عرضه به بازار آماده مصرف میگردند. نکته بسیار مهمی که برای تولید میوه خشک در اصفهان و سایر شهرها بایستی مورد توجه قرار گیرد، این است که فرایند بستهبندی میوه خشک را برای عرضه به بازار باید آماده کنید.

در ادامه در سال ۱۳۹۴ با ساخت اولین نمونه کم مصرف دستگاه های خشک کن میوه و سبزیجات توانست خود را به بازار معرفی نماید. بدنه این دستگاه نیز از ورقه های استیل نسوز با روکش رنگ کورهای الکترواستاتیک کار شده تا کیفیت و سلامت محصول خروجی آن تضمین شود. ⇐ از دیگر وسایل کاربردی خانه، جاروهای شارژی است که حمل و نقل آن آسان و کارایی بالایی دارند. به گزارش ایسنا به نقل از آراد ماشین، کیفیت میوه خشک تولید شده بطوری که رنگ و طعم آن حفظ شود و همچنین زمان خشک شدن آن از چالشهایی است که سازندگان دستگاه خشککن و تولیدکنندگان میوهخشک با آن روبرو هستند. دستگاه میوه خشک کن به دلیل مزیتها و کاربرد فراوان آن، در انواع مختلف خانگی، نیمه صنعتی و صنعتی طراحی و تولید شده است و شرایط را برای تمامی افرادی که قصد راهاندازی کسب و کار تولید میوه خشک را دارند، هموار کرده است. مدل های نیمه اتوماتیک همراه با یک پدال در کنار دستگاه روانه بازار شده اند. سپس میوه ها را به ورقه های نازک که ضخامتی حدود 3 الی 6 میلی متر داشته باشند، برش بزنید. مانند هر وسیله برقی دیگری حتما به گارانتی و خدمات پس از فروش محصول خریداری شده توجه کنید.

از دست ندهید
جاذبه حقایق من شرط شما هرگز درباره میوه خشک کن نمیدانستید

دیدگاهتان را بنویسید

دکمه بازگشت به بالا