تلویزیونسایر مطالب

کاتالوگ تلویزیون شیائومی ، دفترچه راهنمای فارسی

کاتالوگ تلویزیون شیائومی ، دفترچه راهنمای فارسی

xiaomi tvطرفداران تلویزیون های کیولد شیائومی می توانند بر روی خرید تلویزیون کیولد شیائومی بانه دات کام کلیلک کرده و وارد نتیجه اول شوند . در تلویزیونهای شیائومی تنها سیستم عامل اندروید تی وی استفاده نشده است. تلویزیونهای قدیمی شیائومی اشکالاتی در زمینه تاخیر در وردی و انجام عملکردها به طور سریع را داشتند. به همین دلیل طراحان این برند به فکر ارتقا دادن سرعت در این قسمتها شدند. با قرار دادن پردازنده مدیاتک تا حد باورنکردنی مشکل را برای سری جدید از تلویزیونهای شیائومی برطرف کردهاند. پردازنده Media Tek به همراه حافظه داخلی خود تلویزیون موجب بالارفتن سرعت رفرش ریت و نداشتن تاخیر هنگام انجام عملیاتها شده است. به وسیله این پردازنده سرعت عمل واقعی در تلویزیونهای شیائومی را به طور واضح حس خواهید کرد. امیدواریم که با مطالعه این صفحه پاسخ سوال خود را در مورد دانلود کاتالوگ تلویزیون شیائومی و دفترچه راهنمای فارسی آن گرفته باشید . معایب تلویزیون شیائومی کدام است ؟ مقایسه تلویزیون شیائومی با سونی ، کدام بهتر است ؟ مقایسه تلویزیون سونی با ال جی ، سونی بهتره یا ال جی ؟ تنظیمات فارسی سازی تلویزیون شیائومی چگونه است ؟ برای تایپ فارسی در تلویزیون های شیائومی ابتدا باید وارد منوی تنظیمات setting به قسمت Keyboard بروید. سپس به قسمت Language بروید . سپس گزینه ی Use system language راغیرفعال کنید تا بتوانید زبان دیگری را به کیبورد اضافه نمایید .

اطلاعات محرمانه تلویزیون شیائومی که فقط کارشناسان از وجود آن اطلاع دارند

xiaomi tvبه کمک این فناوری محتوای 4K با نرخ تازه سازی 60 هرتز نمایش داده میشود. Android TV؛ راهی آسان برای دستیابی به همهی سرگرمیهایی که دوست دارید! تلویزیون شیائومی 50P1 با سیستم عامل اندروید نسخه 10 راهاندازی شده است. چیدمان این سیستم عامل به صورت تمام صفحه است و تمامی سرگرمیهایی مورد علاقهتان را در یک مکان در اختیار شما میگذارد. شیائومی میگوید بهتر است تجربه سرگرمی خود را با Android TV بهبود ببخشید. در این تلویزیون اندرویدی شیائومی بیش از 400000 فیلم و نمایش در اختیار شما قرار داده خواهد شد تا در هر زمان از سرگرمی در خانه خود لذت ببرید. همچنین میتوان بیش از 7000 برنامه را در یک مکان بارگیری تلویزیون شیائومی 55 اینچ 4s کرد. با اتصال تلویزیون هوشمند خود به اینترنت میتوانید مطالب مختلف را در مرورگر وب، مرور کنید. فروشگاه محتوای گوگل در اختیار شما خواهد بود تا هرچه را میخواهید از این قسمت بارگیری کنید. همانند هر تلویزیون اندرویدی دیگر سرویسهای محبوب Netflix ،Prime video و YouTube در اختیار شما خواهند بود.

از دست ندهید
کولر گازی اسمکدان!

البته برای کسب اطلاعات بیشتر میتوانید مقاله راهنما خرید تلویزیون مناسب را بخوانید. طراحی قاب این تلویزیون ها چگونه است؟ این شرکت در طراحی این محصول قابی با حاشیه کم زیبا و دلنواز را در این سری جای داده است تا بتواند از لحاظ زیبایی دل مشتری را بدست اورد. رنگ خاکستری دودی با قاب نازک و باریک کم حاشیه مشکی زیبایی خاصی به تلویزیون ۴S داده است که توان دلبری برای مشتری را دارد. دکمه روشن خاموش و سنسور کنترل در وسط و زیر تلویزیون جای دارد که باید توجه کرد هنگام کار با کنترل سنسور تلویزیون با سطح فاصله وجود داشته باشد. طراحان تلویزیون شیائومی مدل ۴ همانقدر که به ظرافت تلویزیون توجه داشتهاند، تمرکزشان بر استحکام آن نیز بوده است. وجود دو پایه فلزی جهت پایداری دستگاه بر روی میز بسیار مناسب بوده و نگرانی بابت تکان و ضربه به دستگاه را کاملاً از بین برده است. قرار دادن تلویزیون بر روی پایه از بغل که از لحاظ محکم بودن و نیافتادن خوب است نکته جالبی است.

البته برای کسب اطلاعات بیشتر میتوانید مقاله راهنما خرید تلویزیون شیائومی را بخوانید.هر چقدر اندازه صفحه تلویزیون بزرگتر باشد کیفیت بهتری را نشان می دهد و این یک اصل غیر قابل انکار در همه تلویزیون ها است. وضوح صفحه نمایش: 4K یا HD؟ وضوح ، تعداد پیکسل های تشکیل دهنده تصویر روی صفحه نمایش را توصیف می کند ، که بر اساس ردیف های افقی و ستون های عمودی توصیف شده است. پیکسل های بیشتر به تصویر واضح تر و جزئیات دقیق تر تبدیل می شوند ، بنابراین وضوح بالاتر (تقریباً همیشه) بهتر است. 1920 ، که Full HD نیز نامیده می شود ، استاندارد بوده و همچنان رایج ترین رزولوشن در تلویزیون های سراسر جهان است. با این حال ، تولیدکنندگان تلویزیون به سرعت در حال تغییر به سمت مجموعه های Ultra HD هستند (4K نیز نامیده می شوند). تعداد این پیکسل ها چهار برابر صفحه های فعلی HDTV است.

  • پشتیبانی از کروم کست داخلی
  • پشتیبانی از برنامه های Netflix, Youtube و Amazon Prime
  • برنامه بازار یا اپ استور را پیدا کنید
  • سیستم عامل اندروید Android
از دست ندهید
تخت خواب یک نفره

xiaomi tvنسل جدید تلویزیون شیائومی با سری 4x توانست خریداران بی شماری را مجذوب خود کند. تلویزیون سری 4x در ابعاد 65 اینچی، 55 اینچی، 43 اینچی و 40 اینچی با کیفیت ساخت شگفت انگیز ، کیفیت تصویر و صدا بی نظیر و بسیاری ویژگی های استثنایی دیگر شمارا مجاب به خرید می کند. کیفیت تصویر در تلویزیون های هوشمند شیائومی یکی از مهمترین قسمتهایی است که تجربه کاربر را برای تماشای هر چه بهتر ارتقا می دهد. برای دستیابی به این هدف ، شیائومی تکنولوژی Vivid Picture Engine (VPE) را در تلویزیون های سری 4x تازه تاسیس خود معرفی کرد. VPE یک موتور جستجو تصویر اختصاصی است که کیفیت تصویر خیره کننده ای را ارائه می دهد. این برنامه در همه محتوا یا جعبه تنظیمات کانال کار می کند. تلویزیون ۶۵ اینچی سری 4x شیائومی با نمایشگر فوق العاده روشن ارائه می شود. FHD به این معنی است که شما در نمایشگر بزرگ 65 اینچی تا 8 میلیون پیکسل تصویر دریافت خواهید کرد.

همانطور که پیش تر گفتیم رزولوشن تصویر این 55 اینچی ارزشمند، 4K یا به عبارتی UHD می باشد و نسبت تصویر آن نیز 16:9 است. نرخ نوسازی این تلویزیون باتوجه به میان رده بودن آن 60 هرتز اعلام شده که اصلا قابل بحث نیست چرا که در برچسب قیمتی خود کاملا مورد قبول ارزیابی می شود. 88%). شیائومی اعلام کرده که این تلویزیون در حدود 178 درجه زاویه دید عمودی و افقی دارد. با توجه به استفاده از پنل PVA دستیابی به این عدد کار بسیار سختی است و از هر کمپانی ای سر نمیزند . HLG ، HDR10 و Dolby Vision و WCG استفاده می شود تا کاربران بهترین نتیجه را داشته باشند. تلویزیون شیائومی P1 به تعدادی پورت پرسرعت و بروز جهانی مجهز شده است تا تمامی نیاز های کاربران را رفع کند. سیستم عاملی که تلویزیون P1 از آن قدرت می گیرد Android 10 است؛ دریایی از امکانات و اپلیکیشن های جذاب، حاصل بکارگیری این سیستم عامل جهانی و محبوب است که در اختیار کاربران قرار می گیرد.

از دست ندهید
10 دقیقه دیگر، می‌روم به شما ارائه می‌دهم واقعیت درباره میوه خشک کن

هشت اشتباه وحشتناک برای اجتناب هروقت (انجام دهید) قیمت تلویزیون شیائومی

کیفیت تصویر در این برند برابر با 4K بوده که رزولوشن 2160× 3840 از شاخصه های این تلویزیون می باشد که تصویری به شدت واضح با کنتراست عالی را به نمایش می گذارد. حرف که از کنتراست می شود باید گفت پشتبانی از اعماق رنگی HDR یک شاخص مهم در کیفیت تصویر تلویزیون شیائومی می باشد. استفاده از دامنه HDR10, قیمت تلویزیون شیائومی هوشمند HLG وعده یک تصویر درخشان وتنوع رنگی بالا را به کاربرانش می دهد. وجود HDR10 به عنوان یک فرمت رنگی زاویه دید گسترده ای از رنگ ها را به نمایش در می آورد و شما به عنوان یک بیننده از رنگ های با طیف گسترده تری بهره می برید. HLG در کنار کنتراست بالای سیاه و سفید تصویری به شدت زنده تری از یک حالت ساده را نشان می دهد که بیننده خود را جزئی از صحنه تلقی می کند وتصویری که می بینید را واقعی مشاهده می کنید. بس تا به حال متوجه شدیم 4K Ultra HD به تنهایی نمی تواند از بس یک وضوح تصویر فوقالعاده برآید و نیاز به قابلیت های تصویری مکمل داشته تا تصویری نزدیک به واقعیت را پشتیبانی نماید.

اگر بخواهیم واقع بینانه به موضوع نگاه کنیم، نمی توان هم یک تلویزیون با کیفیت ساخت عالی ارائه داد و هم قیمت آن در کف باشد. شیائومی کیفیت را در حد متوسط قرار داده و قیمت را نیز به حداقل می رساند. برندی مانند سونی دقیقاً برخلاف این عمل می کند و تا جای ممکن کیفیت را بالا می برند، حتی اگر قیمت محصولات هم زیاد باشد ارزش این کیفیت ساخت را دارد. تلویزیون های پرفروش شیائومی کدامند؟ به دلیل قیمت خوبی که شیائومی ارائه می دهد بیشتر تلویزیون هایش در لیست پرفروش ها قرار دارند اما در این بین مدل هایی فروش بیشتری دارند، که آن ها را در جدول زیر لیست کرده ایم. اگر به دنبال خرید تلویزیون شیائومی هستید باید چند نکته را هنگام خرید مد نظر قرار دهید. تلویزیون های شیائومی تناسب قیمت و امکانات خوبی با هم دارند ولی کیفیت ساخت عالی در این مدل ها معنایی ندارد، کیفیت ساخت در حد معمولی و قیمت در کف بازار قرار دارد. اگر فکر می کنید کیفیت برای تان ملاک مهم تری از قیمت است باید سراغ سونی – ال جی – سامسونگ بروید؛ اما اگر قیمت مهم تر است شیائومی انتخاب بسیار عالی خواهد بود.

از دست ندهید
پنج دستورالعمل مضحک درباره جارو شارژی

شرکت شیائومی علی رغم آن که مدت کوتاهی از تاسیس آن می گذرد، توانسته است رسم و شهرت زیادی از طریق تولید لوازم برقی برای خود کسب کند. این شرکت در سال 2010 توسط لی جون و در سن 40 سالگی تاسیس شد که امروزه دلایل زیادی برای محبوبیت آن در میان مردم وجود دارد. بالا بودن خرید تلویزیون از برند شیائومی یکی از موارد نشان دهنده اعتماد کاربران به عملکرد و کیفیت محصولات این کمپانی است. یکی از مدل های تولید شده در این کمپانی، تلویزیون شیائومی 50 اینچ 4K ال ای دی 50P1 بوده که در سال 2021 وارد بازار شد و دارای کیفیتی بالا با قابلیت های زیاد است. تلویزیون 50 اینچ 50P1 با برخورداری از ویژگی Ultra HD 4K قادر است تصاویر و فیلم ها را با بهترین کیفیت و وضوح مورد انتظار پخش کرده و مواردی که از کیفیت کمی برخوردارند را ترمیم کند. این محصول به صفحه نمایش 60 هرتز مجهز است و امکان نمایش طیف بسیار گسترده ای از رنگ ها را دارد که باعث ایجاد تصویری چشم نواز می شود.

  • خرابی مین برد
  • پشتیبانی از فرمت صوتی DTS
  • قابلیت اتصال به بلوتوث Bluetooth
  • تصاویر رسمی
  • توییتر باند 13 در 26 میلی متر
  • پردازنده MediaTek MSD6886 هستههای 1.5 گیگاهرتزی
  • Afraland – 1 ماه پیش

کوانتوم دات ذرات کریستالی غیر ارگانیکی هستند که رنگ ها را خاص می کنند. ذرات کوانتومی غیر هم اندازه رنج نمایش رنگ ها را افزایش می دهند. با همدیگر یعنی نورابی و کوانتوم دات سه رنگ اساسی RGB را تشکیل می دهند. این دو ویژگی میزان نمایش رنگ را افزایش می دهند و حجم نمایش رنگ یعنی NTSC را به 100 درصد می رسانند. تلویزیون های LED معمولی نور سفید را به پیکسل ها می رسانند ودر بهترین شرایط نمایش رنگ های NTSC را به 72 درصد می رسانند. در این تلویزیون از نورپردازی مستقیم استفاده شده است و تاریکی منطقه ای را دارا می باشد. در آن نوربه صورت دینامیکی اعمال می شود و میزان کنتراست را افزایش می دهد. این تلویزیون ویژگی های بارز دیگری را نیز دارد و آن هم فرکانس تصویر 120 هرتز است و با ویژگی MEMC میزان نویز و بلور در تصویر را کاهش می دهد. دالبی ویژن و دیگر فرمت های کیفیت بالایی دینامیکی با این تلویزیون نمایش داده می شود. تلویزیون MI Q1 دارای پورت HDMI 2.1 است که پهنای باندی برابر با 48 گیگابایت دارد. شما فکر می کنید چقدر این ورژن از HDMI با ورژن 2.0 تفاوت داشته باشد. پهنای باند در پورت HDMI 2.0 برابر با 18 گیگابایت است. می توان گفت ورژن 2.1 به اندازه 3 برابر پهنای باند ورژن 2.0 می باشد. فرکانس تصویر در این تلویزیون 120 هرتز است. شما می توانید از کنسول بازی PS5 و یا Xbox X بیشترین استفاده را ببرید. زمانی که بازی با کیفیت 4K در نرخ 120 هرتز پخش می شود تلویزیون شیائومی MI Q1 می توان آن را با همان فرکانس نمایش دهد. این یعنی کنسول بازی و دستگاه بلوری در حداکثر استفاده خود قرار می گیرند و شما بیشترین لذت را از تصویر آن ها می برید.

از دست ندهید
دریافت بهترین نرم افزار برای افزایش انرژی چای ساز شما

[ بازدید : 16 ]

دیدگاهتان را بنویسید

دکمه بازگشت به بالا