تلویزیونسایر مطالبکولر گازی

کل مقدار شما می‌خواستید درباره بدانید کولر گازی و بودند ترسیدند بپرسند

هوای داخل نیز، پس از عبور از میان کویلهای پنل داخلی (اواپراتور)، تبدیل به هوای خنک و دلپذیر شده و موجب آسایش و رفاه ساکنین میگردد. لازم به توضیح است بالاترین سطح تصفیه هوا شستن هواست که در این فرایند کل آلودگی و ذرات معلق از هوا شسته میشود و هوای ۱۰۰٪ پاک و پاکیزه وارد فضای داخل آپارتمان یا فضای مسکونی میشود. کولر گازی گرین مدل H12P1T1A با ظرفیت ۱۲۰۰۰، کمپرسور روتاری و گاز مبرد R410 محصولی از نوع پرتابل یا قابلحمل است با قابلیت ایجاد سرمایش و گرمایش گزینهای با ارزش خرید بالا و مناسب برای مناطق معتدل به شمار میرود. به همین دلیل شکل ظاهری مدل پرتابل مدرن و شیک طراحی شده تا در فضاهای داخلی به زیبایی دکوراسیون اتاق بیافزاید. در حال حاضر انواع کولر گازی در مدل های دیواری، ایستاده، موقعیت نصب پشت پنجره ای، پرتابل و کاستی در ظرفیت های مختلف تولید می شوند.

  1. قیمت کمتر در مقایسه با اسپلیت
  2. قدرت خنککنندگی بالا و قابلیت قرار گیری آسان در پنجره
  3. کولر گازی گری مدل I’save-P09H1
  4. برچسب تقلبی کولر گازی و اسپلیت

کولر گازی مبرد در اواپراتور در اثر دمای محیط، تبخیر می شود و دوباره به گاز تبدیل می گردد؛ بنابراین مبرد با تبدیل مایع به گاز در اواپراتور(به عنوان یک واکنش گرماگیر)، سرد شده و سرمای خود را به محیط یا لوله های اواپراتور می دهد. بنابراین با توجه به مشخصههای مطرح شده برای این کالا میتوان از کولر گازی GWS-H24P1T1A به عنوان کارایی بهصرفه و بسیار باکیفیت نام برد که رضایت شما از خرید را به همراه خواهد داشت. چرا کولر گازی و اسپلیت قاچاق نخریم؟ تنظیم دمای اسپلیت روی عدد 25 درجه ضمن تأمین شرایط هوای مطلوب و مورد نظر شما، به عنوان موثرترین راهکار در کاهش مصرف و هزینه برق دستگاه در تمامی انواع کولرهای گازی و اسپلیتها مورد قبول کارشناسان قرار دارد. دولوله ای ها علاوه بر خارج کردن گرمای محیط، هوای تازه را نیز جایگزین می کنند، و نسبت به تک لوله ای ، قیمت بالاتری دارند. قدرت تراکم این کمپرسورها نسبت به نوع دینامیک بیشتر است. گاهی اوقات هم کولرهای بدون گارانتی در حالتی به دست شما میرسند که گاز خنککنندهشان تخلیه شده است و برای پرکردن گاز مخزن هم باید دست به جیب شوید. همین حالا دست به کار شوید حالت عکسبرداری و یا فیلمبرداری گوشی موبایل خود را فعال نماییید تا آماده عکسبرداری شود و کنترل تلویزیون را روبه روی دوربین گوشی خود بگیرید و یک باردکمه ها را بفشرید، تعجب نکنید ، فرستنده کنترل روشن نمی شود بلکه دوربین شما توانایی نمایش روشن و خاموش شدن مادون قرمز را دارد.

از دست ندهید
هفت راه برای اختراع مجدد چای ساز خود

نکته ای که در این مسئله وجود دارد این است که برای تنظیمات و نحوه کار با کنترل کولر گازی هردفعه که دکمه را فشار می دهیم نشانه و یا تصویری مربوط به آن حالت با توجه به مدل کولر و یا ریموت و یا صفحه نمایش پنل داخلی ظاهر می شود. ضریب عملکرد چیلرهای جذبی تک اثره بین ۰٫۶ الی ۰٫۸ است. هنگامی که دما بین ۱ تا ۳ درجه سلسیوس افزایش یابد (در حالت گرمایش ۱ تا ۳ درجه کاهش یابد) موتور به صورت ناگهانی دوباره روشن میشود. کولرگازی گرین مدل GWS-H24P1T1A، کالایی با ردهی انرژی A و قابلیت نظافت آسان است که علاوه بر این مشخصهها همراه با ویژگیهای دیگری همچون ظرفیت سرمایشی ۲۰ تا ۳۰ هزار BTU در ساعت، نوع گاز مبرد R410، فیلتر با قابلیت انتشار ویتامین ث در هوا، فیلتر یون نقره با قابلیت ضدباکتری و ضدقارچ، ظرفیت سرمایش ۲۴۰۰۰ و ظرفیت گرمایش ۲۵۰۰۰ است. این مدل کولر گازی دارای ریموت کنترل است و به دلیل شکل آن، برای فضاهای کوچک اجارهای یا استفاده موقت استفاده میشود. شما می توانید با تعیین دمایی خاص، کولر را همواره بر روی دمایی که مورد نظرتان است تنظیم کنید و به اتوماتیک در سرما و گرما دما به صورت خودکار تنظیم شود.

کولر گازی گرین مدل GFS-H48P3T3/R1، محصولی از نوع ایستاده، سازگار با آبوهوای شرجی و صنعتی است که مجهز به ریموت کنترل هم هست. در کنار این موارد این کولر گازی از ویژگیهای دیگری همچون، امکان تصفیهی هوا، ظرفیت سرمایش و گرمایش ۹۰۰۰، صدای ۵۲ دسیبلی، ۴ جهت اتوماتیک برای چرخش هوا، گاز مبرد R410 و ظرفیت سرمایشی ۱۰ هزار BTU در ساعت برخوردار است. همچنین با وجود ردهی انرژی B جزو دستگاههای پرمصرف بهحساب نمیآید و از این نظر بهصرفه است. چراکه این کالا از قابلیتهای قابلتوجهی همچون ردهی مصرف انرژی B، کمپرسور روتاری، ظرفیت سرمایشی ۲۰ تا ۳۰ هزار BTU، امکان تصفیهی هوا و فیلتر یون نقره با قابلیت ضدباکتری و ضدقارچ برخوردار است. واضح است که در این نوع تبخیر انرژی مصرف میشود، ولی مقدار انرژی مصرفی در مقایسه با تهویهٔ مطبوع بسیار کمتر است. یعنی با فعال شدن این حالت مقدار خیلی بیشتری از رطوبت هوا را نسبت به حالت عادی از محیط دریافت می نماید. جالب است بدانید که کمپرسور روتاری این کالای گازی قابلیت کارکرد تا دمای ۴۶ درجه را دارد و همراه با آن از مشخصههایی همچون قیمت پایینتر نسبت به سایر رقبا، توان ۸۴۰-۷۷۱ وات، چرخش و نوسان هوا از بالا به پایین و پرههای طلایی ضدزنگ همراه شده است.

از دست ندهید
سوالات جدیدی درباره قهوه ساز پاسخ داده شد و چرا باید هر کلمه این گزارش را بخوانید

این دکمه قادر است این قابلیت را برای شما فراهم سازد که دستگاه به حالت خودکار خاموش شود. امروزه برای رساندن دمای محیط به دمای آسایش باید از تجهیزات جدیدی جهت سرمایش و گرمایش در فصول مختلف سال استفاده کرد. از جمله مشخصههای این محصول میتوان به ویژگیهایی همچون ردهی مصرف انرژی B، قابلیت کنترل از راه دور و فیلتر چندگانه جهت تصفیهی هوای کمپرسور روتاری اشاره کرد. در سرمایش تبخیری مستقیم، مقدار آب موجود در هوای خنک شده افزایش مییابد. از این معیار می توان فهمید کولر مورد نظر، چه مقدار از انرژی الکتریکی را به سرما تبدیل میکند. این مدل کولر گازی محصولی ایرانی با قیمت بهصرفه است که با وجود صدای کم و سرمای مناسبی که ایجاد میکند گزینهای محبوبی در بین کالاهای دیجیکالا است. لازم به تاکید است که خیالتان از بابت موتور این کولر گازی کاملا راحت باشد چراکه بسیار پر قدرت است و میتواند باد را در چهار جهت پرتاب کند. در پایان باید تاکید کرد که حتما به ریموت کنترل کولری که میخرید، نهایت توجه (کارکرد آسان) را داشته باشید، چراکه احتمالا علاقهای ندارید که چند ساعت کلاس آموزشی را برای آشنایی با کارکرد آن بگذرانید! اگر شما در استفاده از کنترل کولر گازی خود با مشکل مواجه شده اید مطالعه این مطلب به شما کمک خواهد کرد.

این نوع کولر گازی تنها در مدل دیواری تولید و ارائه می گردد. در کنار ویژگیها و نکات مطرح شده در این مقالهی کامل، لازم است تا به قابلیتهای دیگری همچون بادگردان چندجهته هم توجه کنید؛ درواقع برخی از کولرها تنها میتوانند باد را به بالا و پایین هدایت کنند در حالی که برخی دیگر از مدلها، قابلیت پرتاب باد به چپ و راست هم دارند. دکمه کنترل درجه حرارت اتاق: تنها کاری که این دکمه انجام می دهد این است که درجه حرارت اتاق را کنترل نماید. پست برق این نیروگاه ۴۰۰ کیلوولت با سیتم ۱٫۵ کلیدی است. کاربرد این گزینه بیشتر برای مواقعی است که بیشتر مواقع شما در آن محیط حضور ندارید و شما با زدن این گزینه محیط را در دمایی یکنواخت قرار میدهد. در ویکیانبار پروندههایی دربارهٔ یخچال موجود است. سپس یخ تشکیل شده در استخر یخچال را شکسته و در انبار ذخیره میکردند. طی همین مدت، اکثر قطعات وارداتی آبگرمکن با قطعات ساخت داخلی جایگزین شدند و شرکت به صادرات قطعات ایرانی آبکرمکن به کشورهای اروپایی (آلمان، انگلستان و ایتالیا) پرداخت و سپس در دهه ۱۳۸۰ صادرات آبگرمکنهای ساخت ایران به کشورهای اروپایی را آغاز کرد و در ادامه به تولید و عرضهٔ محصولات جدیدی چون شوفاژ دیواری گازی و مایکروفر پرداخت.

از دست ندهید
معرفی چند نمونه جارو شارژی برتر سال 1402

شرکت آبسال در سال ۱۹۵۶ میلادی، تأسیس شد و تا سال ۱۹۸۳ تحت نام یونیورسال پیالسی شناخته میشد، سپس به آبسال تغییر نام داد. ICA-24CH-A، محصول شرکت ایران رادیاتور یکی باسابقهترین شرکتها در زمینهی تولید لوازم سرمایشی و گرمایشی است که با وجود کمپرسور GMCC توشیبای ژاپن یکی از گزینههای با ارزش خرید بالا محسوب میشود. برخی مواقع پیش میآید که ریموت کنترل به طور ناخواسته در دسترس کودکان قرار میگیرد و آنها ممکن است با فشار دادن برخی از دکمههای ، تغییراتی را در تنظیمات کولر به وجود آورند یا حتی ممکن است خود ما هم برخی مواقع ناخواسته دستمان روی برخی دکمهها رفته تنظیماتی کولر را به هم بریزیم. قیمت انواع کولر گازی و اسپلیت بر اساس نوع ظرفیت و نوع برند متفاوت است. ردهی انرژی این محصول A است و در کنار آن مجهز به حالت Eco جهت صرفهجویى بیشتر در مصرف انرژی است. نوع کمپرسور، کیفیت برند و نوع گارانتی و رده مصرف انرژی دستگاه فاکتورهایی هستند که روی قیمت کولر گازی تاثیر بسزایی دارند. کولر گازی سامسونگ مدل AR10MSSDWK/HC، محصولی همراه با فناوری اینورتر است که با توجه به برندی که از آن پشتیبانی میکند میتوانید از خرید خود کاملا مطمئن باشید؛ چراکه کیفیت محصولات سامسونگ زبانزد است!

کولر گازی همچنین به علت سطح کیفیت متفاوت، قیمت تمام شده کولر گازی 9000 برای تمامی برندها یکسان نمی باشد. ارائه میگردد. شکل ظاهری، محل قرارگیری دکمه ها و وجود برخی آپشن ها ممکن است در ریموت کولر گازی های مختلف متفاوت باشد اما علاوه بر دکمه Power که کاملاً مشخص است، دکمه MODE نیز در تمامی ریموت کنترل های این دستگاه ها مشترک میباشد. در صورتی که چراغ کنترل شما روشن شد نشان دهنده ی این است که دستگاه شما سالم می باشد و باید عیب یابی را از قسمت دیگری شروع کرد. دکمه فیلتر پلاسما:فیلتر پلاسما را می توان با استفاده از این دکمه خاموش و روشن کرد. این گازها در برخی موارد به شدت برای لایه ازون کره زمین مضر بوده و به همین دلیل در حال جایگزینی با گازهایی هستند که برای محیط زیست و لایه ازون مخاطرات کمتری داشته باشد. برچسبها یا پدهای حرارتی برای انتقال حرارت پردازندههای قوی مناسب نیستند و فقط برای چیپهای حساس استفاده میشوند و رسانایی گرمایی بالایی ندارند.

از دست ندهید
جاذبه حقایق من شرط شما به هیچ وجه درباره چای ساز نمیدانستید

دیدگاهتان را بنویسید

دکمه بازگشت به بالا