سایر مطالب

یک اطلاعات به میوه خشک کن در هر سنی

جاروبرقی هنگام استفاده از جاروبرقی متوجه بوی بد سوختگی می شوید و بعضا یک ود بد بو از جاروبرقی شما درمی آید. بهتر است هنگام غروب آفتاب و عدم حضور نور خورشید، میوه ها را زیر یک سایهبان و در مکانی سرپوشیده قرار دهیم؛ چرا که هوای مرطوب باعث تازه شدن میوه ها میشود. به طور مثال می توانیم در فصل زمستان از توت فرنگی به صورت خشک شده آن استفاده کنیم. برای خرید یک دستگاه میوه خشک کنی ابتدا باید مشخص کنید که روزانه و به طور میانگین در هر ساعت چقدر میتوانید چیپس میوه تولید کنید. زمانی که از دستگاه های صنعتی صحبت می کنیم باید در نظر داشته باشیم که از این دستگاه ها در منزل قرار نیست استفاده شود و در حقیقت باید بتوان با استفاده از آن ها کسب و کاری حرفه ای را راه اندازی کرد. حال در ادامه این موضوع می خواهیم به انواع دستگاه میوه خشک کن کابینتی اشاره کنیم. عرض تمام شده دستگاه های تک کابین ۱۲۰ سانتی متر و طول آن ۱۵۰ سانتی متر و با ارتفاع ۲۴۰ سانتی متر است. ابعاد دستگاه میوه خشک کن چقدر است؟

سرویس قابلمه دارای تنظیم دما در بازه های زمانی داده شده به دستگاه می باشد. یکی دیگر از بهترین برند چای ساز در ایران، چای ساز فلر مدل TS 260 است. 117 بپردازیم. همانطور که میدانید محصولات فلر یکی از باکیفیت ترینها درزمینهی لوازمخانگی برقی بوده و توانستهاند بهخوبی رضایت مشتریان و مصرفکنندههای خود را جلب کنند. که استفاده از مواد شیمیایی ممنوع می باشد. دستگاه خشک کن حرارتی یکی دیگر از روش های رطوبت گیری مواد غذایی می باشد.البته می توان گفت روش های زیادی برای رطوبت گیری مواد غذایی و شیمیایی وجود دارد. وزن دستگاه نیز حدود ۴۰۰ کیلو گرم بوده است. تعداد سینی دستگاه های خشک کن میوه بستگی به ظرفیت آنها دارد هرچه ظرفیت آنها بیشتر باشد تعداد سینی نیز بیشتر است.جنس این سینیها معمولا گالوانیزه و با رنگ الکترواستاتیک است و برای حفاظت از دستگاه و میوه ها یک لایه پلی اتیلن نسوز روی سینیها کشیده میشود. متاسفانه، با شرایط اقتصادی حاکم و گرانی بسیاری از تجهیزات برقی نمیتوان این دستگاه را به قشر کم درآمد جامعه توصیه کرد. با توجه به این موضوع چای ساز ها و کتری های برقی از لوازم برقی بسیار کارآمدی هستند که به تهیه ی چای و انواع نوشیدنی در کمترین زمان ممکن کمک می کنند.

از دست ندهید
5 قدم آسان برای یک استراتژی جارو شارژی برنده

چای ساز برقی دارای استند به گونه ای است که کتری چای ساز و قوری هردو در جای مخصوصی روی استند کنار هم قرار میگیرند. بسیاری از افرادی که بازنشسته و یا به دنبال شغل دوم هستند، تصمیم میگیرند با خرید یک دستگاه میوه خشک کن خانگی، به کسب درآمد در منزل فکر کنند. بوش یکی از برند هایی است که در چند دهه اخیر در زمینه تولید لوازم آشپزخانه برقی بسیار موفق عمل کرده و هر شخصی هنگام خرید لوازم برقی آشپزخانه به اولین برندی که فکر میکند بی شک بوش است . البته فکر نکنید که تمامی چای ساز های ایرانی ارزان قیمت هستند بلکه برخی چای ساز های ایرانی خوب از نظر کیفیت با چای ساز های خارجی برابرند و قیمتی مشابه با چای ساز خارجی دارند. کنترلی بر روی دما در روش خشک کردن به صورت طبیعی وجود ندارد.ولی در خشک کردن صنعتی دما با حساسیت زیادی کنترل می شود.این دستگاه های صنعتی به راحتی قابل برنامه ریزی هستند زیرا که مجهز به حسگر کنترل دما می باشند.حساسیت این حسگر ها کم تر از یک درجه سانتیگراد می باشد.بنابراین احتمال سوختن و آسیب محصولات وجود ندارد.

جاروبرقی منبع تولید گرما در این دستگاه در قسمت پایینی آن قرار دارد. وجود یک منبع تولید و فن هوای گرم درون دستگاه میوه خشک کن باعث میشود که هوای داغ به وسیلهی این فنها به طور کاملا یکنواخت و یکدست درون دستگاه پخش شود و محصولات بدون اینکه پخته شوند رطوبت خود را از دست میدهند و خشک میشوند. نحوه کار المنتورها بدین شکل است که شما دمای دستگاه را تنظیم کرده تا المنتها به میزان لازم گرما تولید کنند، سپس گرما به کمک فنهای داخلی در تمام محیط میوه خشک کن پخش میشود و زمانی که فضای درون دستگاه به دمای مطلوب رسید عملکرد المنتها متوقف میشود. و از آن جایی که قیمت تمام شده محصول هم در این روش بسیار بالا می باشد برای بسیاری از تولید کنندگان نیز توجیه اقتصادی ندارد. ولی خرید میوه خشک به دلیل قیمت بالای آن آنچنان به صرفه نیست و شما میتوانید با خرید یک دستگاه میوه خشک کن خانگی، چیپس میوه مورد نیاز خود را تولید کنید و میتوانید از خوردن میوههای محبوب خود در هر فصلی لذت ببرید و نگران فاسد شدن میوههای خود نباشید.از طرف دیگر خرید دستگاه ميوه خشك كن صنعتي نیز توجیه اقتصادی دارد.از آنجا که برای تولید چیپس میوه نیازی به محصولات تازه نیست میتوانید با قیمت کمتر میوههای نه چندان مرغوب و درجه چندم را از بازار یا باغدارها خریداری کنید و با خرید دستگاه ميوه خشك كن صنعتي، تولید چیپس میوه را شروع کنید.

از دست ندهید
4 کاری که باید بلافاصله درباره میوه خشک کن انجام دهید

ممکن است برای بسیاری از افراد پیش بیاید که آیا این دستگاه ها توانایی خشک کردن گیاه آلوئه ورا را هم دارند یا خیر؟ بعضی از افراد برای خشک کردن میوهها از فر پخت استفاده میکنند که با توجه به نوع حرارت دهی فر که کاملا یکدست نیست، گاهی میوهها به جای اینکه رطوبت خود را از دست بدهند با حرارت زیاد پخته میشوند و ظاهر نامناسبی پیدا میکنند و دیگر به اندازی میوه خشکهای دیگر مفید نیستند. ویدئوی نحوهی کار با میوه خشک کن را در اینستاگرام ببینید.میوه خشک علاوه بر اینکه در داخل کشور مصرف میشود در خارج از کشور نیز بسیار پرطرفدار است و از آنجا که بعضی از میوههای ایران در کشورهای دیگر کشت نمیشود میتواند انتخاب خوبی برای صادرات میوه خشک به این کشورها باشد. در بعضی از محصولات غذایی خشک شده برای زیباتر کردن ظاهر آن ها از مواد شیمیایی استفاده می کنند. حتی برخی کارخانجات به میوه ی خشک شده شکر و برخی مواد شیمیایی مضر اضافه می کنند. از آنجا که برخی مواد غذایی به راحتی فاسد میشوند و خواص خود را از دست میدهند، باید با استفاده از تکنیک های موجود، آن ها را برای ماندگاری طولانیتر و حفظ خواص آماده کرد.

میوه خشک یا چیپس میوه یکی از تنقلات و خوراکیهای سالم است که از گذشته به طور سنتی تولید میشده و محبوبیت زیادی داشته و امروزه نیز با وجود انواع دستگاه میوه خشک کن، چیپسهای میوه متنوعی در بازار موجود است. از آنجایی که فرآیند خشک کردن میوه چند ساعتی طول میکند، پس احتمال اینکه فراموش کنید که دستگاه را خاموش نمایید، وجود دارد. دستگاه های خشک کن میوه در 3 نوع برقی، گازی و گازوئیلی در بازار موجود هستند که پرکاربردترین نوع آنها دستگاه میوه خشک کن گازی است. دستگاه خشک کن میوه از ماشین آلات آماده سازی محصول است و نحوه کار میوه خشک کن آن اینگونه است که با تخلیه رطوبت میوهها بدون اینکه میوه مواد مغذی و ویتامینهای خود را از دست بدهد، آنها را خشک میکند. چای سازهای این برند در انواع مختلفی ارائه میشوند و در شمار یکی از باکیفیتترین محصولاتی هستند که در حال حاضر در کشور موجود بوده و میتوانید برای سفارش و خریداری آنها اقدام کنید.

از دست ندهید
چگونه سرویس قابلمه بدست آوریم

محصولاتی با جنس بدنه فلزی انتخاب مناسب تری برای خرید هستند، اگر قصد خرید چای ساز با جنس استیل را دارید حتما دقت کنید که ضد زنگ و مقاوم در برابر رسوب باشد تا در طول زمان برای شما مشکل ساز نشود. این دستگاه خشک کن صنعتی مورد استفاده در کارخانه جات بزرگ است برای تولید با تناژ بالا مورد استفاده قرار می گیرند.در فرایند رطوبت گیری در این دستگاه هیچ وقفه ای وجود ندارد و محصول از یک سوی تونل وارد می شود و از سوی دیگر تونل به طور کامل رطوبت گیری شده و خارج می شوند. از دیگر موارد استفاده از این دستگاه می توان به تهیه ی لواشک، ماست تازه و غذاهایی که به دمای ملایم اما با دوام نیاز دارند می توان اشاره کرد. اما امروزه کمتر از این نوع دسته ها استفاده می شود چرا که به هنگام استفاده از آن همیشه نیاز به دستگیره های پارچه ای خواهد بود. ظرفیت این نوع از چای سازها کم بوده و به همین علت هم خیلی با اقبال خوبی از سوی کاربران مواجه نشدهاند. خشک کن میوه انواع مختلفی دارد، اولویت مدلهای خانگی مصرف انرژی پایین و صدای کم است؛ مدلهای مختلفی از برندهای ایرانی و خارجی در بازار وجود دارند که اکثر آنها ویژگی های تقریباً یکسانی دارند.

پیش از این به راهنمای خرید دستگاه میوه خشک کن و بررسی 10 سوال مهم خریداران درباره دستگاه خشك كن ميوه پرداخته ایم.با بلاگ ویترین نت همراه باشید تا همه نکات لازم درباره انواع دستگاه ميوه خشك كن از جمله دستگاه میوه خشک کن خانگی و صنعتی را بررسی کنیم تا قبل از خرید، اطلاعات کافی و مناسبی از این دستگاه داشته باشید. دستگاه میوه خشک کن کابینی پرفروشترین و کاربردیترین دستگاه خشک کن میوه است که قیمت معقولی دارد و میتواند برای تاسیس کارگاه میوه خشک کنی خانگی و کوچک انتخاب مناسبی باشد. تعداد سینی این دستگاه میوه خشک کن خانگی حداقل 15 عدد است.خرید دستگاه میوه خشک کن از نظر اقتصادی نیز مدتیاست بسیار سود آور شده است. اگر شما قصد خرید بهترین چای ساز برای منزل و یا محل کار خود را داشته باشید باید به ویژگیهای این دستگاه توجه کنید. چای ساز مارک زومیت در رده بهترین مارک چای ساز قرار میگیرد.

از دست ندهید
حقیقت صادقانه به نیکی در جارو شارژی

دیدگاهتان را بنویسید

دکمه بازگشت به بالا