سایر مطالب

۸ مدل از بهترین لپتاپهای زیر ۱۰ میلیون تومان

۸ مدل از بهترین لپتاپهای زیر ۱۰ میلیون تومان

laptopمودم: این وسیله یک روش استاندارد را برای اتصال به اینترنت ارائه می دهد. کارت شبکه محلی (LAN) – این ابزار توسط بسیاری از کامپیوترها بویژه کامپیوترهای موجود در شبکه اداری اینترانت برای اتصال آنها به یکدیگر مورد استفاده قرار می گیرد. مودم کابل: این نوع مودم از کابل تلویزیون شما برای اتصال به اینترنت استفاده می کند. مودم خط مشترکین دیجیتال: این وسیله یک وسیله اتصال سرعت بالا می باشد که بر روی یک خط تلفن استاندارد کار می کند. مودم DSL نرخ بیت بالا (VDSI) : نسل جدید DSL یعنی VDSL ملزم به آن است که خط تلفن شما دارای کابل های فیبر نوری باشد. عملکرد یک کامپیوتر معمولی در ابتدا با روشن شدن آغاز می گردد. شما تکمه “On” را بر روی کامپیوتر و مانیتور فشار می دهید. در بسیاری از دستگاهها BIOS متنی را درباره اطلاعاتی مثل میزان حافظه نصب شده در کامپیوتر و نوع دیسک سختی که شما دارید، نمایش می دهد.

  • انتقال دادهها
  • نصب و راه اندازی
  • پردازنده مرکزی: اینتل Core i5 ۹۴۰۰ یا نسل نهمی
  • تاریخ تأسیس: ۲ آوریل ۱۹۸۹
  • نمایشگر: ۱۴ اینچی با وضوح Full HD

laptopچنانچه قصد ارتقای سرعت و عملکرد کامپیوتر و لپ تاپ خود را دارید، خرید هارد ssd و نصب آن می تواند ایده ای مناسب باشد. کامپیوترهای قدیمی اکثرا از هاردهای hdd بهره می برند. فراموش نکنید کاربر هیچ گونه محدودیتی برای ارتقاء میزان هارد خود نخواهد داشت. در این بین این نکته را نیز به یاد داشته باشید که برای ارتقای ظرفیت هارد، باید پاور و منبع تغذیه شما نیز قدرت پشتیبانی از آن را داشته باشد. مغز متفکر کامپیوتر یا پردازنده مرکزی از جمله مهمترین سخت افزارها در سیستم شناخته میشود. در واقع این بخش از رایانه اقدامات محاسبات و همچنین اجرای برنامه ها را می تواند برای شما انجام دهد. یکی از مهمترین قطعات یک سیستم گیمینگ، پردازنده است. عملکرد و راندمان کلی سیستم با استفاده از این قطعه مورد بررسی قرار میگیرد. در واقع با توجه به اینکه برای محاسبات فیزیکی، پردازنده به عنوان مهمترین بخش شناخته می شود.

از دست ندهید
سنگ لوزه و درمان آن

CPU که قلب کامپیوتر شماست نیز از میلیونها ترانزیستور…

laptopرا از طریق چیزهایی که می پوشیم انجام دهیم . این کامپیوترها نمی آیند تا جایگزین مدل دیگری از کامپیوتر مثل دسکتاپ ها شوند اما خب مثل تبلت ها یک ایجاد نیاز است و احتمالا طرح های اقتصادی از پیش طراحی شده ای را دنبال می کند . حدود یک سال پیش ایده ای از طرف شرکت ژاپنی تولید کننده قطعات و محصولات الکترونیکی ( شرکت minebea ) مطرح شد و کیبرد شیشه ای را نشان می داد که به صورت تاچ یا لمسی بود . یک سال پیش فقط در حد یک ایده بود اما این شرکت… قطعات الکترونیکی یک محدوده تحمل دمایی و یا یک محدوده دمای کاری مجاز دارن ، یعنی تا یه حدی می تونن دمای گرم یا سرد رو تحمل کنند و اگر از این محدوده خارج شود دچار نقصان خواهند شد . CPU که قلب کامپیوتر شماست نیز از میلیونها ترانزیستور… کامپیوتر خود را چگونه تمیز کنیم ؟ آخرین باری که کامپیوتر خود را تمیز کردید کی بود ؟

laptopاین مورد نیز همچون نکته قبل بسته به نیمه آماده و یا کامل بودن نوع کامپیوتر کوچک شما می تواند ثابت و یا قابل تغییر باشد. از دیگر فاکتورهای اساسی و مهم در خصوص انتخاب و خرید کامپیوترهای کوچک توجه به درگاه های ارتباطی تعبیه شده در پنل پشت و جلوی محصول است. چرا باید کامپیوتر کوچک اینتل بخریم ؟ به جرأت می توان گفت شرکت اینتل Intel یکی از معتبرترین شرکت های کامپیوتری دنیا و به عنوان بزرگترین تولید کننده پردازنده در جهان است که کامپیوتر کوچک قدرتمند خود را با نام Intel NUC روانه بازار کرده است. وجود سخت افزار قدرتمند ، طراحی یکپارچه و توجه به کیفیت در کنار مزایایی چون ابعاد کوچک و امکانات فوق العاده تکمیل کننده ویژگی های قابل ذکر برای مینی پی سی های اینتل (Intel Mini PC) است . بنابرین با خرید مینی پی سی اینتل (Intel Nuc Mini Pc) انتخابی هوشمندانه را در خرید مینی پی سی به همراه داشته باشید.

از دست ندهید
سه راه‌هایی که فیس‌بوک بدون اطلاع من کولر گازی من را نابود کرد

اگر شما هم جزو افرادی هستید که تازه لپ تاپ خریداری کرده اید و نمی دانید باید از لپ تاپ خود چطور نگهداری کنید، باید بدانید که لپ تاپ ها بسیار ظریف و حساس هستند. به طوری که اگر از آنها به درستی مراقبت نکنید ممکن است مدت زیادی عمر نکنند.اگر لپ تاپ شما SSD ندارد، در هنگام حرکت بسیار مراقب باشید. در هنگام فعالیت و تکان های بیش از اندازه، هارد دیسک های مکانیکی در معرض آسیب هستند. نشستن گربه بر روی لپ تاپ ممکن است، عکس جالبی برای صفحه اینستاگرام شما باشد،اما آن را به این کار تشویق نکنید. گربه ها جذب گرمای سیستم می شوند،اما موهای آنها داخل فن سیستم خواهد شد و در نهایت منجر به گرم شدن بیش از حد و خرابکاری می شود. شما ممکن است تصور کنید که کابل ها موجودات بی آزاری هستند و اتفاقات بدی در مورد آنها نمی افتد.کابل ها می توانند پیچ بخورند، جمع شوند و اطراف هر چیزی را احاطه کنند.

  • آزمایشگاه سخت افزار
  • امکان نصب ویندوز از طریق بوت دوگانه
  • استفاده از لپ تاپ در سلامت
  • گجت های فوق العاده قدرتمند
  • با قابلیت های جدید ویندوز 11 آشنا شوید
  • بدنه مقاوم و فلزی

یکی از بخش های مهم کار با لپتاپ، کیبرد و صفحه نمایش دستگاه شماست. بنابراین، برای تمیز کردن کیبرد و صفحه نمایش دستگاه خود حتما از دستمال مخصوص استفاده کنید که بدون پرز است؛ قبل از تمیز کردن دستگاه خود با پارچه بهتر است آن را کمی مرطوب نمایید. به هیچ وجه از الکل و اسپری برای تمیز کزدن کیبرد و صفحه نمایش دستگاه خود استفاده نکنید. تا جایی که امکان دارد اجازه ندهید که بر روی دستگاه شما گرد و غبار بنشیند؛ زیرا این گرد و غبارها وارد دکمه های دستگاهتان می شوند و می توانند بر روی عملکرد دستگاه شما تاثیر منفی بگذراند. لپتاپ خود را از روی صفحه نمایشگر بلند نکنید؛ این قسمت از لپ تاپ شما بسیار ظریف است و این کار شما می تواند آسیب زیادی به دستگاه تان وارد کند. همچنین بهتر است که از قسمت میانی صفحه نمایش، لپتاپ خود را باز و بسته کنید؛ زیرا باز و بسته کردن لپتاپ از قسمت کناره می تواند در طولانی مدت آسیب زیادی را به دستگاهتان وارد کند.

از دست ندهید
قانون 3 دقیقه برای سرویس قابلمه

9 داستانی که درباره لپ تاپ نمی‌دانستید

خانواده های زنبوک و ویووبوک بیتشرین تعداد لپ تاپ لمسی با قلم ایسوس را درون خود جای داده و البته در کنار این موضوع تبلت راگ و ویووبوک ایسوس نیز از قلم به صورت کامل پشتیبانی می کنند. بنابراین می توان گفت که بیشترین حجم دستگاه های لپ تاپ لمسی با قلم را در خانواده ویووبوک ایسوس می توان مشاهده کرد و متاسفانه در سری های دیگر این شرکت، کمتر شاهد چنین محصولاتی باشیم. لپ تاپ لمسی با قلم ایسوس بیشتر مناسب کاربرانی است که نیازمند چنین قابلیت هستند که از آنها می توان به طراحان، دانشجویان، هنرمندان اشاهر کرد. در آی تی سیتی یکی از اصول اولیه ما، تضمین قیمت است. بنابراین می توان با اطمینان گفت که بهترین قیمت لپ تاپ را می توانید از مجموعه آی تی سیتی دریافت کرده و در صورت نیاز خرید قسطی لپ تاپ را نیز از طریق ما انجام دهید. این موضوع باعث می شود تا تجربه خرید کاربران، یک تجربه دلنشین و بدون حاشیه شده و نیازی به تماس های متعدد و هماهنگی های تلفنی به حداقل برسد.

5. مرحله پنجم نصب اپلیکیشن شاد برای کامپیوتر و لپ تاپ اکنون وارد دسکتاپ کامپیوتر خود شوید. آیکون نرم افزار شاد را مشاهده می کنید. 6. مرحله ششم نصب اپلیکیشن شاد برای کامپیوتر و لپ تاپ بعد از اطلاع مدیر و یا مدرسه به اولیا دانش آموز قابل دسترسی می باشد. که بایستی اطلاعات خواسته شده اعم از کد ملی ، سریال شناسنامه و تاریخ تولد را وارد نمایید تا به گروه کلاسی مربوطه در اپلیکیشن شاد وارد شوید. اتباع خارجی چگونه می توانند وارد اپلیکیشن شاد شوند؟ این افراد باید به جای کد ملی، کد هویتی اتباع خود را وارد کنند و نیازی نیست که قسمت های مربوط به اطلاعات شناسنامه ای را تکمیل نمایند. آیا امکان ذخیره سازی کلاس و محتوای آموزشی در اپلیکیشن شاد وجود دارد؟ بله ، تمامی محتوایی که در اپلیکیشن شاد ارائه می شود قابل ذخیره سازی می باشد. اگر برنامه کلاس های اپلیکیشن شاد با پخش دروس از رسانه ملی تداخل داشت باید چه کرد؟

از دست ندهید
هر چیز کوچک شما نیازمند درباره بدانید کولر گازی و بودند ترسیدند بپرسند

شما باید سراغ گزینههای بسیار قویتری بروید که قیمت گرانتری قیمت لپ تاپ i5 هم دارند. چرا که این سیستمها دقیقا برای کار شما ساخته شدهاند و با انجام کارهای سنگین توسط چنین لپتاپهایی عمر باتریشان سریعا به پایان نمیرسد. حالا ممکن است یک سیستم معمولی داشته باشید و بخواهید از طریق خواندن این مطلب، طول عمر باتریتان را افزایش دهید. در چنین شرایطی فقط کافی است نوع فعالیتتان را با لپتاپتان مشخص کرده و بر اساس سیستمی که دارید، کارهای مختلفی انجام دهید. مثلا اگر به جز لپتاپتان یک PC نسبت خوبی داشته باشید، بهتر است کارهای پردازشیتان را با انجام داده و از لپتاپتان فقط برای کارهای دانشگاهی یا عادی استفاده کنید. اگر هم چنین چیزی ندارید و لپتاپتان عادی و در سطح یک محصول میانرده است، حتما سعی کنید از انجام کارهای پردازشی و سنگین پرهیز کرده و همیشه نو مانیتورتان را در کمترین درصد قرار دهید. در این مطلب بیشتر راجع به برند ایسوس صحبت کردیم.

اين رایانه ها کاربردهاي مختلفي دارند.

ترکیبی از یک لپتاپ و یک تلفن همراه است. تبلت از یک تلفن همراه، بزرگتر است و به جای صفحه کلید از یک صفحه نمایش لمسی بهره می گیرد. رایانه هایی هستند که افراد آن را میپوشند و بدون کمک از دست به راحتی از آن استفاده می کنند. اين رایانه ها کاربردهاي مختلفي دارند. ساعت هوشمند، کاله هوشمند نمونه هایی هستند. امروزه برای کنترل بسیاری از دستگاه ها به کار می روند. مشخصه کلیدی این رایانه ها، طراحی اختصاصی برای انجام یک کار مشخص است و مهندسین طراح میتوانند محصول را برای کاهش اندازه و قیمت، بهینه کنند. امروزه استفاده همه گیر از ابزارهاي سيار Device Mobile مانند لپتاپ، تبلت، تلفن های همراه و… سبب شده که فناوری هاي جديدتر و همراه با اين ابزارها جهت ارتباط با محيط بيرون پديد آيند. استفاده از ارتباطات بیسیم و راديويي، سامانه شناسايي با استفاده از فرکانس راديويي، بارکد و کدهاي دوبعدي و…

از دست ندهید
8 راه‌هایی که اقتصاد کند چشم‌انداز من را در جارو شارژی تغییر داد

laptopاما برای آسودگی خیال مشتریان عزیز، فروشگاه به روز استوک یک هفته گارانتی تعویض به صورت کتبی و یکسال خدمات پس از فروش به مشتریان ارائه میکند. همچنین لپ تاپ استوک و تمامی کالاهای استوک شامل یک سال خدمات پس از فروش میباشند که در صورت ایجاد مشکل دستمزدی بابت تعمیر لپتاپ گرفته نمیشود و تنها هزینهی قطعه از مشتری دریافت میگردد. لذا مشتریان گرامی می توانند با خیالی آسوده نسبت به خرید لپ تاپ استوک و دیگر کالاهای استوک اقدام فرمایند. بله شما می توانید با مراجعه به فروشگاه فیزیکی بهروز استوک خرید کالای استوک و اللخصوص لپ تاپ استوک را به صورت حضوری انجام دهید. در فروشگاه بهروز اولویت ما ارسال سریع کالا به مشتریان میباشد. کالاها و لپ تاپ استوک قبل از قرارگرفتن در فروشگاه کلیهی مراحل تست را گذراندهاند. با این حال ما پس از ثبت سفارش یک بررسی اجمالی نهایی از دستگاه انجام داده سپس آن را برای ارسال آماده میکنیم.

چگونه می‌توان (انجام داد) لپ تاپ مجازی فوری

اگر شما این مقاله را تحسین می کنید، مایلید اطلاعات بیشتری در مورد خرید لپ تاپ استوک مایکروسافت بدست آورید به سایت ما مراجعه کنید.

[ بازدید : 13 ]

دیدگاهتان را بنویسید

دکمه بازگشت به بالا