سایر مطالب

اکنون باید بخرید برنامه‌ای که معتقد است برای میوه خشک کن ساخته شده است

سرویس کارد و چنگال هزينه خدمات جاروبرقی بر حسب تجربه ، سابقه ، ضمانت نامه و نوع کارکرد تکنسين قيمت را تعيين مينمايد. تهیه گرانولا و لواشک خانگی را هم به قابلیتهای این وسیله اضافه کنید. صرفهجویی: اگر مثلا از میوهای زیاد دارید و بعید میدانید در کوتاهمدت تمامش کنید، میتوانید میوههای اضافه را تا خراب نشدهاند خشک کنید. برخی نمونههای کارخانهای قند اضافه دارند و برخی هم مونوسدیم گلوتامات که میتواند حساسیتزا باشد. جنس بدنه را معمولا از پلاستیک یا استیل می سازند بدنه استیل معمولا برای میوه خشک کن های بزرگ و صنعتی مناسب است مدل های خانگی را معمولا از پلاستیک می سازند که قیمت پایین تری دارند و برای مصارف خانگی کفایت می کنند. المنت حرارتی گرما تولید میکند و فن گرمای تولیدشده را داخل دستگاه بهگردش درمیآورد. دستگاههای میوه خشک کن برای انجام این فرایند به المنت حرارتی و فن مجهزند. این توان مصرفی مربوط به کارکرد المنت حرارتی و موتور فن است و هرچه توزیع یکسانتری بین المنت و فن داشته باشد، دستگاه کارکرد بهتری خواهد داشت. تنها چالش این فرایند توزیع یکنواخت گرما است. ازلحاظ فنی خشککردن مواد غذایی فرایند پیچیدهای نیست. ضمنا ازآنجاییکه خشککنها فرایند خشککردن را بهآهستگی انجام میدهند، احتمال خراب از آب درآمدن نتیجه کار خیلی کم است.

جارو شارژی پاسخ این سوال کمی سخت است، چراکه هر شخص باید به جیب خود نگاه کند و بهترین تصمیم را بگیرد. چراکه اگر با یک حساب سر انگشتی بخواهیم حساب کنیم، خرید میوه خشککنهای بزرگ و پرمصرف کمی به صرفه نیست. سپس، با کمی حساب سر انگشتی متوجه خواهید شده که از خریدی که کردهاید راضی هستید و دیگر دغدغهای از بابت تهیه میوههای خشکشده ندارید. خشککنهای فاقد تایمر فقط کلید روشن – خاموش دارند و بنابراین هنگام خشک کردن میوه باید دایما حواستان به ساعت باشد و از آنجایی که خشککردن مواد غذایی معمولا چند ساعت طول میکشد، بعید نیست که یادتان برود به دستگاه سر بزنید. پس جالب است بدانید که دستگاههای خشککن مواد غذایی علاوهبر خشککردن میوه برای خشککردن سبزیجات، غلات، گوشت و حتی گُل هم کاربرد دارند. اما بیشتر فرهای کانوکشن یا فندار و همچنین فرهای معمولی قادر به تولید گرمای با مختصات لازم برای خشککردن مواد غذایی نیستند و نقاط غیر همدما ایجاد میکنند. همانطور که گفتیم مواد غذایی خشکشده ماندگاری بیشتری دارند.

از دست ندهید
جاذبه حقایق من شرط شما به هیچ وجه درباره چای ساز نمیدانستید

درست است که دستگاههای گازی فضای زیادی از آشپزخانه را اشغال میکنند، اما قادر به خشک کردن میوههای بیشتری هستند. یکی از وسایلی که تمیز کردن خانه را راحتتر و سریعتر کرده است، جارو شارژی است. خرید میوه خشک کن میتواند شما را در خشک کردن میوه به خودکفایی کامل برساند. در نظر داشته باشید که کیفیت خشک کردن میوه و سایر خوراکی ها به کیفیت دستگاه بستگی داشته و باید در هنگام خرید دستگاه میوه خشک کن همیشه محصول با کیفیت و استاندارد را انتخاب و خریداری نمائید. در ادامه با ما همراه باشید تا به معرفی نکات مهم در استفاده از چای سازها بپردازیم. امروز در «درجه» با ما همراه باشید تا با این وسیله کاربردی و نمونههای موجود در بازار بیشتر آشنا شوید. منتها دقت داشته باشید که خشککنهای دارای سینی گِرد بیشتر برای مواد غذایی خشک (میوه، سبزی، گوشت و امثال اینها) قابلاستفادهاند. وقتی هم که دما از حد لازم بالاتر باشد، مواد غذایی بهجای خشکشدن میپزند و درنتیجه بخش قابلتوجهی از طعم و مواد مغذیشان از دست میرود. اما مثلا بیشتر طول میکشد که به دمای لازم برای شروعبهکار برسد. هر چه توان مصرفی وسیله ای بیشتر باشد انرژی بیشتری مصرف می کند ولی در عوض سریع به دمای مورد نظر رسیده و کار شما را سرعت می بخشد دستگاههای با توان مصرفی بالا گران تر هستند و برق بیشتری مصرف می کنند توان مصرفی بین 300 تا 700 وات برای یک دستگاه می تواند قدرت مناسب و مطلوبی داشته باشد.

بهاینترتیب میتوانید کنترل بیشتری روی کیفیت نهایی کار داشته باشید و از خشکشدن زیادی جلوگیری کنید. درمورد دستگاههای خشک کن مواد غذایی مهمترین توجیهش میتواند جلوگیری از فساد خوراکیها و حفظ ویتامینها و مواد معدنی باشد. مهمتر اینکه برخلاف مواد غذایی خشکشده یا کنسروی کارخانهای حاوی نمک و نگهدارندههای سولفوری نیستند. روش های زیادی برای خشک کردن میوه ها وجود دارند اما استاندارد نیستند و در طول مدت زمان خشک کردن مواد مصرفی گردو غبار زیادی را در خود جمع می کنند. چاشنیهای خریداری شده در فروشگاه: همه چاشنیها گزینههای خوبی برای خشک کردن نیستند. میوه خشک کن پارس خزر مدل GP102 و میوه خشک کن پارس خزر مدل GP103 هر دو با طراحی زیبا و کاربردی جهت خشک کردن میوه ها و سبزیجات به کار می روند. به گونه ای که برخی از ان ها را می توان برای تمیز کردن مبل، پرده و یا سطح های مختلف دیگر بکار برد.

از دست ندهید
انواع روکش دندان شیری و فیشور سیلانت کودکان

1- این نوع ظروف برای گرم کردن کنسرو و قوطی، پخت غذاهای آبدار و یا نگهداری غذا در فریزر استفاده می شوند. بعد از به جوش آمدن آب، کتری و قوری به لطف این سیستم گرم میمانند و شما میتوانید در فواصل زمانی مختلف برای خود چای بریزید بدون آنکه چای سرد شود. میوه خشک کن هایی که توان مصرفی بالاتری دارند، سریعتر گرم میشوند، اما گرانترند و برق بیشتری هم مصرف میکنند. این ظروف دوام بیشتری نسبت به ظروف تفلون و سرامیکی دارند و به مرور زمان خاصیت چسبندگی خود را از دست نمیدهند. دستگاههای خشککن مواد غذایی آب میانبافتی خوراکیها را میگیرند، اما بیشتر ویتامینها و آنزیمها را باقی میگذارند. اما خشککنها با از بینبردن آب میانبافتی خوراکیها مانع رشد عوامل موذی و درنتیجه افزایش ماندگاری مواد غذایی تا ماهها یا حتی سالها میشوند. اغلب خوراکیها هم چیزی بین ۲ تا ۹۶ درصد آب میانبافتی دارند. حرارت این دستگاه بین 40 تا 70 درجه سانتی گراد می باشد که با توجه به نوع میوه می توانید دما را تنظیم کنید برای خشک کردن میوه های با آب زیاد بهتر است از دما های بالاتر و نزدیک به 70 درجه تنظیم کرد علاوه بر خشک کردن میوه ها از این دستگاه می توانید برای خشک کردن سبزیجات استفاده کنید.

این محصولات برای تمیز کردن سطوح بزرگی از فرش ایدئال و قدرتمند هستند، همچنین سنسورهایی حساسی دارند که امکان مکش گرد و خاک را از بین تاروپود فرشها فراهم میکند. این محصولات برای نظافت گوشه و کنارههای اتاق، پارکتها و موکتها کاربردی هستند و از آنجایی که ساختاری جمع و جور دارند، مشکلی از بابت ذخیرهسازی ندارند. همچنین از آنجایی که ساختاری حجیم دارند، از بابت ذخیرهسازی در فضاهای کوچک ممکن است مشکلساز باشند. مصرف انرژی این دستگاه به نسبت پایین بوده و با وجود مراکز گسترده تعمیر و قطعات این برند، مشکلی از بابت خراب شدن دستگاه وجود ندارد. نکته دیگری که کار با خشککنها را راحتتر میکند، قابلیت شستوشوی قطعات در ماشین ظرفشویی است. جارو شارژی بوش: این برند مدلهای مختلفی را تولید کرده است. برند دسینی یکی از برندهای پیشگام در طراحی و تولید انواع قابلمه و وسایل پخت و پز است. ظروف پخت و پز دسینی از زیبایی و کیفیت خوبی برخوردارند. شرکت دسینی یک برند ایرانی است که چندین سال است به تولید انواع لوازم پخت و پز مشغول است. علاوه بر مواردی که در بالا اشاره کردیم، نام برند و تولیدکننده دستگاه نیز فاکتور بسیار مهمی است که میتواند بر روی تصمیم شما و حتی قیمت میوه خشک کن تاثیرگذار باشد.

از دست ندهید
داستان کوتاه: واقعیت درباره میوه خشک کن

با استفاده از پارچه، دیگر نیازی به زیر و رو کردن میوه ها نیست و با گذشت زمان، میوه ها به خوبی و یکدست خشک خواهند شد. چربیها: خشک کردن مناسب مواد غذایی وابسته به تبخیر رطوبت است و متأسفانه چربیها تبخیر نمیشوند. با دستگاههای خانگی خشک کن مواد غذایی میتوانید میوه خشک مصرفیتان را خودتان تهیه کنید. در سال ۱۹۵۸ طراحان مؤسسه فناوری ایلینوی این قهوهساز را به عنوان یکی از بهترین اختراع دنیای مدرن معرفی کردند و یک نمونه از این قهوهساز در موزه هنر مدرن جای دارد. این دستگاه میوه ها را مانند چیپس ها خشک می کند و این امکان را به شما میدهد که بتوانید در تمام فصول سال از میوه های مختلف استفاده کنید. شما باید آنها را بسته به سلیقه و میزان نیاز خود خریداری کنید. برای خرید میوه خشک کن به چه نکاتی باید توجه کنیم؟ یا گاهی لازم است برای تمیز کردن راهرو یا ماشین جاروبرقی را جابجا کنیم. لازم است هنگام خرید بسیار دقت کنید تا سرویس اصل انتخاب کنید. فقط کافی است خوراکی موردنظر بهمدت لازم در معرض مداوم دمای مناسب قرار بگیرد.

خشککنها بهعلاوه در تهیه تِمپه اندونزیایی (از فراوردههای تخمیری سویا)، ناتوی ژاپنی (ناتو هم از فراوردههای تخمیری سویا بهشمار میرود)، ماست تازه و سایر رسپیهایی که به دمای ملایم اما مداوم نیاز دارند بهکار میآیند. حمل و جابجایی جاروبرقی برای تمیز کردن قسمت کوچکی از خانه سخت است؛ در صورتی که جارو شارژی، وزن کمتری دارد و برای روشن شدن نیاز به پریز برق ندارد. پس از هسته گیری باید عمل اسلایس کردن میوه انجام گیرد. البته، به شرط این که یک دستگاه رومیزی جمع و جور خریداری کنید.برای اینکه بررسی کنید که خرید این دستگاه برای شما به صرفه است یا خیر میتواند اول ببینید هر کیلو میوه چقدر میوه خشک میدهد و سپس با توجه به مصرف خود برای خرید دستگاه میوه خشک کن تصمیم گیری نهایی را انجام دهید. بسیاری از افراد با خود این سوال را مطرح میکنند که آیا خرید میوه خشککن به صرفه است یا خیر؟ حتی بعضی از مدلها به قابلیت خاموشی خودکار مجهزند که باز به سهولت کار با میوه خشک کن کمک میکنند. آیا خرید میوه خشک کن به صرفه است؟ ابعاد: اگر فضای آشپزخانه یا شرکت شما محدود است، بهتر است چای ساز جمعوجوری انتخاب کنید تا با مشکل مواجه نشوید.

از دست ندهید
هشت ساده راه‌ها به چای ساز بدون حتی مشتاق

دیدگاهتان را بنویسید

دکمه بازگشت به بالا