سایر مطالب

بررسی قیچی باغبانی سی آی اس مدل اس۲۰؛ ارگونومیک و خوش‌دست

اگر به باغبانی علاقه دارید یا شغلتان مربوط به همین حوزه است، حتما می‌دانید که برای هرس کردن درخت‌ها با شاخه‌های نازک باید از قیچی باغبانی استفاده کنید. البته اینکه چه قیچی‌ای را برای این کار انتخاب کنید، اهمیت بسیار زیادی دارد. در این سری از ویدیوهای تلنت قصد داریم قیچی باغبانی سی آی اس مدل اس۲۰ را به شما معرفی کنیم.

قیچی باغبانی سی آی اس مدل اس20

قیچی سی آی اس طراحی ارگونومیک و خوش‌دستی دارد. تیغه‌های این قیچی از جنس فولاد و دسته‌های آن آلومینیومی هستند که با روکش پلاستیکی پوشیده شده‌اند. این قیچی تیغه‌های تیزی دارد و برای برش شاخه‌های تر تا قطر ۱۵ میلی‌متر بسیار عالی است. قیچی باغبانی سی آی اس مجهز به قفل است که می‌توانید در حالت بسته آن را قفل کنید تا بتوانید راحت‌تر آن را حمل کنید.

این قیچی گیاهان آپارتمانی یا خانه‌های ویلایی مناسب است. برای اینکه طول عمر قیچی را بالا ببرید، لازم است تا چند نکته را رعایت کنید؛ برای مثال اینکه شاخه‌های خشک و بیشتر از ۸ میلی‌متر را با این قیچی برش ندهید و دوم اینکه شاخه‌های خیلی قطور را حتی اگر تر هستند برش ندهید.

برای بررسی بهتر و کامل‌تر قیچی باغبانی سی آی اس مدل اس۲۰، شما را به تماشای ویدیوی بالا دعوت می‌کنیم.

دیجی‌کالا مگ تَلِنت بستری برای کشف و پرورش، کسب درآمد و مشهور شدن استعدادهای تولید محتوای ویدیویی است. بستری برای افرادی که توانایی ساختن انواع ویدیو را برای دیجی‌کالا در «استاندارد حرفه‌ای محتوا و تصویر» دارند. افراد حاضر در پروژه‌ی تَلِنت، با ساختن ویدیو برای دیجی‌کالا، به طور مستقیم از دیجی‌کالا کسب درآمد می‌کنند.

از دست ندهید
اخبار داغ در مورد کرم صورت را اینجا دنبال کنید!

دیجی‌کالا به سادگی امکان دسترسی به کالا را برای افرادی که توانایی ویدیوسازی حرفه‌ای دارند، فراهم می‌کند. اگر فکر می‌کنید استعداد، توانایی، امکانات، انگیزه و اشتیاق ویدیوسازی دارید، به دیجی‌کالا مگ تَلِنت بپیوندید.

برای کسب اطلاعات بیشتر روی دکمه‌ی زیر کلیک کنید.

درباره‌ی دیجی‌کالا مگ تَلِنت

دیدگاهتان را بنویسید

دکمه بازگشت به بالا