سایر مطالب

بررسی ماگ چینی زرین ایران مدل فلامینگو؛‌ طراحی زیبا و کیفیت مناسب

در این سری از ویدیوهای تلنت قصد داریم یک مدل ماگ به شما معرفی کنیم که می‌تواند همراه خوبی برای استفاده‌های روزمره‌ی شما باشد. ماگ چینی زرین ایران سری استیم مدل فلامینگو طراحی و رنگ‌بندی ساده و جذابی دارد و به دلیل ابعاد کوچکش آن را به راحتی نیز می‌توانید حمل کنید.

ماگ چینی زرین ایران سری استیم مدل فلامینگو درجه عالی

رنگ‌بندی‌های متفاوتی از این محصول در سایت برای خرید موجود است. مدل این ماگ فلامینگو است و این محصول ساخت درجه یک شرکت زرین ایران محسوب می‌شود. قسمت چینی ماگ در همه‌ی رنگ‌بندی‌ها به رنگ سفید است. مزیت این ماگ این است که یک روکش سیلیکونی روی آن قرار گرفته که باعث می‌شود در حین نوشیدن، دست شما نسوزد. هر زمان که بخواهید می‌توانید این روکش سیلیکونی را هم جدا کنید.

قسمت درب ماگ چینی زرین ایران هم از جنس سیلیکون ساخته شده و خیلی خوب روی ماگ محکم می‌شود و اگر آن را برگردانید هم مایعات خیلی زیادی از آن خارج نمی‌شود. البته یک قسمت هم روی درب محصول طراحی شده که کار ورود و خروج هوا را انجام می‌دهد و در صورت نیاز می‌توانید آن را ببندید یا باز بگذارید. از این ماگ برای مایعات سرد و گرم می‌توانید استفاده کنید.

برای بررسی بهتر ماگ چینی زرین ایران سری استیم مدل فلامینگو، شما را به تماشای ویدیوی بالا دعوت می‌کنیم.

دیجی‌کالا مگ تَلِنت بستری برای کشف و پرورش، کسب درآمد و مشهور شدن استعدادهای تولید محتوای ویدیویی است. بستری برای افرادی که توانایی ساختن انواع ویدیو را برای دیجی‌کالا در «استاندارد حرفه‌ای محتوا و تصویر» دارند. افراد حاضر در پروژه‌ی تَلِنت، با ساختن ویدیو برای دیجی‌کالا، به طور مستقیم از دیجی‌کالا کسب درآمد می‌کنند.

از دست ندهید
9 عادات بسیار کارآمد میوه خشک کن

دیجی‌کالا به سادگی امکان دسترسی به کالا را برای افرادی که توانایی ویدیوسازی حرفه‌ای دارند، فراهم می‌کند. اگر فکر می‌کنید استعداد، توانایی، امکانات، انگیزه و اشتیاق ویدیوسازی دارید، به دیجی‌کالا مگ تَلِنت بپیوندید.

برای کسب اطلاعات بیشتر روی دکمه‌ی زیر کلیک کنید.

درباره‌ی دیجی‌کالا مگ تَلِنت

دیدگاهتان را بنویسید

دکمه بازگشت به بالا