سایر مطالب

بررسی مبدل دریل به اره عمودبر مدل ۸۰۰؛ مناسب مصارف خانگی

وسیله‌ی لازم برای تبدیل دریل به اره عمودبر یکی از کاربردی‌ترین و ضروری‌ترین ابزارها در هر کارگاه محسوب می‌شود و می‌تواند به راحتی عملیات برش ورق و عمودبری را انجام دهد. در این سری از ویدیوهای تلنت قصد داریم مبدل دریل به اره عمودبر مدل ۸۰۰ را به شما معرفی کنیم. این محصول عملکرد معمولی دارد و برای مصارف خانگی در کنار یک دریل می‌تواند انتخاب مناسبی باشد.

مبدل دریل به اره عمودبر مدل 800 به همراه تیغه اره عمود بر مجموعه 4 عددی

دو عدد تیغه‌ی چوب، یک تیغه‌ی آهن و خود دستگاه از محتویات بسته‌بندی این محصول هستند. برای استفاده لازم است تا تیغه را جا بزنید و روی دریل آن را ببندید. با توجه به طراحی پایه‌ها، به عنوان اره افقی‌بر، کاربرد بیشتری دارد. در کل این دستگاه از عهده‌ی کار برمی‌آید، اما به نسبت اره عمودبرهای دیگر موجود در بازار، قدرت و عملکرد پایین‌تری دارد. اگر داخل دستگاه را هم نگاه کنید، از آن‌جایی که یکی از قطعات اصلی از تفلون ساخته شده، می‌توانید مطمئن باشید که استحکام و دوام مناسبی خواهد داشت. مبدل دریل به اره عمودبر مدل ۸۰۰ برای مصارف خانگی و در کنار یک دریل می‌تواند کار راه انداز و کاربردی باشد.

برای بررسی بهتر مبدل دریل به اره عمودبر مدل ۸۰۰ و آشنایی با نحوه‌ی کار آن، شما را به تماشای ویدیوی بالا دعوت می‌کنیم.

دیجی‌کالا مگ تَلِنت بستری برای کشف و پرورش، کسب درآمد و مشهور شدن استعدادهای تولید محتوای ویدیویی است. بستری برای افرادی که توانایی ساختن انواع ویدیو را برای دیجی‌کالا در «استاندارد حرفه‌ای محتوا و تصویر» دارند. افراد حاضر در پروژه‌ی تَلِنت، با ساختن ویدیو برای دیجی‌کالا، به طور مستقیم از دیجی‌کالا کسب درآمد می‌کنند.

از دست ندهید
آنچه اپرا می تواند در مورد کولر گازی به شما بیاموزد

دیجی‌کالا به سادگی امکان دسترسی به کالا را برای افرادی که توانایی ویدیوسازی حرفه‌ای دارند، فراهم می‌کند. اگر فکر می‌کنید استعداد، توانایی، امکانات، انگیزه و اشتیاق ویدیوسازی دارید، به دیجی‌کالا مگ تَلِنت بپیوندید.

برای کسب اطلاعات بیشتر روی دکمه‌ی زیر کلیک کنید.

درباره‌ی دیجی‌کالا مگ تَلِنت

دیدگاهتان را بنویسید

دکمه بازگشت به بالا