تلویزیونسایر مطالب

تلویزیون ال جی چه مدلی بخرم؟+مزایا و معایب تلویزیون ال جی+عکس

در مورد تلویزیون هم دقیقاً به همین صورت می باشد و زمانی که برای یک تلویزیون مناسب با بودجه و امکانات ضروری که لازم میدانیم اقدام می کنید دقیقاً به همین مسائل برمی خورید. حال در هر شرایطی فرق می کند که شما در انتخاب خود به کدام مورد اهمیت بیشتری داده و برای تهیه تلویزیون برای شما در اولیت باشد. رزولوشن در تلویزیون های Nano Cell, LED, OLED, QNED برابر با 2160× 3840 می باشد و همچنین در تلویزیون های 8K این مقدار بیشتر شده و تا 7680× 4320 می رسد. در بررسی تخصصی تلویزیون ال جی شما به اطلاعات بسیاری از کاربردها و امکانات آن پی خواهید برد. انواع تلویزیون ال جی وقتی صحبت از کیفیت تصویر بالا می شود شما با تلویزیون ال جی رده بالا طرف هستید که رزولوشن فوق العاده ای دارند. کیفیت تصویر در تلویزیون های نسل جدید ال جی همگی یا 4K بوده و یا پا را فراتر گذاشته و 8K می باشند. از مهمترین ویژگی های تلویزیون ال جی که بسیار مهم است حتماً که کیفیت تصویر آن می باشد.

{قیمت ای ای دی ال جی|قیمت تلویزیون 65 اینچ ال جی منحنی|قیمت تلویزیون ال جی ۳۲ اینچ ماهواره دار}

ما بیش از 20 تلویزیون الجی را با آخرین میز تست خود آزمایش کردهایم. در چند سال گذشته، الجی به خاطر گزینههای OLED خود شناخته شده است، زیرا آنها بهویژه به دلیل اینکه اولین نمونه از نوع خود هستند، به طور گسترده توزیع شدهاند. آنها چند تلویزیون LED رده بالا و مدل های سطح پایین دارند که ارزان هستند اما ارزش خوبی ندارند، به خصوص در مقایسه با مارک های دیگر. الجی هر ساله تلویزیونهای زیادی را عرضه میکند، احتمالاً بیشتر از هر تولیدکننده دیگری. مانند همه تلویزیونهای اولد، C1 دارای نسبت کنتراست تقریباً بینهایت بدون نیاز به ویژگی کاهش نور موضعی است که در نتیجه رنگ سیاه عمیق و یکنواخت بدون پراکندگی در اطراف اجسام روشن ایجاد میشود. بهترین تلویزیون OLED الجی که با پنل OLED آزمایش کردهایم، LG C1 OLED است. این یک تلویزیون کلی است که کیفیت تصویر خیره کننده ای را به خصوص در اتاق های با نور کم ارائه می دهد.

ریفرش ریت 120 هرتز و 4 عدد HDMI2.1 از دیگر ویژگیهای بسیار خوب تلویزیون الجی مدل B2 است. پس اگر از لحاظ مالی در خرید تلویزیون مخصوص بازی مشکلی ندارید، پیشنهاد ما به شما خرید مدل A95K برند سونی است. با این حال کیفیت و درخشش بالای تصاویر در نمایشگر WD-OLED نسبت به نسل قبلی خود غیر قابل مقایسه است. ریفرش ریت این مدل 120 هرتز است و پورت hdmi2.1 همراه با VVR دارد. لازم به ذکر است که مدل A95K به دلیل استفاده از جدیدترین مدل OLED از قیمت بالاتری نسبت به مدلهای دیگر خود دارد. این مدل تنها در 3 مدل 55، 65 و 83 اینچ تولید میشود و نمایشگر آن از نسل جدید WD-OLED بهره میبرد که روشنایی بالاتری نسبت به OLED ساده دارد. شما با نصب تلویزیون روی دیوار به راحتی میتوانید مانند یک گیمر حرفهای بازی کنید و از داشتن بهترین تصویر و عملکرد بالا لذت ببرید. کیفیت تصویر 4K و پردازنده XR Cognitive آن میتواند باکیفیتترین تصویر با کمترین تاخیر تصویر را برای شما به همراه داشته باشد.

برای قطع برق دستگاه وقتی تلویزیون روشنه از برق بکشمش؟

با سلام، آیا امکان استفاده از vpn در تلویزیون ال ای دی هست؟ ؟ و اینکه بایستی از چه دانگلی استفاده کنیم؟ سلام تلویزیون ما قابلیت پخش با صفحه اینه کار میکرد wifi همش ولی الان بعد چند وقت که میخام به وای فای وصلش کنم یا حتی بخش direct وصل نمیشه حتی با کابلم اینترنتو تشخیص نمیده به نظرتون ریستش کنم مشکل حل میشه؟ برای قطع برق دستگاه وقتی تلویزیون روشنه از برق بکشمش؟  قیمت تلویزیون ال جی سایز 32 اینچ به طور کلی مطابق قوانین هم نیست. سلام و وقت به خیرغ یه مرتبه بازنشانی به تنظیمات کارخانه رو انجام بدید و اگه حل نشد برای بررسی دستگاه درخواست تعمیرات ثبت کنید. سلام وقت بخیر. تلویزیون ما مدل 47ML620000 هست. آیا برای اتصال به وای فای نیاز به دانگل دارد؟ سلام و وقت به خیر؛ ابتدا دستگاه رو خاموش کنید بعد اتصال برق رو قطع کنید. سلام و وقت به خیر؛ بر روی تلویزیونهای ال جی امکان نصب نیست و شما فقط میتونید از برنامههایی که از طرف ال جی در محیط LG Content Store ارائه میشه استفاده کنید.

از دست ندهید
فروش تجهیزات دندانپزشکی و راهنمای خرید تجهیزات دندانپزشکی دست دوم

ممکنه با استفاده از برخی برنامهها هم اتصال انجام بشه که یک برنامه LG TV Smart Share در همین راهنما توضیح داده شده. شما میتونید با اتصال اندروید باکس یا دانگل Screen share مناسب البته در صورتی که موبایل شما هم این قابلیت رو داشته باشه، اتصال موبایل رو انجام بدید. سلام وقت بخیر. تلویزیون ما مدل 49UT661HOGA هستش. تلیویزیون ما LG مدل 47lw65100-TB هست و هوشمند هست. سلام و وقت بخیر خدمت شما. سلام و روز شما به خیر؛ سال نو شما مبارک دوست عزیز؛ این مدل تلویزیون قابلیت اتصال موبایل رو نداره. سلام و وقت به خیر؛ سال نو بر شما مبارک دوست عزیز؛ این مدل گلدیرانی نیست و متاسفانه ما دفترچهها و مشخصات فنی دستگاه رو نداریم که بتونیم شمارو راهنمایی کنیم. برای اینه کردن تصویرش باید چکار کنم. با توجه به اینکه این مدل وای فای داخلی نداره یک عدد دانگل وای فای lg خریدیم و وای فایش کار داد و تونستم به مودم وصل بشم. با توجه به اینکه منوی دستگاه با مدلهای مشابه گلدیرانی هم تفاوت داره لطفا در این مورد با خدمات پس از فروش دستگاه تماس بگیرید.

 

قیمت مناسب ان که می توان با پول ۴۸ اینچ OLED یک ۶۵ اینچ NanoCell خریداری کرد که کیفیت تصویر زیبایی را دارا می باشد. ال جی تولید کننده صفحه نمایش OLED به عنوان یک تامین کننده اصلی برای رقبای خود مانند Panasonic ، Sony یا Hisense ، می باشد . کنتراست نسبت به مدلهای گذشته نیز بسیار بهبود یافته است و سطح سیاه نیز نسبت به OLED بسیار تقویت گردیده است . برای علاقه مندان به ال جی Nano90 یک انتخاب مناسب برای خانه شما است. سیستم مدیریت قدرت نور پس زمینه جدید Nano90 ، علی رغم لرزش خفیف در نور پس زمینه ، واقعا LCD HDR را تغییر می دهد. یک سوال عالی با وجود بسیاری از مارک های برجسته دیگر تلویزیون ، چرا باید LG را نسبت به بقیه انتخاب کنید؟ ورود HDR مخصوصاً برای صفحه های IPS چالش برانگیز است و حتی کنترل های کنتراست ذاتی IPS را بیشتر تحت فشار قرار می دهد. چرا باید تلویزیون LG بخرید؟

{شاید فکر کرده اید که منظور از کنتراست چیست.|تلویزیون 4k Lg قیمت|تلویزیون Lg اندروید|قیمت ال جی ۴۹ اینچ}

طبق گفته ی ال جی تنها تعداد پیکسل ها نیست که به وضوح عالی در تصاویر منجر می شود. بلکه نحوه ی نمایش پیکسل ها نیز نقش بسزایی در کیفیت تصویر خواهد داشت. شما موقعی که یک فیلم سینمایی را تماشا می کنید که در آن فریم های تیره و روشن وجود دارد، کنتراست اهمیت خود را پیدا می کند. باید بدانید که کنتراست یک مقوله جدا از فرکانس تصویر می باشد و به پنل تلویزیون و نورپردازی مربوط می شود. هر چه تفاوت میان روشن و تیره بیشتر باشد، میزان کنتراست تلویزیون نیز بیشتر است. شاید فکر کرده اید که منظور از کنتراست چیست. فناوری نانوسل ال جی پیکسل های تصاویر را به صورت جداگانه و متمایز نشان می دهد تا رنگ واقعی هر پیکسل حفظ شود.  دو گزینه می توانند در تلویزیون کنتراست را افزایش دهند که یکی خود صفحه نمایش می باشد که به آن کنتراست ذاتی می گویند و دیگری کنتراست ارتقا یافته می باشد که با فناوری Local Dimming محقق می شود. به این صورت فناوری نانوسل وضوح بی نظیر تصاویر در صفحه نمایش را تضمین می کند.

از دست ندهید
کمتر = بیشتر با جارو شارژی

https://supertakhfif.ir/a-guide-on-how-to-choose-an-lg-tv/

زیرا محصولات الجی نسبت به محصولات سونی امکانات هوشمند بیشتری را ارایه میدهند. برای مقایسه تلویزیون سونی با ال جی باید محصولات هم رده را انتخاب کنیم. بهعبارت دیگر برای مقایسه درست باید تلویزیونهای سری 9 یا سری 7 هر برند را با هم مقایسه کنیم. بنابراین میتوانیم بهترین محصولات با طولعمر بالا و کیفیت تصویر مطلوب را در لیست تولیدات آن پیدا کنیم. اگر علاقمند با خرید صفحه نمایش خانگی با تکنولوژی و پنل OLED هستد، بهتر است بدانید که بهترین تلویزیونهای اولد در لیست تولیدات الجی قرار دارد. بنابراین با مقایسه محصولات سری 9 یک برند با محصولات سری 7 برند دیگر هرگز به نتیجه قابل قبولی دست پیدا نخواهیم کرد. همانطور که در توضیحات قبلی نیز عنوان کردیم محصولات سونی از نظر کیفیت ساخت رتبه اول را دارند که تلویزیونهای آن نیز از این قاعده مستثنی نیستند. اما قابلیتهای فوق برای محصولات سونی وجود ندارد. به عنوان مثال TVهای الجی از دستیار گوگل و آمازون الکسا نیز پشتیبانی میکنند.

{Lg 43 اینچ|قیمت ال جی 65 اینچ|قیمت تلویزیون ال سی دی ال جی 37 اینچ}

یکی از تلویزیون های با کیفیت و کاربردی شرکت ال جی تلویزیون 43US660 می باشد که در هتل ها، مراکز تفریحی و بیمارستان ها بسیار کاربردی است. دارای پایه های دو شاخه ای می باشد که تحمل وزن تلویزیون را بر روی دکور دارند؛ همچنین قابلیت نصب بر روی دیوار را نیز دارد. این تلویزیون که در سال 2020 به بازار عرضه شده است مجهز به امکانات و قابلیت های جذاب می باشد و به غیر از استفاده تجاری استفاده خانگی نیز دارد. جهت خرید تلویزیون 43US660 ال جی با قیمت مناسب از فروشگاه بابیروس کافی است با مشاورین ما تماس بگیرید. صفحه نمایش LED در سایز 43 اینچ و فناوری های HDR و 4K UHD در نهایت تصاویری فوق العاده واضح و شفافی را برای مخاطبان خود به نمایش می گذارد. بدنه تلویزیون 43us660 ال جی بسیار محکم است و با طراحی شیک و زیبا توانسته است نظر مشتریان را به خود جلب کند.

چجوری گوشی رو به تلویزیون ال جی وصل کنیم

ایراد دیگری که به تلویزیون های ال جی وارد است گزارش نقص فنی آن ها می باشد که از برند های هم رقیب خود بیشتر می باشد. برند سامسونگ با تولید تلویزیون های تخت و منحنی سعی در سازگاری با سلیقه های مختلف دارد. کیفیت تصویر در تلویزیون های این برند مانند برند های دیگر HD، FULL HD و 4K می باشد.LG TV از نقاط قوت تلویزیون های سامسونگ می توان به تلویزیون های QLED اشاره کرد که بسیار عالی و بی رقیب می باشند. خروجی صدای تلویزیون های سامسونگ بسیار مناسب و با کیفیت می باشد. پنل ها و نمایشگر های تلویزیون های سامسونگ کوانتومی می باشند که پدید آورنده ی وضوح تصویر بالایی می باشند. پنل های به کار گرفته شده در این تلویزیون ها AV و QLED می باشند که کیفیت تصویر فوق العاده ای را برای تماشا به ارمغان می اورند. تلویزیون های مارک سامسونگ پرفروش ترین و محبوب ترین تلویزیون ها می باشند. گیرنده های دیجیتال این برند توانایی دریافت کانال های داخلی را دارند و قابلیت اتصال دستگاه های دیگر به تلویزیون نیز وجود دارد.

از دست ندهید
بررسی لباس کار مهندسی سبلان کد ۰۴؛ ضروری برای جلوگیری از ایجاد خطر

شاید یکی از آنها درست باشد . در منوی مخفی تلویزیون های ال جی ، امکان فعال کردن گزینه ی « Golden Eye » تلویزیون هم وجود دارد . با فعال کردن این قابلیت هر بار که « USB » را به درایو « USB » در پشت تلویزیون متصل کردید. با این قابلیت تلویزیون بطور خودکار با توجه به میزان روشنایی محیط ، کنتراست و روشنایی خود را تنظیم می کند . تلویزیون آن را شناسایی کرده و تمام محتوای آن را که شامل فایلها ی تصویر ، فایلهای صوتی و ویدیویی می شود بر روی نمایشگر تلویزیونتان نمایش می دهد . حالا می توانید هر تغییراتی را که می خواهید ، اعمال کنید . همچنین این منو به شما این امکان را می دهد که به درایو « USB » دسترسی داشته باشید . اگر این کدها هم صحیح نبودند و باز تنظبمات را برایتان باز نکرد ، کد 8743 و یا 8878 را وارد کنید . و در آخر تغییرات دکمه ی « 0k» را بزنید. یعنی اگر میزان نور در محیط کم باشد ، تلویزیون بطور خودکار روشنایی نمایشگر را افزایش میدهد و اگر میزان نور محیط زیاد باشد ، روشنایی صفحه نمایش کاهش پیدا می کند . مطمئناً یکی از این کدها می تواند رمز عبور شما باشد و پنجره ی جدید تنظیمات را به رویتان باز کند . تنظیمات « USB » تنها با فشار دادن دکمه ی 1 فعال می شود.

سلام و وقت به خیر؛ وای فای دایرکت روش و بستر خیلی مناسبی برای اتصال نیست. سلام و وقت به خیر؛ دستگاه رو به صورت آنلاین به روز رسانی کردید؟ برای شما امکان داره از راههای دیگه که در مقاله گفته شده اتصال رو انجام بدید؟ برای دسترسی به رمز هات اسپات، در صفحه روشن کردن هات اسپات وارد گزینه Configure mobile hotspot بشید و رمز رو بردارید. لطفا هر دو دستگاه رو به یک مودم مشترک وصل کنید و از برنامه استفاده کنید. سلام دستگاه من webos tv UH65200gl هست چطور می تونم آیفون رو روش میرور کنم؟ تنها راهی که از طرف ال جی پیشنهاد شده استفاده از برنامه LG TV Plus هست. لطفا اگه انجام ندادید در منوی دستگاه بررسی کنید که نسخه به روز رسانی جدید ارائه شده یا خیر. سلام و وقت به خیر؛ لازم هست هر دو دستگاه به یک مودم یا نقطه اتصال وصل بشه.

از دست ندهید
۴ راه مراقبت تابستانی از پوست زیر ماسک!

 

تلویزیون ال جی ۴۹ اینچ

پردازندهی هوشمند آلفا 7 فاکتور بسیار اساسی و مهمی است که این محصول را به یکی از بهترین تلویزیونهای 2020 ال جی تبدیل کرده است. فناوری دالبی در هر صحنه و یا در هر فریم برای تنظیم میزان روشنایی و سطح رنگ از فراداده ی پویا و یا پیوسته استفاده میکند .  خرید تلویزیون 65 اینچ ال جی مدل 65NANO95 تشکیل صدا به واسطه فناوری Dolby atmos این امکان را خواهد داد تا صدای همهجانبه را از تلویزیون بشنوید. تکنسین های این مرکز طی دورههای تخصصی و کارشناسی، با مدلهای گوناگون این دستگاه و عملکرد آن آشنا شده و شیوههای نوینی را در تعمیر و اصلاح آن آموختهاند. بطور کلی فرمت Dolby Vision طیف رنگ بیشتر و عمق وسیع تری از رنگ ها رو پشتیبانی میکند. قابلیتهای Surround از جمله Dolby Surround و ULTRA Surround در این تلویزیون مورد استفاده قرار گرفتهاند که به واسطه آنها صدایی همه جانبه و فراگیر در محیط پخش خواهد شد. همچنین یکی دیگر از ویژگیهای این تلویزیون فناوری Dolby Vision است. کارشناسان حاضر در مرکز تعمیرات تلویزیون LG قادر به تعمیر و تعویض تمامی قطعات تلویزیونهای پلاسما، السیدی، تلویزیونهای هوشمند و الایدی ال جی میباشند.

صدای پاک یعنی هماک صدای شارپ و واضح

بدون شک هر دو برند از نظر صدا عالی هستند و در رتبه بالا قرار دارند ولی کیفیت صوتی تلوزیون ال جی و سامسونگ با هم تفاوت دارد که آن ها را بررسی می کنیم تا بفهمیم بهتر است کدام تلوزیون را خریداری کنیم؛ تلوزیون سامسونگ یا ال جی ؟ این سیستم مشکلات صوتی را نیز حل می کند مثلا برخی صدا ها و نویز ها مزاحم و اضافی هستند و گوش را می آزارند. وظیفه آن افزایش دادن صدا و کیفیت آن است. این سیستم ها کیفیت صدای تلوزیون را افزایش می دهند. صدای پاک یعنی هماک صدای شارپ و واضح. تلوزیون سامسونگ و ال جی دارای سیستم صوتی clear voice هستند. این سیستم باعث می شود این صدا های مزاحم رفع شود و کیفیت صدا بالا رود. Clear voice به معنی صدای پاک است. در نورد انتخاب تلوزیون سامسونگ یا ال جی باید گفت، تلوزیون OLED ال جی بهترین و مطلوب ترین صدا را به شما ارائه می دهد. جزو سیستم های صوتی تلوزیون هستند.

برای انجام این کار ، به سادگی تلویزیون خود را خاموش کرده و سپس تمام اتصالات منبع نیرو را جدا کنید. دکمه Home را فشار دهید و سپس به تنظیمات بروید. زمان و تاریخ را انتخاب و تنظیم کنید. علاوه بر این ، دستورالعمل های داده شده را بررسی کنید تا زمان و تاریخ را در تلویزیون هوشمند LG تغییر دهید. این به دلیل یک اشکال عمومی اتفاق می افتد یا زمانی رخ می دهد که گزینه تنظیم تاریخ و زمان خودکار را در تلویزیون خود فعال نکرده اید.خرید تلویزیون 75 اینچ ال جی مدل 75UP8100 همه تنظیمات را انتخاب کنید. پس از آن ، چند دقیقه صبر کنید و سپس هر دو دستگاه را دوباره به منبع انرژی یا جریان الکتریکی متصل کرده و سپس آنها را روشن کنید. توصیه می کنیم هنگام حل خطا این راه حل را امتحان کنید. پس از راه اندازی مجدد تلویزیون ، تاریخ و زمان به طور خودکار تغییر می کند. اگر چنین است ، باید تاریخ و زمان را به صورت دستی تغییر دهید.

از دست ندهید
شیائومی Mi TV 4S مدل 65 اینچ

 

نقاط کوانتومی در تلویزیون های کیولد نور خود را روشن نمی کنند در عوض مانند تلویزیون های LCD با نور پس زمینه (LED) روشن می شوند. کیولد از نظر کیفیت تصویر در بالاترین سطح بین نمایشگر ها قرار دارد. بنابراین کیولد یک فناوری نسل جدید نیست بلکه فقط فناوری LCD ارتقا یافته می باشد. به قول سامسونگ کیولد یعنی نوآوری که جزئیات را از دل تاریکترین تصاویر بیرون می کشد. اکنون همنشینی رنگ و نور در تازه ترین اعضای متولد شده خانواده کیولدها، رنگ را می گیرد و زیبایی را به منزل شما بازمی گرداند. نقاط کوانتومی تلویزیون کیولد غیر آلی هستند به این معنا که با گذشت زمان خراب نمی شوند و رنگ های شگفت انگیزی که وجود دارد با گذشت زمان همانطور عالی به نظر می آیند. بین لایه LCD و نور پس زمینه، یک فیلتر با ذرات نانو نور را فیلتر می کند تا رنگ هایی خالص و اشباع شده را تولید کند. به همین دلیل آن ها مانند تلویزیون های اولد باریک نیستند.

 

اما قاب پشتی آن ظاهر جدیدی دارد و مقداری شبیه به مدل رده بالاتر یعنی LG NANO99 8k 2020 است. الجی NANO90 روشنایی SDR بسیار خوبی دارد. LG NANO90 نسبت کنتراست متوسطی دارد. اما باید بدانید که روشنایی آن هرگز با تلویزیون LG QNED90 برابری نمیکند. صحنههای سیاه رنگ زمانی که توسط این محصول به نمایش گذاشته میشوند کمی خاکستری به نظر میرسند. این محصول به راحتی از محتواهای 720P ،1080P ،4K پشتیبانی میکند. این موضوع را میتوان پیشرفتی قابل توجه نسبت به LG NANO90 2020 دانست. به طور کلی میتوان گفت که این محصول قادر است هر محتوایی را به راحتی در مکانهای پرنور به نمایش بگذارد و از انعکاس نور محیط جلوگیری به عمل آورد.

خرید تلویزیون 75 اینچ ال جی مدل 75NANO846

زمانی که شما آن را مشاهده میکنید به درجه یک بودن مواد اولیهی استفاده شده در ساخت بدنه پی خواهید برد. پنل پشتی این مدل تماما از فلز ساخته شده است. اما باید گفت که این میزان برای یک پنل IPS کاملا مناسب است.

  • اندازه صفحه نمایش: 55 اینچ ، 65 اینچ ، 75 اینچ ، 86 اینچ
  • زاویه دید نامناسب
  • حاله نور در نواحی تاریک صفحه
  • دارای ۲ پورت USB
  • اندازه: نامشخص
  • دارای حالت FILMMAKER

خرید لوازم خانگی یکی از مهم ترین خرید ها برای منزل است . لوازم خانگی هایی که برای منزل تهیه می شوند چندین سال مورد استفاده قرار می گیرند به همین علت باید به هنگام خرید آن به نکاتی توجه کرد . به گزارش ایسنا،بنابراعلام بانه ۹۰، تلویزیون های ال جی در حال حاضر توانسته اند در دل بسیاری از کاربران این محصولات جا خوش کنند و به تبع آن نیز سهم بیشتری از بازار فروش را به خود اختصاص دهند. به همین منظور بهتر است از مرکزی مورد اعتماد خرید خود را انجام دهید که برای افرادی که به دنبال کیفیت بالا و قیمت مناسب هستند خرید از بانه توصیه می شود . البته ال جی برای رسیدن به این هدف تلاش بسیار زیادی داشته است و در این زمینه تکنولوژی های مهم و پرکاربردی را به تلویزیونهای خود افزوده است. اگر تا به حال در بازار تلویزیون ها جستجوی کوچکی کرده باشید، متوجه شده اید که شهرت و آوازه کدام یک از تلویزیون های موجود در بازار بیشتر است.

مولودی مال

[ بازدید : 5 ]

دیدگاهتان را بنویسید

دکمه بازگشت به بالا