تلویزیونسایر مطالب

تلویزیون هوشمند شیائومی Xiaomi Mi TV 4S 32-inch

تلویزیون هوشمند شیائومی Xiaomi Mi TV 4S 32-inch

xiaomi tvفناوری HDR با افزایش دامنه رنگ های گرم موجب افزایش کنتراست و درخشندگی تصاویر شده و می تواند هر بیننده ای را مجذوب خود نماید. رنگ های گرم یا به اصطلاح RGB می توانند تصاویر بسیار روشن تر و با کیفیت را به ثبت برسانند و هر بیننده ای را کاملا راضی نماید. قابلیت HDR با انعکاس رنگ های بسیار درخشان و قدرتمند می تواند در هنگام مشاهده محتوای ورزشی نیز بیشترین کیفیت را از خود به نمایش بگذارد. به هنگام مشاهده فوتبال و یا ورزش های سریع، می تواند حس حضور در ورزشگاه را به کاربر منتقل نماید و بیشترین هیجان را ایجاد نماید. در تلویزیون شیائومی Mi TV 4S 32-inch از درگاههای ارتباطی متداول و مورد استفاده در تلویزیونهای روز دنیا استفاده شده است. با استفاده از در گاههای USB که بر روی این تلویزیون تعبیه شده است شما خواهید توانست تا ۲ کابل USB را به آن متصل نمایید و از هر کدام استفاده متفاوتی بکنید. همچنین پورتهای HDMI نیز می تواند گزینه بهتری برای انتقال دیتا از یک منبع به منبع دیگر باشد که بر روی این تلویزیون نیز ۳ عدد از این نوع درگاه کار گذاشته شده است. قابل ذکر است که یکی از این درگاههای HDMI از قابلیت ARC برخوردار است. از ویژگی های دیگر Mi TV 4S 32-inch می توان به بلوتوث و وای فای اشاره کرد که این قابلیتها نیز به نوبه خود از اهمیت خاصی در تلویزیون برخوردار هستند. از طریق وای فای می توانید به تلویزیون شیائومی متصل شوید و به راحتی در میان صفحات وب گردش کرده و یا دیتاها را با سایر لوازم به اشتراک بگذارید.

  1. ساسان امین نژاد – خرداد 6, 1400
  2. دارای 3 پورت HDMI 2.0 با پشتیبانی از کیفیت تصویر 4K@60Hz
  3. اتصال به اینترنت و دسترسی به صفحات اجتماعی
  4. توجه به امکانات و مشخصات تلویزیون
  5. پردازشگر 4 هسته ای MTK6886 64bit Cortex A53 Quad core 1.5GHz
  6. ویدیو رضایت مشتری

حالا شیائومی این اپلیکیشن را در گوگل پلی ارائه کرده است. Mi Remote controller – for TV, STB, قیمت تلویزیون شیائومی 65 اینچ بانه AC and more عنوان یک اپلیکیشن برای کنترل لوازم برقی با گوشی هوشمند، مخصوص سیستم عامل اندروید است که توسط Xiaomi Inc. توسعه و به صورت رایگان در گوگل پلی منتشر شده است. با استفاده از این برنامه می توانید انواع وسایل مثل تلویزیون، گیرنده دیجیتال، دستگاه پخش دی وی دی، پروژکتور، کولر و … را از انواع برند ها مثل سامسونگ، ال جی، سونی، پاناسونیک و … کنترل نمایید. تنها کافی است وارد منوی برنامه شده و نوع دستگاهی که می خواهید کنترل کنید را انتخاب نمایید. در نهایت تعدادی کنترلر به شما نمایش داده می شود که باید یک به یک آن ها را امتحان کرده و در صورت یافتن کنترل دارای عملکرد، آن را برای دستگاه خود ذخیره نمایید تا در مراجعات بعدی راحت تر بتوانید آن را یافته و استفاده کنید. این برنامه همچنین قابلیت آن را دارد که دستگاه های بدون IR یا پشتیبانی نشده را از طریق وای فای کنترل نماید. گوشی های پشتیبانی شده توسط این برنامه Samsung S4/S5/S6/S6 Edge/Note 3/Note 4, HTC One Series, Mi 4/Mi 4c/Mi 5/Mi 5S Plus/Mi 5C/Mi 5X/Mi 6, Redmi 4/Redmi 4A/Redmi 4X, Redmi Note 2/Redmi Note 3/Redmi Note4/Redmi Note4X/Redmi Note5A و Huawei Honor 3/6/6 plus هستند. اپلیکیشن Mi Remote controller – for TV, STB, kalinab AC and more ابزاری بسیار کاربردی و مفید است که با بیش از 10 میلیون دانلود از گوگل پلی و کسب رضایت کاربران اندرویدی توانسته است امتیاز 4.4 از 5.0 را از کاربران گوگل پلی دریافت نماید. هم اکنون می توانید نسخه اصلی، کامل و بدون تبلیغات این برنامه همراه با تمامی امکانات و قابلیت ها را از فارسروید به صورت کاملا رایگان دریافت کنید.

از دست ندهید
ایران دنتال و دندانپزشکی نوین و بررسی این سوال: سنگ لوزه چیست

حتی اپل هم روزهای تاریکی داشته است. در یک مقطع شیائومی به این میبالید که ارزش صد میلیارد دلاری دارد. اما بهعنوان یک شرکت خصوصی، بودجه آن همیشه با توجه به درآمدش و آنچه که از سرمایهگذاران به دست میآورد، محدود میشد. در این زمان، با وجود سود کمی که از فروش محصولاتش به دست میآورد، بهترین گزینه این بود که در بورس عرضه عمومی شود. در ماه ژوئن سال ۲۰۱۸، این شرکت در بازار بورس هنگ کنگ عرضه عمومی و حدود ۵۰ میلیارد دلار ارزشگذاری شد. البته که این ارزشگذاری بسیار کمتر از ادعای صد میلیارد دلاری شیائومی بود اما همچنان یک موفقیت بزرگ برای این شرکت به حساب میآمد. به این ترتیب شیائومی بهعنوان سومین برند ارزشمند گوشی در دنیا شناخته شد و بالاتر از خود دو شرکت سامسونگ و اپل را میدید. در کمتر از یک دهه، شیائومی از هیچ به سومین تولیدکننده بزرگ گوشی تبدیل شده بود که به هیچ وجه دستآورد غیر قابل انکاری نیست. فارق از موقعیت کنونی این شرکت بهعنوان یکی از بزرگترین برندهای سازنده گوشی در دنیا، شیائومی چندین تجربه تلخ هم داشته است.

تلویزیون شیائومی

xiaomi tvزمان پاسخگویی تحسینبرانگیز یک میلیثانیهای در کنار نرخ نوسازی ۱۲۰ هرتزی و بهرهمندی از فناوری ۱۲۰ هرتزی MEMC (به منظور تولید فریمهای میانی برای نمایش روانتر تصاویر کمتر از ۱۲۰ فریم در ثانیه) از دیگر ویژگیهای مهم این پنل است. Mi TV LUX از یک چیپست سفارشی مدیاتک ۹۶۵۰ به همراه موتور هوشمند پردازش تصویر شیائومی موسوم به AI Master Smart Engine بهره میبرد که برای ارائهی ۲۰ الگوریتم بهینهسازی در پنج حالت مختلف برنامهریزی شده است. این تلویزیون همچنین در بخش صوتی نیز علاوه بر پشتیبانی از استاندارد دالبی اتموس (Dolby Atmos) از یک واحد هوشمند بهرهمند است که تنظیمات صدا را برحسب نوع محتوای درحال پخش، تغییر میدهد. طراحی این تلویزیون عجیب، بسیار مینیمالیستی و ساده است و میتواند ظاهر خاصی به فضا ببخشد. به نحوی که تنها از قابی نازک با ضخامت ۵٫۷ میلیمتری و پایهای استوانهای شکل به همراه نوار پایینی که در تصویر قابل مشاهده است، تشکیل میشود. البته این دستگاه کاملاً به پایه استوانهای وابسته است و به طور مثال نمیتوان آن را روی دیوار نصب کرد.

از دست ندهید
انواع لپ تاپ چیست؟

ترکیب رنگ پویا در میزان 1.7 میلیون سایه رنگی در تلویزیون هوشمند شیائومی تعبیه شده است تا تصاویر را به صورت زنده و شفاف در خدمت پردازش شما قرار دهد . تلویزیون 55 اینچ شیائومی 4K UHD اسمارت P1 2022 قابلیت جبران کیفیت تصاویر را دارد که جزئیات از دست رفته دارند و در محتوای اصلی فیلم کم فریم ساخت شده و یا فریم کیفی را از دست داده اند . این تلویزیون از فناوری دنیای دوم انسانها که دنیای اینترنت نام دارد پشتیبانی می کند و از سیستم عامل ANDROID TV بهره برداری میکند . تلویزیون هوشمند شیائومی 55 اینچ 4Kاسمارت P1 قابلیت اتصال به موبایل هوشمند شما را دارد . این قابلیت شما را مقدور می سازد تا فیلم و موزیک خود را در تلویزیون و صفحه نمایش بزرگ به اشتراک بگذارید و در کیفیت تصویر 4K UHD لذت از تماشا را ببرید . داخلی و Miracast خذمات موبایل هوشمند شما را در تلویزیون به اشتراک می گذارد و میتوانید محتوایتان را در تلویزیون به پخش برسانید .

راهنمای خرید تلویزیون شیائومی

بهتر است بدانید شیائومی در سال 2015، موفق شد رکورد مربوط به بیشترین فروش گوشی در عرض تنها 24 ساعت در یک پلتفرم ثابت را از آن خود کند. لازم به ذکر است که این شرکت در طول آن روز، تخفیفهای زیادی را به طرفداران و مشتریهای خود عرضه کرد و موفق شد تنها طی یک روز در سایت اینترنتی خود 2112010 گوشی هوشمند را به فروش برساند. رکورد قبل از شیائومی متعلق به سایت Tmall (از زیر مجموعههای علیبابا) بود که در سال 2014 طی 24 ساعت توانسته بود 1894867 گوشی را بفروشد. بنابراین شیائومی با اختلاف نسبتا بالایی رکورد خود را در گینس ثبت کرد. همزمان با فروش گوشیهای هوشمند، طی آن 24 ساعت، این شرکت توانست 770000 گجت خانه هوشمند، 38000 تلویزیون هوشمند،247000 سیمسیار و 208000 دستبند سلامتی Mi Band را به فروش برساند که البته هیچکدام از این آمارها رکوردشکن نبودند. در نهایت درآمد شیائومی از این فروش فوقالعاده و رکورد شکن که پیشرفت این شرکت را دو چندان کرد، حدود 420 میلیون دلار سود بود.

از دست ندهید
روشهای از بین بردن سنگ لوزه+درمان قطعی سنگ لوزه

قیمت تلویزیون شیائومی

با کمی نگاه کردن به این تلویزیون به طراحی فوق العاده آن پی میبرید. با توجه به ابعاد 144.93 ، 83.65 ، 31.88 و صفحه پر عرض آن ، طراحی ظریف و زیبای آن دور از ذهن نیست. بدنه تلویزیون 55 اینچ شیاومی از جنس آلومینیوم و پایه های آن فلزی می باشد. برای یک تلویزیون 55 اینچ ، وزن 18 کیلویی وزنی بسیار مناسب و ایده آل می باشد. در پنل کناری تلویزیون ، درگاه های ارتباطی آن از جمله USB ، HDMI ، رابط کامپوزیت ، رابط کامپوننت ورودی آنتن و پورت شبکه قرار گرفته است. با پیشرفت تکنولوژی و علم ، یکی از دغدغه های شرکت های بزرگ و صاحب نام ، دادن تکنولوژی ها و فناوری های نوین و پیشرفته به محصولاتشان می باشد. تصویر یکی از مهمترین مواردی است که در تولید و ساخت تلویزیون ها اهمیت زیادی دارد. شیاومی نیز در ساخت محصولات خود به تصویر بیشترین بها را داده است. با روشن کردن این تلویزیون با کمی دقت هنرنمایی استادانه کارمندان و تولیدکنندگان شیاومی را به چشم میبینید.

حقیقت پنهان در تلویزیون شیائومی Exposured

برند شیائومی در مقایسه با برند وان پلاس محصولات متنوع تری را به بازار عرضه کرده است. تلویزیونجدید میتی وی پرو، می TV پرو درس سایز 43 اینچ 55 اینچ و 65 اینچ تولید و به بازار عرضه شده است. حال آنکه برند وان پلاس میخواهد تلویزیون جدید خودش را در دو مدل با نمایشگر 55 اینچ عرضه کند. برند شیائومی و وان پلاس هر دو میخواهند که استراتژی خودشان را در برای گوشیهای هوشمند در بازار تلویزیونها نیز پیاده سازی کنند. برند شیائومی گوشیهای متعدد با اندازههای متفاوت به بازار عرضه کرده است و تمامی سلیقهها را نیز مورد توجه قرار داده است. اما برند وان پلاس معمولاً گوشیهایی در یک یا دو اندازه تولید میکند و همین دلیل انتظار میرود که تلویزیونهای جدید شیائومی وان پلاس نیز در اطراف نمایشگر ایجاد حاشیه بسیار کمی داشته باشند. تلویزیونهای شیائومی در سایزهای مختلف و تلویزیونهای برند وان پلاس فقط در یک یا دو سایز عرضه شود.

از دست ندهید
راهنمای خرید قهوه ساز و انواع آن

رابط کاربری نسبتاً ساده است.

xiaomi tvبله، حتی اگر فاقد مادون قرمز باشد، می توانید با تلفن هوشمند Android خود شبکه عوض کنید و به بخش تنظیمات تلویزیون بروید. برای تبدیل کردن تلفن هوشمند خود به یک کنترل از راه دور Mi TV ، باید برنامه رایگان Mi Remote Controller شیائومی را نصب کنید. پس از نصب ، اطمینان حاصل کنید که هر دو ، Mi TV و تلفن شما در یک شبکه WiFi هستند. در مرحله بعدی منتظر بمانید تا Mi TV را شناسایی کند. به محض انجام این کار ، یک دستگاه تلویزیون Mi آنلاین در صفحه اصلی خود خواهید داشت. روی آن کلیک کنید و همه چیز آماده است. رابط کاربری نسبتاً ساده است. قسمت نیمه پایینی صفحه برای حرکت است و یکبار ضربه زدن روی آن گزینه انتخاب را فعال می کند. در بالا ، مجموعه ای از تنظیمات سریع صدا ، منو ، برنامه ها و خاموش کردن تلویزیون را خواهید یافت. علاوه بر این ، می توانید حالت GamePad را برای انجام بازی ها از تنظیمات فعال کنید.

  1. سوالات متداول
  2. سپس وارد حالت HDMI تلویزیون شوید
  3. قیمت و خرید تلویزیون شیائومی 43 اینچ 4K مدل P1
  4. تغییرات جزیی نوشتاری بر روی جعبه و لوگوی شیائومی
  5. عدم پشتیبانی از زبان فارسی منو
  6. ساسان امین نژاد – خرداد 19, 1400
  7. پورت های ارتباطی: 3HDMI – 2USB

است و 10 بیت خالص نمی باشد. تلویزیون هوشمند شیائومی Mi TV P1 در نگاه اول فوقالعاده زیبا و جذاب بهنظر میرسد. این دستگاه مثل اکثر محصولات شیائومی ساده و شیک طراحی شده و با تمام سلیقهها جور درمیآید. از نمای روبرو پنل بزرگی با حاشیههای کمتر از ۱ سانتیمتر میبینیم که با حاشیه سیاه اطراف تصویر نمایشگر به حدود ۱.۵ سانتیمتر میرسد. لوگوی شیائومی در میانه لبه پایینی قرار گرفته و زیر آن بخش اضافهای را میبینیم که محل قرار گرفتن گیرنده ریموت، دکمه پاور و کلید روشن/خاموش کردن میکروفون تلویزیون است. پایههای تلویزیون با دو عدد پیچ به بدنه متصل میشوند و کمی زاویه دارند. به عنوان یک تلویزیون اقتصادی، میتوان امتیاز کامل را به طراحی این محصول داد. اگر کمی دقیقتر به تلویزیون هوشمند شیائومی Mi TV P1 نگاه کنیم، میبینیم شیائومی حداکثر تلاش خودش را کرده تا قیمت دستگاه را پایین بیاورد. البته برای کسب اطلاعات بیشتر میتوانید مقاله راهنمای خرید لوازم خانگی سامسونگ را بخوانید. فریم اطراف تلویزیون از پلاستیک براق ساخته شده و بهسرعت لک میشود، ضمن اینکه مقاومت چندانی در برابر خط و خش ندارد.

از دست ندهید
میوه خشک کن در بودجه: 7 نکته از رکود بزرگ

اگر از نوشتن این مطلب لذت بردید و مطمئنا می توانید اطلاعات بیشتری در مورد تلویزیون شیائومی 4s 57 لطفا از صفحه ما بخواهید.

[ بازدید : 10 ]

دیدگاهتان را بنویسید

دکمه بازگشت به بالا