سایر مطالب

جاذبه حقایق من شرط شما به هیچ وجه درباره چای ساز نمیدانستید

سرویس کارد و چنگال اگر میخواهید بدانید که چرا خرید جارو شارژی برای شما مناسب است باید بدانید که جارو شارژی برای تمیز کردن قسمتهایی از خانه به کار میرود که از پریز برق دور بوده و یا جابجایی جاروبرقی در آن مکان مشکل باشد، مانند پلههای خانه، داخل خودرو و… سنگین بودن جاروبرقی این کار را به شدت سخت می کند. این چایی ساز از ایمنی بالایی برخوردار است؛ برای مثال در صورت روشن بودن دستگاه، اگر آب کتری تمام شود دستگاه به صورت اتوماتیک خاموش میشود؛ همچنین این چای ساز مجهز به فیلتر یا همان تفاله گیر میباشد، این قطعه (تفاله گیر) به راحتی از دستگاه جدا میشود. قابلیت جابه جایی و راحت قطعات دستگاه و قابل شست و شو بودن آن ها در ماشین ظرفشویی یکی از مواردی است که هنگام خرید باید به آن توجه کرد چرا که این کار سرعت عمل هنگام کار را بسیار افزایش می دهد. جارو شارژی سایا مدل Turbo یکی از مدلهای میانردهی جارو شارژی و از نوع دستی است که با مشخصاتی همچون شارژدهی ۱۰ الی ۱۵ دقیقهای، قابلیت جذب مایعات، امکان اتصال به دیوار، سریهای قابل تعویض و فیلتر NON WOVEN همراه شده است. این دستگاه در دو نوع کابینی و تونلی تولید میشود که در حجم و ظرفیت ورودی با هم تفاوت دارند.

جارو شارژی فرقی ندارد که حجم کاری واحد تولیدی خانگی است یا صنعتی در هر حال اسلایسر دستی میوه یک وسیله ضروری در خط تولید چیپس میوه محسوب می شود. راه اندازی واحد تولیدی چیپس میوه، مانع از فاسد شدن میوه و محصولات کشاورزی شده و از طرفی با تبدیل آنها به میوه خشک لوکس صادراتی، زمینه ارزآوری به کشور و اشتغال زایی برای جوانان را فراهم می کند. علاوه بر دستگاه خشک کن، در یک واحد تولیدی چیپس میوه با هر حجم کاری ای، به اسلایسر دستی میوه نیز احتیاج است. خط تولید میوه خشک می تواند در حد یک خط خانگی و یا یک کارخانه پیشرفته باشد. دستگاه های میوه خشک کنی هم بصورت صنعتی و هم خانگی طراحی و تولید میشوند که از میوه خشک کن با ظرفیت های بالا در کارگاه ها ، سالن های تولیدی میوه خشک استفاده میشود و از دستگاه های کوچک که ظرفیت پایینی دارند بعنوان دستگاه میوه خشک کن خانگی مورد استفاده قرار میگیرد اما برخی از دستگاه های خشک کن که با مصرف سوخت برقی و یا گازی میباشند و ظرفیت متوسط دارند هم در کارگاه ها و هم در منازل میتوان استفاده میشود.

از دست ندهید
انواع روکش دندان شیری و فیشور سیلانت کودکان

خشک کن میوه های برقی دارای تعدادی المنت می باشند که به وسیله ی این المنت ها گرمای مورد نیاز برای خشک کنی میوه فراهم میشود. منبع تغذیه به المنت حرارتی و فن مجهز می باشند. یکی از مدلهای پارویی بسیار باکیفیت در بازار ایران جارو شارژی بلک اند دکر مدل SVA420B است که از جمله مشخصات جالبتوجه آن میتوان به کارکرد ۱۵ الی ۲۰ دقیقهای پس از شارژ، سریهای قابل تعویض، فیلتر قابل شستوشو، مجهز به فن خنک کنندهی موتور، فیوز حرارتی جهت جلوگیری از گرمای موتور، طراحی ارگونومیک، باتری لیتیوم یونی، قدرت موتور ۱۴.۴ واتی و قابلیت استفاده در دو حالت پایهدار و تکی اشاره کرد. بنابراین اگر بین دو راهی قیمت کالاها قرار گرفتید، بدانید که قابلمه های اصل از جنس گرانیتی مخصوصا هیچ گاه ارزان قیمت نیستند. خشک کن ها انواع بسیاری دارند ولی از نظر استفاده برای میوه خشک کنی ، دو نوعی تبخیری و تصعیدی که با مرسوم تر می باشند . به گونه ای که هر چقدر برند شناخته شده تر باشد، محصولات آن نیز قیمت بیشتری خواهند داشت. 2) توان مصرفی دستگاه : هرچه توان مصرفی دستگاه میوه حشک کن بیشتر باشد ، زودتر گرم می شود دستگاه و قدرت بیشتری دارد که قیمت این نوع دستگاه ها نیز بیشتر است ، میوه خشک کن ها معمولا بازه توانی بین 250-1000 وات دارند که دستگاه هایی بین 250-500 برای مصرافی خانگی مناسب است .

دستگاه میوه خشک کن خانگی که برای مصارف خانگی کاربرد دارد، دارای ظرفیت کم و ابعاد کوچکی نسبت به نوع صنعتی است. قیمت میوه خشک کن های خانگی معمولا کمتر از نوع صنعتی است. جالب است بدانید که این نوع قابلمه در بازار به شکل کیلویی به فروش می رسد و به دست هنرمندان ایرانی ساخته می شود. اگر قصد شروع کار با دستگاه خشک کن میوه را دارید باید بدانید در آینده علاوه بر این دستگاه نیاز به دستگاه هایی مانند هسته گیر ، اسلایسر و دوخت خواهید داشت. برای اینکه خشک کن میوه به صورت یکنواخت اقدام به خشک کنی کند، المنت باید کیفیت مناسبی داشته باشد. سیستم گرمایش در میوه خشک کن های برقی ، المنت و در تجهیزات گازی مشعل است. برای میوه های هسته دار نظیر سیب، هلو، آلو و… اگر برای تهیه چیپس میوه از میوه هایی نظیر سیب استفاده میکنید بهتر است به آن ها کمی آب لیمو اضافه کنید. چای ساز های فلر با توجه به کیفیتی که دارند و با توجه به امکاناتی که در ساخت آن ها به کار برده شده است قیمت مناسبی دارند . و میوه ها بدون اینکه پخته شوند آب میان بافتی خود را از دست میدهند و به آرامی خشک می شوند، با خشک شدن آب میان بافتی دیگر فضایی برای رشد میکروب، قارچ و کپک ها باقی نمی ماند و از این رو می توانید برای مدت زمان طولانی میوه های خشک را در منزل نگهداری کنید.

از دست ندهید
این است وجه بیش از حد چای ساز به ندرت دیده می‌شود، اما این است چرا لازم است

میوه خشک کن و میوه ها بدون اینکه پخته شوند آب میان بافتی خود را از دست میدهند و به آرامی خشک می شوند، با خشک شدن آب میان بافتی دیگر فضایی برای رشد میکروب، قارچ و کپک ها باقی نمی ماند. فن های رطوبت گیر نیز ، رطوبت حاصل از حرارت میوه را به محیط بیرون دستگاه منتقل میکنند و از این رو کارکرد صحیح آنها نقشی تعیین کننده در خشک کنی اسلایس ها دارد. در ادامه در سال ۱۳۹۴ با ساخت اولین نمونه کم مصرف دستگاه های خشک کن میوه و سبزیجات توانست خود را به بازار معرفی نماید. گروه صنعتی زاگرس ماشین سپاهان با بیش از ۱۲ سال تجربه در زمینه ساخت و تولید دستگاه شستشو میوه و سبزیجات، توانسته است عملکرد مطلوبی را در این زمینه برجای بگذارد. گروه صنعتی زاگرس ماشین سپاهان (زامنس) در سال ۱۳۹۱ ابتدا فعالیت خود را در زمینه طراحی و ساخت دستگاه های هوشمند کشت بدون خاک و دستگاه جوانه ساز آغاز نمود. در کارگاه های با حجم کاری بالا، جهت سرعت بخشیدن به فرآیند تولید می توان از پوست گیر های برقی نیز استفاده کرد. برای سیب، پرتقال، کیوی و میوه های مشابه، بسته به نظر مشتری می توان پوست میوه ها را با استفاده از پوست گیر گرفت.

فن های سیرکوله وظیفه ی یکنواخت کردن حرارت در تمامی طبقات خشک کن میوه را دارند و از این نظر از اهمیت بسیار بالایی در تولید اسلایل یکنواخت برخوردار هستند. شما می توانید جهت دریافت مشاوره رایگان خرید دستگاه میوه خشک کن با کارشناسان زامنس در ارتباط باشید. همچنین با استفاده از این دستگاه می توانید لواشک های خانگی را به راحتی تهیه نمایید. در صورتی که نیازمند به راه اندازی خط تولید میوه خشک کن حتی در خانه می باشید ، می توانید به راحتی با خریداری تجهیزات های بیان شده اقدام به تولید میوه یا سبزی خشک کرده و در بازارهای محلی به فروش برسانید. خشک کردن انواع سبزی ( شوید -نعنا -جعفری -گشنیز- سبزی پلویی -سبزی آشی -سبزی دلمه ای -مرزه -ترخون ) انواع میوه ( مرکبات -انواع انگور -شلیل -هلو -موز – کیوی -الو-الوچه -هندوانه -خربزه -خرما -طالبی و …. علاوه بر میوه خشک کن ، تجهیزات دیگری نیز به منظور خشک کنی استاندارد و بسیار باکیفیت میوه و … تولید گیاهان دارویی خشک : به منظور خشک کردن گیاهان دارویی برای استفاده به منظور تولید چای ، دمنوش و … این سوال بیشتر افرادی است که میخواهند چای ساز بخرند . 1) سایز دستگاه : معمولا مدل های افقی دستگاه خشک کن میوه خانگی از گنجایش بیشتری برخودار است و قیمت دستگاه میوه خشک کن خانگی افقی نیز بیشتر است مدل های دیگر می باشد اما نکته ی قابل توجه این است که کاربرد شما از این دستگاه چقدر است ؟

از دست ندهید
حرفه ای ها و معایب کولر گازی

دسته های آن مقاوم به حرارت هستند و به راحتی داغ نمی شوند. میوه خشک کن هایی که دارای 6 تا 12 کشو هستند ، عموما در دسته ی میوه خشک های خانگی در نظر گرفته میشوند. البته دقت کنید محل نگهداری میوه های خشک بهتر است خشک و تاریک باشد. میوه خشک کن ۲۵۰ وات سایا مدل GP103 با ۵ طبقه رویهم برای بسیاری از مصارف خانگی کفایت میکند. در صورتی که برنامه ریزی مناسب همراه با میوه خشک کنی مناسبی داشته باشید ، درآمد بسیار مناسبی می توانید از خشک کن میوه برداشت کنید . با استفاده از این دستگاه می توانید میوه ها را به چیپس های خشک تبدیل کنید. استفاده از فن های باکیفیت هم در بخش سیرکولاسیون و هم در بخش رطوبت گیری، نقشی تعیین کننده در کیفیت خشک کنی دارد و از این رو پیشنهاد میشود دستگاه هایی خریداری شود که فن هایی با برندهای معتبر داشته باشند. از سویی دیگر مصرف انرژی و طول عمر المنت نیز رابطه ی مستقیمی با کیفیت تولیدی آن دارد. به فروش و سود مناسبی برسید باید از دستگاه های خشک کن با ظرفیت مناسب و اجزای داخل دستگاه دارای سینی های مناسب المنت های حرارتی و سیستم تهویه استفاده کنید.

با استفاده از انرژی برق، المنت ها داغ شده و با استفاده از فن حرارت و گرما به صورت یکنواخت در تمامی طبقات دستگاه میوه خشک کن هدایت می شود. بدنه میوه خشک کن ها به صورت استیل و یا ورقه های گالوانیزه خالص یا ورقه های گالوانیزه همراه با رنگ کوره ای تولید میشوند. تمامی مدل های موجود در تکنولایف دارای گارانتی است و شما می توانید تنها با چمد کلیک بهترین چای ساز مناسب خود را خریداری کنید. برخی چای سازها با قابلیت تنظیم تایمر ارائه میشوند که یک ویژگی کاربردی برای بهترین چای ساز محسوب میشود. کاملاً عادی است که بسیاری از افراد پیش از آنکه بخواهند تصمیم به راه اندازی یک کسب و کار را بگیرند، با خود فکر کنند که این سرمایه گذاری چه مزایایی دارد؟ مثلا گاهی فراموش میکنیم کتری روی گاز در حال جوشیدن است و بارها برای بعضی افراد پیش میآید که یا کتری میسوزد یا چای بیش از اندازه حرارت میبیند درنتیجه طعم ناخوشایندی پیدا میکند. عملکرد کتری برقی بسیار سادهتر از گرمکردن آب روی اجاق گاز است. در مدلهای ایستاده قوری روی کتری قرار میگیرد و چای داخل قوری بوسیلهی حرارت و بخار حاصل از آب داخل کتری دم میکشد.

از دست ندهید
۸ مدل از بهترین لپتاپهای زیر ۱۰ میلیون تومان

دیدگاهتان را بنویسید

دکمه بازگشت به بالا