سایر مطالب

خرید لپ تاپ استوک اروپایی و مزایای خرید آن

لپتاپهای این سری یعنی لپ تاپ hp zbook 15 g2 k2100m دارای قیمت بالایی هستند. دلیل این مساله به تعداد بالای هستهها در کارت گرافیک مربوط است که اگر چه مانند CPU فرکانس بالایی ندارند اما در مقابل میتوانند بین ۲۰ تا ۲۰۰۰ هسته پردازشی داشته باشند. در نتیجه اجرای پردازش موازی در آنها با قدرت کافی انجام میشود. مهمترین تفاوت عملکرد این لپتاپ ها نسبت به دیگر نوتبوکهای مشابه در قطعهای به نام گرافیک که از دو شرکت( AMD FirePro یا Nvidia Quadro ) خلاصه میشود. دلیل اینکه میتوانید از این لپ تاپ ها برای پردازشهای حرفهای و تولید و ویرایش محتوای بصری استفاده کنید به علت توان پردازشی است که کارت گرافیک آن در اختیار سیستم قرار میدهد. انویدیا کارتهای گرافیکی خود را در سه رده تولید میکند. به عنوان مثال کارت گرافیک Nvidia Quadro k1100m با ۳۸۴ مسیر پردازش و Nvidia Quadro k2100m با ۵۷۶ مسیر پردازش بطور همزمان توسط تراشه کارت، پردازش میشوند. کارتهای کوادرو میتوانند از رابط نرمافزاری OpenGL پشتیبانی قویتری داشته باشند. خرید لپ تاپ استوک اروپایی این رابط برای رندرینگ محتوای دو بعدی و سهبعدی استفاده میشود و امکان استفاده از توان کارت گرافیکی را برای برنامههای مختلف مثل نرمافزارهای مدلسازی، طراحی، شبیهسازها، مصور سازی اطلاعات و واقعیت افزوده فراهم میکند.

  1. سیستم عامل: Windows 10 Pro 64 Bit
  2. ظرفیت حافظه داخلی : 1 ترابایت به همراه 256 GB SSD
  3. عمر باتری: 9 ساعت
  4. کلگی شارژر یا کابل برق
  5. Swift 7 (Acer Swift 7 در نمایشگاه IFA 2016 راهاندازی شد)
  6. DisplayPort: ندارد
  7. Apple MacBook Pro (13 اینچی، M1، 2020) | لپتاپ دانشجویی

در طرف مقابل، نادیده گرفتن برخی از فاکتورها نیز ممکن است این نتیجه را در پی داشته که لپ تاپی نامناسب و ناکارآمد خریداری نمایید. با توجه به اوضاع اقتصادی کنونی و افزایش قیمت لوازم آکبند، با حرکتی هوشمندانه می توانید روی به خرید لپ تاپ کارکرده یا لپ تاپ استوک بیاورید. با این کار می توانید علاوه بر خرید یک محصول کاربردی و با کیفیت، از پرداخت هزینه های اضافی خود را در امان نگه دارید. نکات مختلفی وجود دارند که قبل از خرید لپ تاپ استوک باید آنها را به طور حتم در نظر داشته باشید. رعایت این اصول و فاکتورها کمک میکند تا انتخابی کاربردی بتوانید به عمل آورید. یکی از مهمترین نکات که هم در خرید لپ تاپ است و هم در خرید لپ تاپ نو باید به آن توجه کنید، شناخت نیاز خود است. به عنوان مثال برخی از کاربران صرفا به منظور تماشای فیلم، وب گردی تایپ و یا انجام برخی پروژه های دانشگاهی، به دنبال خرید لپ تاپ کارکرده هستند.

  1. پردازنده: Intel Core i5
  2. مناسب اجرای بازیهای گرافیکی روز
  3. VGA :GEFORCE RTX 3050
  4. صفحه نمایش درخشان و باکیفیت
  5. جک-سوکت و دکمه لپ تاپ
از دست ندهید
خرید بهترین نوع لپ تاپ دانشجویی 💻 با قیمت مناسب و کیفیت عالی

وزنی حدود 2 کیلوگرم و ضخامت به 2.29 میلیمتر می رسد که آن را به یکی از بهترین لپ تاپ های دانشجویی تبدیل کرده است. تنها مورد کمی که در این لپ تاپ 5570 در لحظه اول دیده می شود نبود درایو نوری یا همان دی وی دی است که آن هم امروزه زیاد مورد توجه نیست. صفحه نمایش 15.6 اینچ مناسب یک دانشجو است و رزولوشن FULL HD کیفیت تصاویر بالا را به دنبال دارد. شارژر ۱۵۰ وات این لپ تاپ g3 میتواند برای یک کاربر دانشجو بسیار مناسب باشد که این ظرفیت در مدت زمان ۲ ساعت باتری را از صفر به ۱۰۰ درصد شارژ می رساند. تاچ پد دو انگشتی و صفحه کلیدی دارای نور پس زمینه chiclet است. لپ تاپی که در اینجا پیشنهاد می دهیم از شرکت لنوو می باشد که طی بررسی های ThinkPad T440p و ThinkPad T440s که یک مدل شبیه به هم ولی با تفاوت هایی تولید شده اند. صفحه لپ تاپ استوک 14 اینچ لنوو مدل t440p i5 که دو پورت یو اس بی وجود دارد از دیگر پورت ها می توان به DisplayPort، VGA، LAN اشاره کرد. ظرفیت حافظه RAM 4 گیگابایت و حافظه داخلی: 500 گیگابایت در کنار گرافیک Intel با پردازنده: Intel – Core i5 از مشخصات برجسته این لپ تاپ استوک لنوو می باشد که تمام کارهای یک دانشجو را به پیش می برد. همچنین باید عرض کنیم که این لپ تاپ لنوو مدل t440p از قیمت بسیار خوبی برخوردار است.

صفحه نمایش 276 نیت روشنایی قابل توجهی را منتشر می کند که کنتراست مناسبی به صفحه نمایش می دهد. حتی یک کاپوت آلومینیومی نیز دارد. برای تکمیل آن، حاشیه های نمایشگر برای لپ تاپ هایی به این ارزانی بهطور شگفت آوری باریک هستند. Aspire 5 یکی از ارزان ترین لپ تاپ های موجود در حال حاضر است. لپ تاپ ایسوس کرومبوک Detachable CM3 خود را در ظاهر یک مجله توئید می پوشاند. با این حال، درپوش را بردارید و قفل یک لپ تاپ 2 در 1 همه کاره را باز کردهاید که در صورت تمایل به انجام ژورنالنویسی، دارای قلم است. خرید اینترنتی لپ تاپ دست دوم در حالی که برای داشتن پردازنده مدیاتک در داخل گران است، CM3 با عمر باتری نزدیک به 12 ساعت و شاسی بادوام آن را جبران می کند. این به راحتی یکی از بهترین لپ تاپ های ارزان قیمت است. بسته به اینکه کدام مدل را انتخاب کنید، با قیمت کمتر از 200 دلار، لپ تاپ ویندوزی بهتری از HP Stream 11 پیدا نخواهید کرد.

  • UHD (3,840 x 2,160) 60Hz
  • بدنهی لپ تاپ
  • Lenovo ideapad L340 – NP
  • گارانتی و خدمات پس از فروش این محصولات
  • پردازنده گرافیکی: Intel UHD Graphics 617
  • سری پردازندهCore i7
  • انواع چسب و اسپری پاک کننده تاچ و ال سی دی لپ تاپ
  • گرافیک پایین
از دست ندهید
نه روش‌های شگفت‌انگیز موثر برای میوه خشک کن

این درجه بندی بر حسب کیفیت و نمای ظاهری محصول از گرید A تا D انجام میشود و کاملا سلیقهای است. پس تصور نکنید که گرید یا درجه محصولی که یک فروشنده مدعی آن بوده قطعی است. اکثر افرادی که به دنبال مدلهای لپ تاپ استوک اروپایی هستند اما قدرت خرید نمونههای صفر را ندارند استوک درجه A را ترجیح میدهند. این استوکها ظاهر بسیار مناسبی دارند و با نگاه به آنها هیچ نوع خراش و خرابی در بدنه نمیبینید. طوری که شاید حتی متوجه استوک بودن محصول نشوید و تصور کنید در حال خرید یک مدل کارتن دار هستید! خیلی از اوقات پیدا کردن استوک درجه A که واقعا کارکرد زیادی نداشته باشد و سالم باشد دشوار است. بنابراین اکثر مدلهای مرجوعی بازار یا انبار شده گرید B دارند. این مدلها خط و خش و خوردگی مشخصی دارند؛ اما طوری نیست که چشمگیر باشد و بخواهید از خرید محصول منصرف شوید.

این مورد سبب کوتاه شدن چرخهی آپدیت تجهیزات سازمانها خواهد شد. ولی تجهیزات کهنه معمولا به شکل کلی و با هزینه ای بسیار ارزان تر برای فروش در بازار های کشورهای دیگر ارسال می شوند. معمولا این گروه از محصولات در بازار کشور ما به عنوان کالای استوک (لپ تاپ استوک) به دست کاربران می رسند؛ لپتاپ استوک ، کامپیوتر استوک و مانیتور های دست دوم به همین طریق وارد بازار ایران شدهاند. خرید لپ تاپ استوک یا لپ تاپ اوپن باکس؟ لپ تاپ های اوپن باکس (open box) همان تعریف نادرست کلمه استوک در کشور ما می باشد. فروشگاهها هم با بررسی شرایط کالاها، تصمیم می گیرند که این محصولات را با قیمتی مناسب تر به خریداران بفروشند. دیجی کالا مدتی قبل کالاهای این مدلی را طی طرح خاصی به نام اوپن باکس عرضه می نمود که به دلایل گوناگونی این طرح لغو شد. قیمت لپ تاپ دست دوم لنوو در حال حاضر به همین علت پیدا کردن محصولات اوپن باکس در کشور ما امری بسیار سخت است.

از دست ندهید
10 بهترین چیزها درباره کولر گازی

بنابراین می توان گفت که مینی لپ تاپ یک انتخاب مناسب برای این افراد است که به راحتی می توانند مینی لپ تاپ دست دوم خود را هر جا که دوست دارند به آسانی حمل کرده و همراه داشته باشند. در نقطه مقابل این افراد هستند کاربرانی دیگری که برای تماشا کردن فیلم و انجام یک سری کارهای روزانه خود به جای مینی لپ تاپ از لپ تاپ های بزرگتر استفاده می کنند. خرید یک مینی لپتاپ استوک یا یک لپ تاپ آکبند و یا دست دوم که بتواند نیازهای شما را به درستی برطرف نماید کار ساده ای شاید نباشد. اختلاف قیمت لپ تاپ استوک با لپ تاپ آکبند حدود 200 دلار می باشد. البته این قیمت در همه ی برند ها یکسان نیست و با توجه به شرایط PC قطعا متغیر خواهد بود. ولی در هر صورت با هر مبلغی که رایانه رومیزی را به صورت استوک تهیه کنید باز هم سود کرده اید. با این شرایط بد بازار قیمت لپتاپ استوک خیلی به صرفه تر است.

  • نسبت به قیمتش عملکرد ضعیفی دارد
  • قاب-شاسی تبلت
  • دارای دو پورت USB 3.1، یک پورت USB 2.0 و USB Type-C
  • درگاه های USB

لپ تاپ استوک ، این روزها بهترین پیشنهاد برای افرادیست که نیاز به هزینه کمتر و کیفیت مناسب دارند. عمده ترین دلیلی که باعث می شود. تا به خرید آن ها روی بیاورید، قیمت و کیفیت فوق العاده آن ها است. در شرایط بد اقتصادی و نابسامانی ارز. قیمت محصولات دیجیتال از جمله لپ تاپ و موبایل که از نیازهای مهم. و روز مره همه ما به شمار می روند. بشدت افزایش یافته و قدرت خرید محصولات آکبند در بین اقشار مختلف مردم کاهش یافته است. حتما تا به حال واژه استوک به گوشتان خورده است ! مطمئنا شما با شنیدن کلمه استوک معانی مختلفی از آن برداشت میکنید. در ایران به کالاهایی که کارکرده یا به عبارتی دست دوم هستند. لب تاپ hp core i5 کالای استوک گفته میشود اما در واقع همیشه این طور نیست! در زبان لاتین استوک به معنای کالای ذخیره شده یا موجود در انبار گفته میشود. خرید لپ تاپ استوک علاوه بر مزیت مهمی از جمله قیمت مناسب، نیازمند پشتیبانی، ضمانت و تعهد فروشنده است !

از دست ندهید
5 بهترین توییت‌های تمام دوران درباره میوه خشک کن

حتما قبل از خرید از فروشنده اجازه بررسی و تست بگیرید تا در صورت مشاهده مشکلی آن را خریداری نکنید، این قسمت در خریدهای اینترنتی که دسترسی به دستگاه وجود ندارد بیشتر صدق میکند. شما باید بتوانید کالای آکبند و استوک را از هم تشخیص دهید. زمانی که فروشگاه حرفی از استوک بودن جنس خود میزند، شما میتوانید به آن اعتماد کنید. شما با خرید لپ تاپ استوک در اصل همان لپ تاپ اصل و آکبند را خریداری کردید، تنهای تفاوت آنها این است که شما لپ تاپی اورجینال با قیمت بسیار مناسبتری را خریداری کردید. همانطور که به این نکته اشاره کردیم در کشورهای مختلف برای ضمانت و نشان دادن کیفیت برند خود، شما میتوانید کالایی را خریداری کنید و در صورت مطابق نبودن با نظر شما آن را به راحتی مرجوع کنید. لپ تاپهای استوک در بعضی کشورها به دلیل تعداد مرجوعی بالا به کشورهای دیگر نیز صادر میشود و با توجه به کیفیت هر نوع لپ تاپ به گریدهای مختلف تقسیم بندی میشود. لپ تاپ استوک دل e5530 یک کالای استوک از A تا D دسته بندی میشود. اگر شما بودجه خرید لپ تاپ نو را ندارید بهترین انتخاب خرید لپتاپ استوک است. قبل از خرید باید به فروشگاه مورد نظر توجه کنید تا بتوانید فروشگاهی با اجناس با کیفیت و مناسب را خریداری کنید. بهترین انتخاب در این لحظه فروشگاه لپ تاپ زنون است. شما میتوانید به صورت اینترنتی لپ تاپ استوک مورد نظر را با بالاتری کیفیت خریداری کنید.

[ بازدید : 5 ]

دیدگاهتان را بنویسید

دکمه بازگشت به بالا