سایر مطالب

خواب چای ساز

سرویس قابلمه این مساله در مورد وسیلهای مانند جاروبرقی هم صدق میکند و همانطور که دیدید امروزه با انواع مختلفی از جارو شارژی بدون مزاحمت هیچ سیمی مواجه هستیم. این مساله به این شکل است که افراد معمولا ترجیح می دهند که از محصولاتی با کیفیت و قیمت مناسب استفاده کنند. این نوع دستگاههای خشککن نسبت به نوع جریان عمودی از قیمت بالاتری برخوردارند. مدلهای جمعوجورتر خصوصا انواع جریان عمودی جای کمتری اشغال میکنند، اما گنجایششان هم کمتر است و در هر بار استفاده نمیتوانید خوراکیهای چندان زیادی خشک کنید. میوه خشک کن ها باید دارای سیستم خشک کن با جریان هوای همگرا باشند این یعنی این که میوه خشک کن باید بتواند گرما را در تمام نقاط آن توزیع دهد و موجب خشک شدن یکنواخت و یک دست مواد غذایی داخل آن شود با داشتن این ویژگی دیگر لازم نیست که سینی ها را در طی فرایند خشک کردن جابه جا کنید.

جارو شارژی در نوع تونلی از این دستگاه، بعد از آن که مواد غذایی روی سینی قرار داده شد، آنها را از یک سمت به داخل تونل می فرستند و بعد از فرآیند انجماد، سینیها از طرف دیگر به بیرون فرستاده می شوند. این در حالی است که دستگاه میوه خشک کن صنعتی از نوع کابینی ظرفیت بالایی ندارد و بیشتر برای کسبوکارهای کوچک مناسب است. هرچند که در مدل های قدیمی تر شاهد وجود دسته های فلزی بر روی قابلمه ها نیز بوده ایم. میوه خشککنها مانند سایر تجهیزات برقی دارای انواع مختلفی هستند که هر کدام مزایای خاص خود را دارد. همانطور که در قسمت قبل مشاهده کردید، این دو دستگاه دارای مزایا و معایبی هستند که هر کدام را نسبت به دیگری برتر میسازد؛ به گونهای که حتی نمیتوان از ابعاد بزرگ و کوچک آنها ایراد گرفت. برخی دیگر از این محصولات مناسب ماشین هستند که ما به آنها جارو شارژی ماشین میگوییم. خرید جارو شارژی احتمالا بهترین انتخابی است که می توانید برای تمیز کردن فضاهای کوچک داشته باشید. از مهم ترین برندهای چای ساز که در بازار موجود است می توان به تفال، فیلیپس و دلونگی و همچنین برندهای پارس خزر، ویداس، سایا، میگل و چندین برند دیگر اشاره کرد.

از دست ندهید
آیا این چای ساز Factor واقعا این سخت

در سال 2005، شرکت بازرگانی نمانور آریا مستقر در ایران، نمایندگی انحصاری این شرکت را برای فعالیت در بازار کشورهای در حال توسعه خاورمیانه دریافت کرد. بکردانه یکی از بهترین شرکت های تولید کننده میوه خشک کن در بازار کشور ایران است. از این رو، ابتدا باید ویژگیها و قابلیتهای این دو دستگاه را بررسی و در آخر با هم مقایسه کرد. همچنین لازم است همواره دهانهی جارو عصایی خود را به منظور رفع هرگونه انسدادی بررسی کنید. شما میتوانید مشخصات چای سازها را مشاهده کنید و مناسبترین محصول را بخرید. البته به دلیل ابعاد کوچک این دستگاه امکان مشاهده داخل آن میسر نیست و معمولا برای این که از خشک شدن میوهها مطلع شویم، باید درب آن را باز کنیم. بسیاری از افراد با خود این سوال را مطرح میکنند که آیا خرید میوه خشککن به صرفه است یا خیر؟ از مزیت های کار با دستگاه میوه خشک کن درایر این است که به حضور ما نیازی ندارد و خود دستگاه می تواند به تنهایی وظیفه اش را به نحو احسن انجام دهد. برای خرید دستگاه چیپس میوه حتما باید از برخی مطالب و تجربیات مهم اطلاع داشته باشید که چندنمونه رو پایین این متن نوشتم. میزان مصرف فن ها و پنل بسیار پایین می باشد.

میوه خشککنهای گازی از نظر اندازه بسیار بزرگ بوده و حجم قابل ملاحظهای از فضای آشپزخانه را اشغال میکنند. تنها، عیب آن نسبت به سایر خشککنهای رومیزی ابعاد بزرگ آن است. که شما می توانید انواع دستگاه میوه خشک کن در ابعاد مختلف را از این مجموعه تهیه کنید. این دستگاه در طرحهای مختلفی تولید میشود که برخی از آنها به شکل بیضی، گرد و مستطیلی هستند. در پایینتر از 37 درجه باکتریها میتوانند رشد کنند و بالای 60 درجه مواد غذایی پخته خواهند شد. قرار دادن مواد غذایی در دمای بسیار پایین، ممکن است غذا را برای مدت طولانی در “منطقه خطر” رها کند و باعث رشد باکتری در آن شود. حالت ایدهآل قرار دادن آن نزدیک صفحه خشک کن است. قابلیت جابه جایی و راحت قطعات دستگاه و قابل شست و شو بودن آن ها در ماشین ظرفشویی یکی از مواردی است که هنگام خرید باید به آن توجه کرد چرا که این کار سرعت عمل هنگام کار را بسیار افزایش می دهد. فرآیند خشک کردن مواد به صورت انجمادی، دارای یک سری مراحل است که در آن می توان فرآیند خشک کردن میوه را با استفاده از روش تصعیدی یا همان انجمادی با سرعت بالا انجام داد.

از دست ندهید
آیا کولر گازی مرا ثروتمند می کند؟

در این روش با کاهش فشار سامانه، آب منجمد شده درون میوه، سبزیجات و یا سایر مواد غذایی به صورت مستقیم به بخار تبدیل می شود. پیش از قرار دادن مواد غذایی یا میوهها، درون محفظه و صفحات را تمیز کنید. پس از قرار دادن مواد غذایی روی سینیها، سینی را به داخل دستگاه انتقال می دهند تا مواد غذایی یا میوه خشک شوند. • بریدگیها را روی قطعه چوبی زیرین برای قرار دادن پایهها برش دهید. مکش بالای این جاروبرقی ها کوچک ترین ذرات را پاک میکند و به خانه ی شما جلوه ای تازه می بخشد. اینگونه است که هر هزینه ای برای دستگاه خشک کردن میوه انجام دهیم توجیه منطقی پیدا می کند! شرکت پاناسونیک سال هاست در زمینه لوازم خانگی فعالیت می کند. شرکت زاگرس ماشین سپاهان با برند تجاری زامنس، بیش از ۱۲ سال تجربه موفق در زمینه طراحی، ساخت و تولید دستگاه های خشک کن میوه و صفر تا صد تجهیزات خط تولید میوه خشک را دارا می باشد.

در پاسخ به این عزیزان باید بگوییم که بزرگترین ویژگی خط تولید چیپس میوه این است که با کمترین سرمایه اولیه نیز می توان آن را راه اندازی کرد. از آنجایی که دستگاه میوه خشک کن همراه با فن است، پس انتظار داشته باشید که بسیاری از مدلها با تولید سروصدا همراه باشند. متاسفانه، با شرایط اقتصادی حاکم و گرانی بسیاری از تجهیزات برقی نمیتوان این دستگاه را به قشر کم درآمد جامعه توصیه کرد. میوه خشک کن از آن دسته محصولات جدیدی است که بسیاری از افراد اقدام به خرید آن میکنند تا به کمک آن انواع چیپس میوه را تهیه و نگهداری کنند. به همین دلیل تولید کنندگان از جایگزین این دستگاه ها استفاده می کنند که در آن مواد غذایی به صورت انجمادی خشک می شوند. در قیمت میوه خشک کن تاثیر گذار میباشد . البته فکر نکنید که تمامی چای ساز های ایرانی ارزان قیمت هستند بلکه برخی چای ساز های ایرانی خوب از نظر کیفیت با چای ساز های خارجی برابرند و قیمتی مشابه با چای ساز خارجی دارند. علاوه بر این نام، این دستگاه را با نام انگلیسی آن که فریز درایر است هم می شناسند که از دو کلمه freeze به معنای انجماد و dryer به معنای خشک کردن تشکیل شده است.

از دست ندهید
آنها مقایسه درآمدهای CPA را با اینها ساخته شده با میوه خشک کن. این غمگین

• صفحه پشتی را نصب کنید. • هر میوه، سبزیجات و مواد غذایی در محدوده دمایی مشخصی خشک میشود. کندانسوری که در این دستگاه وجود دارد، از یک سیستم سرد کننده جذبی آمونیاکی سرد استفاده میکند. در این قسمت سینیها با مواد غذایی که درون آن قرار دارند، روی این اتاقک سوار خواهند شد. از آن جایی که در این روش بعد از منجمد شدن آب درون مواد غذایی در یک فرآیند، تصعید خواهد شد، به همین دلیل این دستگاه به خشک کن تصعیدی هم معروف است. کافیست چند کیلو میوه با نازلترین قیمت از میوهفروشی محل تهیه کنید و آن را درون این دستگاهها قرار دهید. قیمت دستگاه میوه خشک کن انجمادی به عوامل مختلفی بستگی دارد. برای رسیدن به تعادل دمایی ممکن است نیاز باشد درب عقب دستگاه میوه خشک کن خانگی باز بماند. این دستگاه می تواند میوه را در سه مرحله خشک کند و باعث می شود میوه ها، سبزیجات و سایر مواد غذایی که امکان خراب شدنشان بالا است، فاسد و خراب نشوند و از آسیب رسیدن به آن ها جلوگیری می کند.

این سرویس شامل سه قابلمه در سایزهای 20، 24، 28 سانتی متر و یک عدد نیم قابلمه در سایز 28 و یک عدد تابه تک دسته در سایز 28 می باشند. اقلام موجود در سرویس های ناب استیل به شکلی انتخاب شده اند که به بهترین شکل جوابگوی نیاز خریداران باشند. کندانسور این دستگاه که به صورت سرد کنندههای سینی عمل می کند، در یک اتاقک قرار می گیرند و به وسیله یک لوله که قطر بزرگی هم دارد، به اتاقک اصلی متصل میشود. از جمله این که شما دستگاه را در چه سایزی بخواهید تهیه کنید یا کدام نوع از دستگاه میوه خشک کن سینی دار یا تونلی را انتخاب کنید. باوجوداین، برخی بر این باورند که سازندهٔ این دستگاه فردی آمریکایی بهنام دنیل هس میباشد. اکنون که تصمیم به خرید این محصول گرفتهاید، باید به دنبال یک جنس مرغوب و با کیفیت باشید. بعد از آن آبی که در محصول بوده و حالا منجمد شده، از طریق فرآیند تصعید تحت خلا از محصول خارج خواهد شد. در دستگاه میوه خشککن برقی، میزان مصرف برق آن به دلیل اندازه کوچکی که دارد بسیار کم بوده و از این بابت، خیالمان میتواند راحت باشد. دستگاه میوه خشک کن انجمادی را می بایست از مجموعه های تولید کننده معتبر و نام دار تهیه کرد تا در صورتی که مشکلی پیدا کرد، بتوانید آن را رفع کنید و دستگاه مثل روز اولش به فعالیت خود ادامه دهد.

از دست ندهید
دکوراسیون خانه برای عید نوروز : ۱۰ ایده دیدنی که حتما میپسندید!

دیدگاهتان را بنویسید

دکمه بازگشت به بالا