سایر مطالب

دکوراسیون خانه برای عید نوروز : ۱۰ ایده دیدنی که حتما میپسندید!

دکوراسیون خانه برای عید نوروز : ۱۰ ایده دیدنی که حتما میپسندید!

kitchen decorationنوبتی هم که باشد عید امسال زمان تحقق بخشیدن به رویاهای شما برای داشتن تخت خوابی سایباندار باکس دکوری و شاهانه است. تختهای سایباندار شاهانه دیگر نیازی به پارچههای سنگین و تاجهای آنچنانی ندارند. نسخههای مدرن ساخته شده با قابهای اکریلیک، فلزی و براق در حال بازگشت هستند. میتوانید در دکوراسیون خانه برای عید نوروز امسال، سرویس خوابتان را با یکی از مدلهای تخت خواب سایباندار عوض کنید. ۸- یک کلکسیون هنری در دکوراسیون خانه برای عید نوروز! آیا تا به حال به داشتن یک کلکسیون هنری دکور کافی شاپ کوچک فکر کردهاید؟ اگر هنوز این کار را نکردید امسال شروع کنید. داشتن یک مجموعهی هنری و جا دادن به آن در دکوراسیون خانه برای عید نوروز بسیار خاص و هیجانانگیز است. کلکسیونی از تمبرهای مختلف، کلکسیونی از پولهای رایج و قدیمی در کشورهای مختلف یا کلکسیونی از آثار هنری قدیمی مثل تابلوهای نقاشی همگی به خانهی شما داستان و صالت میدهند. داستان پشت اشیا وقتی به آنها علاقه دارید به خانهی شما در سال جدید روح تازهای میبخشند.

دکوراسیون خانه

kitchen decorationپرده ها و دراپه هایی که از سقف آویزان می شوند و تا کف اتاق امتداد دارند نیز می توانند کاربردی هوشمندانه از ارتفاع اتاق ها باشند. حتی اگر در اتاق مورد نظرتان پنجره ای وجود نداشته باشد، می توانید با نصب یک پرده دکوری با طراحی زیبا، جلوه بصری بسیار مناسبی ایجاد کنید. رعایت این نکته در طراحی دکوراسیون می تواند با بـه وجود آوردن دید بالا بـه پایین، وسعت اتاق را تا حد زیادی گسـترش دهد و برای محیط های کوچک بسیار ایده آل باشد. اگر می خواهید فضای کوچک خانه تان بزرگتر و دلربا تر دیده شود حتما باید از رنگهای روشن در رنگ آمیزی دیوار ها استفاده کنید. رنگ های روشن بر اساس علم روانشناسی و اصول زیبایی شناسی دردکوراسیون داخلی می توانند فضا را بزرگتر و دلبازتر نشان دهند و این سبب می شود که شیوه دکوراسیون آپارتمان کوچک ایرانی موفق تر به چشم آید.

  1. بازار جهانی مسکن
  2. جدا کردن فضاها با رنگهای متفاوت
  3. فضای خواب
  4. یک استند سینیدار برای پرندهها در نظر بگیرید
  5. از وسایل بزرگ و تجملاتی پرهیز کنید
  6. جمعآوری نمونههای تصویری
  7. گیاهان معطر در فضای سرویس بهداشتی خود قرار دهید
از دست ندهید
بیش از حد شلوغ؟ این نکات را برای ساده کردن میوه خشک کن خود امتحان کنید

بازهم اینجا سبک شاید در انتخاب الگوها نقش داشته باشه. اما حفظ تعادل و جلوگیری از آشفتگی دو اصل اساسی در انتخاب الگوها به شمار میرن. در خیلی موارد الگوهای بومی و ارگانیک طرفدارن بیشتری دارن. تقریبا هر فضایی و هر سبکی موافق استفاده از گل و گیاه طبیعی هست. انرژی که از گیاهان دریافت میشه، تاثیر فوقالعادهای در فضا و افراد داره. برای همین توصیه میشه تا جایی که فضا و سبک مدنظرتون اجازه میده، از این عنصر بهره کافی ببرید. در استفاده از گل و گیاه میشه خلاقیتهای زیادی نشون داد، مثلا دیوارهای سبز، پاسیو، گلدانهای آویز و … تقریبا مهمترین عنصر در دکوراسیون داخلی مبلمان هست. مبلمان شامل تمامی وسایلی است که ما در دکور یک فضا و چیدمان خانه میبینیم. از کاناپه، صندلی و میز گرفته تا ظروف و وسایل تزئینی میشه. به دلیل تنوع مبلمان و کاربرد اونها، انتخاب و چیدمان اهمیت زیادی پیدا میکنه و همین اصول فضای شما رو خوب یا بد میکنه. این اصول چه چیزهایی هستن؟

kitchen decorationدر هر صورت حتی اگر قرار باشه نشیمن و پذیرایی رو به عنوان دو فضای مجزا تعریف کنیم، حتما نیاز به دیوار و … نیست، میشه با کمی اختلاف ارتفاع، حتی نحوه چیدمان مبلها و استفاده از دو ست مجزا به این جداسازی رسید. حالا بهتره در دکوراسیون نشیمن یا پذیرایی چه نکاتی رو رعایت کنیم؟ موضوع خیلی مهم در معماری داخلی و دکوراسیون تناسبات هست، شاید با خودتون فکر کنید این مساله خیلی به دکوراسیون داخلی ربطی پیدا نمیکنه اما باید بگم اشتباه میکنید، چرا؟ چون تناسبات علاوه بر فضا توسط وسایل هم شکل میگیره و باید رعایت شه. مثلا شما باید تعداد کلی رو بر حسب اندازه کلی فضا انتخاب کنین و ترجیحا نشیمن یا پذیرایی رو به انباری از لوازم مختلف تبدیل نکنین یا با توجه به ابعاد نشیمن و پذیرایی که دارین، مبل و میز و … رو انتخاب کنین، نه خیلی بزرگ که فضا رو محدود کنه و نه خیلی کوچیک که در فضا گم بشه.

از دست ندهید
چگونه با استفاده از این نکات با هر چالش جارو شارژی به راحتی کنار بیاییم

kitchen decorationآینهها در هر فضایی که قرار بگیرند، آنجا را بزرگتر و دلبازتر نشان میدهند. سعی کنید تا جایی که میتوانید از آینههای بیشتری در دکوراسیون سوئیت کوچک و چیدمان خانه کوچک بهره ببرید. میز و کابینتهای آشپزخانه را طراحی کنید که مانند قطعات پازل داخل هم بشوند. در این حالت زمانی که در آشپزخانه کار ندارید، این قطعات جمع میشوند و فضای بسیار کمتری اشغال میکنند. شما میتوانید بسیاری از وسایل تزئینی یا حتی ضروری را از سقف آویزان کنید. مثلا به جای این که گلدان مورد علاقهتان را روی یک میز بگذارید که فضای مفید را اشغال میکند، در دکوراسیون سوئیت کوچک آن را با ریسمانهای محکم و زیبا از سقف آویزان کنید. شما در هر حال به فضایی برای گذاشتن کتابها و تلویزیون یا کشوهایی برای لباسها نیاز دارید. سعی کنید کمدی طراحی کنید که نه تنها این فضاها را در اختیارتان قرار بدهد، بلکه سقف آن حکم تختخواب را داشته باشد.

در حال حاضر بیشتر افراد با توجه به بودجهای که دارند شروع به دیراین منزل خود میکنند. تعدادی هم از المانهای سنتی بهره میگیرند تا حال و هوای قدیم را به خانه خود بیاورند. فضاسازی در خانه و استفاده از عناصر دکوراسیون داخلی فقط برای زیباسازی نیست. چیدمان داخلی درست و حسابشده به ما کمک میکند بهترین استفاده را از فضای محدود و کوچکمان بکنیم. شاید در وهله اول تصمیم بگیرید در دکوراسیون سوئیت کوچک کل فضا را به چشم یک اتاق بزرگ ببینید و نخواهید فضاهای مختلف را در آن تفکیک کنید. این در حالی است که تجربه دیگران ثابت کرده است تفکیک فضا به هرجومرج کمتر و آرامش قفسه برای اتاق خواب بیشتر ختم میشود. یکی از بهترین روشها برای استفاده از فضا و چیدمان خانه کوچک به کار بردن درهای آکاردئونی است. این درها به شما کمک میکنند فضاهای مختلف را از هم جدا کنید. زمانی که یک در آکاردئونی کاملا بسته باشد، شبیه یک دیوار عمل میکند.

از دست ندهید
لپ تاپ بهترین قیمت با گارانتی اصلی 27 دی ( اقساطی و فروش ویژه )

نورهای LED و SMD بهترین گزینه برای دیزاین سقف پذیرایی هستند. میتوانید نوارهای LED را در زیر سقف کناف قرار دهید و نورهای رنگی مانند قرمز یا بنفش برای آن در نظر بگیرید تا پس از روشن شدن، به سمت سقف تابانده شوند. طراحی سقف اتاق پذیرایی به شکل مدرن این روزها محبوبیت زیادی پیدا کرده است. در این سبک، از گچبریها یا سقفهای کاذب با رنگها و طرحهای ساده و اغلب تک رنگ استفاده میشود. در سبک مدرن نورپردازی اهمیت بسیار زیادی دارد و بیشتر سعی میشود با استفاده از نورهای رنگی، تنوع رنگی در فضای اتاق پذیرایی ایچاد کرد. اگر به رنگ و لعاب بیشتر برای سقف اتاق نشیمن خود نیاز دارید. بهتر است سبک کلاسیک را انتخاب کنید. سقف کلاسیک پذیرایی پر است از رنگها و طرحهای تجملاتی که با لوسترهای کلاسیک چندشاخه نمایی سلطنتی به خانهی شما میدهد. گچبریهای برجسته با رنگهای طلایی و نقرهای از مهمترین ویژگیهای سبک کلاسیک در تزیین سقف پذیرایی است. در ادامه به نکات و راهکارهایی که می تواند در طراحی سقف منزل به شما کمک کند می پردازیم.

kitchen decorationهمیشه از رنگهایی مثل خاکستری، کرمی و سفید برای رنگهای پایه استفاده کنید تا اتاق بزرگتر و روشنتر به نظر برسد. بعد بهسادگی رنگهای خاص خودتان را بهعنوان نقاطی برجسته اضافه کنید. اینها میتوانند هر چیزی باشند درهرصورت کنار همدیگر بهخوبی کاربرد دارند! به دلیل شباهت سبکهای طراحی داخلی مدرن با طراحی داخلی معاصر، تفاوت میان این دو را بهصورت مختصر شرح میدهیم. سبک معاصر کاملاً مطابق بازمان است و برعکس سبکهای طراحی داخلی مدرن هر چیزی از آیندهنگری دههی ۵۰ تا سالهای اخیر را شامل میشود. سبکهای طراحی داخلی معاصر برخلاف سبک مدرن که بر پایهی خطوط گرافیکی مربعی و مدرنیته مبنی است، آزادی بیشتری دارد. در سبکهای طراحی داخلی همهچیز در افکار طراحی داخلی سنتی ریشهدارند. و این یعنی شما قادر خواهید بود تا طراحی داخلی سنتی را کاملاً به سبک خود به وجودآورید و در آن از لوازمی استفاده کنید که نشاندهندهی خصوصیات و سبک زندگی شخص شما باشند. حتماً پس از آشنایی با سبکهای طراحی داخلی انتقالی و مشاهدهی تصویر بالا این پرسش پیش میآید که تفاوت میان طراحی داخلی انتقالی و سنتی در چیست؟

از دست ندهید
6 شگفت‌انگیز هک میوه خشک کن

دکوراسیون خانه برنامه های آیفون

kitchen decorationمعمولاً سبک و طراحی شیک منزل از همان ورودیاش پیداست. پس حتماً توجه ویژهای به این نقطه داشته باشید. در این دکوراسیون، طراحان با آینهکاری و استفاده از پاف و المانهای تزئینی دیگر فضای چشمگیری را طراحی کردهاند. ترکیب رنگ سبز و قهوهای در این خانه بزرگ واقعاً جذاب دیده میشود. این یکی از خانههای مدرن تهران است که بسیار شیک و امروزی طراحی شده است. هرچند طراحی این منزل کمی به طراحیهای غربی نزدیک است؛ با این حال استفاده از فرش، پرده و لوسترهای مدرن همچنان یادآور دکوراسیونهای ایرانی است. در مقابل یکی از دیوارهای پذیرایی، تلویزیون و میز دیواری آن بر روی دیوار نصب شدهاند. این روزها اکثر خانههای مدرن از این تکنیک استفاده میکنند تا علاوهبر ذخیرهسازی فضا جلوه مدرنتری به منزل ببخشند. دیوار پشت تلویزیون هم طراحی جالبی داشته و این فضا را بسیار جذابتر کرده است. از المانهای تزئینی در این خانه هم میتوان به گلدانهای فوقالعاده زیبا و صنایع دستی چوبی اشاره کرد.

  1. از درهای آکاردئونی استفاده کنید
  2. طراح: ملیسا
  3. ترمز درب
  4. دمنوش ویژه آنفولانزا
  5. سفید _سبز
  6. کفپوش در طراحی دکوراسیون
  7. تعداد سرویس بهداشتی: دو عدد

در بازسازی آپارتمان بهطور قابلتوجهی به مرمت احتیاج دارند. این مورد در مورد حمامها نیز صدق میکند. همچنین ممکن است دوست داشته باشید که حمام اختصاصی برای استفاده از میهمانان خود طراحی کرده و بسازید. از ورود نور طبیعی و اکسیژن از چهار طرف دیوارهی ساختمان خود استقبال کنید. سعی کنید به سبک اصلی ساختمان وفادار باشید. اگر خانه ای که در حال بازسازی آن هستید دارای یک ساختار کلاسیک است. سعی کنید دکوراسیونی کلاسیک را در آن گنجانده و یا به دنبال طراحی یک فضای داخلی کلاسیک باشید. در غیر این صورت وارد بحث دکوراسیون داخلی میشویم و میتوان دیوارها را بارنگ آمیزی، کاغذدیواری، سنگ دکوراتیو و… در بحث کف ساختمان نیز میتوان از انواع سنگ، سرامیک یا پارکت بهعنوان کفپوش استفاده کرد. بازسازی آشپزخانه بر زیبایی بیشتر دکوراسیون داخل خانه سهم بسزایی دارد. در بحث بازسازی اتاقخواب، سلیقه فرد استفادهکننده از اتاق مهم است اما آنچه در تمامی اتاقخوابها از اهمیت بسیاری برخوردار است.

از دست ندهید
یک نکته برای بهبود شما (r) جارو شارژی

[ بازدید : 4 ]

دیدگاهتان را بنویسید

دکمه بازگشت به بالا