سایر مطالب

دکوراسیون خانه: نخواهد بود همانگونه که شما فرض می‌کنید است

دکوراسیون خانه: نخواهد بود همانگونه که شما فرض می‌کنید است}

kitchen decorationیکی از کارهایی که زوجهای جوان قبل از ازدواج انجام میدهند و وسواس زیادی برای انجام آن دارند، چیدمان و طراحی خانه دکوراسیون کافی شاپ ساده عروس است. اما در کنار همه این جذابیتها ممکن است گاهی دچار شک و تردید شوند و در میان طرحها و رنگهای مختلف سردرگم بمانند. در این مطلب از اکسون دکور همراه ما باشید تا اصول مهم طراحی و چیدمان خانه عروس را با شما به اشتراک بگذاریم. به صورت کلی سبکهای دکوراسیون، متنوع و گوناگون هستند. آشنایی پیدا کردن با نوع سبک به شما کمک میکند تا مطابق با سلیقه خود، دکوراسیون خانه را انتخاب کنید. بهترین راه برای انتخاب سبک و استایل خانه عروس، در نظر گرفتن سلیقه عروس و داماد است. اگر خانهای خلوت و به دور از شلوغی را میپسندید، سبک مینیمال را انتخاب کنید. در سبکهای مینیمال رنگهای ملایم دیده میشود؛ همه جا خلوت است و تمام وسایل کاربردی و ضروری هستند. در این سبک، وسایل دکوری اتاق طراحی سادهای دارند و معمولاً به رنگهای خنثی و ملایم یافت میشوند.

  • فهرست نیازها و سلایق اعضای خانواده
  • مرتب کردن اتاق با جعبههای تزئینی
  • دفتر کار خانگی داشتن
  • روشنایی بخش ها
  • ضمانت پیش پرداخت
  • سال ساخت: ١٣٨٨
  • دکوراسیون داخلی مدرن

اگر فضای کافی دارید، همیشه ایده خوبی است که یک فضای داخلی روی پشت بام خود بسازید، البته بدون اینکه فضای بیرونی را قربانی کنید. فضای داخلی به بیش از یک دلیل ایده خوبی است، می توانید ابتدا یک اتاقک اضافه کنید که همیشه یک امتیاز است. در ردیف دوم، می توانید یک منطقه تهویه مطبوع اضافه کنید که در آن افراد می توانند از گرما در تابستان و سرما در زمستان استراحت کنند. روف گاردن در شب کاملا تاریک است، اما شما همچنین می خواهید بتوانید ستاره ها و چراغ های خیابان را ببینید. انتخاب چند گزینه نورپردازی ملایم در اینجا کلید اصلی است، نورپردازی خلقی پراکنده که فضا را به فضایی زیبا و آرامش بخش در شب تبدیل می کند. آب و هوای شهر شما احتمالاً از فصلی به فصل دیگر نیاز به بهبود دارد، بنابراین دکوراسیون پشت بام خود را مطابق با آن برنامه ریزی کنید. اگر در زمستان خیلی سرد است، یک بخاری یا گودال آتش اضافه کنید، و اگر در تابستان خیلی گرم است، یک تهویه هوای بیرونی یا چند فن بخار بزرگ اضافه کنید. به این ترتیب می توانید از روف گاردن پشت بام خود در تمام طول سال یا حداقل بیشتر سال لذت ببرید. شما می توانید فضایی راحت و شیک ایجاد کنید، اما به آسمان، فضای باز و هوای تازه نیز اهمیت می دهید. اتاق زیر شیروانی جای مناسبی برای دکوراسیون بیش از حد و ترفندهای بی شمار نیست، باید مکانی شیک و مکانی ساده باشد که افراد بتوانند در آن استراحت کنند. تم رنگی را در دکوراسیون خانه خود خنثی نگه دارید. این به شما کمک می کند تم را حداقل نگه دارید و ظاهری ساده و تازه داشته باشید. میتوانید رنگها را به لوازم جانبی اضافه کنید، بنابراین میتوانید هر زمان که بخواهید آن رنگها را تغییر دهید. همچنین رنگ های خنثی کمتر تحت تاثیر شرایط آب و هوایی مانند قرار گرفتن در معرض نور خورشید قرار می گیرند.

از دست ندهید
به هیچ وجه تغییر میوه خشک کن در نهایت شما را نابود خواهد کرد

دکوراسیون خانه

kitchen decorationیک ست مبلمان استیل با کلاف تیره رنگ و پارچه هایی با رنگ و طرح تیره ، انتخاب طراح این مدل دکوراسیون خانه ایرانی بوده است. به علاوه، به دلیل وسعت فضا ، قرار گرفتن مبلمان و تزیینات در فاصله نسبتا مناسبی از یکدیگر ، به آزادتر شدن حس بسته و تیره پذیرایی کمک کرده است. و البته همان طور که شما هم مشاهده می فرمایید، انتخاب یک رنگ تیره برای میز تلویزیون در بستر تیره رنگ کفپوش گزینه مناسبی نبوده و یک میز با رنگ روشن می توانست نمای بسیار جذاب تری ایجاد کند. اکسسوری های مجاور این صندقچه تزیینی، اعم از گلدان ها ، فرش فانتزی و دیوارکوب ها همگی کاملا تیره بوده و به جز دیوارها، هیچ المان روشنی در این محیط مشاهده نمی شود. به لحاظ طراحی ، علاوه بر عدم رعایت چیدمان تونالیته و در نظر گرفتن تضاد رنگ ها، در استفاده از رنگ های چوبی و تیره بشدت در دکوراسیون این فضا افراط شده است.

میخواهید خانه رویاهایتان را بسازید؟

kitchen decorationاگر به تازگی قصد تغییر دکوراسیون خانه یا محل کارتان را گرفتهاید، با این مقاله همراه باشید. در چنین مواقعی استفاده از یک برنامه دکوراسیون داخلی میتواند بسیار راهگشا و کمککننده باشد، هم برای پیشنمایش تغییراتی که میخواهید انجام دهید و هم اینکه با تماشای دکوراسیونهای داخلی دیگر، بهترین ایدهها را برای کارتان بگیرید. در مقالهای که مشغول خواندنش هستید چند برنامه دکوراسیون داخلی خوب خارجی و ایرانی را به شما معرفی میکنیم که حتما ارزش تجربه را دارند. پس تا پایان با ما همراه باشید. ضمنا تماشای ویدیویی که در همین رابطه برایتان ساختهایم را هم از دست ندهید. میخواهید خانه رویاهایتان را بسازید؟ برنامه دکوراسیون Room Planner رویایتان را طراحی میکند. به لطف این اپلیکیشن میتوانید از یک فضا، مثلا فضای خالی اتاق پذیرایی عکسی گرفته و سپس روی آن عکس با مدلهای سه بعدی اعمال تغییرات کنید. به عنوان مثال مبل و صندلی و کفپوش از برندهای مختلف روی آن قرار دهید و تغییر رنگها روی در و دیوار را با هم مقایسه کنید.

  • استفاده از رنگهای پر رنگ
  • ظروف و قابلمه: ۵ میلیون تومان، خرید از مکانهای مختلف
  • مبلمان خراطی شده
  • موقعیت شهر: رشت/ محله: بلوار انصاری
  • دکوراسیون داخلی سنتی
  • انتخاب مبلمان
  • اجاق گاز: برند کن، ۱.۹ میلیون تومان
از دست ندهید
یک درس گران اما مفید در سرویس قابلمه

kitchen decorationدر این مقاله بیش از 70 نمونه از زیباترین دکوراسیون داخلی منزل در ابعاد کوچک و نقلی را قرار داده ایم تا با دیدن آن ایده ای برای دکوراسیون منزل ایرانی بگیرید. ما در این مقاله بیش از 70 نمونه از زیباترین دکوراسیون داخلی منزل در ابعاد کوچک و نقلی را قرار داده ایم تا با دیدن آنها ایده ای برای چیدمان و دیزاین دکوراسیون جدید منزل ایرانی خود بگیرید. برای طراحی و اجرای هر یک از دکوراسیون های خانه های کوچک معرفی شده میتوانید با بساز و بچین در ارتباط باشید. ما دکوراسیون مد نظر شما را با بهترین کیفیت و متریال اجرا میکنیم. برای دیدن نمونه تصاویر تا انتهای مطلب همراه ما باشید. از رنگها روشن برای فضاهای کوچک استفاده کنید و تا حد ممکن از رنگهای تیره دوری کنید. از مبلمان کوچک و کم جا استفاده کنید. تا حد امکان به نور طبیعی اجازه ورود بدهید و از نورهای مصنوعی برا دلبازتر دیده شدن فضا استفاده کنید. فضا را با استفاده از بافت و انواع اکسسوری شلوغ نکنید. سعی کنید دکوراسیون خانه کوچک را تا حد امکان تمیز و دکوراسیون راهرو مرتب نگه دارید. در این مقاله نمونه تصاویری از دکوراسیون داخلی خانه های کوچک و نقلی را مشاهده کردید. شما از چه ایده ای خلاقانه ای برای چیدمان خانه ساده و شیک ایرانی خود استفاده کرده اید؟ نظرات خود را برایمان در کامنت بنویسید. یا میتوانید تصاویر دکوراسیون منزل کوچک خود را برای ما در اینستاگرام بساز و بچین ارسال کنید.

kitchen decorationهر قدر هم از سبکها و دکوراسیونهای مختلف بگوییم باز بعضی از ما ایرانیها و حتی غیر ایرانیهای دوستدار فرهنگ ایرانی علاقه داریم گرمای فرهنگ شرقی در خانهمان موج بزند و همزمان گریزی هم به سبک معاصر داشته باشیم. برای این کار میتوان کنار اجزای اصلی دکوراسیونی معاصر و مدرن چون مبلمان از اجزای دکوراسیون داخلی منزل که جزو عناصر فرهنگ ایرانی هستند چون فرش ایرانی یا صنایع دستی سنتی شهرهای مختلف کشورمان استفاده کنیم. هماهنگی وسایل داخل خانه موجب زیبایی دکوراسیون داخلی منزل و ایجاد فضایی گرم و دلنشین میشود. مبلمان یکی از اجزای اصلی دکوراسیون داخلی منزل و میتوان گفت، مهمترین آنهاست. با توجه به اینکه این روزها مبلها نقش بسیار مهمی در دکوراسیون داخلی ایفا کرده و جزیی جدانشدنی از دکوراسیون خانه محسوب میشوند. در نتیجه باید در انتخاب آنها دقت زیادی داشت تا با هماهنگی سبک و همخوانی رنگ پارچه، چوب و طرح مبل با رنگ دیوارها و سایر وسایل هارمونی بیشتر و جلوه بینظیری در فضای خانه ایجاد کرد.

از دست ندهید
لیست قیمت و خرید جارو شارژی - سنکور هوم

بعدی سه مسائل به سرعت درباره دکوراسیون خانه انجام دهید

در معماری جدید نیز استفاده از آینه همچنان بسیار مورد توجه است. تزئینات با آینه نه تنها برای بازتاب نور عالی است، بلکه میتواند به شما فرصت ایجاد یک طرح تصویری را نیز بدهد، بهویژه زمانی که آینهها را به صورت گالری آویزان میکنید. با این ترفند یک نقطه کانونی منعکسکننده نور و افزایش فضا ایجاد میشود. هنگام استفاده از آینه در دکوراسیون داخلی منزل از اندازه مناسب آن استفاده کنید. هنگام انتخاب آینه برای بالای شومینه دقت کنید که عرض آن به اندازه عرض شومینه یا کمی کمتر باشد. برای بلندتر نشان دادن سقف به ارتفاع آینه توجه کنید. زیبایی استفاده از آینه در دکوراسیون خانه این است که آینهها در اشکال و اندازههای متفاوتی هستند. آینه نه تنها در بالای شومینه بلکه در بسیاری از مکانهای دیگر مانند دیوار بین دو پنجره قابل استفاده است. این آینه قدیمی خیره کننده با جزئیات پرآذین آن، فضا را بزرگتر از آنچه هست جلوه میدهد.

در وهله اول به فکر خرید مبلمانی باشید که با سبک دکوراسیون شما سازگار باشد. با توجه به تنوعی که در بازار مبل دیده میشود، به شما قول میدهیم که در یافتن یک مبلمان مناسب دغدغهای نخواهید داشت. دقت کنید که بغیر از طرح کلی، رنگ مبلمان باید با دکوراسیون خانه هماهنگ باشد. اما آیا صرفاً انتخاب مبلمان مناسب کافیست؟ قطعاً خیر. اهمیت چیدمان صحیح مبلمان دست کمی از انتخاب آن ندارد. اولین نکتهای که باید به آن توجه کنید چیدمان مبلمان با فاصلهای مشخص از دیوار است. سعی کنید مبلمان را به گونهای بچینید که فضایی برای رفت و آمد بین آنها باقی بماند. نسبت فرش با مبلمان، اهمیت زیادی در دیزاین یک دکوراسیون دارد. برخی از افراد با انتخاب فرشهای بزرگ، کفپوش را تماماً پوشانده اند. در چنین شرایطی مبلمان روی فرش جای میگیرد. اما اگر فرش کوچکتر باشد میتوان با قرار دادن پایههای جلویی مبل، جلوهای بهتر از آن ایجاد نمود. راه سومی هم هست و آن خرید فرشی بسیار کوچک است که تنها میز جلو مبلی بر روی آن جای گیرد و مبلمان در اطراف آن چیده شوند.

از دست ندهید
روکش دندان در کودکان

[ بازدید : 3 ]

دیدگاهتان را بنویسید

دکمه بازگشت به بالا