سایر مطالب

زیر وبم لپ تاپ استوك و همه چی در مورد آن

سفارش دستگاه از سایتهایی مانند Amazon باعث میشود که هزینه تمام شده لپ تاپ بسیار بالا برود. در حالیکه میتوان با قیمتی کمتر (در حد نصف) لپ تاپ استوک HP Pavilion Gaming را تهیه کرد. سری اچ پی پاویلیون گیمینگ (HP Pavilion Gaming) دارای ویژگیهای بسیار عالی برای اجرای بازیهای گرافیکی است. اگر شما هم عاشق بازیهای کامپیوتری هستید، لازم نیست برای خرید لپ تاپ گیمینگ بودجه زیادی اختصاص دهید. با تهیه یک دستگاه استوک میتوانید تا حد زیادی هزینهها را کاهش دهید. سری omen دارای ویژگیهای سخت افزاری و ظاهری بسیار خوبی است. اما هزینه تمام شدهی آن بیشتر از سری pavilion خواهد بود. لپ تاپ استوك از لحاظ سخت افزاری تفاوت چندانی بین این دو سری وجود ندارد. تفاوت اصلی آنها به ظاهر دستگاه برمیگردد. با توجه به بودجهای که در اختیار دارید انتخاب کنید. کارت گرافیک قرار داده شده روی این لپ تاپها بسیار قوی هستند. میتوانند سنگینترین پردازشها را در زمان کوتاهی انجام دهند. هر چند که این کارت گرافیک برای بازیهای گرافیکی توسعه یافتهاند اما مناسب کارهای طراحی، رندرینگ و انیمیشن سازی نیز هستند.

  • توضیحات باتری
  • قدیمی بودن مدل پردازنده و گرافیک
  • پردازنده: INTEL CORE I5 11300H
  • آی سی
  • Graphics2: 4GB NVIDIA Quadro P2000s
  • نمایشگر: 12.5 اینچی لمسی
  • لپ تاپ گیمینگ RAZER BLADE 14

پردازندههای Core i7 اینتل جزء بهترین پردازنده های موجود برای لپ تاپ هستند؛ زیرا تعادل فوقالعادهای بین عملکرد، حرارت و هزینه را ارائه میدهند. آنها نسبت به پردازنده های Core i3 و Core i5 توانایی بیشتری دارند و خیلی هم گران نیستند. همچنین به اندازه پردازندههای Core i9 گرما تولید نمیکنند. در این مطلب میخواهیم 7 تا از بهترین لپ تاپ ها با پردازنده Core i7 را معرفی کنیم. بهترین لپ تاپ Core i7 کدامند؟ پاسخ را میخواهید؟ با ما همراه باشید! پردازندههای Core i7 نسل 11 و 12؛ یک نام و دنیایی تفاوت! با توسعه Alder lake، اینتل سرانجام موفق شد فرایند تولید 14 نانومتری خود را کنار بگذارد. اصلا لیتوگرافی یعنی چه؟ به صورت کوتاه اگر بخواهیم بگوییم، هر چقدر لیتوگرافی یک پردازنده کمتر باشد، مصرف انرژی کمتر و قدرت بیشتری دارد. اطلاعات بیشتر را در قسمت “تکنولوژی ساخت پردازنده (nm)” در صفحه بنچمارک CPU بخوانید. جمله بالا به آن معناست که اینتل دیگر از لیتوگرافی 14 نانومتری استفاده نمیکند.

از دست ندهید
داستان کوتاه: واقعیت درباره میوه خشک کن

لپ تاپ ZBook 17 G4 محصولی از برند HP است. این لپ تاپ دارای سخت افزار قدرتمندی است که آن را با قوی ترین دسکتاپ های روز معادل می کند. شرکت HP در طراحی ZBook 17 G4 سعی کرده قوی ترین قطعات موجود را به کار بگیرد تا کاربر احساس کند همواره یک کامپیوتر صنعتی قوی را با خود حمل میکند. شرکت HP برای ZBook 17 G4 از یک کیبورد کامل استفاده کرده و بخش Number Pad را هم درون کیبورد گنجانده است. برای کلید های کیبورد، از نور پس زمینه استفاده شده تا در تاریکی شب هم بتوانید بر کلید ها تسلط داشته باشید. لپ تاپ HP ZBOOK 17 G4 از درگاه های متنوعی برای اتصال لوازم جانبی بهره می برد. وجود پورت HDMI و VGA باعث میشود تا بتوانید تصویر لپ تاپ را به هر مانیتور بزرگ تر بیرونی وصل کنید و امکان دادن خروجی تصویر با حداکثر دقت FHD از مزایای این لپ تاپ به شمار می رود.

  1. باتری میتوانست بهتر باشد
  2. تنوع محصولات با کانفیگ های مختلف
  3. قیمت: 6٫7۰۰٫۰۰۰ تومان
  4. سی پی یو لپ تاپ
  5. Size: 12.1×8.8×1 inches

به یاد داشته باشید، یکی از علائم تجاری مینی لپ تاپ این است که می تواند برای محافظت از صفحه نمایش و صفحه کلید کاملا بسته شود. این مقاله مشکلات لپ تاپ legion 5 را بخوانید.برخی از مینی لپ تاپ های سطح اول مخصوص مدارس طراحی شده اند و از محافظت در برابر نشت و موارد با دوام برخوردار هستند. اندازه و وزن دستگاه ها در هنگام حرکت به ایمن سازی آن ها کمک می کند. نسخه های کوچک تر این فناوری محبوب اغلب به بودجه بالاتری نیاز دارند، اما در مورد این دستگاه ها چنین نیست. مدل هایی که دانش آموزان برای کار در کلاس استفاده می کنند از مقرون به صرفه ترین مینی لپ تاپ های موجود در بازار هستند. فقط با صرف یک صد دلار، جریان، نوشتن و تحقیق در وب می تواند در اختیار شما قرار گیرد افرادی که هزینه زیادی ندارند.  معایب مینی لپ تاپ ها چیست؟ از جمله نکات منفی لپ تاپ مینی، مهم ترین آن CPU ضعیف و مقدار کمی RAM است.

از دست ندهید
زندگی مخفی چای ساز

نیازی به هزینه اضافی برای رم نیست. برای سی پی یو هم، سی پی یو Core i5 برای برنامه نویسی معمولی کافی است. البته اگه بودجه بیشتری دارید Core i7 تهیه کنید تا راحت و با سرعت بیشتری کدهاتون رو بتونید اجرا کنید. باز اگر سوالی داشتید بفرمایید، خوشحال میشیم بتونیم کمکتون کنیم تا بهترین ها رو انتخاب کنید. ببخشید. من لپ تاپی میخوام خوب و باکیفیت تا سقف قیمت ۱۵ تومن برای کارای روزمره و وبگردی. چه مدلی پیشنهاد میکنید؟ با این سقف قیمت 15 میلیون تومان هیچ لپ تاپ Core i5 ی وجود نداره. در واقع این پردازنده ی پرطرفدار بیشتر در لپ تاپ هایی دیده میشه که قیمتی نزدیک به 20 میلیون و بالاتر داره. اما اگه ما سقف قیمتی شما رو رعایت کنیم فقط یکی دو تا لپ تاپ پیدا میشن که دارای پردازنده ی Core i3 باشند. و باید بگم این لپ تاپ ها برای کار روزمره و وبگردی هیچ مشکلی پیش نمیارن. اگه صرفا برای بازی کردن یک لپ تاپ میخواین پیشنهاد میکنم پیشنهاد میکنم حتما مقاله «بهترین لپ تاپ های گیمینگ» رو حتما ببینید اونجا پیشنهاد های عالی برای این موضوع داریم.

هرچه یک لپتاپ سبکتر باشد، بهتر است اما معایبی را به دنبال دارد. چراکه یک لپتاپ باریکتر ممکن است بسیار گرانتر از مدلهای معمولیتر از خود باشد و اغلب نیز قدرت کمتری دارد. آیا گرافیک اختصاصی برای خرید لپ تاپ دانش آموزی و دانشجویی لازم است؟ کارت گرافیکی یک لپتاپ، میتواند شامل کارت گرافیکی یکپارچه و اختصاصی باشد. یک کارت گرافیک یکپارچه معمولاً باعث میشوند که باتری برای مدتزمان بیشتری شارژ نگه دارد و تولید گرما در چنین لپتاپهایی کاهش مییابد. یک کارت گرافیک اختصاصی که دارای پردازنده و رم مخصوص به خود است، برای مدیریت گرافیکهای پیچیده و سهبعدی مناسب است. اما با کارت گرافیک اختصاصی شارژ باتری زودتر تخلیه شده و قیمت لپتاپ نیز بالاتر میرود. اگر میخواهید از لپتاپ خود برای تماشای فیلم استفاده کنید، بهترین لپ تاپ های دانشجویی کارت گرافیک یکپارچه دارند و برای اجرا مناسب هستند. ممکن است بسیاری از مردم به شما بگویند که به یک لپتاپ با کارت گرافیک مستقل نیاز دارید، اما این درست نیست.

  • شاید گرافیک میتوانست بالاتر باشد
  • کامپیوتر و سخت افزار
  • LENOVO YOGA 530
  • No fingerprint reader
  • SSD :512GB NVME GEN 3
  • حافظه ذخیره سازی: ۲۵۶GB SSD – ۴TB SSD RAID 0
  • حافظه رم محدود
از دست ندهید
جارو شارژی راهنماها و داستان‌ها

شما می توانید یک لپ تاپ سبک وزن و باریک با عملکرد بسیار قدرتمند تهیه نمایید. و بروز ترین بازی های مدرن سه گانه را با تنظیمات بالا اجرا کنید . و اما دلیل اصلی اینکه لپ تاپ های بازی در طی چند سال گذشته بسیار پیشرفت کرده اند ، به لطف پردازنده های گرافیکی قدرتمند و کارآمد Nvidia و AMD است. سایت فروش لب تاپ دست دوم به جرعت میتوان گفت که این لپ تاپ های مخصوص بازی بسیار قدرتمند هستند تا جایی که بیشتر به عنوان جایگزین سیستم های کامپیوتری طراحی شده اند . یک لپ تاپ بسیار عالی و زیبا ،با جدیدترین سخت افزار، طراحی خیره کننده، ماندگاری و عملکرد عالی باتری ،صفحه کلید بزرگ، که مخصوص بازی می باشد. رفرش ریت به جای ۱۴۴ هرتز، ۶۰ هرتز میباشد. فاقد پورت تاندربولت ۳ میباشد. لپ تاپ استوک ASUS Gaming GL702Z از سری لپ تاپ های REPUBLIC OF GAMERS شرکت ایسوس می باشد و در دسته بندی گیمینگ جزء لپ تاپ های بالا رده محسوب می گردد.

همچنین این لپتاپ در رنگهای خاکستری و آبی تولید میشود. شما بهوسیله بلوتوث 4.2 این محصول میتوانید به دیگر دستگاهها متصل شوید. لپتاپ 11 اینچی لنوو مدل IdeaPad 1 11ADA05 از دو پورت USB 3.2، MicroSD card reader، HDMI 1.4 و دکمه Novo بهره میبرد. این لپتاپ دارای وبکم 0.3 مگاپیکسل است.  بسیاری از کاربران آن را یک لپ تاپ دانش آموزی ارزان دانستهاند. همچنین تمام کسانی که این لپتاپ را برای تحصیل استفاده میکنند از وزن کم و کارکرد آن بسیار راضی بودهاند. با خرید این لپتاپ، یک سال مایکروسافت 365 رایگان دریافت میکنید. یعنی امکان استفاده رایگان از Excel، Word و PowerPoint را به مدت یک سال خواهید داشت. این امر این کالا را به یکی از بهترین لپ تاپ های دانشجویی تبدیل کرده است. به لطف وزن سبک و اندازه جمعوجور آن که به ترتیب 1.5 کیلوگرم و 14 اینچ است، قادر خواهید بود این لپتاپ را بهراحتی حمل نمایید.

از دست ندهید
9 عادات بسیار کارآمد میوه خشک کن

سلام، لپ تاپی که ۸ ساعت بتونه باتری حفظ کنه نداریم در حال حاضر. مگر اینکه از لپ تاپ های صنعتی استفاده کنید که البته وزن بالایی دارند و در بازار ایران به سختی پیدا میشن. اگر برای انجام کارهای گرافیکی میخواین بهتره از لپ تاپی با پردازندههای AMD استفاده کنید. خصوصا نسلهای جدید رایزن که به لطف تعداد رشته بالاتر سرعت بهتری در اختیارتون قرار میدن. لپ تاپی که معرفی کردن گزینه خوبیه و اتفاقا همین حالا این کامنت رو دارم با یکی از مدلهای TUF FX506ii براتون تایپ میکنم. قیمت های مختلفی داره چون چند نوع کانفیگ مختلف داره که عموما در نوع هارد و حافظه رم با هم متفاوت هستند. کیبورد جزیرهای با نورس پس زمینه داره که به صورت پیشفرض حروف فارسی رو نداره و باید از برچسب استفاده کنید. این لپ تاپ ها فاقد درایو نوری هستن، مجبورید از یک سی دی درایو اکسترنال استفاده کنید.

  • نداشتن احراز هویت بایومتریک
  • خرید از معتبرترین فروشگاه لپ تاپ استوک گیمینگ
  • قابلیتهای دستگاه
  • حافظه ذخیرهسازی: ۱ ترابایت HDD و ۱۲۸ گیگابایت SSD

بیشتر لپتاپهای استوک ممکن است اصلا کار نکرده باشند و در حد آزمایش و چند بار خاموشوروشنکردن استفاده شده باشند که دلیل آن گارانتی شرکت سازنده است. اغلب این افراد خود فروشنده هستند که برای پرکردن ویترین مغازهشان از این امکان استفاده میکنند و درصورت فروشنرفتن، آنها را به نمایندگی پس میدهند. پس از مرجوعشدن، این لپتاپها انبار میشوند و به کشورهای دیگر با عنوان لپ تاپ استوک صادر میشوند.لپ تاپ استوک asus دو دلیل بسیار مهم محبوبیت لپتاپهای استوک کیفیت ساخت و قیمت بسیار مناسب است که باعث شده هم ازلحاظ اقتصادی و هم ازلحاظ کیفی بسیار مقرونبهصرفهتر از نمونههای نو و آکبند داخلی باشند.  لپتاپهای استوک درمقایسهبا سایر نمونههای آکبند موجود در داخل ایران از کیفیت ساخت بهمراتب بهتری برخوردار هستند؛ زیرا فرایند ساخت آنها زیرنظر کشورهای اروپایی طی شده است که استانداردهای فراوانی برای محصولاتشان در نظر میگیرند. همچنین، این لپتاپها مستقیما از کارخانهی اصلی شرکت سازنده به کشورهای دیگر صادر میشوند و دستکاری و کپی در کار نیست. دلیل دیگر قیمت بسیار ارزانتر از نمونه های مشابه آکبند داخلی است.

[ بازدید : 4 ]

از دست ندهید
۴ راه مراقبت تابستانی از پوست زیر ماسک!

دیدگاهتان را بنویسید

دکمه بازگشت به بالا