سایر مطالب

شیائومی Mi TV 4S مدل 65 اینچ

شیائومی Mi TV 4S مدل 65 اینچ

xiaomi tvدر تلویزیون 65 اینچ شیائومی 4S از پردازنده پرقدرت MTK6886 64bit Cortex A53 Quad core 1.5GHz بهره برده است. هسته مرکزی یا همان پردازنده نقش بسیار مهمی در خلق تصاویر با کیفیت بالا در تلویزیون دارد، شرکت شیائومی این درحالیست که این پردازنده قادر است در کمترین زمان و با بهترین کیفیت تصاویر ورودی را پردازش کند. این مدل به یک حافظه داخلی 2 گیگابایتی و همچنین یک حافظه 8 گیگابایتی مجهز شده است که این امکان را برای کاربر مهیا می کند تا از این حافظه ها برای ذخیره و یا نصب برنامه ها استفاده کند. همانطور که می دانید داشتن پردازنده بسیار کارآمد این محصول را از سایر محصولات متمایز کرده است. تلویزیون شیائومی 4S مجهز به فناوری HDR است و قادر است محتوای HDR را با نحو احسن نمایش دهد. در سالهای اخیر از این فناوری برای بیان مقدار کیفیت موجود در تلویزیون های هوشمند استفاده شده است.

  1. توان صوتی: 30 وات
  2. زاویه دید 178 درجه
  3. قیمت مناسب
  4. کابل HDMI را به پورت های HDMI لپ تاپ و تلویزیون وصل کنید
  5. ارتفاع 84 سانتیمتر
  6. استفاده از پردازنده های با کیفیت

xiaomi tvبنابراین نیازی به خط دید تلویزیون ندارد. هنگام شروع اولین بار ، باید یکبار کنترل از راه دور را با تلویزیون جفت کنید. این کار در کمتر از یک دقیقه انجام می شود. Android TV 9.0 روی تلویزیون شیائومی نصب شده است. علاوه بر رابط اندروید ، که در حال حاضر Netflix و توصیه های YouTube را نشان می دهد. شیائومی همچنین لانچر خود را دارد. لانچر “Patchwall” این به قدری مرتب است که تقریباً خیلی خالی به نظر می رسد. در اینجا فقط یک مرور کلی از مهمترین برنامه ها دارید. هر دو را می توان به صورت استاندارد تنظیم کرد. بنابراین اگر در صفحه شروع Android بیش از حد مشغول هستید ، می توانید نسخه Xiaomi را انتخاب کنید. فقط با یک فشار یک دکمه می توانید بین این دو جابجا شوید. سیگنال 4K تا 60 هرتز پشتیبانی می شود و واقعاً خوب به نظر می رسد. از تنظیمات می توان برای تنظیم روشنایی در مقیاس 1-100 استفاده کرد.

از دست ندهید
دروغ و دروغ درباره جارو شارژی

این 3 در واقع روشن روش‌ها به تلویزیون شیائومی Better اینکه فقط انجام دادید

تصویر بسیار با کیفیتی را می توان با تلویزیون شیائومی MI TV Q1 تماشا کرد. این تلویزیون کیولد بوده و در اندازه 75 اینچ تولید شده است.اما قبل از هر چیزی کیولد یا کیو ال ای دی چیست؟ صفحه نمایش در تلویزیون QLED همان صفحه نمایش در تلویزیون های معمولی ال سی دی است که از کریستال مایع ساخته شده است. خود LCD یا صفحه پیکسلی به خودی خود نور را بروز نمی دهد. یک منبع نور بایستی اضافه شود تا رنگ های روشن را نمایان کند. تلویزیون های معمولی از نورپردازی LED و صفحه پیکسلی LCD استفاده می کنند. شیائومی در تلویزیون کیولد Q1 از صفحه آبی و یا نورپردازی آبی LED استفاده می کند. این شرکت همچنین یک صفحه کوانتومی را به مجموعه اضافه کرده است به همین دلیل است به آن کیولد می گویند. اما در واقع کیولد چه کاری را انجام می دهد.؟ نور سفید به سه رنگ ابی قرمز و سبز تبدیل می شود که به آن RGB می گویند.

آناتومی تلویزیون شیائومی

xiaomi tvشیائومی از شرکت های معتبر بازار است که در چند سال اخیر پیشرفت زیادی کرده است و هر ساله توانسته محصولات با کیفیت تر و بهتری را به بازار عرضه کند. تلویزیون 65 اینچ 5ASP شیائومی از تلویزیون های ساخت 2020 شیائومی است که از طراحی و کیفیت بی تلویزیون شیائومی 55 اینچ نظیری برخوردار است. حاشیه های این تلویزیون به قدری نازک شده اند که شما هنگام تماشای تلویزیون آنها را نمی بینید. باریکی حاشیه های این مدل صفحه نمایش 65 اینچی را بزرگ تر جلوه می دهد. بدنه این تلویزیون از پلاستیک خالص ساخته شده که هم مقاومت و طول عمر تلویزیون را بالا برده و هم ظاهر آن را بهتر کرده است. M5 دارای دو پایه در طرفین است، شکل هشت این پایه ها نگرانی شما را از بابت انتخاب میز مناسب رفع می کند، چون این تلویزیون می تواند بر روی هر سطح میزی قرار بگیرد. پشت تلویزیون دارای سوراخ هایی است که شما می توانید تلویزیون را به دیوار وصل نمایید و از تماشای تصاویر بر روی صفحه نمایش بزرگ لذت ببرید. اگه از آن دسته افراد سخت پسند هستید که انتخاب در هنگام خرید برایتان مشکل است به شما این اطمینان را می دهیم که از خرید تلویزیون شیائومی مدل L65M5-5ASP پشیمان نخواهید شد.

از دست ندهید
همه چي در مورد چاي ساز و راهنمايي استفاده و تمييز کردن آن

xiaomi tvپیشنهاد امروز گلدتگ تلویزیون 75 اینچ هوشمند شیائومی مدل QLED میباشد که محصول سال 2021 و نسخه گلوبال کالی ناب هست. پنلی 75 اینچی با رزولوشن 2160×3840 یا همان UHD استفاده شده است. در این تلویزیون زیبا یک لایه ی نقطه ی کوانتومی بین نور پس زمینه و دیسپلی وجود دارد تا رنگ ها غنی تر باشند. ،HDR10 و Dolby Vision پشتیبانی می کند. FRC) که توانایی تولید 1.07 میلیارد رنگ را دارد، مهر تاییدی بر زنده بودن رنگ ها و وضوح بالای تصویر می زند. سیستم عامل بکار رفته در Mi TV Q1 75 نیز اندروید نسخه ی 10 است که شما را به دریای بی کران اپلیکیشن های کاربردی متصل می کند. وظیفه پردازش نیز در این تلویزیون بر گردن چیپست قدرتمند از کمپانی MediaTek است که MT9611 نام دارد. این چیپست درون خودش 4 هسته از ARM Cortex-A55 با فرکانسی معادل 1500GHz را جای داده که در کنار پردازنده ی گرافیکی Mali G52 MP2 ایفای نقش می کند. این چیپست قدرتمند پردازش تصاویر با تکنولوژی های روز و عملکرد سیستم عامل و اپلیکیشن ها در این تلویزیون شیائومی انجام می دهد. در کنار این پردازنده ها 2 گیگابایت حافظه رم و 32 گیگابایت نیز حافظه ی ذخیره سازی در نظر گرفته شده که کافی و مناسب به نظر می رسد. بلوتوث نسخه 5.0 و wifi با استاندارد 802 نیز در دسترس هستند تا نیازی نباشد کنترل را به سمت تلویزیون بگیرید چرا که کنترل بلوتوثی است. قابیلت های دیگری مثل دستیار صوتی گوگل نیز برای شما درنظر گرفته شده تا بدون حتی لمس دکمه ای به این تلویزیون با کیفیت شیائومی دستور بدهید. پشت تلویزیون در سمت راست و پایین پورت های تلویزیون قرار دارد که تعدادی از آنها به صورت عمودی و تعدادی نیز افقی قرار گرفته اند.

از دست ندهید
سرویس قابلمه: بازگشت به مبانی

با استفاده از این تلویزیون می توانید بهترین بازی های ویدیویی و سریال ها و فیلم های مورد علاقه خود را مثل اینکه در سینما هستید ببینید و بازی کنید. پردازنده قرار است مغز تلویزیون شما باشد و پروسس های دریافتی را به روان ترین حالت ممکن پردازش نماید.تلویزیون 4s شیائومی با داشتن پردازنده (Quad-Core (64bit عملکرد بسیار روان و مناسب ارائه می دهد. این تلویزیون با داشتن همچین پردازنده ای به دلیل سرعت در انجام دستور العمل ها و روان بودن آن در سال های اخیر از محبوبیت بیشتری برخوردار است. این پردازنده قادر است محتوای تصویری بیشتری را مورد پردازش قرار داده و با ایجاد تنوع رنگی بالا کیفیت بالاتری از تصویر را نیز به نمایش بگذارد. به کمک سرعت عمل این پردازنده تعویض کانال ها، فلش ها، پخش موسیقی بدون کوچک ترین اختلالی برای شما ارائه خواهد شد. این تلویزیون شیائومی کنترل تلویزیون را برای شما بسیار آسان و لذت بخش کرده است.

با کنترل از راه دور بلوتوث عملی، می توانید تلویزیون را از هر زاویه ای (360 درجه) کار کنید. این تلویزیون دارای 1 پورت HDMI 2.1 با eARC، 2 پورت HDMI 2.0، 2 پورت USB2.0، پورت Lan Ethernet، ورودی AV، تیونر دیجیتال (سازگار با DVB-T2/C و DVB-S/S2)، بلوتوث V5.0 است. وای فای دو باند 2.4 گیگاهرتز/5 گیگاهرتز و خروجی صدای نوری. سیستم صوتی تعبیه شده در تلویزیون شیائومی با صدایی قدرتمند و با کیفیت و همچنین پشتیبانی از فناوری های ارتقا دهنده ی کیفیت صدا می تواند صدایی بی نظیر را پخش نماید. این سیستم صوتی 2 کاناله قدرت پخش صدای 10 واتی دارد و هر اسپیکر می تواند صدایی به قدرت 5 وات تولید کند. پشتیبانی از حالتهای مختلف صدا می تواند هماهنگی لازم را با هر نوع محتوایی به عمل آورد و کیفیت صوت پخش شده را ارتقا دهد. وجود فناوری هایی نظیر Dolby Audio و DTS-HD می تواند به تفکیک صدا در کانالهای مختلف کمک کند و صدایی همه جانبه و سه بعدی را در محیط پخش کند.

  1. برخورداری از پورت eARC
  2. پشتیبانی از فرمت صوتی DTS
  3. تصاویر کدر در تلویزیون های میان رده
  4. وضوح تصویر: 4K
  5. گزینه ساعت و تاریخ (Timer and Clock) را انتخاب کنید
از دست ندهید
۲۵ مدل جاروی شارژی برتر و باکیفیت با قیمت روز و خرید اینترنتی

تلویزیون شیائومی P1 در سال 2021 تولید شده و مشخصاتی فوق العاده کارا دارد. تصویر در تلویزیون P1 شیائومی بسیار جذاب و غنی از رنگ نمایش داده می شود و ویژگی های هوشمند در آن با سیستم عامل اندروید همراه می باشد. تلویزیون MI P1 دارای اندازه پنل 55 اینچ است و بالاتر از این اندازه صفحه نمایش را ندارد. در این تلویزیون از پردازنده 4 هسته ای Media Tec 9611 استفاده شده است که با نرخ فرکانس 60 هرتز کارایی بالایی در حذف نویز و بلور تصویر پر سرعت دارد. این تلویزیون از MEMC برای کاهش نویز و بلور استفاده می کند . به صوتی فوق العاده تصویر را شفاف تر بر روی صفحه نمایش ظاهر می سازد. این تلویزیون از اندروید 10 استفاده می کند و قابلیت اپدیت و ارتقا را دارد. با آن قابل نمایش است که نشان می دهد روشنایی تصویر بالایی را دارد. صدای آن 20 وات است و ویژگی های صوتی و فرمت هایی مانند دالبی دیجیتال و یا DTS را پشتیبانی می کند.

در اینجا بیشتر به بررسی وب سایت تلویزیون شفاف شیائومی قیمت.

[ بازدید : 16 ]

دیدگاهتان را بنویسید

دکمه بازگشت به بالا