سایر مطالب

فروشگاه خوب برای خرید محصولات شیائومی کجاست+معرفی بخاری هوشمند شیائومی

فرشگاه کالی ناب

معرفی فروشگاه کالی ناب|kalinab

فروشگاه کالی ناب کار خود را از سال ۲۰۱۸ با واردات محصولات با کیفیت دیجیتال شروع کرد. محصولاتی عمدتا با برند های اپل، شیائومی، انکرو… زیرا از همان ابتدا بر این باور بودیم تا ارائه محصولات با کیفیت پایین یا حتی متوسط ممکن است میزان مرجوع شدن کالا را افزایش دهد که این مورد به اعتبار برند ما آسیب می‌رساند . در ابتدا صرفا به فروش پاوربانک و باطری مشغول بودیم. ابتدا فروش به صورت حضوری بود.

پس از مدتی وب سایت KaliNab.com را با چشم اندازی گسترده و با هدف فروش لوازم دیجیتال فعال کردیم تا در این فروشگاه آنلاین دامنه ی وسیع تری از کالاهای دیجیتال را به فروش برسانیم. کالاهایی از جمله گوشی های هوشمند، لپ تاپ ، تلویزیون های هوشمند، لوازم مربوط به خانه های هوشمند و لوازم جانبی موبایل که از کیفیت بالایی برخوردار بوده و موجب افزایش اعتبار فروشگاه کالی ناب شود.

اهداف چهارگانه کالی ناب « فروش کالای اورجینال» – «ارسال به موقع کالا» – «برخورداری از قیمت رقابتی» و «خدمات پس از فروش مناسب» می‌باشد. طبیعی است زمانی که هدف شما هم ارائه محصولات با کیفیت و هم قیمت مناسب و رقابتی است کار بسیار پیچیده و مشکلی را پیش روی خود خواهید داشت که تلاش بی وقفه می طلبد. به یاری خداوند و تلاش همکاران مجموعه تا به امروز در تحقق این مهم موفق بوده ایم.

اهداف ما در کالی ناب

هدف دیگر مجموعه در جهت احترام به حقوق مشتریان، اطلاع رسانی صحیح و به موقع، رفع سوالات فنی و پشتیبانی نرم افزاری محصولات موجود در سایت به کمک وبلاگ کالی ناب می باشد. بخش مجله خبری وب سایت KaliNab.com سعی دارد تا اطلاعاتی صحیح را در اختیار خوانندگان خود بگذارد این امر باعث افزایش سطح آگاهی عامه ی جامعه شده و باعث می شود مشتری با خیال راحت تری اقدام به خرید غیر حضوری نماید.

ما قصد داریم در این سیستم کسب کار آنلاین با شعار “هزینه کمتر، خرید بیشتر” در راستای احترام به حقوق مشتریان کالاهای با کیفیت را با قیمتی منطقی به فروش برسانیم تا به کمک اعتماد شما مشتریان گرامی به جای اینکه تعداد کمی کالا با سود زیاد به فروش برسانیم تعداد بیشتری از یک محصول را با سود کمتر ارائه دهیم.

تاریخچه شیائومی در آپریل۲۰۱۰ متولد شد. این شرکت در پایتخت چین، شهر پکن دفتر مرکزی خود را احداث کرد. هدف این شرکت تولید کردن گوشی‌هایی با کیفیت بالا و قیمت پایین بود؛ البته که از همان ابتدا هم بنا نبود صرفا به تولید گوشی‌های هوشمند بپردازند، بلکه برنامه‌های اسمارت‌فون‌ها و تجهیزات الکترونیکی هم از جمله اهداف این شرکت چینی بود.

تاریخچه شرکت شیائومی(xiaomi)

 Xiaomi brand

لی جون (Lei Jun) که رئیس شرکت king soft بود با شراکت یکی از مدیران آن زمان گوگل، لین بین شرکت شیائومی را تاسیس کردند. لی جون موسس و مدیر اصلی این شرکت برای تامین سرمایه‌ی مورد نیاز به سراغ دو شرکت چینی، یک شرکت سنگاپوری و در نهایت یک شرکت آمریکایی با نام کوالکام رفت؛ و از این طریق موفق به جذب سرمایه‌ی مورد نیاز برای نوشتن تاریخچه برند شیائومی شد.

اتفاق شگفت‌انگیز در همان سال‌های آغازین تاسیس این شرکت، با معرفی یک رابط کاربری  (UI) با نام (MIUI)  و منطبق بر بستر اندروید، شکل گرفت. این رابط کاربری که در همان ماه‌های ابتدایی تاسیس شرکت به بازار معرفی شد؛ به دو زبان انگلیسی و چینی در دسترس بود.

نزدیک به ۳۰ میلیون کاربر تا پایان سال ۲۰۱۳ از MIUI استفاده کردند و پس از آن در سال ۲۰۱۴ این رابط کاربری روی بیشتر از ۲۰۰ گوشی شیائومی نصب شد که برای شرکتی تا این اندازه نوپا یک موفقیت بی‌نظیر محسوب می‌شد.

به نظر می‌رسد شیائومی با یک  هدف ابتدایی به گونه‌ای گام‌های خود را برداشت تا بتواند تداعی‌گر کمپانی اپل در شرق باشد؛ و این البته به دلیل شباهت MIUI با IOS هم بود که کاربران را مژده‌ی استفاده از محصولی در قد و قامت اپل با قیمتی بسیار مناسب وعده می‌داد.

و البته باید اقرار کرد به هدف خود بسیار نزدیک شد؛ تا جایی که هواداران این برند چینی با تشکیل فن‌کلاب‌هایی به حمایت از این کمپانی پرداخته و نام خود را Mi Fans نهادند. شیائومی هرساله در روز ۶ آپریل کمپین‌های فروش بسیاری برای معرفی محصولات جدید خود برگزار می‌کند.  شیائومی این روز را Mi Day نام نهاده است.

همه چیز درباره شیائومی(xiaomi)

پیش‌تر هم گفتیم همه چیز از ۲۰۱۰ شروع شد؛ درست زمانی که یک تیم هفت نفره متشکل از جوانانی در رده‌ی سنی ۳۰-۴۰ سال به پشتوانه‌ی استعداد، مهارت، و تجربه‌ی کار در شرکت‌های جهانی چون گوگل، مایکروسافت، موتورولا و … دور هم جمع شده و اقدام به تاسیس شیائومی کردند. نمی‌توان نقش جوان‌گرایی و تجربه‌ی جهانی موسسین این کمپانی چینی را در موفقیت زودهنگام آن نادیده گرفت.

تنها یک سال پس از تاسیس این شرکت جهانی، در می ماه ۲۰۱۱ لی جون اولین تماس خود را از طریق اولین تلفن همراه تولید شده توسط کمپانی‌اش، برقرار کرد. مطمئنا این لحظه را تمام کارکنان شیائومی هرگز فراموش نخواهند کرد؛ لحظه‌ای فراموش‌نشدنی که در آن یکی از محصولات شرکت شیائومی تولید شد. محصولی که مطابق با هدف اولیه‌ی این کمپانی از کیفیت بالا بهره برده بود و با قیمتی ارزان در دسترس مخاطبانش قرار می‌گرفت.

از دست ندهید
بررسی جعبه ابزار باس؛ انتخابی باکیفیت برای کارهای خانگی

علی‌رغم اینکه تحلیلگران عنوان «اپل چینی» را برای این برند نوپای موفق برگزیدند، اما خود کمپانی شیائومی مسیر آمازون را در پیش گرفت و ترجیح داد عمده‌ی درآمدش از بخش ارائه محتوا و خدمات باشد. به هر روی کیفیت بالا همراه با قیمت ارزان، تلفن‌های هوشمند شیائومی را به یک نقطه‌ی عطف در تاریخ تلفن‌های هوشمند تبدیل کرد.

برای دانستن همه چیز درباره شیائومی از ۲۰۱۱ عبور می‌کنیم و به جشنواره‌ی موسیقی پاپ Mi و شیائومی Mi2 در سال ۲۰۱۲ می‌رویم. این جشنواره که در پکن برگزار شده بود هیچ هنرمندی را در دل برنامه‌هایش جا نداده بود؛ چرا که هدف از برگزاری این جشنواره تجدید پیمان، همبستگی و تجلیل از کارکنان شیائومی بود. اتفاقا در همین سال ۲۰۱۲ از میان محصولات شرکت شیائومی، ۷.۲ میلیون اسمارت‌فون به فروش رسید؛ که خود رویداد مهم دیگری در این سال محسوب می‌شد.

در اوت همان سال، کمپانی شیائومی مدل Mi2 تلفن‌های همراه خود را به بازار معرفی کرد. این مدل توانست تنها در عرض ۱۱ ماه به تعداد ۱۰ میلیون در کشورهایی نظیر آمریکا، بریتانیا، استرالیا و نیوزلند به فروش برسد.

 

۵ حقیقت جالب در مورد برند شیائومی(xiaomi) که نمی‌دانستید

شرکت شیائومی که حالا در سطح بین‌المللی یکی از بزرگ‌ترین سازندگان گوشی‌های هوشمند محسوب می‌شود، در سال ۲۰۱۰ تأسیس شده است. بزرگ‌ترین بازار محصولات این کشور، کشورهای چین و هند است و از ابتدای سال جاری میلادی، این شرکت با گرفتن جایگاه سامسونگ در هند، توانست به پرفروش‌ترین برند گوشی هوشمند در این کشور بدل شود.

بیشتر اوقات از شیائومی به‌عنوان اپل شرق یاد می‌شود، این موضوع هم به فلسفه طراحی محصولات این شرکت برمی‌گردد و هم این موضوع که رابط کاربری MIUI تا حدی یادآور رابط کاربری iOS است. بد یا خوب بودن این رویکرد بستگی به این دارد که نظر چه کسی را جویا شوید. در ادامه به ۵ حقیقت جالب در مورد این شرکت می‌پردازیم که احتمالا پیش از این نمی‌دانستید.

1- شیائومی دارای رکورد گینس است

Xiaomi

در سال ۲۰۱۵، شیائومی موفق شد رکورد مربوط به فروش بیشترین گوشی در عرض ۲۴ ساعت در یک پلتفرم ثابت را از آن خود کند. در این روز، این شرکت تخفیف‌های زیادی را ارائه داد و موفق شد طی ۲۴ ساعت در وب‌سایت خود ۲۱۱۲۰۱۰ گوشی هوشمند را به فروش برساند. رکورد قبلی متعلق به سایت Tmall (از زیرمجموعه‌های علی‌بابا) بود که در سال ۲۰۱۴ طی ۲۴ ساعت توانسته بود ۱۸۹۴۸۶۷ گوشی را بفروشد.

علاوه بر گوشی‌های هوشمند، این شرکت توانست طی این چند ساعت ۷۷۰۰۰۰ گجت هوشمند خانگی، ۲۴۷۰۰۰ سیم‌سیار، ۲۰۸۰۰۰ دستبند سلامتی Mi Band و ۳۸۰۰۰ تلویزیون هوشمند را بفروشد که البته هیچ‌کدام از این آمارها رکوردشکن نبودند. در نهایت هم باید به درآمد شیائومی از این فروش فوق‌العاده اشاره کنیم که حدود ۴۲۰ میلیون دلار سود را برای این شرکت به ارمغان آورد.

 

2- حاشیه سود این شرکت همواره محدود به ۵ درصد است

مدیرعامل شیائومی، «لی جون» (Lei Jun)، در ماه آوریل اعلام کرد که حاشیه سود حاصل از فروش محصولات سخت‌افزاری این شرکت بعد از کسر مالیات، همواره محدود به ۵ درصد خواهد بود. این یعنی تمام گجت‌های شیائومی، از گوشی‌های هوشمند گرفته تا محصولات خانگی، مشمول این قانون هستند.

این بدین معناست که شیائومی از مدل کسب‌وکار شرکت‌هایی مانند وان‌پلاس پیروی نمی‌کند که تقریبا هرساله قیمت محصولاتش را افزایش می‌دهد. به دلیل اتخاذ این استراتژی، محصولات این شرکت در مقایسه با رقبا همواره قیمت مناسب‌تری دارند و این خبر خوبی برای طرفداران این شرکت محسوب می‌شود.

بخش اعظمی از سود این شرکت از طرف درآمد به‌دست‌آمده از فروش وسایل جانبی و محتواها و خدمات دیجیتالی به‌دست می‌آید. برای افزایش فروش در این بخش، این شرکت باید تا آنجایی که می‌تواند گوشی‌های بیشتری را به فروش برساند و پایین نگه‌داشتن قیمت آن‌ها در راستای همین استراتژی است.

3- شیائومی ۳.۶ میلیون دلار برای خرید یک دامین هزینه کرد

این شرکت دامین mi.com را در سال ۲۰۱۴ با پرداخت ۳.۶ میلیون دلار خرید و آن را جایگزین Xiaomi.com به‌عنوان دامین رسمی خود کرد. افراد غیر چینی با تلفظ عبارت «شیائومی» مشکل دارند ولی تلفظ عبارت mi برای افراد در سرتاسر جهان بسیار راحت است. همچنین از آنجایی که این شرکت بیشتر محصولاتش را از طریق سایت خود به فروش می‌رساند، ساده بودن این دامین کار کاربران را برای مراجعه به سایت راحت‌تر می‌کند. در آن سال، دامین mi.com گران‌ترین دامینی بود که به فروش رفت و اگر در مورد گران‌ترین دامین تاریخ برایتان سوال پیش آمده، باید بگوییم این رکورد به دامین insurance.com تعلق دارد که با قیمت هنگفت ۳۵.۶ میلیون دلار به فروش رفت.

از دست ندهید
سرویس قابلمه راهنماها و گزارش‌ها

4- لوگو شیائومی یک معنای مخفی دارد

برند شیائومی

 

لوگوی این شرکت در نگاه اول بسیار ساده است، اما در حقیقت باید بگوییم که به این سادگی‌ها هم که فکر می‌کنید، نیست. وقتی این لوگو را ۱۸۰ درجه بچرخانید، شبیه یک حرف چینی می‌شود که به معنای قلب است. خود عبارت Mi، به گفته‌ی شیائومی نام اختصاری Mobile Internet است و همچنین این شرکت گفته که این عبارت معانی پنهان دیگری هم دارد. یکی از آن‌ها،Mission Impossible (مأموریت غیرممکن) است که به گفته‌ی مقامات این شرکت به چالش‌هایی اشاره دارد که آن‌ها همواره در حال دست‌وپنجه نرم کردن با آن‌ها هستند. در نهایت هم باید به معنی لغت شیائومی اشاره کنیم که در زبان چینی به معنای ارزن است.

5- شیائومی انواع و اقسام محصولات مختلف را تولید می‌کند

 

شهرت اصلی شیائومی به ساخت گوشی‌های هوشمندی مانند Mi 8، Mi Mix 2S و Redmi Note 5 برمی‌گردد. با این حال، این شرکت تعداد زیادی از محصولات دیگر را هم تولید و روانه‌ی بازار می‌کند که شاید بخشی از آن‌ها شما را متعجب کند.

از بین محصولات معروف این شرکت می‌توانیم به دستبندهای سلامتی، پهپاد، لامپ هوشمند، ربات جاروبرقی و پاوربانک اشاره کنیم. در ضمن نباید دوربین‌های امنیتی و کفش‌های ورزشی هوشمند را هم از قلم بیندازیم. با این حال محصولات شیائومی محدود به این موارد نیست و شاید انتظار شنیدن نام این محصولاتی که در ادامه اشاره می‌کنیم، نداشته باشید. این کمپانی همچنین محصولاتی مانند پلوپز، مسواک برقی، بالش مسافرتی، چمدان، تشک و حتی خودکار هم تولید می‌کند. منظور ما خودکارهای پیشرفته‌ای مانند قلم S Pen موجود در گلکسی نوت ۸ نیست، بلکه خودکارهای معمولی که با آن می‌توانید بنویسید. با توجه به اینکه از شیائومی به‌عنوان اپل شرق یاد می‌شود، تولید چنین محصولاتی بسیاری از افراد را متعجب می‌کند.

معرفی محصولات محبوب شیائومی

همانطور که در بال اشاره کردیم تولیدات کمپانی شیائومی فقط به موبایل محدود نمی شود، و نیز با توجه به تنوع بالای محصولات شیائومی معرفی تمام محصولات شیائومی از حوصله این مطلب خارج می باشد. زیرا اگر بخواهیم تمام محصولات شیائومی را معرفی کنیم باید چندین و چند مطلب بنویسیم. از این رو در این مطلب به معرفی چند محصول کاربردی و محبوب شیائومی می پردازیم.

 ساندبار Xiaomi

خرید ساندبار Xiaomi

به تازگی سینما خانگی یا Soundbar ها بسیار مورد توجه کاربران قرار گرفته است. دلیل آن نیز افزایش کیفیت صدا و  Tune کردن آن است.به همین دلیل  خرید ساندبار شیائومی انتخاب منطقی ای میباشد.  با اتصال ساندبار شیائومی به تلویزیون عملا سیستم صوتی پیشرفته‌تری در اختیار دارید. صداهای با دامنه فرکانسی پایین‌تر و بالاتر را با کیفیت بیشتری می‌شنوید. جزئیات صداها مشخص است.

پروژکتور قابل حمل شیائومی

قیمت پروژکتور قابل حمل شیائومی

برای مکان‌هایی مانند سالن جلسات، خانه‌های آپارتمانی و … استفاده از تلویزیون یا پروژکتورهای ثابت نیاز به فضای زیادی دارد اما اگر فضای کاری شما کوچک است، خرید ویدیو پروژکتور هوشمند شیائومی می‌تواند کار شما را آسان‌تر کند.

ویژگی‌های پروژکتور همراه Xiaomi

  • کیفیت تصویر بالا: تصاویر ارائه شده دارای کیفیت 4K یا Full-HD هستند. با تنظیم فاصله‌ی پروژکتور از پرده و فوکوس آن می‌توانید تصاویر را با کیفیتی عالی مشاهده نمایید.
  • اتصال آسان: وجود درگاه‌ها و شبکه‌های ارتباطی وای و بلوتوث این امکان را فراهم می‌کند که هر دستگاهی را به آسانی به پروژکتور شیائومی متصل کنید.
  • بلندگوهای استودیویی: نگران صدا نباشید. بلندگوهای استفاده شده کیفیت بسیار بالایی دارند. امکان تنظیم صدا وجود دارد و صدایی کاملا بدون اغتشاش و صاف را خواهید شنید حتی در حالت بیشترین صدا

ویدئو پروژکتور های شیائومی به ۲ گروه کلی دسته بندی می‌شوند:

  • قابل حمل (Portable)
  • لیزری (Laser)

پروژکتور لیزری شیائومی Mi Laser Projector

پروژکتور لیزری شیائومی Mi Laser Projector یک پروژکتور برد کوتاه است که از کمترین فاصله قادر به نمایش تصاویر بزرگ است. پروژکتور Xiaomi Mi Laser 150 با طراحی جدید و هوشمندانه‌ای که دارد برنده‌ی جایزه‌ی بهترین طراحی را در سال 2017 از کشور ژاپن شده است.

البته این را هم بگوییم که این پروژکتور اگرچه ظاهرا پروژکتور کم حجمی است و لقب سبک‌ترین پروژکتور لیزری جهان را به خود اختصاص داده است، اما با وزن 7 کیلو گرم چندان برای حمل و نقل مناسب نیست. وجود اسپیکر داخلی با توان 30 وات و روشنایی عالی از گزینه‌های شاخص پروژکتور لیزری Xiaomi Mi laser 150 به حساب می‌آید.

پروژکتور اسمارت شیائومی Mi Smart Compact Projector

پروژکتور هوشمند شیائومی Mi Smart Compact Projector با ظاهری جذاب و خلاقانه و فناوری‌های کارآمد، طراحی شده است. این پروژکتور برای نمایش تصاویر از سیستم عامل Android، اتصال به حساب کاربری گوگل و دانلود اپلیکیشن‌ها بسیار سازگار است. طبق بررسی سایت Techradar پروژکتور هوشمند شیائومی در نمایش تصاویر با رزولوشن 1080p و پشتیبانی از HDR10 شما را سوپرایز خواهد کرد. آنقدر تصاویر صاف و واقعی هستند که دوست دارید آن‌ها را لمس کنید.

Mi Smart با اینکه حجم کمی دارد ولی برای نمایش تصاویر در ابعاد بزرگ بسیار جسورانه عمل می‌کند. این پروژکتور فقط از فاصله‌ی سه متری توانایی نمایش تصاویری در ابعاد 120 اینچ را دارد. فن Mi Smart Compact Projector به میزان قابل توجهی بی‌صدا و در عوض، اسپیکر داخلی از قدرت خوبی برخوردار است.

از دست ندهید
کولر گازی مبانی توضیح داده شده است

مانیتور شیائومی

قیمت مانیتور شیائومی

مانیتور شیائومی در زندگی مدرن امروزه نقشی فراتر از گذشته گرفته اند. با پیشرفت تکنولوژی و افزایش وضوح، عمق رنگ و کنتراست تصویر نمایشگر ها، به منظور نمایش اطلاعات و مقایسه نمودارها استفاده وسیعی در صنعت و حوزه های مختلف تجاری می شود. مانیتور های جدید قابلیت های تصویری زیادی نیز دارند قابلیت پخش تصاویر و ویدیوهای با کیفیت 2K و 4K با نرخ نوسازی بالا (120 و 144 هرتز) که معمولا برای تماشای فیلم و گیمرها بسیار مهم است به این مزایا افزوده شده است. استفاده از چند سیستم تنها به کمک یک مانیتور نیز می تواند از لحاظ اقتصادی جذاب باشد که به لطف وجود پورت های ورودی متنوع میسر شده است.به همین دلایل خرید مانیتور شیائومی گزینه  عالی برای خرید مانیتور میباشند.

معرفی مانیتورهای شیائومی

نمایشگر های رومیزی یا مانیتورهای شیائومی با داشتن درگاه‌های متنوع به شما اجازه می‌دهند که به آسانی به دستگاه‌های مختلف متصل کنید.

مانیتور شیائومی

  • مانیتور گیمینگ شیائومی: Mi Curved Gaming یک مانیتور خمیده ٣٤ اینچی بوده که تصاویر را با کیفیت 4K ارائه می‌دهد. کاربری اصلی آن گیمینگ است اما به دلیل امکانات فوق العاده‌‌ای که دارند، کاربری‌های متفاوتی دارند. پایه‌ی آن بسیار محکم و منعطف است.
  • مانیتور گلوبال ٢٧ اینچی: یک مانیتور عالی باید علاوه بر کیفیت تصویر بالا، ترکیب رنگ‌ها را نیز باید به کیفیت مطلوبی نمایش دهد. مانیتورهای Xiaomi با استفاده از تکنولوژی ساخت نوین با کنتراست بالا و امکان روشنایی تصویر تا ۳۰۰nits گستره‌ای از رنگ‌ها را با وضوحی عالی به کاربر ارائه می‌دهد.
  • مانیتور گلوبال شیائومی ٢٣ اینچی: گستره رنگ بیشتر و نمایشگر با طراحی ماهرانه، تجربه‌ی نمایش بصری دقیق‌تری را ارائه می‌دهد. نمایشگر عریض می‌تواند تصاویر بیشتری را در خود جای دهد، به همین دلیل می‌توانید آسان‌تر و دقیق‌تر طراحی کنید.

ویژگی‌ها و امکانات مانیتورهای شیائومی

  1. اصلی‌ترین شاخصه‌ای که می‌توان به آن اشاره کرد، کیفیت تصویر بالا و درگاه‌های متنوع است. به عنوان مثال امکان اتصال VGA – HDMI و DisplayPort به مانیتور وجود دارد.
  2. پایه‌های مانیتورها بسیار منعطف‌اند. امکان تغییر زاویه‌ی آن وجود دارد. حتی در صورت نیاز می‌توانید آنرا به دیوار متصل نمایید.

تلویزیون هوشمند شیائومی

قیمت تلویزیون هوشمند شیائومی

تلویزیون هوشمند شیائومی اخیرا جای خود را در بین لوازم خانگی افراد باز کرده است. شیائومی یکی از شرکت بزرگ چین است که انواع لوازم دیجیتال را تولید می‌کند. این برند گجت‌های پرطرفدار و به‌صرفه‌ای را به بازار عرضه می‌کند. در سال‌های اخیر شیائومی توانسته با برندهای بزرگی مثل سامسونگ رقابت کند. تنوع محصولات شیائومی باعث می‌شود که طیف وسیعی از کاربران بتوانند از محصولات این برند استفاده کنند.

معرفی تلویزیون‌های Xiaomi

تلویزیون های شیائومی از جمله محصولات جدید و باکیفیت کمپانی شیائومی است که محبوبیت آن بین خریداران تلویزیون افزایش یافته است. این تلویزیون ها در سری های 4s, 4x و QLED Q1 به صورت گلوبال هم اکنون عرضه شده اند. تلویزیون شیائومی 65 اینچ محبوب ترین سایز بوده و بیشترین سهم خرید تلویزیون هوشمند شیائومی را دارد.

تلویزیون هوشمند شیائومی

  • تلویزیون‌های 4S: تلویزیون‌های mi TV 4S را می‌توان یکی از پرفروش‌ترین سری‌های تلویزیون هوشمند شیائومی دانست. این تلویزیون‌ها برای مناطق و کشورهای مختلفی ساخته می‌شوند. پنل همه این تلویزیون‌ها از نوع IPS است که قیمت مناسبی نسبت به سایر سری‌ها دارند.
  • تلویزیون‌های 4X: این سری نسبت به 4S جدیدتر است و نمایشگر آن کمی با کیفیت‌تر ساخته شده است. این تلویزیون‌ها توانایی بیشتری در نمایش رنگ‌ها دارند. همچنین حافظه داخلی تلویزیون‌های این سری از 4S بیشتر است.
  • تلویزیون‌های P1: این سری را می‌توان میان‌رده‌ای با امکانات پرچمدار دانست. امکانات بسیار خوب سری تلویزیون‌های P1 و رفع مشکلات سری‌های قبلی، این تلویزیون را به گزینه‌های جذابی تبدیل می‌کند. طراحی بدون قاب، پشتیبانی از نمایش طیف رنگی گسترده و فناوری‌هایی مانند HDR10+ ارزش خرید تلویزیون‌های این سری را بسیار بالا می‌برد.
  • تلویزیون‌های Q1: این سری را می‌توان سری پرچمدار تلویزیون‌های شیائومی دانست. شیائومی با تولید این تلویزیون‌ها قدرت خود را به رخ رقیبانش کشیده است و به راحتی می‌تواند با این سری در عرصه بین‌المللی رقابت کند. قیمت مناسب این تلویزیون در کنار امکانات بسیار پیشرفته، این تلویزیون را به یک شاهکار تبدیل کرده است.

ویژگی‌ها و امکانات Xiaomi Smart TV

تلویزیون هوشمند به دلیل داشتن سیستم عامل اندروید، درگاه‌های متنوع و کیفیت تصویر عالی جزو مهمترین ویژگی‌های این محصولات است.

  1. کیفیت تصویر: پنل تصویر این تلویزیون‌ها دارای کیفیت ساخت بالایی است. معمولا میزان کنتراست آن‌ها بسیار بالاست. همچنین قابلیت پخش بیش از ١٠ میلیون رنگ را دارند. کیفیت تصویر 4K و Full-HD که توسط این تلویزیون‌ها ارائه می‌شود بسایر دلپذیر است. این امر باعث می‌شود که جزئیات بیشتری از تصویر نمایش داده شود.
  2. کیفیت صدا: بلندگوهای به کار رفته در تلویزیون های هوشمند شیائومی دارای دو کانال خروجی صداست. توان بلندگوها معمولا ١٠ وات یا بیشتر است که باعث می‌شود که صدا با کیفیت بسیار بالایی به گوش شما برسد.
  3. سخت افزار: سیستم عامل اندروید به همراه مقدار کافی رم و حافظه داخلی باعث می‌شود که قدرت پردازش تلویزیون بسیار بالا باشد. بهره‌گیری از پردازنده‌های مرکزی قدرتمند، باعث می‌شود که شما با راحتی بتوانید وبگردی کنید. همچنین بازی‌های مورد علاقه خود را روی تلویزیون نصب کنید!
از دست ندهید
طرز تهیه آسان ترین فینگر فود های برای جشن و مهمونی

هواپز هوشمند شیائومی

هواپز هوشمند شیائومی

امروزه استفاده از لوازم خانگی هوشمند در آشپزخانه ها امری بسیار متداول شده است. از جمله جدیدترین دستگاههای پخت و پز مدرن در آشپزخانه هواپزهای هوشمند هستند. سرخ کن بدون روغن (هواپز) هوشمند ۳٫۵ لیتری شیائومی مدلMAF02 به دلیل دارا بودن المنت های حرارتی خود کار گریل، سرخ کردن و پخت انواع مواد غذایی مختلف را آسان کرده است. این دستگاه چندمنظوره است و با دارا بودن توان ۱۵۰۰ واتی میتواند دما را از ۸۰ تا ۲۰۰ درجه سانتیگراد کنترل کند. از دیگر ویژگی های این محصول پخت ۳۶۰ درجه غذا، پایه مختص گریل و وای فای داخلی آن است.

مشخصات فنی دستگاه

خرید هواپز هوشمند شیائومی روغن روی مواد غذایی را از طریق گردش هوای گرم شده به صورت ۳۶۰ درجه کاملا سرخ می کند و غذای لذیذی با چربی کمتر فراهم می کند. گردش سریع جریان گرما باعث می شود که غذا به طور یکنواخت گرم شود و یک لایه بیرونی ترد ایجاد کند و در عین حال داخل آن را نرم نگه می دارد.

مخلوط کن هوشمند شیائومی

مخلوط کن هوشمند شیائومی

امروزه استفاده از لوازم خانگی هوشمند در آشپزخانه ها امری بسیار متداول شده است. گر شما هم مخلوط کن Xiaomi Smart Blender را ببینید و بدانید چه قابلیت هایی دارد، قطعا دلتان می خواهد حتی کباب کوبیده را در این مخلوط کن بریزید و سپس استفاده کنید. قیمت مخلوط کن هوشمند شیائومی علاوه بر هشت تیغ قدرتمند دارای قابلیت گرمایشی است که به شما در آماده کردن اسموتی و شیک های گرم هم همراهی می کند.

  • موتور قدرتمند 8 سرعته
  • قابلیت شستشوی ماشین ظرفشویی
  • قابلیت کنترل از راه دور با اپلیکیشن Mi Home
  • دارای هشت تیغه قدرتمند
  • قابلیت گرمایش بین 50 تا 70 درجه سانتی گراد

بخاری هوشمند شیائومی

قیمت بخاری هوشمند شیائومی

جایگزینی بخاری‌های گازی معمولی و پکیج‌های گرمایشی با بخاری‌ هوشمند و کم مصرف می‌تواند گامی به سوی کاهش مصرف انرژی باشد. از طرف دیگر گرمای مطبوع و امکانات فراوان باعث می‌شود تا قیمت بخاری برقی هوشمند شیائومی به عنوان یکی از بهترین وسایل سرمایشی شناخته شود.

مزایا استفاده از هیتر هوشمند

  • مصرف بهینه: مصرف گاز و برق باید حساب شده باشد. با تنظیماتی ساده می‌توانید دمای محیط را ثابت نگه دارید و دستگاه مصرف کمتری داشته باشد.
  • گرمایش ایمن: ایمنی برای کودکان بسیار مهم است. از طرف دیگر دی اکسید کربن و گازهای سمی تولید شده ممکن است در دراز مدت به شما آسیب برساند. لذا بخاری هوشمند شیائومی می‌تواند جایگزینی مناسب و کارآمد برای گرمایش منزل شما باشد.
  • قابلیت تنظیم: شما می‌توانید دما، نوع گرما و … را به آسانی و با کمک گوشی همراه خود کنترل کنید. راحتی و آسایش بیشتر را تجربه خواهید کرد.

بخاری برقی هوشمند شیائومی

بخاری‌برقی هوشمند شیائومی Mi Smart Space Heater S یک وسیله بسیار ساده و کارآمد است که به هیچ عنوان آلودگی سوخت‌های فسیلی را نداشته و ایمنی بیشتری هم نسبت به مدل‌های بخاری گازی یا نفتی دارد. این بخاری‌برقی هوشمند با حداکثر توان گرمایشی 2200 وات به‌سرعت، محیط را با مساحت فضای 20 تا 46 مترمربع را گرم می‌کند. این بخاری‌برقی در 6 سطح (از 18 درجه تا 28 درجه سانتی‌گراد) قابلیت تنظیم دمای گرمایشی دارد که به‌صورت دستی یا کنترل هوشمند تنظیم می‌شود.

این بخاری را از طریق گوشی هوشمند خود، به‌راحتی و با نصب اپلیکیشن Mi Home، به‌صورت بی‌سیم با وای فای، را کنترل و مدیریت کنید. این بخاری‌برقی، مجهز به قفل کودک و دسته آویز لباس است. همچنین این محصول مجهز به خاموش شدن به‌صورت خودکار است و سنسورهای محافظت در برابر گرمای بیش‌ازحد، در آن تعبیه شده است. ویژگی‌هایی از قبیل: جابه‌جایی راحت، اندازه کوچک، سادگی در طراحی ساخت و . . . باعث شده است که این بخاری‌برقی شیائومی جایگزین مناسبی برای بخاری‌های گازی باشد.

تصفیه کننده هوا شیائومی

برند شیائومی (Xiaomi) در سال 2010 فعالیت خود را حول محور موضوع ارائه محصولات مقرون به صرفه آغاز کرد. این برند در حال حاضر یکی از برندهای معروف چینی بوده که توانسته است هدف خود را تا حدی محقق کند. در حال حاضر تصفیه کننده هوا شیائومی یکی از بهترین‌های این حوزه است.

 تصفیه کننده هوا Xiaomi

انواع تصفیه کننده هوا Xiaomi

دستگاه تصفیه کننده هوا شیائومی مدل AC-M3-CA، از راه دور قابل کنترل بوده و دارای حسگر است. این محصول دارای فیلتر اولیه و فیلتر کربن فعال بوده که در طول عمر این دستگاه و میزان پاکسازی هوای اطرافش تاثیر دارد. یکی از ویژگی‌های قابل توجه این محصول عملکرد بدون صدای این محصول است که باعث ایجاد آرامش در محیط بسته خانه می‌شود.

از دست ندهید
ارتودنسی دو دندان جلو

دستگاه تصفیه کننده هوای شیائومی مدل Mi Air Purifier 3C ، مخصوص فضاهای کوچک است. این قیمت دستگاه تصفیه کننده هوا می‌تواند تا 48 متر مربع را پشتیبانی کند. این محصول دارای حسگر بوده و امکان کنترل از راه دور دارد. این دستگاه تصفیه کننده می‌تواند گردوغبار را نیز کنترل کند به همین دلیل برای این دستگاه حسگر گردوغبار در نظر گرفته شده است. با در نظر گرفتن اینکه دستگاه تصفیه هوا برای افرادی با ریه‌های ضعیف طراحی شده است این دستگاه ضد آلرژی بوده و دارای فیلتر تصفیه ضد آلرژی است و برای افرادی که مشکل آلرژی و سردرد ناشی از آلرژی تنفسی دارند مناسب است. این دستگاه حجم خروی معادل 320 متر مکعب بر ساعت دارد.

شما می‌توانید جدیدترین تصفیه کننده هوا Mi را در فروشگاه اینترنتی کالی ناب با مشخصات کامل محصول مشاهده کنید. برند شیائومی در زمینه‌ی تولید محصولات هوشمند در سراسر جهان شناخته شده است و می‌تواند زندگی هوشمندی را برای شما به ارمغان بیاورد. برای خرید انواع دستگاه تصفیه کننده‌ هوا شیائومی کافی است از قسمت فروشگاه دیدن فرمایید.

جارو شارژی شیائومی

یکی از شناخته شده ترین و پرطرفدارترین محصولات کمپانی Xiaomi، جارو شارژی شیائومی این برند هستند که به دو دسته کابلی، شارژی و رباتی طبقه بندی می شوند. همانطور که می دانید شیائومی تنها یک برند ساده در حوزه تکنولوژی نبوده و اغلب کالاهای خود را هوشمند سازی کرده و با شکل و شمایلی متفاوت از دیگر برند ها روانه بازار می کند.به همین دلیل خرید جاروشارژی شیائومی یک انتخاب عالی میباشد.

ویژگی‌ها و امکانات جارو شارژی Mi

جارو شیائومی به یک سیستم فیلتراسیون سه لایه مجهز شده که اولین لایه یک سد سیکلونی است تا گرد و غبار و آلودگی ها را از همان ابتدا به دام بیندازد. فیلتر دوم از جنس کتان بوده که با دقت بالاتری عمل کرده و آلودگی هایی با قطر پایین تر را مهار می کند. در نهایت نیز شیائومی از یک فیلتر HEPA با قدرت فیلتراسیون فوق العاده استفاده کرده تا هر گونه عامل آلوده کننده ای تا قطر ۰٫۳ میکرومتر در دام این جارو شارژی بیفتد. این نکته نیز شایان ذکر است که فیلتر این جارو شارژی کاملاً قابل جداسازی و شستشو می باشد.

جاروشارژی شیائومی

  • باتری بادوام و قدرت مکش عالی باعث می‌شود تا شما دیر دیر به جارو نیاز پیدا کنید.
  • شیائومی بسیاری از جارو شارژی های شارژی خود را به گونه ای طراحی می کند تا کاربر بتواند آن را به عنوان یک جاروی کوچک و دستی نیز به کار ببرد.
  • طراحی ارگونومیک که باعث می‌شود هنگام کار دست‌ها احساس خستگی نکنند.
  • مخزن قابل شست و شو با ظرفیت مناسب

جارو رباتیک شیائومی

جارو رباتیک شیائومی

در گذشته نظافت و تمیز کردن خانه یکی از سخت‌ترین بخش‌های خانه‌داری محسوب می‌شد. با گذر زمان و توسعه تکنولوژی، جاروهای بسیار خوبی با ساده‌ترین عملکرد طراحی شده و به‌تدریج در بسیاری از خانه‌ها جایگزین جاروهای سنتی شدند. اما همچنان توسعه‌ی تکنولوژی ادامه پیدا کرد، تا جایی که امروزه شاهد  جارو رباتیک هوشمندی هستیم که خودشان کار نظافت، تی کشی و گردگیری خانه را انجام می‌دهند.

ویژگی های جارو رباتیک شیائومی

  • اندازه استاندارد و سنسورهای متنوع باعث شده است تا این ربات به آسانی گوشه و کنار منزل را تمیز کند. بعضی از این جاروها امکان عبور از موانع کوچک را نیز دارند.
  • ظرفیت مخزن این جارو های رباتیک شیائومی کمی کوچک است. اما به قدری است که بتواند یکبار منزل را به صورت کامل پاک کند.
  • باتری این جاروهای رباتی شیائومی دوام خوبی دارد. در هنگامی که نیاز به شارژ مجدد باشد، به صورت خودکار به قسمت شارژر باز خواهند گشت.

جارو رباتی شیائومی

کیفیت پاکسازی خرید جارو هوشمند شیائومی مطمئنا فراتر از آنچه است که شما انتظار دارید و تمام مکان هایی را که بتواند به آن ها دسترسی داشته باشد را به بهترین شکل تمیز میکند. این ربات در پیدا کردن سریع ترین راه به اتاق مد نظرتان بسیار هوشمند عمل میکند و بدون اینکه به مانعی برخورد کند به محل میرود. اگر در بین راه برآمدگی های کوتاهی هم باشد نگران نباشید، چون این جارو رباتیک از عهده این کار براحتی بر خواهد آمد. این دستگاه دارای سه چرخ است که دوتای آنها در جلو عقب رفتن دستگاه نقش دارند و چرخ دیگر عامل گردش این ربات هوشمند است.

قدرت مکش قابل تنظیم است. آرام، استاندارد، متوسط و توربو که باید با توجه به محل زندگی خود از آن استفاده کنید. به طور مثال اگر در شهری زندگی میکنید که درآنجا گرد و خاک به سرعت بر روی سطوح مینشیند باید از حالت متوسط و یا توربو استفاده کنید تا از غبار خلاص شوید. پس از اتمام کارتان میتوانید در صورت نیاز مخزن گرد و خاک دستگاه را به راحتی جدا و خالی کنید.

 

 

[ بازدید : 9 ]

دیدگاهتان را بنویسید

دکمه بازگشت به بالا