سایر مطالب

فروش تجهیزات دندانپزشکی و راهنمای خرید تجهیزات دندانپزشکی دست دوم

اما قدرت نسبتا خوبی دارد و به زمان کمتری برای جرم گیری دندان نیاز دارد. پولیش برقی: این پولیش کننده با برق 110 ولت کار می کند و انرژی را به یک موتور کوچک انتقال می دهد. این موتور با سرعت 2000 تا 40000 دور در دقیقه می چرخد و پولیش را انجام می دهد. البته بهتر است برای انجام یک پولیش مناسب سرعت کمتر از 5000 دور در دقیقه باشد. زیرا هرچه سعت بالاتر برود کیفیت پولیش پایین می آید. تجهیزات دندانپزشکی فروش پولیش پنوماتیک: این پولیش کننده دارای یک موتور با سرعت 25000 دور در دقیقه است و بهترین حالت پولیش با آن در 6000 دور در دقیقه انجام می شود. انواع مختلف یونیت دندانپزشکی دام در بازار تجهیزات دامپزشکی ایران وجود دارد. هنگام خرید این دستگاه باید دقت شود که کل سیستم آن ارگونومیک باشد و بیشترین میزان راحتی را برای دامپزشک تامین کند. هم چنین تمام قسمت های یونیت به راحتی ضد عفونی شوند و در برابر مواد ضد عفونی کننده مقاومت داشته باشند. شرکت آزپت شما را در خرید انواع یونیت دندانپزشکی دام یاری می دهد.

  1. اصول عملکرد یونیتهای رادیوگرافی دندان
  2. قابلیت نصب بر روی زمین
  3. انواع آلیاژها
  4. کلاه های توری آکاردونی خارجی
  5. احترام به همه بیماران
  6. روکش یونیت الیاف سه تکه
  7. شرکت تجهیزات پزشکی باید در اداره کل ثبت شود
  8. تستهای اعتیاد

دقت داشته باشید که بخشهای صندلی باید طوری تنظیم شوند که بیمار بتواند در موقعیت خوبی قرار بگیرد و در حین دندانپزشکی احساس راحتی کند. قیمت یونیت دندان پزشکی آلمانی، دارای تابلت دندانپزشک است که روی آن کلیدهایی برای تنظیم پوزیشن صندلی دندانپزشکی قرار دارد. بعضی از مدلهای صندلی دندانپزشکی، قسمت دیگری به نام foot controller دارد که با هدف کنترل و تنظیم صندلی با پا، اضافه شده است. البته این کار را با استفاده از پدال پایین یونیت هم میتوان انجام داد. اما در صورتی که دست پزشک آزاد نباشد، میتواند از foot controller استفاده کند. چراغ یونيت وظیفه فراهم کردن نور مورد نیاز را برعهده داشته و با توجه به طراحی مناسب، مقاوم در برابر آب و فاقد سایه می باشد. همچنین انواع یونیت دندانپزشکی دارای نور سفید رنگ بوده و شدت نور آن قابل تنظیم می باشد. بنابراین هنگام خرید یونیت دندان پزشکی باید توجه داشته باشید که رنگ نور چراغ زرد نباشد چرا که موجب خسته شدن چشم شما می شود.

از دست ندهید
مشخصات لپ تاپ لنوو ideapad 330

آیا من به درمان ارتودنسی نیاز دارم؟ در ارتودنسی دندان ها می شود از سه روش ثابت، متحرک و نامرئی استفاده کرد، در ادامه به مزایا و معایب انواع ارتودنسی و هزینه آنها خواهیم پرداخت. در ارتودنسی ثابت از سیم و براکت برای اصلاح فرم دندان ها استفاده می شود. ارتودنسی رنگی نیز از دیگر انواع ارتودنسی ثابت بوده که در میان نوجوانان و کودکان محبوب است، در این نوع از ارتودنسی از کشها و در واقع بریسهای رنگی استفاده میشود. بهترین روش برای صاف کردن دندان ها می باشد، کاهش خطرات لثه ای، روشی تضمینی برای صاف کردن دندان ها، پایین بودن خطر آسیب به دندان ها و مهمترین مزیت آن راحتی در تمیز کردن دندان ها می باشد. ارتودنسی متحرک بیشتر در شرایطی که دندان ها با مشکلات جزیی روبرو باشند، استفاده می شود و به راحتی می توان آن را در زمان غذا خوردن و مسواک زدن در آورد.

یکی از مهمترین تجهیزاتی که در هر مطب دندانپزشکی لازم است.و کوچکترین اشکال در کارایی آن باعث اختلال در مطب می گردد. امکان این وجود دارد که بعضی از دندانپزشکان دانستن مشخصات فنی و تکنیکی یونیت دندانپزشکی مورد اهمیت نباشد. اما بطور کل دانستن اطلاعات عمومی در هنگام استفاده بهینه و یا حتی تشخیص انجام کار. در موقعه روبرو شدن با انواع مشکلاتی مورد بهره مندی قرار خواهد گرفت. یونیت دندانپزشکی وسیلهای می باشد که در هنگام برخورد بیمار از ناحیه دندان و لثه بیماری برروی آن مستقر میشود. و یونیت ابزاری جهت کنترل حرکات صندلی و کلیه ابزار هایی که دندانپزشک. به وسیله آن ابزار بیمار را درمان می کند، شامل میشود. تمام یونیتها حاوی پایهای هستند که چراغ دندانپزشکی روی آن قرار گرفته است. یونیت شامل ورودی آب و هوا و خروجی فاضلاب است. زیرا آب و هوا برای راهاندازی اینسترونت، پوآر، کویترون، ساکشن، تجهیزات دندانپزشکی دست دوم تهران کراشوار و دوش آب لیوان مورد استفاده قرار میگیرد. یونیت با استفاده ازهوای فشرده، آب و الکتریسته ازطریق کلید یا پدال فعال می شود؛ و اتصال اینسترومنت های چرخشی و پوآر آب و هوا به یونیت به روش کارمیکند: ۱.شلنگ از بالا.

از دست ندهید
ده دلیل عالی بودن آبراهام لینکلن در سرویس قابلمه

موادی همچون کامپوزیت ، آمالگام ، دستگاه های دندانپزشکی ،… در این شرایط ، معمولا قیمت جنس افزایش پیدا می کند . در کنار این تجهیزات پر هزینه ، برخی از لوازم مصرفی در ایران تولید شده و هزینه های کمتری نیز دارند . از جمله ی این موارد ، می توان به تجهیزات معاینه ، تجهیزات عمومی و تجهیزات یکبار مصرف اشاره کرد . این اقلام در کارخانه های درون کشور ساخته شده و از هزینه های مناسب تری برخوردارند . علاوه بر این ، در صورت خرید عمده و برخی دیگر از شرایط ، هزینه های ان مجددا کاهش پیدا می کند . اقلام دندانپزشکی بسیار متفاوت و متعدد بوده که با هدف ارتقا سطح سلامت و جلوگیری از انتقال بیماری ها فراهم شده اند . اینه ی یکبار مصرف و … این اقلام در دسته ی کالا های یکبار مصرف قرار دارند . برخی دیگر از اقلام ، در دسته ی تجهیزات معاینه قرار دارند .

کلینیک دندانپزشکی آرکا ، با هدف ارائه ی جدید ترین و پیشرفته ترین خدمات دندانپزشکی در خدمت شما مراجعین محترم می باشد. دندانپزشکی آرکا یکی از مجهز ترین کلینیک های دندانپزشکی در ایران است که کلیه خدمات عمومی و تخصصی دندانپزشکی را با بهره گیری از پیشرفته ترین تجهیزات و بالاترین استاندارد های دنیا در اختیار مراجعین قرار می دهد. لمینت دندان یا لمینیت دندان پوسته نازکی از جنس سرامیک است که برای بازسازی ظاهر طبیعی دندان ها استفاده می شود و همچنین دارای قدرت و انعطاف پذیری قابل مقایسه با مینای دندان طبیعی می باشد . در این روش پوسته ها بصورت لایه لایه توسط دندانپزشک و با ماده خمیری کامپوزیت بطور مستقیم روی دندانهای بیمار ساخته و چسبانده می شود . روکش دندان یکی از زیر مجموعه های پروتز دندان می باشد. با انجام روکش دندان عصب کشی شده ، بر عمر دندان افزوده خواهد شد. آیا نیاز به مراقبت فوری دارید؟ ما برای کمک اینجا هستیم! محیطی گرم و آرامش بخش، مناسب تمامی گروه های سنی، برای ایجاد آرامش و از بین بردن استرس قبل و حین درمان. استفاده از تکنیک های نوین و منسجم درمانی در مقایسه با متدهای قدیمی و منسوخ شده که در بیشتر مراکز و کلینیک بکار برده می شود. که در بسیاری از مراکز هنوز رواج دارد.

از دست ندهید
10 دقیقه دیگر، می‌روم به شما ارائه می‌دهم واقعیت درباره میوه خشک کن

بزاق کش خون و بزاق و سایر ترشحات داخل دهان بیمار را از دهان بیمار بیرون میکشد که عموما نسبت به ساکشن جراحی از قدرت مکش ضعیف تری برخوردار است. پایه یونیت دندانپزشکی چگونه است ؟ پایه یونیت دندانپزشکی و تمام قطعات آن روی یک بازوی افقی نصب میشوند.استحکام مکانیکی بازو و جایگاه آن به گونه ای محاسبه و ساخته شده است که سیستم, متعادل و بدون لرزش و همچنین با حداقل وزن و فشار ممکن در محل خود استقرار داشته باشد. واردات یونیت دندانپزشکی از چه کشور هایی انجام می شود؟ با اینکه امروزه بسیاری از کشور ها در زمینه تولید این وسیله فعالیت می کنند ولی اغلب واردات یونیت دندانپزشکی بیشتر از کشورهای اروپایی انجام می شود و این واردات به سبب نیاز کشور متفاوت می باشد. پس از انجام و خرید این محصول نوبت به ترخیص آن از گمرک می رسد. ترخیص یونیت های دندانپزشکی با تعرفه و ضوابط متفاوتی انجام می شود و دانستن قوانین و ضوابط ترخیص از اهمیت بالایی برخوردار است. معمولا اگر در زمینه ترخیص این دسته از محصولات اطلاعات کافی در دسترس ندارید می توانید کار ترخیص کالا را به افراد حرفه ای بنام ترخیص کار بسپارید. ترخیص کار فردی است که به نمایندگی از صاحب بار در گمرک کار ترخیص کالا را در زمان بسیار مناسب انجام می دهد.

یک فروشگاهساز آنلاین به عنوان یکی از روشهای فروش آنلاین، میتواند برای شما شروع یک کسب و کار موفق در ایران باشد. شما میتوانید با کمک فروشگاهساز سازیتو، سایتی فروشگاهی برای محصولات تجهیزات پزشکی خود تهیه کنید. امکان ایجاد محصولات و توضیحات جزئی و مفصل در یک فروشگاه میتواند شما را در فروش محصولات به بهترین شکل کمک کند. سازیتو همراه شما برای تاسیس فروشگاه اینترنتی تجهیزات پزشکی در سریعترین و سادهترین حالت ممکن است. شما برای اینکه بتوانید یک فروشگاه اینترنتی با بهترین کیفیت داشته باشید. تنها لازم است یکی از پکیجهای سازیتو را خریداری کنید به سادهترین شکل دسترسی به یک فروشگاه اینترنتی با دامنهای که میپسندید را در اختیار داشته باشید. و درآمد فروش تجهیزات پزشکی خود را افزایش دهید. تجهیزات رادیولوژی دندانپزشکی وعدهٔ سازیتو به شما راهاندازی فروشگاه اینترنتی تجهیزات پزشکی در مدت هفت روز است. با امکانات سازیتو شما میتوانید بی دردسر یک فروشگاه اینترنتی کامل داشته باشید. دستهبندی محصولات به شما این امکان را میدهد که محصولات خود را در گروهبندی مناسب قرار دهید و به دنبال آن بتوانید مشتریان خود را در سریعترین حالت به محصول مورد نظرشان هدایت کند. سایت اتوچم متعلق به یک کارخانه تولید الکل است که کسب و کار خود را با سازیتو گسترش داده است. طراحی فروشگاه اینترنتی تجهیزات پزشکی برای یک کسبوکار همیشه وسوسه انگیز بوده است. شما با راهاندازی فروشگاه اینترنتی تجهیزات پزشکی میتوانید صاحب درآمد و سود خود باشید.

از دست ندهید
ده علت میخواهی توقف تاکید در مورد کولر گازی

در نتیجه در کار یونیت اختلال ایجاد میشود. براي جلوگیري از نفوذ روغن میتوان از فیلترهاي مخصوص که سر راه شیر خروجی کمپرسور قرار میگیرد، استفاده کرد. البته هواي خروجی مانند کمپرسور بدون روغن نبوده ولی وجود فیلتر50% تاثیر گذار خواهد بود. در مقایسه با کمپرسور روغنی یا صنعتی، کمپرسور خشک یا بدون روغن هیچگونه اثر سوء چه در درمان و چه در سلامت یونیت ندارد. در فصل سرما کمپرسورهاي روغنی نباید در محل سرد قرار گیرند، زیرا سفت شدن روغن باعث دیر به حرکت در آمدن یا گاهی عدم چرخش الکتروموتور گشته و نهایتاً سبب سوختن کمپرسور خواهد شد. باید روغن کمپرسور را به طور مرتب از روي درجه روغن نما یا شیشه روغن نما بازدید نمود. مقدار روغن باید کمی بیشتر از نصف باشد. باید روغن کمپرسور در طول سال، دو تا سه مرتبه تعویض شود. در فصل سرما براي کمپرسور از روغن هاي اتوماتیک 10 می توان استفاده کرد.

فارس: تولیدات کیمیاکاشت چه میزان نیاز بازار کشور را تامین میکند؟ کیماکاشت تنها شرکت تولیدکننده ایمپلنت دندان در کشور است، تقریبا سالانه 700 هزار ایمپلنت در کشور مصرف میشود اما میزان تولید ما سالانه 200 هزار عدد است که تقریبا یک سوم نیاز بازارهای داخلی کشور را تامین میکنیم. فارس: یکی از مهمترین مباحث در بازاریابی، کیفیت محصول نسبت به نمونههای داخلی و خارجی آن است، قطعات تجهیزات دندانپزشکی آیا محصولات شما توان رقابت با نمونههای خارجی دارد؟ هر کمپانی تولید ایمپلنت دارای مدلهای مختلفی از ایمپلنت است، تولیدات کیماکاشت شامل سه لاین، کیما 1، کیما 2 و کیما 3 دارای بهترین کیفیت است به گونهای که بسیاری از پزشکان کیفت بالای این محصولا را تائید کردهاند. ایمپلنتهای ما نتیجه کار مشترک مهندسین پزشکی و تیمی از دندانپزشکان پیشرو در زمینه ایمپلنتولوژی است. هر فیکسچر کرهای با 399 هزار تومان به مشتری عرضه میشود در حالیکه محصولات کیمیا یک نمونه اصلاح شده ایمپلنتهای کرهای است که با قیمت 260 هزار تومان در داخل تولید و عرضه میشود.

از دست ندهید
قیمت جدیدترین مدل از برندها

[ بازدید : 5 ]

دیدگاهتان را بنویسید

دکمه بازگشت به بالا