سایر مطالب

لپ تاپ بهترین قیمت با گارانتی اصلی 27 دی ( اقساطی و فروش ویژه )

لپ تاپ بهترین قیمت با گارانتی اصلی 27 دی ( اقساطی و فروش ویژه )

laptopخصوصا کاربرانی که برای اولین بار و در سنین پایین تری اقدام به خرید لپ تاپ می کنند، قطعا این سوال در ذهنشان نقش بسته است و آن را عنوان کرده اند. برای درک بهتر این موضوع بهتر است با یک مثال به ارائه پاسخ بپردازیم. پردازنده اصلی لپ تاپ نیز در حقیقت همان پردازنده مرکزی است که مانند مغز، وظیفه کنترل عملکرد، پردازش اطلاعات و ارائه آن ها به صورت قابل فهم برای سیستم عامل و سخت افزار کامپیوتر بر عهده آن است. بنابراین یک لپ تاپ از مرکز خود یعنی پردازنده اصلی شکل گرفته و در حقیقت این پردازنده است که به لپ تاپ امکان فعالیت و انجام فرامین را می دهد. کارت گرافیک لپ تاپ چیست ؟ این موضوع یکی از سوال های پرتکرار کاربرانی است که آشنایی بالایی با سخت افزار کامپیوتر و لپ تاپ نداشته و در زمان انتخاب دستگاه و با برخورد به عبارت کارت گرافیک برایشان این سوال پیش می آید. به همین دلیل کارشناسان فروش همیشه آماده پاسخ به این سوال هستند اما می خواهیم یک پاسخ قابل فهم و ساده را به شما ارائه کنیم.

laptopایسوس ASUS یکی از کمپانیهای معتبر در تولید انواع تجهیزات حوزه فناوری است. یکی از محصولات متنوع این کمپانی تایوانی، انواع لپ تاپ است. لپ تاپ ایسوس ASUS به خاطر سالها فعالیت در تولید مورد توجه کاربران در سرتاسر دنیا است. ایسوس برای تمام گروههای کاربری از مصارف خانگی گرفته تا گیمینگ و انواع کسب و کار، لپ تاپ تولید میکند. در این متن یک پروفایل کلی از لپ تاپهای ایسوس ASUS به شما خواهیم داد تا انتخابی هوشمندانهتر از بین بازار متنوع این حوزه نصیب شما شود. با دیجی تامین همراه باشید. خرید لپ تاپ ایسوس ASUS با توجه به رویکرد کمپانی برای تمام گروههای کاربری پیشنهاد میشود. تجربه مطلوب اکثر کاربران ایسوس ASUS باعث ایجادِ اعتمادی شده است که به آسانی در بازار کامپیوترها دست یافتنی نیست. لپ تاپهای ایسوس ASUS بر اساس کاربرد به گروههای مختلفی تقسیم میشود که شامل: مصارف خانگی Home، اداری و انواع کسب و کار Work، تولیدکنندگان انواع محتوا Creators، دانشجویان، دانش آموزان و کارآموزان Students و گیمینگ Gaming میباشد.

از دست ندهید
خرید لپ تاپ استوک اروپایی و مزایای خرید آن

هنگامیکه کلمه ” تکنولوژی” را به زبان می آورید، بیشتر مردم کامپیوتر را در ذهن خود تداعی می کنند. تقریباً تمام قسمت های زندگی ما به نوعی کامپیوتری شده است. وسایل خانگی ما دارای ریز پردازنده هایی هستند که در آنها ساخته شده اند. مثل تلویزیون ها. حتی اتومبیل های ما نیز دارای کامپیوتر باشند. اما منظور از کامپیوتری که در ذهن هرکسی تداعی می شود، کامپیوتر شخصی یا PC می باشد. یک کامپیوتر ابزاری عمومی می باشد که در اطراف یک ریزپردازنده ساخته شده است. این دستگاه دارای قطعات مختلفی می باشد. که با یکدیگر کار می کنند. ابزار عمومی به این معنی است که شما می توانید کارهای بسیار زیادی را با یک کامپیوتر انجام دهید. شما می توانید از آن برای تایپ اسناد، فرستادن ایمیل، جستجو در اینترنت و بازی کردن استفاده کنید. در این مقاله درباره کامپیوترها از لحاظ عمومی بحث خواهیم کرد و قطعات مختلف درون آن را بررسی می نماییم.

لپ تاپ تغییرات: 5 عملی نکات

laptopخریداران لپ تاپ هنگام خرید لپ تاپ همواره محصولات این برند را به عنوان یکی از گزینههای خرید در نظر میگیرند؛ چرا که همواره برای هر محدوده قیمتی لپ تاپ ارائه میکند. علاوه بر این لپتاپهای ایسر از عمر باتری خوبی دارند و عملکرد این محصولات با وجود قیمت مناسب قابل ستایش است. این برند به عنوان یکی از بزرگترین تولیدکنندگان لپ تاپ در جهان شناخته میشود و محصولات این برند بین کاربران اقتصادی محبوبیت بالایی به دست آوردهاند. کمتر کسی است که نام برند ایسوس را نشنیده باشد و شهرت بالایی دارد. لپتاپهای ایسوس بیشتر به دلیل مقرونبهصرفه بودن در مقایسه با سایر برندها شناخته میشوند. در گذشته ایسوس حتی در بین بهترین برند لپ تاپ قرار نمیگرفت، اما اکنون با مجموعه لپتاپهای جذاب و قدرتمند خود در لیست 10 برند برتر قرار گرفته است. حتی دستگاههای ارزانقیمت این برند نیز از عملکرد خوب، نمایشگر Full HD و بیش از 4 ساعت عمر باتری ارائه میدهند که ثابت میکند ایسوس برای تجربه کاربر اهمیت ویژهای قائل میشود.

از دست ندهید
میوه خشک کن کیست؟

این ویژگی های اصلی کامپیوتر است که باعث شده به بخش مهم و جدایی ناپذیر زندگی انسانها تبدیل شود. 1- سرعت (Speed): کامپیوترها ماشین های الکترونیکی پرسرعتی هستند و می توانند در هر ثانیه روی حدود 3 تا 4 میلیون دستورالعمل کار کنند. رایانه های پیشرفته حتی می توانند تریلیونها دستورالعمل را در ثانیه انجام بدهند و زمان انجام کارهای دیجیتالی را کاهش بدهند. 2- دقت (Accuracy): یکی دیگر از ویژگی های مهم کامپیوترها عملکرد دقیق آنهاست. کامپیوترها می توانند وظایف داده شده به آنها را تقریبا با دقت صد در صدی و بدون خطا تکمیل کنند. با اینکه امکان بروز خطا در کامپیوترها هم ممکن است، اما معمولا این خطاها به خاطر ورودی نادرست، دستورالعمل های نادرست یا اشکالات در تراشه ها ایجاد می شوند. در واقع همه این خطاها انسانی هستند و به خاطر کامپیوتر نیستند. 3- ظرفیت ذخیره سازی (Storage Capacity): کامپیوترها به راحتی می توانند حجم عظیمی از داده ها را ذخیره کنند.

laptopبنابراین با انتخاب صحیح نه تنها از خرید پشیمان نمیشوید، بلکه از کیفیت و قیمت مناسب نهایت لذت را میبرید. به بیان دیگر، با پیدا کردن یک گزینه ایدهآل برای خرید لب تاب، تنها یک سوم قیمت اصلی آن نسبت به مدل نو و آکبند پرداخت میکنید. در حالی که فقط ممکن است لپ تاپی که به عنوان لپ تاپ دست دوم می خرید یا به عنوان لپ تاپ استوک نهایت 30 روز استفاده شده باشد. قیمت لپ تاپ استوک چقدر است؟ مطمئنا قیمت لپ تاپ استوک نسبت به لپ تاپهای آکبند ارزانتر است و به همین دلیل پر طرفدار هستند. همانطور که گفتیم این لپ تاپ ها دارای درجهبندی هستند که قیمت آنها نسبت به درجه بندی مشخص میشود. از آنجا که در خرید کالای استوک اطمینان نسبت به کیفیت و عملکرد آن کمی سخت به نظر میرسد، توصیه میکنیم برندهای معتبر و شناخته شده را اولویت قرار دهید. به عنوان مثال، برای خرید لپ تاپ استوک ایسوس، لنوو، hp و لب تاب استوک دل جزء بهترینها هستند و کیفیت محصولاتشان بر همگان ثابت شده است و هرگز از قطعات بیکیفیت در ساخت محصولات خود استفاده نمیکنند.

  • طراحی و ساخت ربات های پیشرفته
  • لپ تاپ های شما ، استوک کدام کشورهستند ؟
  • اولترابوک ؟
  • هارد کامپیوتر را بیشتر بشناسیم
  • ایلام و…
  • امکانات مودم و روتر:باتری
  • / 14 آذر 1400
  • قیمت انواع لپ تاپ
از دست ندهید
معرفی چند نمونه جارو شارژی برتر سال 1402

البته اگر برنامههای سنگین با مصرف زیاد باتری روی آن نصب کرده باشید، مصرف انرژی لپتاپ افزایش خواهد یافت. از آنجایی که باریکی و سبکی در لپتاپها دارای اهمیت است، معمولا از کارت گرافیک آنبرد استفاده میشود. به همین دلیل امکان ارتقای پردازنده، حافظه یا کارت گرافیک آن وجود ندارد. تنها موردی که در لپتاپها میتوان ارتقا داد افزودن یک حافظه SSD به آنها است. از آنجایی که قطعات لپتاپها بسیار کوچک و ظریف است، تعمیر آنها کار مشکلی است. به علاوه بهروز شدن مداوم لپتاپها باعث میشود که مدلهای فعلی موجود به سرعت قدیمی شوند و پیدا کردن قطعات آنها کار دشواری باشد. افزایش قیمتها در بازار امروز کشورمان بر روی لپتاپها نیز موثر بوده است و نمونههای باکیفیت آن در حال حاضر با قیمت بسیار بالایی فروخته میشوند. این قیمت در مقایسه با مینی کامپیوترها نیز بسیار بالاتر است. از آنجایی که شما لپتاپ را با خود در خیابان حمل میکنید، احتمال سرقت آن بسیار بالا است. پس در خیابان و هر محل دیگری باید همواره مراقب دزدهای در کمین نشسته باشید.

laptopسرعت پردازش داده در این لپتاپها بسیار بالاتر بوده و میتواند تعداد برنامههای هم زمان زیادی را پشتیبانی کند. از طرفی تمامی لپ تاپهای گیمینگ، حداقل پردازنده core i7 را دارند. لپ تاپ core i9 در حال حاضر قویترین لپ تاپ موجود در بازار است. توجه داشته باشید که ۳۲ بیتی یا ۶۴ بیتی بودن پردازنده در نحوه اجرای برنامهها و آدرس دهی دادهها اهمیت دارد. در صورتی که بخواهید تمامی برنامهها و بازیهای مورد نیاز خود را بدون هیچ مشکل و نقص اجرا کنید، باید به سراغ لپ تاپ ۶۴ بیتی بروید. لپ تاپ 32 بیتی یا 64 بیتی، شاید در قیمت بسیار تفاوت داشته باشند اما باید بپذیرید که بعضی از امکانات را در اختیار نخواهید لپ تاپ مهندسی داشت. متناسب با نیاز خود میتوانید لپ تاپ با هارد و حافظه داخلی دلخواه را انتخاب کنید. هارد 1 ترابایت لپ تاپ دیگر ویژگی جدیدی نیست و در بیشتر مدلهای بازار میتوانید یک ترابایت حافظه را ببینید.

از دست ندهید
فروشگاه تجهیزات دندانپزشکی و تجهیزات لابراتواری دندانپزشکی

20 اینچی خریداری کنید.

laptopاما در صورتی که بتوانید در کنار حافظه hdd، حافظه ssd را نیز داشته باشید یعنی سیستم شما از نسل جدید هارد پر سرعت پشتیبانی میکند. شما میتوانید با نصب برنامهها روی حافظه ssd، با سرعت بسیار بیشتری آنها را اجرا کنید. در لپ تاپ gaming، میتوانید انتظار هارد 2 ترا لپ تاپ را داشته باشید. با در نظر گرفتن هارد 2 ترابایت لپ تاپ شما نیازی به خرید حافظه اکسترنال نخواهید داشت و هارد لپ تاپ به تنهایی میتواند برای ذخیره فیلم، سریال، موسیقی، بازی، برنامه و دیگر اطلاعات کافی باشد. در صورتی که به دنبال لپ تاپ سبک و راحت هستید، صفحه نمایش بزرگتر از ۱۳ اینچ را انتخاب نکنید. اما برای دیدن مالتی مدیا یا انجام بازیهای گرافیکی باید حتماً لپ تاپ 17 اینچی یا لپ تاپ 20 اینچی خریداری کنید. لپ تاپ 4k نیز میتواند کیفیت فوق العادهای را در نمایش جزئیات داشته باشد. البته این نکته را نیز در نظر داشته باشید که برای اجرای بازیهای گرافیکی با کیفیت 4k، کارت گرافیک شما نیز باید متناسب با این کیفیت باشد.

  • گوشیهای میانرده
  • سیستمهای بیدرنگ
  • سامسونگ (SAMSUNG)
  • پردازنده Intel Core-i7-10750H
  • سرعت پردازنده
  • گرافیک یکپارچه
  • حافظه داخلی

laptopلپتاپ لنوو Yoga 300 دارای قابلیت چرخش ۳۶۰ درجه را دارد. همین قابلیت چرخش Yoga 300 باعث شده است که این لپتاپ مانند یک تبلت بهراحتی بایستد و اندازه مناسب صفحهنمایش این لپتاپ به جمعوجور بودن آن کمک کرده است. صفحهنمایش این لپتاپ لمسی است و ویندوز ۱۰ بهعنوان ویندوز اصلی بر روی لپتاپ نصبشده است. از دیگر مشخصات فنی این لپتاپ میتوان ۳ خروجی USB 3.0،HDMI و SD card slot را میتوان نام برد. ریختن مایعات بر روی صفحهکلید یا کیبورد یکی از مشکلات اساسی دانشجویان و دانش آموزان است. کمپانی Dell با مقاوم کردن صفحهکلید Chromebook 11 خود این مشکل را برطرف کرده است. صفحهنمایش این Chromebook در برابر خراشها و ضربههای ضعیف نیز مقاوم است. از مشخصات فنی این Chromebook میتوان پردازنده Intel Celeron و رم ۴GB نام برد. عمر باتری این Chromebook حدود ۱۰ ساعت است. لپتاپهای HP همیشه بارنگهای نقرهای و مشکی دیدهشدهاند. لپتاپ HP 15.6-inch Intel Pentium 4GB 1TB Laptop رنگبندیهای بسیار متفاوت و متنوعی مانند آبی، قرمز، طلایی و بنفش دارد.

از دست ندهید
تلویزیون شیائومی 55 اینچ 2023 P1 اسمارت 4k مدل MI TV P1 55

laptopدر عصر مدرن امروزی، کامپیوترها بخش مهمی از زندگی روزمره ما را به خودشان اختصاص می دهند. این یعنی رایانه ها تقریبا در هر زمینه و عرصه ای حضور دارند و باعث می شوند کارهای روزمره ما راحت تر و سریعتر انجام بشوند. در حال حاضر کامپیوترها را در هر جایی که فکرش را بکنید مثل بانکها، مغازه ها، مدارس، بیمارستان ها، راهآهن ها و بسیاری از مکانهای دیگر از جمله خانه هایمان می توان لپ تاپ استوک دید. از آنجایی که کامپیوتر و کار با آن بخش مهمی از زندگی ما را تشکیل می دهد، پس حتما باید با آن آشنا باشیم. ما در این مطلب شما را با کامپیوتر و مباحث مربوط به آن آشنا می کنیم. کامپیوتر (Computer) در معنای ساده ماشینی است که می تواند محاسبات انجام بدهد. با این حال کامپیوترهای مدرن دیگر فقط یک دستگاه محاسبه نیستند، بلکه می توانند کارهای مختلفی انجام بدهند. به عبارت ساده می توان گفت که کامپیوتر یک ماشین الکترونیکی قابل برنامه ریزی است که برای ذخیره، بازیابی و پردازش داده ها از آن استفاده می شود.

{راهنمای Slacker به لپ تاپ|لپ تاپ {راه به|رویکرد|روش|گزینه|راه حل|استراتژی|تکنیک موفقیت|کامپیوتر Abuse – چگونه {نباید|نه} انجام داد}

اگر دوست دارید این نوشتار را داشته باشید و مایل به دریافت اطلاعات بسیار بیشتر در مورد لپ تاپ مهندسی لطفا به بازدید از وب سایت ما.

[ بازدید : 4 ]

دیدگاهتان را بنویسید

دکمه بازگشت به بالا