سایر مطالب

مجله پزشکی سلامت و بررسی اندازه طبیعی سنگ کیسه صفرا

ایا می دانید تعریف سلامت از نظر سازمان جهانی بهداشت چیست ؟ مجله پزشکی سلامت  در تعریف سازمان جهانی بهداشت که امروزه در سراسر جهان مورد توجه و استناد قرار دارد. در ماده 2 اساسنامه خود مصوب 1948 میلادی تعریف سلامت اینگونه است : سلامت عبارت است از حالت آسایش کامل جسمی، روانی، اجتماعی و نه فقط نبودن بیماری و ناتوانی. 1- نبودن بیماری و نبودن معلولیت و ناتوانی که به تنهایی نمیتواند به معنای سلامت یا تندرستی باشد. 2- علاوه بر نبودن بیماری و ناتوانی، باید انسان یک حالت رفاه و آسایش در جنبههای جسمی، روانی و اجتماعی بهرهمند باشد تا بتوان گفت از سلامت برخوردار است. 3- این سه جنبه جسمی، روانی، اجتماعی روی هم اثر میگذارند و از یکدیگر تاثیر میپذیرند. مثلا حالات نامطلوب روانی مانند عصبانیت، افسردگی، غم و اندوه روی سلامت جسم و آسایش آن اثر بد میگذارد. همینطور روابط اجتماعی نامطلوب، هم بر سلامت جسمی و هم بر سلامت روانی اثر بد میگذارد.

  • عطش شدید و مصرف آب زیاد
  • سندرم پاهای بیقرار
  • پراشتهایی عصبی
  • دکسپانتنول کرم موضعی 5 درصد 30 گرم
  • برم هگزین هیدروکلراید محلول خوراکی 4 و 8

علاوه بر اینکه خارش ناحیه تناسلی زنان و به خصوص خارش لبهای کوچک با ترشح غیر طبیعی و یا بوی بد واژن همراه باشد، میتواند نگران کننده باشد و زندگی و روابط جنسی زن را تحت تاثیر قرار دهد. به هر حال زنان نباید از بازگو کردن مشکلشان به پزشک خجالت بکشند. اگر خارش تناسلی مدت طولانی است که شما را به دردسر انداخته است، در اولین فرصت به پزشک مراجعه کنید تا علت اصلی خارش دستگاه تناسلی شما را دریابد. در ادامه مطلب به چندین دلیل شایع سوزش و خارش دستگاه تناسلی زنان و روش درمان خارش ناحیه تناسلی اشاره میکنیم. دستگاه تناسلی زنان و یا واژن اندامی است که از خودش مراقبت میکند. این به این معنی است که دستگاه تناسلی زنان ، باکتریهای طبیعی و خوبی به نام فلور طبیعی دارند که همراه با ترشحات واژینال ، کار تنظیم و تمیز کردن دستگاه تناسلی زنان را انجام میدهند.

از دست ندهید
یکی از انوع این محصول، جارو شارژی عصایی است

2008). “General and abdominal adiposity and risk of death in Europe”. N. Engl. J. Med. 359 (20): 2105-20. doi:10.1056/NEJMoa0801891. ↑ Manson JE; Willett WC; Stampfer MJ; et al. 1995). “Body weight and mortality among women”. N. Engl. J. Med. ↑ ۲۹٫۰ ۲۹٫۱ Tsigosa Constantine; Hainer, Vojtech; Basdevant, Arnaud; Finer, Nick; Fried, Martin; Mathus-Vliegen, Elisabeth; Micic, Dragan; Maislos, Maximo; Roman, Gabriela (2008). “Management of Obesity in Adults: European Clinical Practice Guidelines” (PDF). The European Journal of Obesity. ↑ Fried M; Hainer V; Basdevant A; et al. 2007). “Inter-disciplinary European guidelines on surgery of severe obesity”. Int J Obes (Lond). 31 (4): 569-77. doi:10.1038/sj.ijo.0803560. https://besttehrandoctors.ir/↑ Peeters A, Barendregt JJ, Willekens F, Mackenbach JP, Al Mamun A, Bonneux L (2003). “Obesity in adulthood and its consequences for life expectancy: A life-table analysis” (PDF). ↑ Grundy SM (2004). “Obesity, metabolic syndrome, and cardiovascular disease”. J. Clin. Endocrinol. Metab. 89 (6): 2595-600. doi:10.1210/jc.2004-0372. ↑ چاقی با افزایش سرطان ارتباط دارد . ↑ ۳۵٫۰ ۳۵٫۱ Bray GA (2004). “Medical consequences of obesity”.

پزشکی و سلامت زندگی

فناوری بلاک چین بهخوبی در زنجیره تامین کاربرد دارد و در حالحاضر شبکههای بزرگ حملونقل نیز که همین نگرانیهای لجستیک را دارند تا حد زیادی از این فناوری استفاده میکنند. فناوری بلاک چین به بیماران امکان میدهد از معتبربودن داروها اطمینان حاصل کنند. حتی میتوان این سامانه را طوری برنامهریزی کرد که تاریخ تولید و جزئیات دیگر مربوط به داروها را در اختیار بیماران قرار دهد. اندازه
طبیعی سنگ کیسه صفرا
 پلتفرم MediLedger یکی دیگر از پلتفرمهای موفق در صنعت پزشکی است که با بهرهگیری از ترکیبی از ویژگیهایی مانند بررسی رعایت الزامات قانونی، پیگیری، ردیابی و پروتکلهای امنیتی، یک سامانهی معتبرِ مقرونبهصرفه را به شرکتهای دارویی ارائه میکند. این پلتفرم با سیستم GS-1 سازگار است و یک پورتال ویژه نیز برای مدیران این شرکتها درنظر میگیرد تا در صورت نیاز به اطلاعات حیاتی شبکه دسترسی داشته باشند. این پلتفرم از بلاک چینی استفاده میکند که در آن هر کسی برای استفاده از دادهها نیازمند اخذ مجوز است.

از دست ندهید
9 عادات بسیار کارآمد میوه خشک کن

پزشکی و سلامت منبرای شناسایی منابع غذایی خاص برای افزایش ریزمغذی ها در رژیم غذایی تان نیاز به یک متخصص تغذیه دارید. پزشکان به ندرت در طی ملاقات های معمول با بیماران به وضعیت آب بدن بیماران توجه می کنند. اغلب آنها تنها در موقعیت های جدی و حیاتی به طور دقیق و حساب شده ای به وضعیت آب بدن بیماران توجه می کنند. کم آبی بدن سبب بروز خستگی، سر درد و یبوست و بروز بیماری های مرتبط با کلیه می شود پس همیشه به میزان کافی آب بخورید تا دچار کم آبی بدن نشوید. معمولا پزشکان، به بیماران خود به طور کلی میگویند کمتر گوشت قرمز خورده و بیشتر میوه و سبزیجات مصرف نمایند، این اظهارات کلی سبب می شود مراجعه کننده آنها را سریع فراموش کند. بهتر است پزشکان به مراجعه کننده خود، خوردن سه فنجان سبزی در روز را توصیه می کنند و می گویند به جای مصرف اسنک عصرانه، آجیل و خشکبار که برای قلب مفید است را مصرف نمایند. اغلب پزشکان تشویق های روانی را نادیده می گیرند و متمایلند بر روی فواید فیزیولوژیکی یک رژیم غذایی سالم تر مانند کاهش فشار خون یا قند خون تمرکز نمایند. انتخاب هوشمندانه غذاها در بهبود خلق و خو، انرژی و تمرکز ذهنی افراد تاثیر فوق العاده ای دارد. تشخیص
انسداد روده با سونوگرافی
 روغن زیتون غنی از امگا6 است و برای بدن بسیار مفید است. همه مردم می پندارند همیشه استفاده از مواد غذایی تازه بهتر است و کنسروها ارزش غذایی پایینی دارند. درست است سبزی ها و میوه ها را بهتر است تازه مصرف نمایید اما این وسط یک استثنا هم وجود دارد. کنسرو ذرت یک منبع غذایی عالی غنی از آنتی اکسیدان می باشد زیرا دمایی که برای کنسرو کردن دانه های ذرت به کار گرفته می شود میزان آنتی اکسیدان های ذرت را حدود 45 درصد افزایش می دهد.

از دست ندهید
۴ راه مراقبت تابستانی از پوست زیر ماسک!

پزشکی و سلامت فردی

از یک تلفن همراه یا دستگاه دیگر برای بارگذاری گزارش های غذایی، داروها، میزان مصرف و میزان قند خون برای بررسی توسط پرستاری که به صورت الکترونیکی پاسخ می دهد استفاده کنید. یک ویدیو در مورد شمارش کربوهیدرات تماشا کنید و برنامه ای را برای آن در موبایل نصب کنید. با استفاده از برنامه ای بر اساس رژیم غذایی و میزان ورزش خود میزان انسولین مورد نیاز خود را تخمین بزنید. لوازم آزمایش و داروها را بصورت آنلاین سفارش دهید. مراقبت های بهداشتی را برای افرادی که در جوامع روستایی یا منزوی زندگی می کنند در دسترس قرار گیرد. خدمات را برای افرادی که دارای محدودیت جابجایی، زمان یا گزینه های حمل و نقل هستند در دسترس تر یا راحت تر شود. دسترسی به متخصصان پزشکی برای همه افراد فراهم شود و بتوانند با دریافت نوبت آنلاین پزشک از پزشکان بهره ببرند. بهبود ارتباط و هماهنگی مراقبت بین اعضای یک تیم مراقبت های بهداشتی و یک بیمار.

  • دیفن هیدرامین هیدروکلراید محلول خوراکی 12.5
  • آزمون فرضیه برای رسیدن به یک تشخیص عملی
  • اختلال افسردگی ناشی از دیگر شرایط پزشکی
  • اختلال پرخوابی
  • مشکل در معاشرت

پزشکی در مصر باستان وجود داشت؛ اطلاعات پزشکی در پاپیروس «ادوین اسمیت» یافت شده که متعلق به ۳۰۰۰ پیش از میلاد است. نخستین جراحی، احتمالاً در ۲۷۵۰ پیش از میلاد در مصر انجام شدهاست. در پاپیروس ژاینکولوژی کاهون اطلاعاتی درباره درمان بیماریهای زنان و باروری وجود دارد. اولین پزشک شناخته شده هم احتمالاً هسی-رع رئیس پزشکان و دندانپزشکان پادشاه جوزر در قرن ۲۷ پیش از میلاد است. در کنار مصریها بابلیها هم به تشخیص، معاینه و درمان بیماریها میپرداختند. کتاب راهنمای تشخیصی آنها، روشهای درمان و سببشناسی (اتیولوژی) را معرفی کرد. در تمدنهایی همچون: شهر سوخته، ایلام، تپه سیلک و دادههایی باستانی از مغان زرتشتی نشان میدهد که سیستمهای پزشکی متفاوتی با سیستمهای دیگر و نیز بسیار پیشرفته وجود داشتهاست. او پایههای رویکرد منطقی به پزشکی را بنا نهاد. بقراط ایجادکننده سوگندنامه بقراط برای پزشکان است که هنوز مورد استفاده است. او نخستین کسی بود که بیماریها را به حاد و مزمن، اندمیک و اپیدمیک، تقسیمبندی کرد و کلماتی همچون: راجعه، بهبود، بحران، پاروکسیسم، اوج و تشنج را در پزشکی به کار برد.

  • بیش از 24 ساعت چیزی نخورده باشید
  • ارزیابی مستمر کارکنان از نظر جسمانی
  • گایافنزین شربت خوراکی 100
  • زرد زخم
از دست ندهید
راز چای ساز

هنگامیکه در یک مصاحبه استخدامی پذیرفته میشوید، پیش از تکمیل مراحل استخدام، آزمایشهایی را تحت عنوان آزمایشات بدو استخدام طب کار، انجام خواهید داد. این آزمایشات جزئی از قوانین کار است و انجام آن طبق ماده ۹۰ قانون تأمین اجتماعی ضروری است. همچنین ممکن است در صورت شاغل بودن آزمایشاتی را سالانه تحت عنوان چکاپهای ادواری انجام دهید که این دسته از آزمایشات هم جزئی از آزمایش طب کار هستند. هدف انجام این آزمایشات، بررسی شرایط سلامت جسمانی و روانی متقاضی و کارکنان با شرایط کار است. برای آشنایی بیشتر با این آزمایشات با ما همراه باشید. مفهوم آزمایش طب کار چیست؟ رژیم مدیترانه ای 30 روزه طب کار یکی از شاخههای نوین علم پزشکی است که به بررسی روابط بین سلامت کارکنان یک مجموعه، توانایی انجام کار و شرایط موجود در محیط کار میپردازد. طب کار شامل شناسایی، ارزیابی، پیشگیری، کنترل و درمان بیماریها و صدمات ناشی از کار میشود. بیماری یا مشکلاتی که بر اثر کار یا موارد دیگر در محیط کار به وجود میآیند، رنج و ضررهای زیادی را درپی دارند.

[ بازدید : 4 ]

دیدگاهتان را بنویسید

دکمه بازگشت به بالا