سایر مطالب

معرفی بهترین لپ تاپ مناسب بورس

لپتاپها معمولاً شارژر دارند

laptopدر یک لپتاپ استاندارد همه اجزا و ورودیها و خروجیهایی که در یک رایانه رومیزی دیده میشوند با هم ترکیب شده و یک واحد را به لپ تاپ مهندسی وجود میآورند. این اجزا عبارتند از: نمایشگر رایانه، بلندگوی رایانه، صفحهکلید، دیسکگردان نوری، وببین و میکروفون. بعضی از لپتاپها دارای صفحه لمسی هستند. لپتاپها معمولاً شارژر دارند. ویژگیهای سختافزاری لپتاپها با توجه به مدل، ساخت و قیمت متفاوت است. قبل از توسعه رایانه نوت بوک و لپتاپ، عقاید مشابه ارائه شد مانند: الن کی که Xerox pare را در اوایل ۱۹۷۰ راهاندازی کرد. نخستین رایانه پرتابل در ۱۹۸۱ معرفی شد و در آن از سیستمعامل CP/M استفاده شد. اگر چه این رایانه خیلی سنگین و بزرگ بود و مانیتور کوچک CRT داشت اثر زیادی در تجارت داشتهاست. اینها اولین رایانههای پرتابل بودهاند و Xerox note دوباره در PARC در ۱۹۷۶ توسعه یافت. آزبورن ۱ اندازه چرخ خیاطی پرتابل را داشت و توانست برای هواپیماهای تجاری استفاده شود. با این وجود نمیتوان آن را با باتری راهاندازی کرد.

  1. کارت گرافیک قدرتمند (GPU)
  2. متخصص امنیت اطلاعات
  3. لپ تاپ مناسب بورس
  4. تفاوت فرمت NTFS و FAT 32 قیمت لپ تاپ استوک hp چیست؟
  5. IBM 7094

laptopشرکت AMD نیز صاحب واحد­های گرافیکی Vega می­باشد. نمایشگر لپ­تاپ از مهم­ترین قطعات و بخش­های مربوط به دستگاه می­ باشد. بهتر است بسته به نیاز خودتون اندازه و نوع مانیتور لپ­تاپ خود را انتخاب نمایید. لپ­تاپ­ها بر اساس سایز صفحه نمایش نیز تقسیم­بندی می­شوند که بازه اندازه آن­ها از 11 تا 18 اینچ می­باشد. لپ­تاپ­های 11 تا 13 اینچی از سری لپ­تاپ­های بسیار سبک، کوچک و قابل حمل هستند. لپ­تاپ­های گیمینگ و بالا رده نیز از 14 اینچ به بالا تولید می­شوند. فناوریهایی مانند TN، VA، TFT،IPS و OLED است. این پنلها نسبت به یکدیگر دارای نکات منفی و مثبت هستند که دانستن آن­ها باعث انتخاب راحت­تر می­شود. پنل مناسب ما کدام است؟ در میان پنل­های LCD رقابت میان VA و IPS می­باشد که باید گفت دقت رنگ هر کدام بسیار بالا است اما زاویه دید بی­نظیر پنل IPS را نمیتوان نادیده گرفت. نمایشگرهای OLED کاملاً در نقطه مقابل LCDها قرار دارند. پنلهای OLED نسبت به موارد دیگر سبکتر هستند. سبب شدهاند تا نمایشگرهای OLED گران قیمتتر بوده و گزینه بهتری برای استفاده در لپتاپهای بالا رده باشند.

از دست ندهید
دکوراسیون مبلمان و ویژگی های پنتری روم

اکنون می‌توانید رایانه از آرزوها خود را داشته باشید – ارزان‌تر/زودتر از آنچه تصور می‌کردید.

اما دستیابی به ماشین های این بازی چندان آسان نبوده زیرا برای سوار شدن برآنها باید ماشین های موجود را خریداری کنید. بدست آوردن پول و سرمایه در این بازی کار دشواری بوده زیرا نمیتوانید به آسانی از سد رانندگان دیگری که سد راه شما شده اند عبور کنید و این مورد سبب سرگرم شدن شما برای مدت زمان طولانی خواهد شد. طراحی خیره کننده و صدا گذاری عالی از دیگر ویژگی هایی بوده که در مورد این بازی میتوان به آن اشاره داشت. سومین بازی برتر در میان این لیست بوده که نسخه جدید بازی Automobilista 2 توانست نظرات بسیاری را به سمت خود جذب نماید. بکارگیری قوانین اختصاصی در ساخت این بازی سبب شده تا گیمرهایی که بدنبال یک بازی واقع گرایانه هستند به سمت این بازی روی اورند. بازی Automobilista 2 با شبیه سازی حرفه ای ماشین های بسیار توانست امتیاز بالایی را از بخش ظاهری دریافت کند که در این زمینه میتوانید شاهد یک گرافیک خیره کننده و پویا در تمامی لحظات بازی باشید.

کامپیوتر Chronicles

دانشجویان هوش مصنوعی با الهام از ویژگیهای موجودات سعی در ایجاد قابلیتهای تحلیل اطلاعات، استدلال، یادگیری و رفتار هوشمندانه، حس بینایی، درک و تولید زبان و گفتار بهطور خودکار را دارند. در دورهی ارشد هوش مصنوعی دانشجویان با مطالبی چون شبکههای عصبی، هوش مصنوعی پیشرفته، تئوری فازی و… آشنا شده و مباحثی مانند تحلیل داده، طراحی سیستمهای هوشمند، رایانش تکاملی، پردازش سیگنال، متن و تصویر که امروزه یکی از پردرآمدترین و پرتقاضاترین مشاغل را شامل میشوند در این گرایش قرار دارند. این گرایش مباحث پیشرفتهتر شاخهی نرم افزار در کارشناسی را ادامه داده و دانشجویان با سیستمهای عامل پیشرفته، بانکهای اطلاعاتی، برنامه نویسی پیشرفته و تحت وب، الگوریتمهای پردازش موازی و … آشنا میشوند. یادگیری مباحث پیشرفته موجب میشود تا طراحی سیستمهای کامپیوتری مانند برنامههای تحت تلفن همراه و سایر دستگاهها بهینهتر شده و خطایابی سیستمها با دقت بیشتری انجام شود. دانشجویان فارغالتحصیل این گرایش میتوانند در مشاغل طراحی سیستمهای ذخیرش اطلاعات، تحلیل و طراحی وب سایتهای سفارشی و…

از دست ندهید
هشت بزرگترین کولر گازی اشتباهات احتمالاً می‌توانید به سادگی دور از

شیاری میتواند به راحتی استفاده شود.

هر فروشنده از طرح اختصاصی استفاده میکند و در نهایت میتوان به مؤلفههایی دست یافت که در بخش رقابت قرار گرفتهاند با چند مورد استثناء میتوان دید که مؤلفههای laptop به ندرت میتوانند بین سازندگان مورد پذیرش قرار گیرند. آنها در خطوط متفاوت تولید مورد توجه خاص هستند. ابزار جانبی آنها بر PCB اصلی قرار میگیرند و بنابراین ارتقاء با استفاده از ورودیهای خارجی عملی خواهد شد و میتوان از شیار کارت و لوازم بیسیم استفاده کرد. دیگر مؤلفهها مانند RAM و درایو سخت و باتریها نیز توسط کاربر ارتقاء خواهند یافت. بسیاری از این laptopها دارای cpu متحرک هستند اگر چه حمایت از دیگر cpuها به مدلهای خاص محدود شدهاست. شیاری میتواند به راحتی استفاده شود. در این شرایط مدلهای سال گذشته به خوبی نمیتوانند عمل ذخیره و جایگزینی را انجام دهند. بسیاری از این لپتاپها دارای شیار داخلی minipct هستند و از wifi یا بلوتوث به عنوان یک نسخه استفاده خواهد شد ولی باید سنجش آنها در کارتهای نصب شده انجام شود.

این لپتاپ از پردازنده آلدرلیک Core i7 12700H استفاده میکند و برای پردازشهای گرافیک محور به RTX 3050Ti متکی است. از سایر مشخصات فنی میتوان به ۱۶ گیگابایت رم، ۱ ترابایت SSD و صفحه نمایش ۱۴۴ هرتزی FHD به همراه باتری ۷۰ واتساعتی اشاره کرد. با ورود به کانال ۵۰ میلیون تومان، جانشین مکبوک ایر M1 یعنی مکبوک ایر M2 یکی از بهترین گزینههای ممکن برای خرید است. در توجیه بهترین بودن کافی است همان دلایل مطرحشده برای مک بوک ایر M1 را بخوانید. مک بوک ایر ساخت سال ۲۰۲۲ نیز همهی این موارد را با تراشهی بهروز شده M2 و بازطراحی کامل بدنه در خود دارد. البته ۲۰ درصد سرعت بیشتر در پردازشهای چندرشتهای، بهبود ۲۵ درصدی در پردازشهای مبتنیبر GPU و بهبودهای جزئی صفحه نمایش، شاید دلایل کافیای برای خرید نسل جدیدتر با ۱۰ میلیون تومان هزینهی بیشتر نباشند. چراکه نسل قبل بهاندازهای خوب است که شاید تنها طراحی جدید مک بوک M2 برخی افراد را برای خرید آن مجاب کند.

از دست ندهید
راهنمای خرید سرویس قابلمه و معرفی بیست مدل پرفروش سرویس قابلمه

Undertale در سال ۲۰۱۵ منتشر شد و آنقدر موفق بود که در مراسمهای معتبر مختلفی از گیم آواردز گرفته تا دایس، نامزد جوایز مختلفی هم شد. داستان بازی Undertale در مورد کودکی است که وارد جهان زیرزمین شده و برای اینکه بتواند به سطح زمین برگردد، باید موانع مختلفی را پشت سر بگذارد. هیدکی کامیا هم یکی از آن بازیسازهای شرقی دوستداشتنی است که نمیتوان منکر نقش پررنگش در مجموعههایی چون رزیدنت ایول شد یا سری دویل می کرایاش را فراموش کرد. یکی دیگر از بازیهای شدیدا ارزشمند میکامی اما چیزی نیست جز Okami؛ بازی که حتی اگر مثل خود من خیلی طرفدار آثار شرقی هم نباشید، باز میتوان تجربه کردنش را پیشنهاد کرد. بازی Okami اولین بار در سال ۲۰۰۶ منتشر شد اما خب نسخهای از آن که در فهرست پیشرو قرار گرفته، ریمستر بازی است که در سال ۲۰۱۷ روی پلتفرمهای مختلف از جمله کامپیوتر منتشر شد. Okami HD داستانی برگرفته از فرهنگ عامه ژاپن است و روایت نجات زمین از تاریکی توسط آماتراسو یا همان الهه خورشید را روایت میکند که در هیبت یک گرگ سفید با او همراه میشویم.

laptopبله منظورم Final Fantasy XIV: Shadowbringers، محصول سال ۲۰۱۹ است. دروغ چرا؛ Spelunky 2 از آن دست بازیهایی است که اصلا نمیفهمیم و نمیدانیم چرا باید دوستش داشته باشیم ولی خب مساله اصلی، اینجاست که شروع کردن این بازی شاید دست خودمان باشد اما تمام کردنش، اصلا و ابدا! Spelunky 2 که البته نسخه اولش هم شرایط حضور در فهرست فعلی را داشت و برای تنوع بیشتر به یکی از آنها اشاره کردیم، جزو بازیهای جدید فهرست بهحساب میآید که اواخر ۲۰۲۰ منتشر شد. Spelunky 2 یک بازی پلتفرمر دوبعدی است که در آن، شخصیت آنا، دختر کاراکتر نسخه اول، را هدایت میکنیم که بهدنبال پدر و مادرش میگردد. Klei Entertainment هم از آن دست استودیوهایی است که بازیهای واقعا خوبی در کارنامهاش دیده میشوند و در بین آنها، Mark of the Ninja اثری است که در فهرست بهترین بازی های کامپیوتر قرار گرفته است. نوبتی هم که باشد، نوبت یک بازی پازل است و خب در این سبک بازی Fez در رتبه بیست و دوم بهترین بازی های کامپیوتر قرار میگیرد.

از دست ندهید
3 دلیلی که لپتاپهای هوآوی را به گزینهای جذاب تبدیل میکنند

9 سوال در لپ تاپ

laptopمک بوک پرو در اندازه صفحه نمایش ۱۳ و ۱۶ اینچی در دسترس شما قرار میگیرد و تمام آنها به رابط تاچ بار در بالای صفحه کلید مجهز هستند. اپل چهار مدل ۱۳ اینچی از این لپ تاپها را ارائه میکند. مدل ۱۲۹۹ دلاری دارای تراشه هشت هستهای M1 SoC اپل است که ۸ گیگابایت حافظه رم دارد و به پردازنده گرافیکی هشت هستهای مجهز شده است. موتور عصبی این تراشه ۱۶ هستهای است و ۲۵۶ گیگابایت حافظه SSD هم پشتیبانی میکند. میتوانید تعداد دو پورت تاندربولت هم در آن داشته باشید. مدل ۱۴۹۹ دلاری دارای تراشه هشت هستهای M1 SoC است و با ۸ گیگابایت حافظه رم در اختیار شما قرار میگیرد. این لپ تاپ دارای پردازنده گرافیکی هشت هستهای است و با موتور عصبی ۱۶ هستهای در اختیار شما قرار میگیرد. حافظه SSD آن هم با ظرفیت ۵۱۲ گیگابایت ارائه شده و دو پورت تاندربولت در اختیار شما میگذارد.

  • نکات عمومی خرید لپ تاپ مناسب
  • لپ تاپ استوک مناسب برای کار های اداری
  • لپتاپ دانشجویی
  • لپ تاپ مناسب برای برنامه شاد
  • نام فارسی : تام کلنسی دیویژن ۲

laptopوجود ماشین های بسیار و تجهیزات متعدد در بازی Dakar Desert Rally به شما این امکان را میدهد تا به فکر سفارشی سازی ماشین و تقویت موتور ماشین خود باشید. اینکار میتواند شمارا در لحظات دشوار بازی همراهی کند و به شکل بهتری مسیر را برای طی نمودن بدون مشکل همراه نماید. طراحی خیره کننده در کنار صدای عالی که به صورت مستقیم با گیم پلی بازی در ارتباط است از دیگر نکاتی بوده که میتوان به این بازی ربط داد. این بازی اخرین گزینه معرفی شده در میان بهترین بازی های مسابقه ای 2022 بوده که پیشنهاد میشود گزینه های پیشنهادی خود را برای ما ارسال کنید. اگر تصمیم به دانلود بازی ماشین برای کامپیوتر قدیمی دارید در ادامه لیست خوبی برای شما درنظر گرفته شده است که پیشنهاد میشود باما همراه باشید. برترین بازی ماشین برای کامپیوتر های قدیمی را از لیست زیر بشناسید که این موارد از دید سایت های مطرح بسیاری جزو بهترین های جهان قرار گرفته اند.

از دست ندهید
آیا من عجیب After i Say That قهوه ساز Is Lifeless است؟

بنابراین اگر کاربر عادی بوده و نیاز به پردازش های روزمره سنگین ندارید، تهیه محصولات سطح ابتدایی مانند سری مدرن ام اس آی یا ویوو بوک ایسوس می تواند بهترین انتخاب و نتایج را به همراه داشته باشد. در صورتی که کاربران نیمه حرفه ای هستید، سری های رده متوسط گیمینگ مثل کاتانا ام اس آی یا تاف ایسوس می تواند پاسخگوی خوبی برای نیاز های شما بوده و کار شما را راحت تر سازد. انواع برند لپ تاپ با تنوع محصولات بالا یکی از خدماتی است که در آی تی سیتی سعی شده به مشتریان عزیز ارائه شود. زیرا معتقدیم که کاربران باید حق انتخاب داشته و بسته به نیاز خود بتوانند محصول مورد نظر خود را از میان مدل های متعدد انتخاب کرده و خریداری نمایند. با توجه به این موضوع، سعی شده تا از حرفه ای ترین مدل های برندهایی مانند مایکروسافت و اپل تا لپ تاپ های اقتصادی لنوو در این لیست گنجانده شود.

[ بازدید : 9 ]

دیدگاهتان را بنویسید

دکمه بازگشت به بالا