سایر مطالب

نوسانات سرویس قابلمه

سرویس قابلمه این ظروف سبک نیز هستند. اگر این وسیله را برای مصرف خانگی و آماده کردن ذخیره زمستانی یا هر منظور دیگری میخواهید پس میوه خشک کن خانگی با ابعاد کوچک و ظرفیت پایین مناسب شماست. از دیگر مواردی که جارو شارژی را تبدیل به یک وسیله کاربردی کرده است، سبک بودن آن است و درنتیجه راحتتر میتوان آن را در قسمتهای مختلف استفاده کرد. همچنین می خواهیم بدانیم چه معیارهایی در انتخاب و خرید یک سرویس قابلمه خوب نقش اساسی دارد؟ یکی از انتخاب ها جهت خرید می تواند قابلمه های تفلون باشد. خشک کردن برخی از محصولات مانند میوه ها و سبزیجات به واسطه حرارت امری مضر است و ممکن است آن ماده غذایی را دچار حساسیت کند یا خواص آن را از بین ببرد. 2) توان مصرفی دستگاه : هرچه توان مصرفی دستگاه میوه حشک کن بیشتر باشد ، زودتر گرم می شود دستگاه و قدرت بیشتری دارد که قیمت این نوع دستگاه ها نیز بیشتر است ، میوه خشک کن ها معمولا بازه توانی بین 250-1000 وات دارند که دستگاه هایی بین 250-500 برای مصرافی خانگی مناسب است .

میوه خشک کن این محصول با موتور 250 وات میتواند میوههایی با قطرهای متفاوت را خشک کند و فقط لازم است متناسب با قطر برشها، زمان خشک شدن میوه را درنظر داشته باشید. چای ساز کوخ یا همان کوچ (kouch) مدل KT-2140 دارای 2200 وات توان است و تنها چند دقیقه زمان میبرد تا آب را به دما جوش برساند. خرید دستگاه میوه خشک کن از سایت بکردانه بسیار راحت است و کافی است به قسمت مربوطه مراجعه کرده و مراحل را تا پایان پرداخت پیش روید و ما در اولین فرصت با بسته بندی مناسب و ایمن محصول را برای شما ارسال می کنیم. اصلاً زمستان برای ما با صندوقچه خوراکیهای خاصی معنا میکند که در گوشه امنی از آشپزخانه برای خودمان تدارک دیدهایم. شما روی یکی از کاربردیترین دستگاههای خانگی دست گذاشتهاید! با وجود پنج طبقه بزرگ، شما میتوانید باخیال آسوده حجم زیادی از انواع میوه را همزمان خشک کنید درحالیکه با قابلیت چرخش 360 درجه فرصت خشک شدن همه میوه را روی ظروف مشبک فراهم میکند. قابلیت چرخش 360 درجه، صفحه لمسی، فیلتر کتری برای جلوگیری از ورود رسوبات به داخل چای، صافی داخل قوری و توان دستگاه مواردی است که هنگام خرید چای ساز میتوانید مد نظر قرار دهید.

از دست ندهید
۲۵ مدل جاروی شارژی برتر و باکیفیت با قیمت روز و خرید اینترنتی

همچنین قابلیت چرخش 360 درجه کمک میکند هرنقطه ورقه میوهها، خشک و به راحتی از سینیهای مشبک جدا شود. اما اگر فقط مایل هستید که هر از گاهی برای میانوعدههای خود میوه خشک کنید، مدلهای خانگی گزینه منطقیتری است. این برند آلمانی شناخته شده با وجود عمر کمی که دارد اما توانسته با تولید محصولات کاربردی و جذاب، حرف تازهای در بازار لوازم برقی خانگی داشته باشد و به پرسش طرفدارانش که بهترین مارک میوه خشک کن چیست ؟ سایا Saya از زیر مجموعه پارس خزر توانسته است در تولید یکی از انواع ارزانترین دستگاه میوه خشک کن خانگی خوش بدرخشد! از ویژگی های این دو مدل میوه خشک کن پارس خزر به سیستم عبور هوای گرم، 5 سبد خشک کن شفاف، قابلیت تغییر تعداد سبد ها، مناسب برای خشک کردن میوه ها و سبزی های معطر است. سیستم گردش هوا: وجود یک سیستم گردش هوای مناسب و قوی نیز از دیگر نکات مهم هنگام خرید این نوع از وسایل آشپزی بحساب می آید. شاید وقت آن رسیده که او را با یک وسیله مدرن و جذاب دیگر آشنا کنید. پیش از بررسی نکاتی که باید برای خرید میوه خشک کن مدنظر داشته باشید، بیایید ابتدا به سؤالاتی بپردازیم که شاید پیش از خرید این وسیله ذهنتان را درگیر کنند.

این محصول کرهای با شش طبقه سینی مشبک میتواند خواسته شما را برای خشک کردن حجم قابل توجهی از انواع میوه برآورده کند. اجاقها و دستگاههای میوه خشک کن برقی از رایجترین روشهای خشک کردن میوه در خانه هستند، اما نور خورشید هم به همان اندازه میتواند مؤثر باشد. 1) سایز دستگاه : معمولا مدل های افقی دستگاه خشک کن میوه خانگی از گنجایش بیشتری برخودار است و قیمت دستگاه میوه خشک کن خانگی افقی نیز بیشتر است مدل های دیگر می باشد اما نکته ی قابل توجه این است که کاربرد شما از این دستگاه چقدر است ؟ اما اگر چای سازی که میخرید مجهز به سیستم قطع کننده خودکار باشد هیچ نگرانی در این مورد نخواهید داشت. وجود سریهای قابل تعویض در کنار حفظ قدرت مکش به مدت طولانی به کمک سیستم High Airflow از دیگر ویژگیهای جاروی شارژی بوش مدل BHN14090 است که در کنار باتری نیکل هیدرید و ظرفیت مخزن ۰.۳ لیتری مدلی جذاب برای خرید است.

از دست ندهید
۴ راه مراقبت تابستانی از پوست زیر ماسک!

این دستگاه قدرت مکش بالایی دارد و فیلتر آن نیز قابل شستوشو است. شما میتوانید به راحتی فیلتر آن را بشویید و یا محفظه آن را خالی کنید. در حالت کلی توصیه میشود که ماهی یک بار فیلتر جارو را بشویید و در صورت لزوم آن را هر سال (بسته به مدل دستگاه) تعویض کنید. اگر از عاشقان لواشکهای خانگی هستید، میتوانید از فروشنده در مورد لوازم جانبی خشک کن بپرسید؛ بعضی مدلها، یک سینی استیل یک دست برای چنین مصارفی اضافه کردهاند. یکی از همین وسایل جالب و کاربردی که برای ذخیره سازی زمستانه به کمک ما میآید، میوه خشک کن است. اگر به دنبال یک چای ساز خوب هستید، پیشنهاد ما به شما چای ساز فلر مدل TS 117 است. اگر قصد دارید بدانید که براساس نوع سوخت، بهترین مارک میوه خشک کن چیست و نوع برقی و گازی آن چه تفاوتی با هم دارند، باید خدمت شما عرض کنیم که این یک قلم را باید بنابر سلیقه خودتان انتخاب کنید. پس اگر قصد خشک کردن میوه در حجم بالا و مدت زمان کمی را دارید، پس باید حتما میوه خشک کن با ظرفیت بالایی را خریداری نمایید.

اگر قصد خرید خشک کن میوه صنعتی را دارید حتماً از نمونه گازی آن انتخاب کنید. انتخاب میزان توان مصرفی دستگاه بستگی به نوع و میزان کارکرد آن دارد. کمترین ظرفیت دستگاه میوه خشک کن تونلی 800 کیلوگرم در ساعت است. خشک کردن میوهها و سایر مواد غذایی، بیشتر آب موجود در آنها را از بین میبرد و باعث میشود که رشد باکتریها و کپکها درون مواد غذایی کاهش یابد. متئو مدل MFD30 با پنج طبقه سینی مشبک قابل جداسازی و شست و شو در ماشین ظرفشویی، میتواند در دمایی بین 40-70 درجه سانتی گراد، برگههای پنج میلیمتری انواع میوه را خشک و آماده پذیرایی کند. فقط کافی است میوهها را پس از شست و شو داخل سینی یا سینیهای مشبک بچینید و در پایان با مجموعهای از سالمترین و مغذیترین خوراکیها از خود و عزیزانتان پذیرایی کنید. ⇐ پس از خشک کردن میوههای مورد علاقه خود باید آنها در ظرفی زیبا مانند ” برج تنقلات سه طبقه کلاسیک ” برای پذیرایی و مصرف روزانه خود بریزید.

از دست ندهید
7 ضروری روش‌ها به جارو شارژی

⇐ مقاله ” بهترین مارک آون توستر ” به برندهای مطرح بازار و نکات مربوط به خرید آون توستر پرداخته است. بنابراین با توجه به بودجه خود و نکات زیر محصول مورد نظر خود را انتخاب کنید. برای خرید دستگاه خشک کن میوه خانگی باید به نکات متفاوتی توجه کنید تا یک دستگاه با کیفیت و مناسب را خریداری کنید در ادامه موضوعاتی که باید به آن ها توجه کنید را برایتان ذکر می کنیم. خشک کردن میوهها، سبزیجات، آجیل و گوشت، یک روش ساده و مؤثر برای ماندگاری بیشتر آنها است. لازم است درمورد عایق کاری دستگاه برای کاهش مصرف سوخت هم از فروشنده اطلاعات کافی بگیرید. نگهداری بهینه از میوه های خشک، مستلزم بستهبندی و رعایت شرایط محیطی مناسب نگهداری است؛ یعنی بستهبندی آن ها باید به گونهای باشد که از نفوذ هرگونه رطوبت و اکسیژن و نور محفوظ بماند. یعنی تنها راه تشخیص کیفیت خشک کن . در دستورالعمل این میوه خشک کن به برشهای نازک میوه (5 میلی متر) اشاره شده است تا کیفیت میوهها مطلوب باشد. همانطور که میدانید برای خشک شدن مطلوب میوهها بهتر است قطر میوهها بیشتر از 5 میلی متر نباشد تا حجم زیادی از میوههای متنوع را در پنج طبقه بزرگ و جادارش با خیال آسوده بچینید و از نتیجه کار لذت ببرید.

میوههای مختلف برای خشک شدن و حفظ طعم و مواد مغذی آن به دماهای متنوعی نیاز دارند. 1. بهترین مزیت میوه خشک کن خانگی خورشیدی، این است که برای کار کردن نیاز به برق ندارد. لازم به ذکر است که علاوه بر میوه، انواع سبزیجات و یا حتی غلات را نیز میتوانید در این دستگاه خشک و سپس نگهداری کنید. ناگفته نماند که دستگاههای برقی به دلیل مدیریت میزان مصرف انرژی، در ابعاد کوچکتری وارد بازار میشوند. با وجود برندهای مختلف، انتخاب و خرید وسایل برقی آشپزخانه کمی مشکل است. قبل از خرید از هر مجموعه ای این مورد را در نظر داشته باشید.ارسال کالا از بانه مجموعه ماه بانو با دارا بودن جواز کسب فروش لوازم خانگی و همچنین نماد اعتماد الکترونیکی 2 ستاره می تواند انتخاب خوبی برای خرید لوازم خانگی شما از بانه باشد. اندازه این دستگاه سلیقهای است و میتواند کوچک یا بزرگ باشد. ناگفته نماند آیتم تنظیم دما و زمانسنج میتواند بخش زیادی از نگرانی شما را برای خشک نشدن میوههایی که بافت سخت و آب بیشتری دارند برطرف کند. ناگفته نماند با تنظیم دما و زمانسنج دستگاه میتوانید برگه میوه دلخواه خودتان را تحویل بگیرید.

از دست ندهید
معنی دکوراسیون خانه

دیدگاهتان را بنویسید

دکمه بازگشت به بالا