سایر مطالب

پنج دستورالعمل مضحک درباره جارو شارژی

میوه خشک کن همچنین برای افرادی که حیوان خانگی دارند، جاروبرقی ای با کشش بالا لازم است تا تمامی موی حیوان را بکشد. علاوه بر مواردی که در بالا اشاره کردیم، نام برند و تولیدکننده دستگاه نیز فاکتور بسیار مهمی است که میتواند بر روی تصمیم شما و حتی قیمت میوه خشک کن تاثیرگذار باشد. جارو شارژی یکی از لوازم مفید و با سهولت بالا در استفاده است که به کمک آن میتوانید تمیزکاریهای سطحی و سریعِ ناشی از شیطونیهای گربهی خانگی خود را پاک کنید. هنگام استفاده از جاروبرقی متوجه بوی بد سوختگی می شوید و بعضا یک ود بد بو از جاروبرقی شما درمی آید. همچنین شما اگر جز آن دسته از افرادی هستید که قصد فروش دستگاه خشک کن دست دوم خود را دارید میتوانید برای فروش به شرکت آریا اندیشه صنعت اکباتان بسپارید . لطفا پیش از خرید دستگاه خشک کن میوه به علت نوسانات قیمت، با کارشناسان بخش فروش تماس بگیرید.

جارو شارژی برای آنکه رنگ میوه تغییر نکند می توان از چند قطره آبلیمو بر روی آنها استفاده کرد. در زمان پر کردن مخزن کتری آن را از روی استند جدا کنید. نمايندگی تعمير جاروبرقی سعي کرده است که در تمام مناطق شمال جنوب شرق و غرب تهران شعبه ايجاد کند تا همشهريان گرامی در سريعترين زمان ممکن به تعميرکاران جاروبرقی دسترسي داشته باشند و فقط با يک تماس در کمترين زمان ممکن تکنسين تعمير جاروبرقی در محل شما حضور پيدا کرده و مشکل جاروبرقی شما را حل کند. اما در این بازار متنوع مسلما آگاهی از یکسری فاکتورهای ساده و کلیدی میتواند به انتخاب محصولی مناسب توسط شما کمک کند تا سالهای سال بتوانید بدون هیچ مشکلی از آن استفاده کنید و به شکل بلند مدت در هزینههای خود صرفهجویی کنید. اما اگر فقط مایل هستید که هر از گاهی برای میانوعدههای خود میوه خشک کنید، مدلهای خانگی گزینه منطقیتری است. کثیف است و میخواهید سریع آن را تمیز کنید، در این مواقع بهتر است یک جارو شارژی در خانه داشته باشید. این خشکبار از ارزش غذایی بسیار بالایی برخوردار میباشد .این خشکبار تمامی ویتامین های یک میوه را دارا میباشد .

از دست ندهید
قانون 3 دقیقه برای سرویس قابلمه

روش استفاده و طرز کار میوه خشک کن بسیار ساده بوده و نیاز به آموزش خاصی نخواهد داشت. معمولاً در کارگاه های خانگی، یک وان شستشو دستی کوچک جهت انجام این کار کفایت می کند اما کارخانه ها و کارگاه های بزرگ به دلیل آنکه نیاز به دریافت مجوز بهداشت دارند، لازم است که از دستگاه شستشو یا وان شستشو اتوماتیک استفاده کنند. اما از آنجایی که در کشور ما اکثر مردم از اجاق گاز استفاده می کنند و قابلمه های درب پیرکس تحمل حرارت مستقیم به مدت زمان طولانی را ندارند، این ظروف انتخاب مناسبی نخواهند بود. نوعی دیگر از جنس بدنه قابلمه آلومینیوم آلیاژی است که این نوع ظروف مانند بسیاری از ظروف دیگر، به اشتباه در بازار به نام چدن شناخته شده است. قابلمه های آلومینیومی از فلز آلومینیوم ساخته شده و از فلز روی به ندرت در آنها بهره می برند. از جمله ویژگیهای اساسی جارو شارژی کنوود مدل HVP19 میتوان به شارژدهی ۱۰ الی ۱۵ دقیقهای، باتری لیتیوم یونی، قابلیت نصب بر روی دیوار، فیلتر قابل شستوشو و وزن ۱.۵ کیلوگرمی آن اشاره کرد. هنگامی که شما به دستکاری قسمت های حساس جاروبرقی می پردازید ناخواسته باعث می شوید برای جاروبرقی شما مشکلات بزرگ تر و غیر قابل حل پیش بیاید و این مشکلات باعث می شود شما به جای پرداخت هزینه ی کم به متخصصان تعمیر جاروبرقی در تهران یا سایر نقاط هزینه های کلانی را بپردازید.

این شما هستید که بر اساس بودجه ای که در اختیار دارید مشخص می کنید که چه کارگاهی و با چه امکاناتی را راه اندازی کنید. در پاسخ به این عزیزان باید بگوییم که بزرگترین ویژگی خط تولید چیپس میوه این است که با کمترین سرمایه اولیه نیز می توان آن را راه اندازی کرد. در پاسخ به این سوال که بهترین مارک میوه خشک کن چیست باید گفت که برند های متئو، هامسول، گوسونیک، بیشل، فلر، اوریکس، گرند، جی پاس، دسینی، نوا، آزور، مایر، کیپ، فوما، مکسی و پارس خزر مدل های مختلفی از انواع دستگاه میوه خشک کن خانگی را ارائه داده اند. برای پاسخ سوالات به صفحه وسایل جانبی مراجعه کنید. با اینکه طرز کارایی این دستگاه ها تقریبا در هر مدل و نوعی با یکدیگر برابر هستند اما این وسط شاید وجود آپشن های جانبی نظیر: سیستم تایمر، صفحه نمایشگر، قابلیت تنظیم دما و غیره بر روی قیمت این نوع از دستگاه ها نیز موثر واقع شود. اگر در طول روز آب جوش زیادی مصرف میکنید، ظرفیتهای بزرگتر مناسبتر است، اما اگر میخواهید صبح فقط یک یا دو فنجان چای بنوشید، یک کتری با ظرفیت کمتر نیز عالی است. متراژ و ویژگیهای کارگاه چیپس میوه صنعتی باید با ظرفیت تولید و تعداد ماشین آلات تناسب داشته باشد.

از دست ندهید
یک نکته برای بهبود شما (r) جارو شارژی

در کارگاه های با حجم کاری بالا، جهت سرعت بخشیدن به فرآیند تولید می توان از پوست گیر های برقی نیز استفاده کرد. با اینکه استفاده از این دستگاه ها آسان است، اما محصولی را خریداری کنید که آپشن های بیشتری برای مشتری ارائه داده اند. درگذشته مردم برای تهیه میوه خشک میوه را اسلایس کرده و جلوی آفتاب پهن میکردند و میوه ها بعد از دو الی سه هفته خشک میشد، اما امروزه با کمک دستگاه میتوانید میوه ها در چند ساعت تبدیل به چیپس میوه نمایید . به دلیل آنکه میوه خشک یکی از انواع تنقلات سالم و مقوی به شمار می رود و تهیه آن ساده و راحت است، خیلی از افراد دستگاه میوه خشک کن کوچک و خانگی را تهیه کرده و اقدام به تهیه این تنقلات خوشمزه می کنند. جهت تصمیم گیری بهتر می توانید شرایط خود را با کارشناسان گروه صنعتی زاگرس ماشین سپاهان در میان بگذارید و از خدمات مشاوره رایگان کارشناسان این واحد صنعتی، بهره لازم را ببرید. حالا که با انواع دستگاه میوه خشک کن خانگی و صنعتی آشنا شدید، بهتر است که با ویژگیهای این دستگاهها و مواردی که به هنگام خرید باید به آنها توجه کنید، بپردازیم.

از دیگر مواردی که باید پیش از خرید جارو شارژی به آن توجه کنید، وزن دستگاه است. همچنین امکان چرخش ۳۶۰ درجه سری متصل به فرچه، قابلیت اتصال به سریهای مختلف، وزن ۲ کیلوگرمی دستگاه و قابلیت جریان هوا تا ۱۱۰۰ لیتر در دقیقه از دیگر مشخصههای جارو دستی و عصایی مدل SF876VC است که با بدنهای محکم و استوار به بازار عرضه شده است. توجه داشته باشید که سینی ها نباید بیش از حد پر شوند و نکته مهم دیگر آنکه قطعات میوه را بر روی همدیگر نگذارید. یک ویژگی مهم چای سازهای مارک تفال سیستم رسوب گیر این محصولات است که از جمع شدن رسوب و چربی روی چای جلوگیری میکند. اگر به دنبال بهترین مارک چای ساز هستید پیشنهاد ما به شما چای ساز بوش مدل TTA5883 است. اگر قصد خرید جارو شارژی را دارید باید بدانید که چه برندهایی در زمینه تولید این دستگاه در ایران و جهان فعالیت میکنند و بهترین مارک جارو شارژی چیست. گروه صنعتی زاگرس ماشین سپاهان با بیش از ۱۲ سال تجربه در زمینه ساخت و تولید دستگاه شستشو میوه و سبزیجات، توانسته است عملکرد مطلوبی را در این زمینه برجای بگذارد. فرقی ندارد که حجم کاری واحد تولیدی خانگی است یا صنعتی در هر حال اسلایسر دستی میوه یک وسیله ضروری در خط تولید چیپس میوه محسوب می شود.

از دست ندهید
راز چای ساز

با این حال، سطح سروصدای تولید از مدلی به مدل دیگر متفاوت خواهد بود. دستگاه میوه خشک کن خانگی خود را روی یک سطح صاف مانند پیشخوان یا روی کابینت قرار دهید. در تمام دستگاههای خشک کن میوه خانگی تایمر وجود دارد، این تایمر باعث میشود نگران سوختن و خشکشدن میوهها نباشید؛ برای داشتن بهترین میوه خشک کافی است از روی دفترچه راهنما میوهای که میخواهید خشک کنید را پیدا کنید و تایمر را روی زمان پیشنهادی قرار دهید. دستگاه را روشن کرده و اجازه دهید زمان تنظیم شده سپری گردد. اما در صورت متفاوت بودن میوه ها و ابعاد برش، ممکن است مجبور باشید تعدادی از میوه ها را خارج کرده و زمان بیشتری را برای میوه های دیگر منتظر بمانید. به گنجایش دستگاه توجه کرده و متناسب با میزان مصرف خود دستگاه میوه خشک کن را خریداری کنید. گنجایش دستگاه: گنجایش دستگاه نیز همچون تعداد طبقات آن مربوط به حجم نیاز و صدالبته سلیقه شما دارد. طول عمر این محصول بالاست و در کمتر از چند دقیقه چای شما را آماده میکند. این مدل خشککنهای مواد غذایی بیش ترشان طبقات کشویی دارند و در شان از پهلو باز میشود. اگر مواد غذایی را در دمای زیر صفر درجه فریز نمایید، مانع رشد باکتریها خواهید شد ولی این روش به فضای زیادی احتیاج دارد و موجب از بین رفتن مواد معدنی و ویتامینها میشود.

راه اندازی واحد تولیدی چیپس میوه، مانع از فاسد شدن میوه و محصولات کشاورزی شده و از طرفی با تبدیل آنها به میوه خشک لوکس صادراتی، زمینه ارزآوری به کشور و اشتغال زایی برای جوانان را فراهم می کند. راه اندازی خط تولید چیپس میوه، یک سرمایه گذاری کم ریسک و مطمئن محسوب می شود و به جهت حاشیه سود بالایی که دارد به راحتی و در کمتر از یکسال کل سرمایه اولیه به سرمایه گذار باز می گردد. شرکت پارس خزر که یکی از شرکت های با سابقه و مهم و شناخته شده در زمینه تولید لوازم خانگی و آشپزخانه است، دو مدل دستگاه میوه خشک کن خانگی را ارائه داده است. برای مثال میوه ای نظیر توت فرنگی یا موز باید به قطعات عریض تر و میوه ای مانند سیب به قطعاتی نازک تر برش داده شوند. تعدادی از این چای سازها که در سایت ژینال موجود است در جدول زیر قرار داده شده است. ظروف استیل به خوبی با مواد شوینده تمیز می شوند و هیچ گونه آلودگی ای روی این ظرف ها باقی نمی ماند. متناسب با نوع مواد و میوه ای که می خواهید خشک شود، زمان و دما را تنظیم کنید. از آن جا که مواد غذایی خشکشده در برابر فساد غذایی ماندگاری بیشتری دارند.

از دست ندهید
آیا این جارو شارژی {اشتباهات} را مرتکب می شوید؟

دستگاه های خشک کن با از بین بردن این آب میان بافتی و رطوبت در خوراکی ها باعث خشک شدن میوه شده و دیگر عوامل فساد پذیر مانند باکتری نمیتواند رشد کند. یکی دیگر بدنه هایی که امروزه کمتر از آن برای تولید دستگاه میوه خشک کن استفاده میشود آهن میباشد. استفاده از دسته های پلاستیکی، از سوختن دست ها تا حد زیادی جلوگیری می کند. و دستگاه صنعتی دست دوم خود را با اطمینان کامل خریداری نمایید . این ظروف دوام بیشتری نسبت به ظروف تفلون و سرامیکی دارند و به مرور زمان خاصیت چسبندگی خود را از دست نمیدهند. این برند در سال 2015 در کشور چین فعالیت خود را با قدرت آغاز کرد و در کمترین زمان توانست از رقیبان خود پیشی بگیرد. در ادامه در سال ۱۳۹۴ با ساخت اولین نمونه کم مصرف دستگاه های خشک کن میوه و سبزیجات توانست خود را به بازار معرفی نماید. به طور کلی می توان گفت که قیمت میوه خشک کن از 800 هزار تومان شروع شده و تا 8 میلیون تومان برای مدل های خانگی ادامه دارد. قیمت میوه خشک کن پارس خزر مدل GP102 در حدود 890 هزار تومان و قیمت میوه خشک کن پارس خزر مدل GP103 در حدود 950 هزار تومان است.

قیمت میوه خشک کن فلر در حدود 1 میلیون و 200 هزار تومان است. در جدول زیر جهت اطلاعات بیشتر قیمت تعداد یاز انواع دستگاه میوه خشک کن خانگی آمده است. از ویژگی های میوه خشک کن فلر به قابلیت چرخش 360 درجه برای تسریع هر چه بیشتر عمل خشک کردن میوه ها می توان اشاره کرد. طرز کار میوه خشک کن به چه صورت است؟ اگه ی دستگاه خشک کن طراحی علمی داشته باشه میتونید بهترین خشکبار و میوه خشک رو باهاش تولید بکنید. المنت حرارتی گرما تولید میکند و فن گرمای تولید شده را داخل دستگاه به حرکت در میآورد. میوه خشک شده ، ویتامین های میوه تازه را دارا میباشد درواقع میوه اگر به روش اصولی خشک شود ، کیفیت میوه شامل : طعم ،رنگ ، ویتامین میوه را حفظ میکند. پایین رفتن میزان رطوبت، طعم غذا را تشدید میکند. جارو شارژی یکی از انواع جاروبرقی است که دیگر به صورت مستقیم به برق متصل نمیشود و میتواند انرژی مورد نیاز را در خود ذخیره کند. با این حال ممکن است برخی از دستگاههای میوه خشک کن نیاز به تعویض قفسهها داشته باشند.

از دست ندهید
یک درس گران اما مفید در سرویس قابلمه

دیدگاهتان را بنویسید

دکمه بازگشت به بالا