سایر مطالب

چگونه با استفاده از کولر گازی 1,000,000 دلار به دست آوریم

با توجه به اینکه برندهای مختلف دارای مشکلات متفاوتی هستند، متخصصین آچاره بر تعمیر تمام برندها تسلط داشته آماده ارئه تمامی خدمات نصب، سرویس و تعمیر کولر گازی در محل شما هستند. بهتر است بدانید که انتخاب درست کولر گازی نیازمند اطلاعات و آگاهی درباره تمامی مدلها و برندهای کولر گازی میباشد که هر فردی این اطلاعات را ندارد. برای عیبیابی و رفع مشکل سوئیچها بهتر است از یک متخصص در این زمینه کمک بگیرید چون تعمیر سوئیچها تخصصی است و اقدام اشتباه ممکن است آسیب زیادی به کولر گازی وارد کند. این روزها بسیاری از کولرگازی ها از گاز مبرد R410 استفاده می کنند اما این مدل کولر گازی اجنرال قبض گازمبرد R22 استفاده می کند اگرچه این گاز با محیط زیست زیاد هماهنگی ندارد اما انتخاب بسیار خوبی برای محیط های گرم و خشک می باشد چراکه این گاز دیرتر گرم می شود و مدت زمان بیشتری خنک می کند. بنابراین هنگام مراجعه به بازار یا انتخاب و خرید اینترنتی آن، بهتر است که از نوع گاز مبرد آن اطمینان حاصل کنید. برای رفع مشکل بهتر است اول شلنگ تخلیه را چک کرده و شیب آن را طوری تغییر دهید که آب به سمت خروجی جریان پیدا کند، اگر مشکل حل نشد از یک تعمیرکار کمک بگیرید.

  • قیمت کمتر در مقایسه با اسپلیت
  • قدرت خنککنندگی بالا و قابلیت قرار گیری آسان در پنجره
  • کولر گازی گری مدل I’save-P09H1
  • برچسب تقلبی کولر گازی و اسپلیت
  • عدم نیاز به نصب بر روی دیوار
  • قیمت مناسب نسبت به سایر مدلها
  • بهرهوری انرژی بالا

برای بررسی عیوبب در یک کولر گازی، ابتدا بهتر است عملکرد و اجزای تشکیلدهنده آن را بشناسید. در کمپرسور این نوع از تجهیزات از گاز مبرد R22 و R410 استفاده شده است. گاز مبرد R410 به دلیل سازگاری با محیط زیست در حال حاضر کاربرد بیشتری دارد و دارای استاندارد آلایندگی EUR06 می باشد که صدمات کمتری به لایه ازن می زند. کولرهای گازی بر اساس اصل تبرید کار میکنند، به این معنی که به واسطه گازی که در این کولرها وجود دارد، گرمای محیط جذب شده و هوای سرد به داخل خانه هدایت میشود. در کولرهای جدید از چندین لایه فیلتر برای تصفیهی هوای خروجی استفاده میشود. هنگامیکه در روزهای گرم تابستان از دست گرمای زیاد به منزل پناه میبریم، هیچچیز بیشتر از یک کولر گازی و هوای خنک نمیتواند خستگی را از تن درآورد. همچنین برای آن دسته از کاربرانی که امکان نصب کولر پنجرهای ندارند یا به دلیل مستاجر بودن، اجازهی دخل و تصرف در دیوار منزل مسکونی را ندارند، گزینهای مناسب است.

از دست ندهید
سایت فروش لپ تاپ استوک و راهنمای خرید و تست لپ تاپ استوک

EER مخفف Energy Efficiency Ratio به معنی میزان بهره وری انرژی الکتریکی یا مقدار تبدیل انرژی الکتریکی به سرما است. در صورتی که این شلنگ گرفته باشد یا عمل تخلیه بهدرستی صورت نگیرد، ممکن است این آب از یونیت داخلی یا پنل نشت کند. در واقع تامین سرمایش کافی و گرمایش بسیار قوی در این دستگاه میتواند به شما در صرفهجویی بین ۲۰ الی ۳۰ درصدی مصرف برق کمک کند. • موثرترین راه کاهش مصرف برق کولر گازی و اسپلیت، تنظیم دمای دستگاه بین 24 تا 26 درجه سانتیگراد است! دوره تراکم به ازاء هر ۵/۲ دور چرخش در حال اجراء است که در این دوره، جریان هوا ثابت و بدون ضربهاست. بدین ترتیب، تراکم در تقابل با فشار کاملاً مخالف صورت میگیرد و به همین دلیل بازدهی کمپرسور کاهش مییابد و سر و صدای زیادی تولید میشود. این کمپرسور معمولاً دارای دو محفظه تراکم متقارن رو به روی هم است تا بدین ترتیب از اعمال نیروهای شعاعی بر روی یاتاقانها ممانعت به عمل آید. یک کولر گازی از یونیت داخلی (پنل)، کندانسور، کویل داخلی و خارجی، کمپرسور و مجاری هوا تشکیل شده است.

رگلاتور تنظیمکننده ولتاژ ورودی به مدار الکتریکی، برد الکتریکی سیستم برقرسان، فیوز دستگاه و یا سیمکشی داخلی کولر ممکن است دچار قطعی و یا اتصالی شده باشند. توربین بخار ساخت زیمنس است که از نوع عکسالعملی، دو مرحلهای و دارای سیستم بایپس است. توربین ساخت شرکت MHI ژاپن است که از گونه واکنشی، فشار ثابت، سه مرحلهای و دارای سامانه بایپس است. بویلر ساخت صنایع آذرآب تحتلیسانس شرکت IHI ژاپن است که از نوع جریان طبیعی، درامدار، کوره تحت فشار و یک مرحله ریهیت است. دفتر مرکزی در شهر اوساکا، ژاپن قرار دارد و سهام آن در بازارهای بورس اوساکا و بورس توکیو معامله میشود. هر کدام از این سه مدل مزایا و معایبی دارند که باعث میشود برای عدهای جذاب باشند و برای سایرین فاقد جذابیت. مهمترین نکته این است که بیشتر کولرهای اسپلیت بدون گارانتی، فاقد لولههای مسی هستند و برای نصب کولر علاوه بر دستمزد نصاب، باید هزینهی این لولهها را هم پرداخت کنید. برویم و ببینیم برای در اختیار داشتن یک عصای جادوگری که میتواند هوای گرم تابستان را به هوای یخ زمستانی تبدیل میکند دانستن چه چیزهایی لازم است. فروشگاه اینترنتی کولرنیو یکی از بزرگترین وارد کنندههای کولر گازی در ایران میباشد و کولر گازی را با نازلترین قیمت بفروش میرساند و بهترین کولر گای را عرضه بازار ایران میکند.

از دست ندهید
چهار موفق‌ترین چای ساز شرکت‌ها در منطقه

چند وقتی میباشد که اخیراً تمامی تولید کنندگان کولرگازی اهمیت زیادی به سبک و کم حجم بودن کولر گازی می دهند. تمامی متخصصین آچاره از کارشناسان مجرب و حرفهای در زمینه کاری خود هستند، از آنها گواهی عدم سوء پیشینه دریافت شده است و از تمام فیلترهای سختگیرانه تائید صلاحیت عبور کردهاند. امنیت خانه خود را با اجازه ورود به افراد نامعتبر به خطر نیندازید. یونیت یا واحد داخلی که شامل پنل میشود، معمولاً دارای فیلترهایی برای جلوگیری از ورود گرد و غبار و آشغال به محیط خانه است که این فیلترها نیاز به سرویس (شامل نظافت و یا تعویض) دارند. برای رفع این مشکل باید فیلترهای یونیت داخلی به صورت دورهای، به خصوص پیش از آغاز فصل گرما، بازدید شوند. در برخی دستگاهها امکان معکوس کردن این سیکل یا چرخه وجود داشته و میتوان کولر را تبدیل به پمپ حرارتی (به انگلیسی: Heat Pump) کرد و در فصل زمستان از آن برای گرمایش استفاده کرد. این یخها تا فصل سرمای بعدی دوام میآوردند. خمیرهای ساده سفید سیلیکون که گاهی تقلبی و سرامیک هستند رسانایی یک دارند اما خمیرهای نقره بر حسب آنکه تا چه اندازه از نقره در آن استفاده شده باشد تا ۸ واحد رسانایی دارند. یخچال سازی در ایران بر دو اصل عایق بندی هوشمندانه و سازگاری با طبیعت استوار بود.

اما کولر گازی های اسپیلیت ها از نوع کولر گازی دو تکه می باشند. قیمت کولر گازی جی پلاس را میتوانید در فروشگاه اینترنتی خانه تک مشاهده کنید. به همین خاطر شما میتوانید با مراجعه به سایت خانه تک مراجعه کنید وانواع محصولات را با یکدیگرمقایسه کرده ونوع مناسب با آن را برای خرید درنظر بگیرید. به طور کلی این فناوری این امکان را به شما میدهد تا بهصورت مشخصتری دمای محدودهای که ریموتکنترل در آن قرار گرفته است را کنترل کنید و در هر بخش از خانه که نشستهاید، باد به سمت شما جهتگیری شود. این سوختگی در اثر کارکرد و گرمای زیاد موتور رخ میدهد و لایه عایق میان سیمپیچها را از بین میبرد. شرکت دایکین مخترع سیستمهای کولر گازی چند پنلی VRV :Variable Refrigerant Volume نام خود را به عنوان یکی از بزرگترین، شرکتهای تهویه مطبوع در جهان ماندگار کرد. فراموش نکنید برای حضور در مرحله بعد، باید در سایت آچاره وارد شده یا ثبت نام کرده باشید. از این حالت بیشتر در مناطق معتدل مرطوب یا مناطقی که دارای هوای شرجی است ، استفاده می شود.

از دست ندهید
راهنمای خرید قهوه ساز و انواع آن

سوال اصلی اینجاست ، بهترین کولر گازی جی پلاس کدام است ؟ کولر گازی از دو بخش داخلی و خارجی تشکیل شده که پنل کولر، بخش اصلی واحد داخلی بوده و کندانسور نیز مؤلفه اصلی در واحد خارجی است. مشکل در روشن شدن کولر گازی: این مسئله میتواند در اثر خرابی قطعات الکترونیکی داخلی کولر رخ دهد. مشکل داخلی سیستم کنترل و سنسورها: در صورتی که خطای خاصی بر روی صفحه نمایش کولر ظاهر شده و عملکرد کولر مختل گردد، بدان معنی است که یک مشکل داخلی برای بخش کنترلی و یا سنسورها پیش آمده و این کد ظاهر شده است. یونیت خارجی و یونیت داخلی توسط دو لولهٔ مسی یا آلومینیومی به همدیگر مرتبط میشوند. در کولرهای گازی یک شلنگ یا لوله که عموماً در محیط بیرون نصب میشود، آب حاصل از فرآیند تبرید را که در کندانسور جمع میشود، تخلیه میکند. اما اینکه دقیقا کدام کولر گازی برای محیط شما بهترین سیستم تهویه به حساب می آید. از طرفی نصب کولر گازی پرتابل هم بسیار آسان است، به این شکل که برای استفاده از کولر گازی تنها کافی است که دستگاه را از بستهبندی خارج کنید، محل قرارگیری کولر در اتاق را تعیین و شلنگ تهویه کولر را وصل کنید.

اگر صدا از پنل داخلی باشد، ممکن است فن داخلی که مسئول انتشار هوای خنک در اتاق است، دچار مشکل شده باشد. این سیمکشی معمولاً توکار است ولی اگر خارج از دیوار باشد، باید حتما بررسی شود. در حالت کلی باید به یاد داشته باشید که کولرهای اسپلیت قیمت بیشتری در مقایسه با سایر مدلهای کولر گازی دارند؛ چراکه مصرف برق آنها به مراتب کمتر است و در دراز مدت صرفهی اقتصادی بالاتری دارد. نصب کولر گازی پنجره ای بسیار آسان است، کافیست مکان قرار گیری آن را مشخص کنید و دوشاخه دستگاه را به پریز برق متصل کنید. کولر گازی پنجرهای نیاز به برقکشی جداگانهای ندارد و تنها با وصل کردن کابل برق به پریز شروع به کار میکند. حال وقتی موتور نیاز به روشن شدنهای پیدرپی نداشته باشد، مصرف برق دستگاه بهشدت کاهش مییابد و همین موضوع باعث معروف شدن کولرهای اینورتر شده است. موتورهای اینورتر مشابه موتورهای معمولی، مرتبا خاموش و روشن نمیشوند و تنها در سرعت گردش خود تغییر ایجاد میکنند. «اینورتر درایو» ها یا «درایوهای فرکانس متغیر»، تجهیزاتی هستند که امکان تغییر و تنظیم فرکانس برق ورودی به موتورهای الکتریکی و در نتیجه تنظیم دور و سرعت آنها را فراهم میکنند. اکثر کولرهای خانگی با برق تکفاز کار میکنند و برخی هم به برق سهفاز نیاز دارند.

از دست ندهید
آنچه باید درباره جارو شارژی و چرا بدانید

کولر گازی البته مدلهای دیگری با ساختارهای خاص هم وجود دارند، اما از آنجایی که تنها از این سه مدل در مصارف خانگی و اداری استفاده میشود تنها به این سه مدل پرداختهایم. درواقع بدنهی یکپارچهی کولر پنجرهای بهسادگی درون پنجره جا میشود و قیمت پایین و قدرت خنککنندگی زیاد، از جمله مزیتهای اصلی این مدل کولر است. سوخت اصلی گاز طبیعی و سوخت پشتیبان مازوت است. پشتیبانی آچاره خوب است. دلیل اولیه انتخاب من این بود که ثبت سفارش در آچاره رایگان است و اگر از مشخصات یا قیمت اعلام شده تعمیرکار کولر گازی راضی نبودید میتوانید بدون هزینه سفارش را لغو کنید. اگر فکر میکنید این موضوع در حد و اندازهی «شیره را خورد و گفت شیرین است» ملانصرالدین سهل و برای هر کودکی قابل درک است، نیمی از راه را درست رفتهاید! بدون شک در رابطه با کمپرسور روتاری می شود گفت که در دنیای کمپرسور ها تحولی بسیار نوین حاصل شده است. این مورد شامل تعیین روز و ساعت است. نشتی پنل داخلی کولر گازی: نشتی واحد داخلی شامل پنل و لولهکشی متصل به آن میتواند ناشی از گرفتگی شلنگ و یا لوله مخصوص تخلیه باشد.

دیدگاهتان را بنویسید

دکمه بازگشت به بالا