سایر مطالب

چگونه برای تبدیل چای ساز به موفقیت

جاروبرقی چنانچه نياز به تعمير جاروبرقی خود در تهران داريد و هزينه آن براي شما سنگين مي باشد کافي است از طريق فرم تماس يا شماره هاي تماس سرويس در سراسر تهران تماس حاصل نماييد تا از خدمات ارزان جاروبرقی در مجموعه ما بهره مند شويد و نگراني بابت هزينه تعميرات ماشين جاروبرقی خود نداشته باشيد. که در دستگاه های صنعتی از آن جا که اغلب ان ها از نوع کابینی هستند. مهم ترین و اصلی ترین اجزا دستگاه میوه خشک کن سیستم حرارتی آن است، که به گونه ای عمل می کند. اگرچه این روزها میوه های خشک، خوش رنگ و متنوعی در بازار به فروش می رسد، اما اگه این میوه ها رو خودتون در خونه خشک کنید، نه تنها میوه خشک با کیفیت تر و سالم تری خواهید داشت، بلکه میوه هایی که به روش خانگی خشک می شوند، طعم و مزه بهتری هم دارند. عده ای معتقد اند طعم چای دم کشیده بوسیله چای ساز دم آور، طبیعی تر و نزدیکتر به طعم چای آماده شده به روش سنتی است.

میوه خشک کن هراندازه قیمت چای ساز پایین تر باشد از امکانات کمتری برخوردار است. سینی ها که برای چیدن برش های میوه و قرار گیری در دستگاه کاربرد دارند، جنس سینی میوه خشک کن های خانگی به منظور ممانعت از چسبیدن میوه ها به کف آن از آلومینیوم می باشد. دستگاه میوه خشک کن 10 سینی تمام استیل، دارای بدنه ای مقاوم و ضدضربه از جنس تمام استیل با رنگ کورهای الکترواستاتیک است. بهتر است برای خشک کردن میوه از سینی های توری فر یا سینی های توری پلاستیکی دستگاه میوه خشک کن استفاده کنیم؛ چرا که این توری ها جریان هوا را در زیر میوه ها برقرار میکنند و باعث بهتر خشک شدن میوه ها می شوند. یک پارچه یا سینی فلزی روی شوفاژ یا بخاری قرار بدید و بعد میوه های برش خورده رو کنار هم روی پارچه یا سینی بچینید. مهمترین مزیت دستگاه میوه خشک کن را می توان بهره وری زمانی آن دانست زیرا در صورت خرید یک برند مناسب می توانید در کمترین زمان ممکن انواع میوه جات تازه را به راحتی خشک نمائید. پس نمی توان گفت که مکانیزم خشک شدن میوه با موفقیت انجام شده است، لذا در زمان خرید دستگاه خشک کن حتما به این نکته اساسی توجه لازم را داشته باشید.

از دست ندهید
بررسی ماگ چینی زرین ایران مدل فلامینگو؛‌ طراحی زیبا و کیفیت مناسب

دستگاه خشک کن حرارتی یکی دیگر از روش های رطوبت گیری مواد غذایی می باشد.البته می توان گفت روش های زیادی برای رطوبت گیری مواد غذایی و شیمیایی وجود دارد. میوه ها و سبزیجات خیلی زیادی وجود دارند که میتونید به روش خانگی و با استفاده از نور خورشید، بخاری، شوفاژ، دستگاه فر خانگی، ماکروویو و دستگاه های مخصوص خشک کردن میوه، این میوه ها رو خشک کنید و مورد استفاده قرار بدید. لازم به ذکر است که علاوه بر میوه، انواع سبزیجات و یا حتی غلات را نیز میتوانید در این دستگاه خشک و سپس نگهداری کنید. برای اینکه بتونید میوه خشک با کیفیت و خوبی رو درست کنید، لازم هست با روش های مختلف خشک کردن میوه در خانه آشنا باشید. کم صدا بودن و سرعت بالا در خشک کردن از آپشن ویژه این میوه خشک کن برقی است و داشتن تایمر جهت خاموش شدن، سیستم دقیق تنظیم دما و کنترلر قابل برنامه ریزی و تمام هوشمند، از قابلیت های مهم آن برشمرده می شود. البته در صورتی که هدف شما از خرید این دستگاه برای خشک کردن تمام مواد غذایی فوق الذکر است.

برای کمتر شدن تیرگی میوه و طعم دار کردن آن از شربت آب لیموی طبیعی یا آب نارنج به همراه عسل استفاده کنید و ورقه های میوه را قبل از چینش در آن بغلطانید. خشک کردن میوه در خانه کار خیلی ساده ای هست و شما میتونید در هر فصل از سال، میوه های مخصوص اون فصل رو خریداری کرده و با استفاده از این روش های خانگی که در ادامه توضیح داده ایم، میوه خشک درست کنید و در طول سال مورد استفاده قرار بدید. این مدل از میوه خشک رو هم میتونید با تمام روش هایی که در بالا توضیح داده شد درست کنید. برای دسترسی به طبقات زیرین لازم است تا طبقات فوقانی را از دستگاه خارج کنید. اگر سرگرم مراحل آخر برنامه ریزی برای خرید میوه خشک کن خانگی هستید لازم است پنج نکته زیر را حتماً در نظر داشته باشید. و در نهایت محصول میوه خشک شما آماده می شود. شما میتونید میوه های مخصوص فصل پاییز و زمستان رو با این روش به سادگی خشک کنید.

از دست ندهید
محبوب ترین جارو شارژی

که ضمن از بین بردن رطوبت میان بافتی میوه ها ان را با کیفیت بالایی نیز خشک می کند. در صورت نیاز به خرید این میوه خشک کن رومیزی کاربردی می توانید از طریق این صفحه اقدام به خرید اینترنتی آن نمایید. برای اطلاعات بیشتر مدل h15 به این صفحه مراجعه نمایید . در این قسمت قصد داریم تا به ویژگیها و قابلیتهای چای ساز این برند از مدل A331- 02 بپردازیم. این چای سازها بیشتر جنبهی اقتصادی داشته و عمدتاً مناسب خانههایی است که فضای کافی برای استفاده از دو مدلبالا را ندارند. شما با خرید این دستگاه هم از لحاظ زمان می توانید روی آن سرمایه گذاری کنید و هم از بابت سلامتی و اقتصادی. که با یک لایه پلی اتیلن نسوز به منظور ممانعت از ریزش میوه های اسلایس شده به داخل داستگاه، پوشیده شده است. برخی چای سازها دارای یک گرمکن اتوماتیک هستند. در برخی موارد حجم میوه های فصلی از نیاز بازار بیشتر است.و از سوی دیگر ممکن است میوه های مازاد استاندارد های صادراتی را نداشته باشند. بعد از گذشت تقریبا دو ساعت، باید میوه ها رو پشت و رو کنید تا سمت دیگر میوه هم به خوبی خشک شد.

جاروبرقی شما میتونید بسیاری از میوه های مخصوص هر فصل سال رو به هر مقدار که دوست دارید، خشک کنید و بعد در طول سال، این میوه های خشک و خوشمزه رو استفاده کنید و از خواصی که دارند بهره مند بشید. بنابراین تعریفی که از بابت کیفیت آن داده شده، تضمین شده است و شما با خیال راحت می توانید به کار با این محصول بپردازید و میان وعده های خوشمزه ای را مهیا سازید. که چندین ساعت دستگاه روشن و در حال کار باشد. که این امر موجب شده تا افراد زیادی برای تهیه این محصول خوشمزه اقدام به خرید دستگاه میوه خشک کن خانگی کنند. تعداد و ابعاد سینی های در تمامی دستگاه های خشک کن (صنعتی و خانگی) به ظرفیت آن ها بستگی دارد، برخی افراد تصور می کنند .ظرفیت دستگاه های خشک کن تنها براساس تعداد سینی های آن سنجیده می شود. که تنها برخی از مدل های این محصول از تایمر بهره مند هستند، از انجا که برای خشک کردن انواع مختلف میوه ها نیاز است.

از دست ندهید
سه روشی که می‌توانید در حالی که کمتر خرج می‌کنید میوه خشک کن بیشتری دریافت کنید.

که ابتدا المنت های حرارتی روشن شده و حرارت نیز از طریق فن به صورت کاملا یکنواخت داخل دستگاه جریان پیدا می کند. جنس بدنه شیشهای نیز میتواند بعد از مدتی جرم بگیرد و کدر شود. البته بعد از خشک شدن میوه ها بهتر است. لذا تایمر می تواند در این زمینه بسیار کارساز و تاثیرگذار عمل کند، دستگاه های حاوی تایمر بعد از اتمام کار زنگ می زنند و پایان فرایند خشک کردن را از این طریق به شما اطلاع می دهند، برخی دیگر از دستگاه ها نیز به صورت اتوماتیک بعد از اتمام فرانید خشک کردن خاموش می شوند. بعد از گذشت این مدت زمان، کمی از اب میوه تبخیر می شود و اندازه میوه ها نیز کوچکتر خواهند شد. این مدل میوه خشک کن می تواند انواع خوراکی ها را خشک کند که دارای 5 عدد سینی است و از جنس پلاستیک مشبک شده است ، از آن می توان برای خشک کردن سبزیجات هم استفاده کرد و حتی می توان انواع گل ها را درون این نوع دستگاه برای تزیینات خشک کرد . به عنوان مثال یک سینی دستگاه خشک کن که نیم کیلو پرتغال برش خورد، در آن جای می گیرد ظرفیت یک کیلو آلبالو اسلایس شده را دارد.

برای خرید دستگاه خشک کن میوه خانگی باید به نکات متفاوتی توجه کنید تا یک دستگاه با کیفیت و مناسب را خریداری کنید در ادامه موضوعاتی که باید به آن ها توجه کنید را برایتان ذکر می کنیم. قطعا در پاسخ به سوال بهترین مارک میوه خشک کن چیست نام برند سایا و پارس خزر را باید ذکر کرد . ابعاد دستگاه را باید در عرض 41.5، عمق 35 و ارتفاع 38 سانتی متر و با وزن 11.950 کیلوگرم در نظر گرفت. از دیگر اجزای دستگاه میوه خشک کن می توان به تایمر اشاره کرد. قابلمه های گرانیتی یکی از ظروف سالم و ایمن برای طبخ غذا هستند. میوه خشک شده، چیپس میوه یا خشکبار یکی از مقویترین و خوشمزهترین تنقلاتی است که برای پذیرایی و در مناسبت های مختلف از جمله عید نوروز و یلدا بسیار مورد توجه قرار میگیرد. از جمله بهترین میوه ها برای خشک کردن عبارتند از: سیب، گلابی، هلو، آلو، طالبی، توت فرنگی، انبه، زغال اخته، زردآلو، کیوی، پرتقال، موز، آناناس و انگور.

از دست ندهید
راهنمای کامل و جامع خرید سرویس قابلمه

دیدگاهتان را بنویسید

دکمه بازگشت به بالا